0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Тренди та антитренди digital-маркетингу 2022

07 грудня 2021
789
0
Поділіться
Зміст

    Грудень. Час діставати гірлянди та будувати плани. Востаннє використовувати рекламу, яка у 2022-му нам більше не стане в нагоді. Давайте розбиратися, що з рекламних інструментів можна захопити із собою у січень, а які методи краще залишити у грудні, щоб більше ніколи до них не повертатися. Попереду новий рік, новий час та свіжі тренди digital маркетингу.

    Тренди діджитал-маркетингу

    Загальні digital marketing trends 2022

    Віртуальний світ сильно змінився: пандемія зробила свою справу, виявившись тригером світового прогресу. На тлі кризи рекламний бюджет впав до найнижчого зареєстрованого рівня: з 11% від доходів компаній 2020-го до 6,4% 2021-го. Найменше коштів на маркетинг виділяли у галузі туризму (5,4%), технологічних продуктів (5%) та виробництва (5,8%). Світ остаточно пішов в онлайн, тож витрати на digital-канали склали 72,2% від загального маркетингового бюджету.

    Загальні digital marketing trends 2022

    Джерело: Smart Insight

    У 2021 році маркетологам довелося працювати з обмеженими ресурсами та вибирати з усіх каналів найрентабельніші. Змінився і фокус внутрішнього ринку: пріоритет було віддано стратегії бренду, інноваціям та технологіям. Загальні тенденції 2022 такі:

    • стираються чіткі межі між онлайн та офлайн. У період пандемії люди стали робити більше інтернет-покупок, але це не означає, що вони не відвідують звичайні магазини. Споживачі балансують на межі: людина може почати заповнювати поле замовлення через додаток у смартфоні, після чого передумати та довершити розпочате в офлайн-магазині, або навпаки, переконатися на дотик, що товар йому підходить, дочекатися знижки на сайті та замовити онлайн;
    • люди вибирають індивідуальність, відкритість та незалежний дух бренду. 69% споживачів вважають, що компанії мають змінювати світ на краще. 2022-го вже недостатньо просто продавати хороший товар – міленіали хочуть бачити соціально відповідальний бізнес, який відкритий у своїй позиції, публічно висловлює власну думку щодо глобально важливих питань, знає, як захистити екологію, людей та світ загалом;
    • Традиційні стратегії збору даних можуть перестати працювати. Користувачам стає важливо, щоб компанії дотримувалися конфіденційності даних, тому Google до 2023 року планує повністю відмовитися від файлів cookies. Вже зараз бізнесу потрібно думати про альтернативні системи збирання клієнтських баз, інтегрувати CRM та інтерактивні технології. Аналітики прогнозують появу у 2022 році нових альтернатив cookies, розроблених з урахуванням потреб у конфіденційності. Якщо це станеться, на сферу digital чекають великі зміни;
    • із попереднього пункту логічно випливає тренд digital маркетингу на гейміфікацію. Інтерактивні вікторини, ігри та опитування дозволять відкрито та безпосередньо збирати дані споживачів;
    • продовження тенденції UGC – контенту, що створюється аудиторією бренду. Завдяки пандемії старий інструмент виходить на новий рівень: під час карантину люди стали рідше ходити до магазинів за власним досвідом і частіше користуватися чужим – користувачі 2022-го воліють вибирати продукт на основі відгуків, відеорозпакування та рекомендацій.

    У 2022 році бренди інтенсивніше експериментуватимуть із високотехнологічними інструментами. Споживачам стає важливо не тільки отримати кінцевий продукт, а й зазирнути в залаштунки виробництва: використовуючи відеотехнології і навіть віртуальну реальність, компанії зможуть проводити екскурсії по об'єктах, влаштувати онлайн-примірку речей, показати ще до покупки, якого кольору після фарбування стане ваше волосся або як буде виглядати цей диван у вітальні. Також бізнес продовжить впроваджувати напрацювання штучного інтелекту – їх можна застосовувати для збору даних, оцінки факторів поведінки та комунікації зі споживачами.

    Digital-маркетинг та його складові

    У 2020 році всі складові digital-маркетингу наблизяться впритул один до одного. Онлайн переплітається з офлайном, SEO – з контекстною рекламою, контент-маркетинг – із продажами у соціальних мережах. Кожен канал, як і раніше, необхідно вести окремо, але на кшталт загальної концепції, що демонструє цілісність бренду.

    Читайте також

    Що таке Digital-маркетинг

    Провідні канали digital-маркетингу 2022 р.:

    • пошукова оптимізація;
    • контент-маркетинг;
    • контекстна реклама;
    • маркетинг у соціальних мережах;
    • таргетована реклама;
    • ведення каналу YouTube.

    Далі ми розберемо кожен із напрямків окремо.

    Тренди пошукової оптимізації

    Пошукова система Google безперервно воює з неякісним контентом та посилальним спамом. Лише за літо було випущено 5 оновлень, під які оптимізатори пристосувалися всю осінь. Лютий 2022 ознаменується черговим апдейтом, з анонсом якого можна ознайомитися вже зараз .

    Докладно про те, що чекає на пошукове просування наступного року і що таке EAT, читайте у великому огляді « Тренди SEO 2022 ».

    Експерт Elit-Web про нові тенденції у SEO

    Google безперервно вводить оновлення часто без попередження. Це не може не позначатися на ранжируванні – періодично відбуваються «просідання» деяких сторінок у видачі. Тому необхідно стежити за оновленнями та адаптувати під них сайт ще до того, як виходять апдейти, що ми робимо. Йдеться не лише про копірайтинг, а й комплексне доопрацювання UI/UX-сторінок, щоб користувач міг швидко знайти відповідь на своє запитання.

    Євген Шепель , SEO-фахівець digital-агентства Elit-Web

    Актуальні тренди у контент-маркетингу

    У той час як загальний рекламний бюджет падає, у маркетингу залишається сектор, на який витрачаються сильніше, ніж зазвичай. Це контент-маркетинг. Причина посиленої уваги – в апдейтах та нових правилах ранжирування від Google. Тепер у топ потрапляють лише ті сторінки, чий контент найкраще відповідає факторам EAT, згідно з якими кожен інтернет-матеріал оцінюється за трьома критеріями: експертність, авторитетність та довіра.

    Щоб сподобатися Google і при цьому приносити конверсії, контент у 2022 році має бути:

    1) Професійний . Необхідно, щоб контент створювався під егідою фахівців (якщо це стаття про остеохондроз, вона має бути перевірена педіатром; якщо про виховання, з нею має ознайомитись людина з освітою в галузі психології). В ідеалі копірайтер щільно співпрацює з профі - разом вони створюють якісний і водночас матеріал, що легко читається.

    Для підтвердження експертності на сайті повинні бути окремі сторінки з описом авторів та спеціалістів, позначенням їхнього досвіду та компетенції.

    Актуальні тренди у контент-маркетингу

    2) Авторитетний . Цей фактор оцінюється поза сайтом. Чим частіше ваш контент з'являється на інших інтернет-майданчиках, тим вищий показник популярності. У цьому можна працювати з авторитетністю як матеріалу, і його автора.

    Авторитетний

    Поза сайтом можна зареєструватися в тематичних каталогах та відгуках, розміщувати статті та посилання на авторитетних майданчиках. Копірайтер може підтвердити свою експертність, якщо він фігурує на інших популярних та надійних майданчиках.

    Той, хто викликає довіру

    3) Що викликає довіру . Лояльність споживачів та Google можна завоювати за допомогою повних даних про компанію та відгуків.

    На сайті має бути інформація: HTTPS-протокол, повні контактні дані, окремі сторінки з умовами доставки, оплати та гарантійних зобов'язань, розділ FAQ.

    На сайті має бути інформація

    Ще один тренд digital маркетингу – це потреба у глибшому та найчастішому інтелектуальному плануванні контенту. Звички та потреби інтернет-користувачів змінюються у шаленому темпі, тому маркетологам доводиться постійно відстежувати тенденції та змінювати напрямок контент-стратегії.

    Люди вважають за краще отримувати інформацію по-різному. 2022 року варто доручити команді продумати нові формати подачі контенту для окремих сегментів аудиторії. Тестуйте різні варіанти: можливо саме вашим споживачам більше підійдуть відеопідбірки, короткі пости або інтерактивні матеріали.

    У підборі формату орієнтуйтеся не лише на аналітичні дані – вони показують лише те, що працює. Як дізнатися, що отримає відгук у ваших користувачів? Запитайте їх! Проведіть інтерактивне опитування, щоб дізнатися, в якому форматі зручніше отримувати інформацію вашої аудиторії.

    Експерт Elit-Web про контент у 2022 р.

    Контент-маркетинг як інструмент вже давно не просто виконує завдання пошукової оптимізації сайту. Ми пишемо тексти для людей, але сьогодні контент – це далеко не тільки тексти. Чим більше з'являється інформації в мережі, тим вимогливішим стає читач.

    Актуальність, якість, експертність та своєчасність контенту були ключовими факторами завжди, сьогодні ж треба дивувати аудиторію. Насамперед – емпатією. Виявіть турботу про вашу аудиторію. Поставте себе місце споживачів, проведіть опитування, щоб дізнатися, що по-справжньому цінно їм. Полегшіть подання інформації картинками, інфографікою, короткими відео.

    Поєднуйте різні формати. У 2022 році зростає попит на контент AR та VR, використання NFT-токенів і навіть метавсесвітів. Не чекайте, поки ваші конкуренти вигадають щось цікаве, дивіться на зарубіжні країни та прогресивніші ніші. Будьте першими: у тренді – новатори, і контент-маркетинг не є винятком.

    Єлизавета Куделя , головний редактор Elit-Web

    Тренди контекстної реклами у 2022 р.

    Тренд digital маркетингу на контекстну рекламу як додатковий інструмент у комплексній стратегії SEO-просування продовжиться і у 2022 році.

    ETA йде, RSA залишається

    У новому році розширена реклама Google Ads остаточно втратить актуальність, їй замінять адаптивні оголошення RSA. Компанії, які вже впровадили прямі трансляції, займуть лідерські позиції, решті необхідно переходити на даний формат вже зараз, тим більше, що така робота вимагає кропіткої та ємної підготовки, підкріпленої надійними процедурами та стратегіями.

    RSA – маркетинг майбутнього. Рекомендуємо експериментувати та відстежувати оголошення, навіть якщо пошукові алгоритми попереджають про погану ефективність реклами.

    Регулярне тестування

    Тренди digital маркетингу в PPC змінюються практично щодня: те, що демонструвало чудові результати вчора, завтра може не спрацювати. Маркетологи Elit-Web рекомендують постійно експериментувати із форматами повідомлень, зображеннями та закріпленнями різних частин оголошення.

    Автоматизація контекстної реклами

    Автоматизація PPC – найсильніша тенденція 2022 року, яку можна спостерігати у сфері платної реклами. Штучний інтелект відкриває великі можливості у просуванні, дозволяючи мислити масштабніше та задіяти концепції, що відповідають намірам, а не лише конкретним словам.

    Існує ряд скриптів та SaaS-рішень, які дозволяють автоматично визначати нові ключові фрази, підключати додаткові сегменти аудиторії, керувати ставками, тестувати оголошення та формувати звітність. Незважаючи на складність інтеграції, автоматизація контекстної реклами дає можливість отримувати максимальні результати від PPC-кампаній при суттєвому скороченні бюджету.

    Автоматизація контекстної реклами

    Робота у рамках омніканального маркетингу

    Як ізольований канал просування PPC-реклама вже не так працює, як раніше. У 2022 році контекстні оголошення продовжать використовувати у щільній зв'язці з SEO-оптимізацією, PR, соціальними мережами та афілійованим маркетингом. Чим більше зроблено для диверсифікації каналів, тим вищим буде прибуток та конверсія.

    Експерт Elit-Web про тенденції PPC-реклами

    У 2021 році простежувалася тенденція зниження ручної керованості всіх рекламних кампаній і повноцінний перехід на автоматичні стратегії за допомогою машинного навчання. Фактично, системи самі говорять фахівцям, яку стратегію потрібно застосувати і які ставки виставити.

    Особливу увагу варто привернути до себе автоматичні смарт-кампанії. Деякі їх самі підбирають пошукові запити, становлять оголошення, визначають посадкові сторінки. Достатньо внести списки заголовків, описи та картинки – і Google вже сам на основі цих даних складає оголошення.

    Хочеться відзначити нові типи рекламних кампаній, які поєднують пошук, шопінг, медіа- та відеомаркетинг, самостійно підбирають під цільову аудиторію варіант оголошень. У 2022 році пошуковики продовжать йти шляхом автоматизації та машинного навчання для націлення. Але це не означає, що незабаром таргетологам нічого робити. Навпаки, роботи додасться: потрібно вникати в нюанси автостратегій, структурувати та масштабувати рекламні кампанії, працювати з пошуковим простором, аналізувати отримані дані, проводити аудиторний націлення, створювати креативи та вигадувати УТП.

    Владислав Захаревич , PPC-фахівець Elit-Web

    Тренди інтернет маркетингу в SMM 2022

    Протягом останніх років ми спостерігаємо інтеграцію соцмереж та e-commerce, у 2022 році тенденція продовжиться. Бізнес переходить на сторінки з легким та розважальним контентом, не мати сторінку у Facebook чи Instagram – тепер ознака поганого тону навіть для офлайн-магазину.

    У свою чергу соціальні мережі продовжують адаптуватися під потреби e-commerce та працюють над розширеним функціоналом для покупок. Facebook, Instagram та TikTok вже продемонстрували опцію віртуальної вітрини, надавши бізнесу нові можливості для просування у 2022 році.

    Топові майданчики для просування бізнесу

    Найпопулярнішими майданчиками для SMM, як і раніше, залишаються Facebook і Instagram. Подібні принципи просування використовуються для ведення бізнес-спільнот у месенджерах Telegram, Viber та WhatsApp. Найперспективнішим у плані розвитку бізнесу у 2022 році стає TikTok.

    Топові майданчики для просування бізнесу

    Що більше не працює у 2022 році

    SMM-фахівці зібрали добірку антитрендів-2022. Ось як точно не варто робити:

    • створювати знеособлений обліковий запис. У 2022 році люди хочуть бачити, хто і як робить їхній товар. Споживачі прагнуть отримувати більше емоцій як від самого продукту, а й від відкритого, автентичного бренда;
    • підганяти візуал під нескінченну стрічку, досягати ідеальної розкладки фото. У тренді – природність, і це стосується як зовнішності, а й соціальних мереж;
    • постити фото без смислового навантаження. Зокрема, не варто доповнювати пости цитатами, висловлюваннями та смайликами виключно. Пропрацюйте потреби аудиторії та створюйте контент, що становить цінність для передплатників;
    • вести обліковий запис у пастельних тонах. Це було модно у 2020–2021 рр., але «лампових» сторінок стало так багато, що користувачам це набридло.

    Безглуздий контент не в тренді, а й публікувати надто багато тексту в соцмережах теж не варто. Дозуйте інформацію, прибирайте довгі вступи, одразу переходьте до суті. Як альтернативний варіант можна додавати контент в карусель.

    Що більше не працює у 2022 році

    Тренди розвитку соціальних мереж

    Проблема сучасного інтернет-користувача полягає в тому, що йому хочеться отримати якнайбільше інформації в рекордно короткий термін. Дефіцит часу привів до тренду на снек-контент - той самий, який можна "лускати, як насіння". Він легко створюється, швидко проглядається, викликає у глядачів емоційний відгук. До снек-контенту відносяться stories, короткі відео Reels та Shorts. Наприклад, за 5 хвилин можна встигнути переглянути 20 TikTok-роликів.

    Тренди розвитку соціальних мереж

    Ми спостерігаємо такий тренд digital маркетингу : навіть такі короткі відео не доглядають до кінця. Дивитися далі чи ні, користувач вирішує за 1-3 секунди від початку ролика або за заголовком. Початок контенту та його назва – найважливіші складові снек-контенту.

    Інші маркетингові тренди соціальних мереж у 2022 році:

    • ностальгічний маркетинг . Спогади про нетривіальні 90-і та яскраві 2000-і дозволяють заслужити лояльність різновікової аудиторії та залучити нових передплатників. Викликати у користувачів ностальгію та приємні спогади можна за допомогою стилізованого фото- та відеоконтенту;
    • інфлюєнс-маркетинг . Співпраця з блогерами, як і раніше, працює. Необов'язково вкладати солідний бюджет у рекламу із залученням зірок світових масштабів – іноді достатньо вибрати місцевого інфлюєнсера, чиї інтереси та цільова аудиторія збігаються з вашими;
    • нативна реклама в мемах . Смішна картинка приємно поділитися з друзями, навіть якщо вона містить комерційний підтекст;
    • тільки перевірені новини . Платформи соціальних мереж борються з фейковим контентом, блокують фальшиві новини. За прогнозами, 2022-го можуть з'явитися blockchain-технології, які перевірятимуть достовірність інформації;
    • шопінг у прямому ефірі . У тренді – живі трансляції-продаж за участю блогерів. У Instagram і Facebook вже працюють над опцією розміщення прямих посилань на продукти, що просуваються у відео;
    • гейміфікація . Люди приходять у соцмережі розважатися, тому беруть активну участь в іграх, тестах та головоломках.

    Що стосується формату постів, у моді природність: натуральні особи без великої кількості фотошопу, живі тексти «людською» мовою без пафосу. Останніми роками бізнес-акаунти переходять на сторітлінг – особисте оповідання від першої особи. Уявіть інтерес аудиторії, яка побачить, що сторінка меблевої фабрики ведеться від імені кота генерального директора.

    Таргетована реклама 2022 – як тепер потрапляти до своєї аудиторії

    Тенденції таргетованої реклами з 2021 року плавно переходять у 2022 р. Фахівці продовжують наполягати на наступному:

    • реклама "в лоб" перестала працювати. Користувачі приходять у соцмережі відпочити, і від прямих вказівок «Купи-і-і!» вони вочевидь над захопленні. Замість прямих продажів запропонуйте в оголошенні продукт, який здатний розважити аудиторію та одночасно продемонструвати експертність бренду (наприклад, огляди, відеоінструкції, тести та майстер-класи);
    • велика кількість фотошопу не працює. Краще чесно показати недоліки, аніж завуалювати правду. Максимально відкриті, "неідеальні" бренди в моді;
    • показ по часу час відключати. Економити бюджет, демонструючи оголошення пару разів на добу, не приносить ефекту як мінімум тому, що ви не отримуєте повноцінних аналітичних даних, з якими можна працювати та аналізувати. Наприклад, існує думка, що покази на вихідних нерентабельні, але цілком імовірно, що саме ваша цільова аудиторія краще сприймає рекламу з п'ятниці до неділі. А знижений у вихідні рівень конкуренції здешевлює вартість кліків, дозволяє отримати ту саму кількість клієнтів за менший бюджет.

    У 2022 році стане неактуальним надто вузьке таргетування. Соціальні платформи апгрейдять вміння пропонувати рекламу тим, хто в ній зацікавлений: вони вчаться розпізнавати людей з найкращим відгуком на оголошення та знаходити відповідних користувачів. Вузька сегментація, навпаки, може позбавити бізнес потенційного шматка продажів.

    Також у 2022 році таргетологи мають вирішити серйозну проблему, про яку нижче розповідає наш експерт.

    Експерт Elit-Web про труднощі націлення сьогодні

    На початку 2021 року компанія Apple випустила фінальне складання iOS 14.4. Програми, відповідно до оновлення, повинні показувати користувачам соцмереж Facebook та Instagram діалогове вікно із запитом дозволу на відстеження.

    За підсумками рекламодавці отримали низку негативних факторів:

    1) Користувачі, які не дали згоди на відстеження, стали невидимими для рекламодавця.

    2) Понад 30% конверсій кампанії не реєструються, відбувається затримка передачі до 3 днів, погіршилася якість оптимізації рекламних кампаній.

    3) Знизилася точність націлення

    4) Розмір аудиторій для ретаргетингу скоротився, вибудовування вирв продажів через соціальні мережі виявилося неефективним.

    Наразі Facebook погано справляється з відстеженням користувачів у нових умовах.

    Можливо, 2022 року майданчик Facebook доведе до досконалості трекери відстеження та збору аудиторій. А поки що потрібно тестувати різні стратегії налаштування реклами та шукати найбільш ефективні для себе інструменти.

    Юрій Клімак , таргетолог Elit-Web

    Експерт Elit-Web про труднощі націлення сьогодні

    За допомогою одного кліка тепер можна заборонити програмам доступ до IDFA в гаджетах Apple

    Тренди digital маркетингу на YouTube

    YouTube залишається найвідвідуванішим сайтом світу, а завдяки загальній тенденції на відеоконтент залишиться таким і 2022-го. Наступного року на найпопулярнішій відеоплатформі відбудуться зміни:

      • буде більше реклами. YouTube змінив правила гри: тепер платні оголошення показуються на всіх каналах, незалежно від їхнього підключення до монетизації. Перед бізнесом відкривається більше можливостей: наприклад, простіше знаходити цільову аудиторію, оскільки рекламуватися можна просто на каналах конкурентів;
      • ролики переходять у вертикальний формат. 70% користувачів YouTube дивляться відео на смартфонах. Це означає, що настав час змінювати тренд digital маркетингу в ім'я комфорту споживачів. Вертикальна подача контенту набирає популярності – людям більше не доводиться перевертати смартфон. Виняток – відео у форматі інтерв'ю, які більш органічно виглядають у класичному горизонтальному форматі;

    Тренди digital маркетингу на YouTube

    • короткі відео YouTube Shorts стають популярнішими. Це своєрідна данина всесвітньої відеоплатформи популярному СНЕК-контенту. Вже зараз є канали з 300-500 тисяч передплатників, які відмовилися від повнометражних відео на користь Shorts;
    • продавати доступно буде прямо на YouTube. До каналу можна підключити онлайн-сервіс із продажу фірмового мерчу (наприклад, Vidak);
    • Прямі трансляції допоможуть сформувати емоційну прив'язку до продукту. Сучасним споживачам важлива виворот бренду: люди, які за ним стоять, їх особисті історії та експертність. У прямому ефірі можна «олюднити» бренд, познайомивши передплатників із відповідальними особами та виробництвом, відповівши на запитання аудиторії.

    Щодо внутрішнього вмісту роликів, експерти радять робити ставку на якість. Ролики, зняті навпроти стіни, більше не працюють (якщо, звичайно, вони не містять WOW-ідею). Компанії витрачають величезні суми на просування у YouTube; щоб скласти гідну конкуренцію, доведеться працювати над добротним контентом.

    Експерт Elit-Web про YouTube-маркетинг

    Майданчик YouTube рухається у бік маркетплейсів, поступово стає агрегатором не просто контенту, а й замахується на e-commerce. Це і нові можливості прямого продажу через сервіс, і розширені механізми взаємодії з блогерами (платні підписки, «супердякую»).

