0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Чекліст для комерційної пропозиції в B2B

31 січня 2023
369
0
Поділіться
Зміст

    Комерційна пропозиція може стати ефективним двигуном продажів або потужним мотиватором до співпраці. Головне — підійти до її складання з усією серйозністю й відповідальністю, обійтися без нав'язування, але правильно підкреслити свої переваги.

    Ми підготували невеликий чекліст комерційної пропозиції у B2B-секторі.

    • Комплексні підготовчі роботи

    Щоб скласти КП, перш за все необхідно чітко визначити, що конкретно ви хочете запропонувати. Вона повинна бути максимально конкретизованою, а не розмитою. Поставте чітку мету своєї комерційної пропозиції, визначте, кому ви будете рекомендувати свій продукт. Уточніть, хто є ОПР — особою, яка приймає рішення. Обов'язково позначте цінність вашого продукту та підкресліть реальні вигоди співпраці саме з вами.

    • Аналіз потреб потенційного клієнта/партнера

    Без вивчення потреб одержувачів КП це буде «постріл у порожнечу». Найефективніший спосіб дізнатися про них — провести опитування. Це можна зробити в тематичних пабліках у соцмережах, на форумах, платформах питань і відповідей тощо. Що більше інформації ви отримаєте попередньо, то краще.

    • Вивчення комерційних пропозицій конкурентів

    Пам'ятайте, що ваші конкуренти теж не сидять без діла, а активно розсилають власні КП. Ваше завдання — ознайомитися з їхніми пропозиціями та правильно виділитися на їх фоні. Отримати їхні КП часом простіше, ніж здається. Можна знайти їх у мережі, провести опитування серед потенційних клієнтів або ж просто запросити комерційні пропозиції у конкурентів безпосередньо.

    • Робота над змістом

    У КП обов'язково повинні бути присутніми кілька елементів: переваги вашого продукту або послуги, ваші власні конкурентні переваги, презентація продукту (фото, відео, опис), точна вартість і спеціальні умови, а також текст про те, як скористатися вашою пропозицією та що для цього необхідно зробити.

    • Правильна структура КП

    Не можна перетворювати комерційну пропозицію на «конструктор» з розрізнених деталей. У ній має бути присутня чітка, логічна та зрозуміла структура: заголовок, що чіпляє, лід, офер, додаткові вигоди, оброблення заперечень і заклик до дії.

    • Пропрацьований дизайн

    Візуальна складова цілком здатна відіграти вирішальну роль. Тому дуже важливо, щоб усі тексти були читабельними з будь-якого пристрою, дизайн підкреслював структуру, а не відвертав увагу від неї, а всі кольори поєднувалися між собою. Фото, зображення й інфографіка повинні бути якісними та коректно показуватися на різних пристроях.

    Тут у вас може виникнути логічне запитання: «А чи можна використовувати шаблони КП?» Загалом так, але ми рекомендуємо застосовувати їх лише у виняткових випадках. Шаблонність демонструє, що ви недостатньо серйозно підходите до взаємодії з потенційними клієнтами. Вона ж може свідчити про те, що й у роботі ви теж дієте «шаблонно», не пропонуючи індивідуальних рішень. Тому ми все ж рекомендуємо створювати кожну комерційну пропозицію з нуля.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом