Поділіться
Зміст

    Рівень перегляду відеореклами на майданчику YouTube вищий, ніж на інших каналах. Логічно, що рекламодавці намагаються вкладати чималу частину рекламного бюджету сюди. Щоб справді вирішити поставлені завдання і не злити кошти марно, потрібно розібратися в тонкощах інструменту та навчитися його налаштовувати.

    Ви освоюєтеся в рекламі на YouTube? Тоді це практичний посібник для вас. Дізнаємося про різновиди, формати роликів на відеохостингу, розберемося, як налаштувати рекламу на «Ютубі» та покращити її.

    Як налаштувати рекламу на YouTube

    А поки ми не розпочали основну тему, рекомендуємо ознайомитися з нашими попередніми тематичними публікаціями:

    «Відео-реклама YouTube»

    «Як створити та налаштувати канал на YouTube»

    Якщо з цими темами ви вже ознайомилися, можемо переходити до розгляду принципів роботи реклами на YouTube та тонкощів її налаштування.

    Як працює реклама на Ютубі і для чого вона потрібна

    YouTube — один із найбільших і швидкозростаючих майданчиків з охоплення аудиторії у світі. У розвинених країнах світу це охоплення досягає 85-90% мешканців віком від 18 до 44 років. Тобто ми говоримо про найбільш активну та платоспроможну аудиторію. Отже, YouTube — це чудовий канал для просування бізнесу.

    Як працює реклама на Ютубі і для чого вона потрібна

    Реклама на відеохостингу — це можливість не тільки просувати свої товари та послуги, а й шанс суттєво підвищити впізнаваність вашого бренду. Крім того, вона має ще кілька очевидних переваг:

    • Прямий контакт із аудиторією. YouTube дозволяє не просто ділитися контентом із глядачами, а й взаємодіяти з ними через коментарі, опитування, голосування та інше. Фідбек при просуванні бренду — це дуже важливо.
    • Можливість точно працювати з цільовими групами. Налаштування показів реклами на Ютубі дозволяють досить гнучко сегментувати ЦА та демонструвати рекламні оголошення тим користувачам, яких вона справді може зацікавити. Тобто вашим потенційним клієнтам.
    • Вбудовані інструменти для аналізу ефективності реклами. YouTube пропонує власну систему аналітики YouTube Analytics. А якщо даних з неї недостатньо, можна використовувати статистику з Google Ads.

    Зараз реклама на YouTube — по праву один із найпопулярніших рекламних форматів в інтернеті. І в міру подальшого розвитку майданчика актуальність просування на відеохостингу лише збільшуватиметься.

    Види та приклади реклами на Ютубі

    YouTube — дуже зручний рекламний майданчик, який підтримує різні формати реклами. Це не обов'язково має бути саме відео. І це логічно, адже не кожен рекламодавець має можливість і бажання знімати рекламні ролики.

    Давайте подивимося, які існують види реклами на YouTube і в яких випадках раціональніше їх використовувати. Також рекомендуємо ознайомитися з нашою статтею «Скільки коштує реклама на Ютубі» – допоможе у виборі відповідного формату.

    Вбудована реклама на Ютубі

    Це реклама в YouTube, яку користувач бачить під час запуску відео, а також вона з'являється при перегляді контенту. Наприклад:

    Вбудована реклама на Ютубі

    Зверніть увагу, що тривалість рекламної вставки в нашому прикладі майже хвилина. Однак через 5 секунд її можна пропустити, зробивши лише один клік. Отже, завдання рекламодавця — зацікавити глядача з перших секунд, щоб він продовжив перегляд.

    Тут є кілька важливих моментів:

    1. Форма оплати за рекламу Cost Per View передбачає списання грошей лише після перегляду рекламного ролика понад 30 секунд. Якщо людина вимкнула рекламу через 5, 10 або 20 секунд, оплата з рекламодавця не стягується.
    2. Якщо тривалість рекламного ролика менше 30 секунд, кошти списуються у разі перегляду остаточно. Навіть якщо це 5-10 секунд.

    До речі, у YouTube передбачено можливість відключення скіпів реклами, якщо вона триває до 15-20 секунд. Кнопка «Пропустити рекламу» просто не з'явиться. Але вартість розміщення таких рекламних вставок буде вищою.

    Є ще один важливий нюанс — види реклами, що вбудовується на YouTube. Їх три:

    1. Пре-роли — програються перед запуском вибраного користувачем відео.
    2. Мід-роли  програються серед відеоролика.
    3. Пост-роли  програються наприкінці відео.

    Якщо ви активний користувач YouTube, то добре знаєте, що це за реклама і як вона виглядає. Питання, який вид вибрати рекламодавцю?

    Ми радимо починати саме з пре-ролів. Вони дають набагато більше шансів, що вашу рекламу подивляться і, можливо, перейдуть за інтегрованим посиланням. Самі подумайте. Людина запускає відео і одразу ж бачить рекламу ще до початку відтворення основного контенту. А от якщо реклама буде вбудована в середині ролика і тим більше наприкінці, є шанс, що глядач її навіть не побачить — вимкне відео раніше, відвернеться від перегляду тощо.

    Але тут є й протилежне правило. Наприклад, людина переглядає відео на вашу тематику, і в середині або в кінці бачить рекламу вашого продукту. У міру перегляду в нього вже формується певна потреба, і тут ви пропонуєте його закрити. У такому разі мід-роли і пост-роли можуть виявитися навіть ефективнішими за пре-роли. Наприклад, користувач дивиться огляд смартфона, а потім бачить рекламу інтернет-магазину, де можна купити цей смартфон.

    Банери у відео та рекомендаціях

    Ще один ефективний спосіб розмістити рекламу на Ютубі – використовувати банери. Відеохостинг використовує два типи банерів, про які варто розповісти докладніше.

    Варіант 1: Банери безпосередньо на відео

    Такі банери спливають поверх відео – у нижній його частині. Як правило, на п'ятнадцятій секунді перегляду. Вони займають порівняно небагато місця та не відволікають від перегляду. Натиснувши на банер, користувач може перейти на сайт рекламодавця. Або закрити його, натиснувши на хрестик у правому верхньому кутку.

    Банери у відео та рекомендаціях

    Дані вставки можуть бути як цілком лаконічними, без помітних елементів, що складаються тільки з тексту та посилань, так і дизайнерсько-складними — з графікою або навіть анімацією.

    Варіант 2: Банери на сторінці

    Ці банери розміщуються у верхньому правому кутку над списком рекомендованих відео. Вони не перекривають відео, що програється, і не відволікають від перегляду. Зате в них можна розмістити більше інформації завдяки великій площі.

    Банери на сторінці

    Тут ви можете розмістити як посилання на ваше відео, так і лінки на ваш сайт або соцмережі. При цьому навіть посилання на сторонній сайт як би маскується під відео (дивіться на приклад на скріншоті). Насправді посилання веде на сторонній сайт.

    Цікавий факт! Компанія Google неодноразово експериментувала з банерною рекламою і якийсь час навіть не позначала банери як рекламу, маскуючи їх під рекомендовані відео. Але на даний момент позначення «Реклама» є, до того ж воно досить помітне.

    До речі, про відео, що рекомендуються…

    Якщо ви грамотно оптимізуєте свої відеоролики на каналі, складете приваблюючі заголовки та описи, підберете релевантні ключові слова і теги, це може дати до +30% безкоштовного трафіку. І навіть не потрібно витрачатися на рекламу.

    Видача у пошуку

    Рекламні кампанії на YouTube багато в чому схожі на класичну рекламу в Google. Наприклад, на запит «review iphone 13» ми отримуємо два рекламні блоки над результатами органічної видачі: перший — із посиланнями на різні магазини, де можна купити iPhone, другий — із посиланням на один магазин електроніки.

    Видача у пошуку

    До речі, зверніть увагу, що другий рекламний банер теж маскується під відео. На ньому ми бачимо прев'ю, заголовок і опис — як у звичайному ролику на YouTube. Однак по кліку на нього відкривається не відео, а сторонній сайт. «Підробку» видає тільки значок «Реклама» в описі.

    Щоб ваші відео опинилися в топі пошукової видачі, потрібно як мінімум розуміти основи SEO-просування. Плюс генерувати дійсно якісний та залучаючий контент. У нас є чудова стаття на цю тему – «Розкрутка Ютуб каналу: повний гайд з просування». Радимо ознайомитись.

    Реклама у блогерів та лідерів думок

    Налаштування реклами на Ютубі, створення продаючого та цікавого контенту, вивчення тонкощів взаємодії з рекламним кабінетом – це підходить далеко не всім. Багато рекламодавців вважають за краще отримати максимальне охоплення цільової аудиторії в найкоротші терміни без зайвих дій зі свого боку. І вони готові добре за це заплатити. Ось тут якраз і буде чудовим варіантом співпраця з популярними блогерами.

    Оптимальний вид просування через блогерів — ненав'язлива реклама, яка інтегрується в сюжет ролика і не сильно вибивається з контексту. А за грамотного підходу навіть доповнює його.

    Давайте розглянемо три типи реклами, яку зазвичай замовляють у блогерів:

    1. Інтеграція. Блогер у своєму відео згадує вашу компанію чи продукт. Наприклад, замовляє піцу, розповідає про смартфон чи рекомендує банківську картку, якою сам активно користується.
    2. Пре-рол — рекламна вставка, яку рекламодавець надає блогеру, а той додає її у своє відео. Така реклама вже не вважається нативною. Не плутайте такі пре-роли із пре-ролами самого YouTube. У цьому випадку реклама — просто частина відео, а не вставка, яку можна вимкнути в один клік. Глядачеві для пропуску доведеться клікати тайм-лінію до моменту, коли реклама закінчиться, а відео продовжиться.
    3. Огляд — відео, повністю або практично повністю присвячене рекламованому продукту. Тут може бути і розпакування, і особистий досвід експлуатації, і корисні лайфхаки.

    Вартість розміщення реклами у блогера залежить від його популярності, кількості підписників і навіть його іміджу. Але об'єктивно можемо сказати, що просування у популярних інфлюєнсерів — дуже недешеве задоволення. А грамотне налаштування реклами на YouTube може дати набагато кращий ефект за менші гроші.

    Як налаштувати рекламу на YouTube: покрокова інструкція

    Ми рекомендуємо робити окремі рекламні кампанії (РК) під певні типи таргетингу. Потім до кожної РК додавати групу під оголошення In-Stream і Discovery. Так забезпечиться гнучке ведення рекламної кампанії.

    У результаті вийде 6 РК: інтереси охоплення, ремаркетинг, інтереси зацікавлених людей, за ключовими словами, за місцями розміщення та темами роликів.

    А тепер безпосередньо розберемося з тим, як налаштувати рекламу на ютубі. Відразу необхідно зареєструвати обліковий запис Google AdWords, після авторизації вибрати тип РК і розпочати роботу.

    поетапне налаштування реклами

    Створення рекламної кампанії за ключовими словами

    Назва, бюджет та спосіб показу

    Назвіть вашу рекламну кампанію. Потім перейдіть до способу демонстрації ролика. На початку ведення РК краще не задавати прискорений показ, а одразу ставити стандартний. Так оголошення будуть відображатись рівномірно, і бюджет швидко не витратиться.

    назва, бюджет та спосіб показу

    Показ у мережах

    Включати «Пошук на YouTube» та "Відео на YouTube" обов'язково потрібно. А ось біля графи «Партнерські відеоресурси в КМС» можна прибрати галочку. Хоча ця опція дає велике охоплення, якісного трафіку вона не принесе. Її краще включати на подальших етапах розвитку кампанії, але не на початку.

    показ у мережах

    Місцезнаходження та мова

    Тут усе просто. Вкажіть необхідний регіон для показу оголошень та мови.

    місце розташування та мова

    Пристрої та ОС

    Це налаштування корисне тим, у кого аудиторія зосереджена у конкретних операційних системах чи типах пристроїв. Допустимо, ваш продукт спрямований на користувачів iPhone. У такому разі можна вимкнути покази на інших пристроях та залишити лише ці.

    пристрої та ос

    Розклад показів

    Вам необхідно задати конкретний час доби, коли оголошення буде показуватися. Використовуйте опцію тоді, коли впевнені у годинах активності своєї аудиторії.

    розклад показів

    Обмеження частоти показів

    Вкажіть кількість показів для одного користувача. Якщо таких специфічних вимог немає, 6 на місяць буде достатньо.

    обмеження частоти показів

    Винятковий контент

    Деякі різновиди контенту бажано виключити. Але спочатку сильно не урізайте його, оскільки це зменшить охоплення. Обмежуйте показ лише з урахуванням інтересів вашої ЦА.

    виключений контент

    Налаштування груп

    З урахуванням запропонованої структури облікового запису в кожній РК вийде по 2 групи — In-Stream і Discovery. Задайте назву для кожної, і у формі «Ваше відео YouTube» вкажіть урл на ролик.

    налаштування груп

    Для In-Stream можна також вказати банер.

    для In-Stream можна також вказати банер

    Вартість перегляду

    Відразу правильно поставте ціну за перегляд. Вона має бути вищою за рекомендовану «Гуглом». Це необхідно для того, щоб дати розгін рекламній кампанії. Згодом ставку можна опустити.

    вартість перегляду

    Налаштування таргетингу

    Інтереси та ключовики

    Якщо кампанія налаштовується за ключовими словами, в графі «Інтереси» не треба нічого змінювати. Просто додайте ключові слова.

    налаштування націлення

    У майбутньому, якщо виконуватимете налаштування РК за інтересами, обов'язково поділяйте 2 види: аудиторія за інтересами та аудиторія зацікавлених користувачів. Вони здаються схожими, але насправді забезпечують різну результативність.

    інтереси та ключові слова

    Місця розміщення

    Тут поставте місця, де ви плануєте демонструвати рекламу. Наприклад, якщо просуваєте послуги СТО, варто вибрати канали для автолюбителів.

    Ключові слова

    Вони підбираються як і для пошукових РК. Вказуйте ключові слова, за якими люди шукають ваші товари або компанію.

    Ремаркетинг

    Аудиторію можна отримати із загального списку ремаркетингу в AdWords.

    Після заповнення всіх форм система сама запропонує зв'язати обліковий запис AdWords і YouTube.

    ремаркетинг

    Скрипти

    Рекламники нерідко стикаються з такою проблемою, що їхні ролики демонструються у дитячих відео. Зазвичай причина цього – занижена ставка. Відразу починайте додавати такі відео у виключення для облікового запису. На це потрібно багато часу і сил, тому спочатку підключіть скрипт для чищення від дитячих каналів. Він додає відео, у назві та тегах яких включені певні слова.

    Налаштування таргетингу в компанії

    У вас немає часу розбиратися в тому, як налаштувати таргетинг для вашої цільової аудиторії, а розмістити рекламу потрібно якнайшвидше? Залишіть заявку на нашому сайті — і фахівці Elit-Web зроблять все за вас!

    Налаштувати рекламу для Вашого YouTube каналу

    Адреса сайту

    Ми маємо великий практичний досвід просування на YouTube. Щоб оцінити, як ми працюємо, ви можете вивчити кейс компанії Solar-Tech.

    Кейс із залучення 4к передплатників на YouTube канал ЯШКІНА

    Методи таргетування та моніторингу

    Ремаркетинг

    Ваше рекламне оголошення можна показувати тим користувачам, хто раніше відвідував ваш сайт, взаємодіяв з контентом на вашому YouTube-каналі або підписаний на нього.

    Код ремаркетингу можна отримати у «Менеджері аудиторій».

    Менеджер аудиторів

    Цей код потрібно скопіювати та вставити в код вашого сайту всередині тега <head>.

    код потрібно скопіювати та вставити в код вашого сайту

    Список ремаркетингу «Відвідувачі сайту»

    Для цього списку можна задати назву, умови та тривалість ремаркетингу.

    Відвідувачі сайту

    Зверніть увагу, що показ реклами в цьому випадку почнеться лише після того, як у списку збереться достатня кількість користувачів.

    Список ремаркетингу «Користувачі YouTube»

    Після показу реклами можна увімкнути показ демонстрації продукту, відгуків та кейсів, зв'язавши канал YouTube з AdWords.

    Користувачі YouTube

    Це відкриє багато опцій залежно від ваших цілей просування. Серед цих опцій — перегляд будь-якого відео на каналі, лайк, підписка на канал, додавання відео в плейлист, інше.

    перегляд будь-якого відео на каналі

    Як аналізувати ефективність реклами на YouTube

    Отже, з тим, як налаштувати рекламу YouTube та запустити рекламну кампанію, ми розібралися. Але це лише частина завдання. Необхідно правильно та об'єктивно аналізувати результати цієї рекламної кампанії, щоб надалі посилювати слабкі сторони вашої реклами та зміцнювати сильні.

    Відеохостинг пропонує досить функціональний, зручний та повністю безкоштовний сервіс аналітики — YouTube Analytics. З його допомогою можна відстежувати безліч показників:

    • кількість та час переглядів, лайків, коментарів та інших взаємодій з вашим контентом;
    • кількість і нових підписників, у тому числі сегментованих по регіонах, даті або за контентом;
    • типи пристроїв, де відтворюються ваші відеоролики;
    • показники утримання аудиторії;
    • джерела трафіку — сайт компанії, соцмережі, рекомендації та інше.

    Радимо особливу увагу приділити показнику утримання аудиторії. З його допомогою можна не тільки порівняти ваші ролики та відео інших каналів, але й наочно побачити, який контент аудиторія переглядає активніше, які тематики та рекламні матеріали є кращими для вашої ЦА.

    Докладніше про способи аналізу ефективності YouTube-реклами ми розповідали у статті «Як збирати та аналізувати статистику у YouTube Analytics».

    На закінчення

    Розібратися в тому, як зробити рекламу на «Ютубі», не так просто, але можливо. Потрібно уважно вивчити всі тонкощі інструменту, безпосередньо налаштування РК та ще грамотно вести всю кампанію. Якщо на це немає часу, краще відразу довірити роботу фахівцям. Команда Elit-Web візьметься за ваш проєкт і допоможе досягти поставленої мети.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом