Поділіться
Зміст

    Застаріле оформлення й неінтуїтивний інтерфейс можуть дуже сильно відбитися на коефіцієнті конверсії сайту, збільшити показник відмов і загалом призводити до негативних наслідків з комерційного погляду. В такому разі можна створити оновлений сайт з нуля або зайнятися редизайном. І другий варіант зазвичай кращий.

    Ми підготували для вас короткий чекліст з редизайну сайту з погляду SEO.

    • Складіть план редизайну й оцініть поточний стан сайту

    Щоб оцінити стан сторінок, використовуйте інструменти Google Analytics або Search Console. У разі складання плану редизайну обов'язково додавайте роботу з такими елементами: унікальні заголовки сторінок, метаописи, атрибути alt для зображень, карта сайту й файл robots.txt, оптимізація під релевантні ключові слова та фрази, використання заголовків H1-H6, внутрішнє перелінкування, коректна структура URL.

    • Налаштуйте редирект, внутрішні посилання та URL-адресу

    Під час редизайну часто необхідно вносити зміни та в URL-адреси, оновлювати внутрішні посилання й налаштовувати редиректи — перенаправлення на потрібну сторінку. Інакше після проведення робіт на сайті просто не буде працювати перелінкування, а значна частина посилань виявляться «битими».

    • Оптимізуйте вміст і семантичне ядро

    Необов'язково видаляти вже проіндексовані тексти та писати нові з нуля. Зазвичай оптимальне рішення — доповнити їх, «освіжити», додати актуальної інформації й у разі потреби використовувати додаткові ключові слова та фрази.

    • Попрацюйте над візуалом й адаптивністю

    Багато сайтів, створених кілька років тому, уже можуть виглядати застарілими. Що ще важливіше — вони погано оптимізовані під мобільні пристрої. А це, зі свого боку, збільшує показник відмов. Тому особливу увагу приділіть візуалу й адаптивності.

    • Ретельно протестуйте оновлений сайт

    Усі сторінки повинні швидко та коректно працювати на будь-якому пристрої, бути чуйними й інтуїтивними. Перевірте, як проведені роботи повпливали на швидкість завантаження сайту, його видимість у пошукових системах, а також як користувачі сприйняли таке оновлення.

    Якщо редизайн виконаний правильно й без допущення серйозних помилок, він точно не знизить відвідуваність сайту. Звичайно, на початкових етапах можливі короткочасні просідання трафіку, але ситуація швидко нормалізується, а обсяги трафіку починають рости.

     

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом