0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як розкрутити сайт на західному ринку: ефективне SEO для автоніші

Поділіться
Зміст

    Терміни « SEO » та «цифровий маркетинг» вже стали невід'ємною частиною маркетингової стратегії практично кожного бізнесу в більшості країн світу. Не є винятком автомобільні компанії та дилерські центри. Ця тематична ніша має свої особливості як нашій країні, і у західних. У цій публікації ми розберемося разом, що таке SEO для автомобільної промисловості та чому для дилерського центру на Заході важливо мати надійну стратегію SEO-просування.

    У чому особливості SEO для автоніші на західному ринку

    У чому особливості SEO для автоніші на західному ринку

    По суті, SEO для автомобільної промисловості починається із створення веб-сайту, адаптованого для регіону просування. Далі будуть потрібні його оптимізація, налаштування посилань, додавання унікального контенту та інші операції, спрямовані на клієнтів, які хочуть придбати автомобіль або отримати інформацію про певну марку/модель.

    Впровадження методів SEO для продажу автомобілів включає підбір релевантних навігаційних посилань, метатегів, заголовків, контенту та ключових слів, щоб допомогти сайту компанії зайняти високе місце на сторінках результатів пошукових систем (SERP). У пошуковій оптимізації є багато деталей, але разом із досвідченими професіоналами в галузі маркетингу можна досягти успіху.

    SEO vs традиційний маркетинг

    SEO – це неймовірно потужний та точний маркетинговий інструмент. На відміну від інших видів маркетингових комунікацій (поштові розсилки, телебачення, радіо, газети), за допомогою просування в інтернеті нових клієнтів знаходять дуже високу точність.

    Наприклад, телевізійна реклама бренду транслюється на широку територію. Хоча цей канал комунікації має дуже велике охоплення, не всі, хто дивиться телевізор, зацікавлені в покупці автомобіля. Тому, обираючи цей спосіб розповісти про себе, компанія намагається знайти невловиму голку у копиці сіна.

    SEO vs традиційний маркетинг

    Ефективна автомобільна SEO-стратегія може за допомогою ключових слів націлитись на людей, які активно шукають конкретний автомобіль. Дилерський автоцентр на Заході з більшою ймовірністю привабить покупців, коли споживачі отримають те, що шукають. Контент, що включає такі ключові слова, як Chevy Corvette Richmond VA, значно спростить роботу веб-сайту з автопродаж на західному ринку, тому що він чітко орієнтований на покупця, який шукає автомобіль своєї мрії.

    Але важливо пам'ятати одну річ: SEO - це ігрове поле, що постійно змінюється. У той час, як традиційні рекламні носії залишалися відносно незмінними протягом десятиліть, пошукові системи, зокрема Google, постійно вносять корективи до своїх алгоритмів. Ці зміни мають на меті зробити результати пошукових систем релевантними для користувачів, але можуть стати проблемою для фахівців, що працюють в галузі інтернет-маркетингу.

    Чому дилерам на авторинку важливо використати SEO?

    Пошукова оптимізація для автоніші на Заході розроблена спеціально для того, щоб компанію чи представництво знайшли споживачі, які справді зацікавлені у придбанні нового або вживаного автомобіля. Наміри користувачів вкажуть ключові слова, які використовуються в процесі пошуку та покупки.

    Чому дилерам на авторинку важливо використовувати SEO

    Google має дуже суворі та конкретні правила ранжування веб-сайтів. Використовуючи методи SEO, дилери можуть підвищити свої шанси у видачі. Дотримуючись протоколів Google, компанія отримує можливість підвищити релевантність та якість свого веб-сайту. Це дозволить збільшити свою присутність в інформаційному полі цільової аудиторії, що призведе до збільшення відвідуваності веб-сайту, зростання продажів та конверсій.

    Пам'ятайте: тільки один дилер може зайняти перше місце за будь-яким запитом у Google та інших пошукових системах. Ця компанія (і, можливо, кілька фірм, які займають наступні позиції на сторінці №1 у Google) отримає основну частину трафіку від споживачів і, отже, більше продаж порівняно з конкурентами. Для того, щоб опинитися на цьому місці, без допомоги досвідчених фахівців з просування не обійтися.

    Релевантні ключові запити – основа просування

    При розробці стратегії, спрямованої на пошукову оптимізацію для автомобільної ніші на Заході, потрібно чітко сформулювати мету та постаратися відбудуватися від конкурентів. Що відрізняє одну автомобільну компанію від іншої, то це знання того, які ключові запити з коротким і довгим хвостом використовувати, щоб чітко виділити себе на тлі інших.

    Індивідуальний набір цільових ключових слів становлять виходячи з глибокого дослідження місцевого ринку. Важливо не просто підібрати перелік таких ключів для націлення, необхідно знайти ті, які є найбільш актуальними для західного регіону.

    Ці ключові запити спрямовані на те, щоб залучити на сайт цільовий трафік, зацікавити клієнтів, які практично готові до покупки. Після завершення складання списку ключових запитів створюють унікальний контент для підвищення авторитету цих запитів.

    І далі важливо не просто повторити ключі на сторінці знову і знову, сподіваючись, що Google зв'яже з ними сайт. Необхідно запропонувати користувачам цінний для них матеріал.

    Релевантні ключові запити – основа просування

    Органічне vs платне просування

    Тут є над чим подумати: за секунду чи дві, коли ви прочитали першу частину цієї пропозиції, десятки тисяч людей здійснили пошук у Google. Багато хто з них шукав товари та послуги у своєму регіоні.

    Майже всі ці люди натиснули на одне з перших посилань, яке вони знайшли на сторінці результатів пошукової системи (SERP). Ви хочете, щоб ваша компанія була серед цих посилань?

    Один із способів переконатися, що веб-сайт знаходиться в одному з найпопулярніших місць розміщення на сторінці, — використовувати платне просування. За допомогою контекстної реклами в Google можна налаштувати кампанію на основі своєї мети (пізнаваність бренду, конверсія тощо) та з урахуванням того, за якими пошуковими запитами плануються покази. Після встановлення бюджету Google показуватиме оголошення на вершині релевантної пошукової видачі або поряд з нею.

    Але зовсім не обов'язково купувати свій шлях до перших позицій. Дилерський автоцентр може отримати зиск як від платного, так і від звичайного пошуку. Для цього необхідно розробити та впровадити стратегію автомобільного SEO, яка підніме сайт на вершину рейтингу пошукових систем.

    Коротко про важливість контенту в інтернет-маркетингу

    За допомогою контенту важливо створити зв'язок між окремим споживачем та продуктами чи послугами, які надає бізнес. Для цього використовуються відео, зображення та тексти. Вибір формату залежить від аудиторії та бюджету. Автодилери на Заході старанно працюють над створенням цільових сторінок з описом транспортних засобів, спеціально призначених для потенційних клієнтів.

    Вдалою ідеєю є додавання посилань на місцеві визначні пам'ятки (наприклад, парки, історичні місця та заповідники) у районі продажів, щоб зміцнити довіру та привернути увагу клієнтів. Це дуже важливо при розробці SEO стратегії для автомобільної промисловості.

    За допомогою соціальних мереж можна також просувати корисний контент серед користувачів регіону. У цьому випадку краще звернутися до фахівців з SMM-просування, які використовують розширений націлення на Facebook та проінформують про товари потенційних клієнтів. Суть цього способу розкручування полягає в тому, щоб підвищити інтерес до продукції за допомогою високоякісного розважального контенту.

    Коротко про важливість контенту в інтернет-маркетингу

    Посилання - це крок до успіху

    Якщо в планах збільшення своєї присутності в інтернеті, створення посилань — чудовий спосіб підвищити авторитет веб-ресурсу. Інакше кажучи, зовнішні посилання – це високоякісні переходи на сайт, що покращує його репутацію в Google та інших пошукових системах.

    Google використовує посилання як символ якості та авторитетності для кращого ранжування. Наявність якісних переходів — один із вихідних сигналів, які пошукові системи змогли використати у розширених алгоритмах ранжирування.

    Просування в автоніші на західному ринку має бути орієнтоване лише на релевантні авторитетні сайти з контентом, пов'язаним з автомобільною промисловістю (або цікавими місцями в регіоні). Це гарантує, що ресурс дилерського центру не змішається зі спамом і тематично відповідатиме сайтам-донорам.

    Google може визначити, коли посилання не підходить за тематикою, і тоді взагалі не зверне на неї уваги. Це зробить ресурс вразливим для штрафних санкцій, які спеціально націлені на нерелевантні, штучно створені посилання. Тож важливо розміщувати посилання лише на авторитетних ресурсах.

    Посилання - це крок до успіху

    П'ять причин, чому SEO є невід'ємною частиною цифрового маркетингу на Заході

    Існує ціла низка причин того, що сьогодні без SEO-просування не обійтися:

    1. SEO інтегрується з соціальними мережами та рекламою з оплатою за клік, щоб сформувати ефективну цілісну стратегію цифрового маркетингу.
    2. Пошукова оптимізація автомобілів пов'язана з усім контентом на сайті (цільові сторінки, повідомлення в блогах, відео) та соціальними мережами, що підвищує рейтинг веб-ресурсу та утримує компанію у центрі уваги клієнта, який готовий зробити покупку своєї наступної машини.
    3. Особливо важливо приділити увагу мобільній версії сайту. Чи знаєте ви, що люди з більшою ймовірністю будуть переглядати та робити покупки зі своїх планшетів та смартфонів, ніж із комп'ютерів? Якщо веб-сайт дилерського центру на Заході не оптимізований для мобільних пристроїв, висока ймовірність втратити цінних клієнтів через конкуренцію. Технічним фахівцям потрібно дати завдання оцінити стан мобільної версії сайту та адаптувати його для мобільних пристроїв.
    4. Сканування сайту здається неприємним, але це також важлива складова процесу ранжування. Пошукові роботи сканують сторінки та індексують цю інформацію для використання на сторінках результатів пошукових систем (SERP). Непрацюючі посилання та відсутні сторінки можуть знизити рейтинг сайту. Важливо своєчасно виявити та виправити ці проблемні місця, щоб сайт був у чудовій формі.
    5. Видимість у пошуку - це та мета, яку намагаються досягти в просуванні. Завдяки добре продуманій стратегії автомобільного SEO веб-сайт може переміститися з другої чи третьої сторінки звичайних результатів пошуку (користувачі зазвичай не натискають на неї) на першу. Якісний контент підвищить авторитет сторінки та домену в цілому, тоді компанія з'явиться в області сніпетів у пошуковій видачі.

    SEO для автомобільного ринку на Заході є критично важливим елементом будь-якого ефективного плану цифрового маркетингу. Але в цьому напрямі важко діяти самотужки. Дайте можливість команді Elit-web взяти на себе керування SEO-стратегією розвитку вашого сайту. Наші фахівці зроблять все, щоб розробити та впровадити план, який направлятиме клієнтів прямо до салону вашої компанії.

    У Вас залишилися питання?
    Наші експерти готові відповісти на них. Залиште ваші контактні дані. Будемо раді обговорити ваш проект!
    Получить консультацию
    Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    Отримайте детальний прорахунок бюджету для ефективного просування вашого сайту