    На тренд digital маркетингу продовжить впливати та відключення дизлайків. Поки що нововведення призводить лише до масових заворушень та активних інформаційних маніпуляцій. Важко оцінювати якість контенту в умовах чищення коментарів недобросовісними акаунтами та за відсутності дизлайків. Можливо, у 2022 році YouTube вдасться нейтралізувати ці побічні ефекти.

    Дмитро Колібабчук , Middle PPC Specialist

    Тренди дизайну та креативів у digital маркетингу

    У моді інтерактивний контент, який є сміливим поєднанням непоєднуваного, ностальгії, хаосу і неупередженості. Про те, якими елементами присмачити сайт, щоб він виглядав сучасним і привертав увагу вибагливих користувачів, читайте далі.

    2D/3D Mashups – гіперреалістичні візуальні ефекти із вкрапленням творчих елементів. Чудово підходять для креативів.

    Тренди дизайну та креативів у digital маркетингу

    Шрифти з перекручуванням – навмисне перекручений текст, в якому одна або частина літер можуть бути перевернуті, написані іншим шрифтом або повністю відсутні. В результаті виходить візерунок із прихованим повідомленням.

    Шрифти з перекруткою

    Скло та кристали. Реалістична золота графіка останніх років змінилася гіперреалістичними скляними 3D-елементами на додаток до прозорого і матового фону інтерфейсу користувача.

    Скло та кристали

    Candy тренд digital маркетингу. Яскраві цукеркові кольори привертають увагу, використовуються у таких галузях графічного дизайну, як веб-дизайн, анімація, ілюстрація та типографіка.

    Candy тренд digital маркетингу

    ART DECO. Будучи повною протилежністю до інших трендів, стиль вносить у загальну структуру хаосу порядок і витонченість ліній. Естетика ART DECO більше нагадує філософію початку XX століття.

    ART DECO

    «Вирізний папір» – тривимірні паперові ефекти для брендингу, веб-дизайну та анімацій. Для класичної подачі характерне оформлення кожного візерунка на окремому аркуші, а не на колажі.

    Вирізний папір

    3D-персонажі. Ідеально вписуються в сучасний формат подачі контенту та рекламних креативів, підкреслюючи особу, автентичність та відкритість бренду.

    3D-персонажі

    Голографічний дизайн. Переливчаста дифракція світла більше не асоціюється з ручками та сумочками виключно – тепер це незаперечний тренд digital маркетингу.

    Голографічний дизайн

    Підсумуємо, які нові тренди digital маркетингу з'являться у 2022 році

    Загалом digital-сфера продовжить слідувати тенденціям 2021 року, лише злегка одягнувши їх у форму незалежності, духу та хаосу. Але будуть і кардинальні зміни:

    • з ймовірністю cookies зникнуть, тому доведеться шукати нові інструменти збору даних;
    • через блокування таргетованої реклами на гаджетах Apple фахівці зіткнуться з необхідністю розробляти нові шляхи достукатися до власників IPhone;
    • соціальні мережі почнуть запеклу війну з фейковими новинами, задіють blockchain-технології, тому інформацію доведеться ретельно перевіряти ще раз;
    • у Instagram та Facebook з'явиться можливість розміщувати комерційні посилання у відео, тому шопінг у прямому ефірі стане ще ефективнішим;
    • на зміну пастельним затишним картинкам приходять навмисне недбалі, неідеальні зображення та живі пости.

    Люди 2022 року більше не бояться говорити про свої недоліки. Приймаючи себе такими, якими вони є, прагнуть зосередитися на більш глобальних проблемах, не бояться заявити про свою політичну та соціальну позицію – і прагнуть такої ж відкритості від брендів, яким хочуть довіряти. Ось такими будуть тренди цифрового маркетингу у 2022 році.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом