0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як налаштувати рекламу на YouTube

Поділіться
Зміст

    YouTube — один з найбільш відвідуваних сайтів у світі, і дуже малоймовірно, що найближчим часом ми побачимо серйозного конкурента цього відеохостингу. Якщо поглянути на актуальну статистику, стає очевидним, що сьогодні це вкрай популярний майданчик для просування:

    1. Щомісяця YouTube відвідують 1,7 млрд унікальних користувачів.
    2. За місяць кількість відвідувань становить 14,3 млрд осіб — більше, ніж у Facebook, Wikipedia, Instagram та Amazon разом узятих.
    3. На відеохостинг щохвилини завантажується понад 500 годин контенту.
    4. На YouTube близько 38 мільйонів активних каналів, автори яких регулярно публікують новий контент.

    З огляду на те, що сьогодні відеореклама стала одним із головних трендів digital-маркетингу, стає очевидним, що рекламні кампанії на Ютуб — вкрай актуальний напрямок. Тому сьогодні ми вирішили детально розповісти, як працює реклама на YouTube, як її налаштувати, які її види існують сьогодні та для яких бізнес-ніш вона актуальна.

     

    Зверніть увагу! У цій статті не буде інформації про створення та налаштування YouTube-каналу. У нас вже є детальна стаття на цю тему: «Як створити та налаштувати канал на YouTube». Ознайомтеся, якщо пропустили. А ми переходимо безпосередньо до нашої теми!

    Принципи роботи реклами на YouTube та чому вам варто її використовувати

     

    Основний інструмент для налаштування та запуску рекламної кампанії на YouTube – це Google Ads. За його допомогою ви можете за три кроки розмістити рекламу на Ютубі:

    1. Створити відеооголошення або налаштувати показ банерів (залежно від вибраного типу реклами).
    2. Налаштувати таргетинг за певними параметрами: місце розташування, вік, стать, інтереси та ін.
    3. Задати добовий бюджет на просування, а також встановити місячний ліміт витрат.

    У Google Ads можна вибрати мету реклами — «Інтерес до бренду та товарів» або «Впізнаваність бренду та охоплення». Рекламу можна налаштувати в такий спосіб, щоб її бачили лише люди, які виконують відповідний пошук товарів або послуг, або автоматично демонструвати оголошення тим користувачам, які підпадають під ваші налаштування таргетингу.

    Взагалі Google Ads — це дуже гнучкий та зручний інструмент для роботи з рекламними кампаніями. Якщо ви приділите його вивченню достатньо часу, зможете досягти відмінних результатів із порівняно невеликим бюджетом та в короткі терміни.

    Ми можемо назвати три головні причини, чому запуск реклами на YouTube — це правильне рішення для бізнесу:

    1. Велика й активна аудиторія. Активні користувачі YouTube — це майже третина всіх інтернет-користувачів у світі. Не має значення, у якій ніші ви працюєте. Швидше за все, ваша цільова аудиторія є на YouTube.
    2. Велика географія. На цей момент YouTube локалізований більше ніж у 88 країнах. Інтерфейс цього вебсервісу доступний більше ніж 70 мовами. Практично у всіх розвинених країнах саме YouTube залишається найпопулярнішим відеохостингом.
    3. Великі охоплення з мобільних пристроїв. Понад 50% усіх переглядів відео на YouTube здійснюється зі смартфонів та планшетів. При цьому реклама на YouTube для мобільних пристроїв така ж ефективна, як і для десктопу. А в деяких випадках навіть ефективніше.

    Ще один важливий момент — підключити рекламу до Ютубу можна самостійно, якщо приділити трохи часу вивченню питання та розібратися в налаштуваннях.

    Кому найкраще підходить відеореклама на YouTube

    Реклама в YouTube досить універсальна. З її допомогою ви можете просувати практично будь-які товари або послуги, особливо такі, які мають сильну візуальну складову. Тобто ті, які можна ефектно піднести на відео або банерах (починаючи від прикрас та декору для дому, закінчуючи автомобілями та цілими житловими комплексами).

     

    Але враховуйте, що на відеохостингу заборонено рекламу деяких категорій товарів та послуг. До них належать:

    • тютюнові вироби;
    • зброя;
    • наркотичні та інші заборонені речовини;
    • медпрепарати, які відпускають за рецептом;
    • медичне обладнання (в окремих випадках дозволяється);
    • казино, зокрема в онлайн-режимі;
    • всілякі репліки та копії брендових товарів;
    • послуги з написання курсових, рефератів, інше;
    • будь-які шахрайські проєкти;
    • всі види тіньових та нелегальних послуг та сервісів.

    Важливо! Реклама YouTube перед запуском обов'язково проходить модерацію. Якщо ви порушили правила розміщення або ваш товар/послуга підпадає під категорію заборонених, ви отримаєте відповідне повідомлення, а рекламна кампанія не буде запущена.

    Види реклами на YouTube + приклади

    Тепер перейдемо до більш практичної частини нашої статті. Розглянемо, якою буває реклама на Ютубі, як вона виглядає і в чому відмінності різних форматів. Це дуже важливий момент, тому що залежно від обраного формату маркетинговий ефект може суттєво відрізнятися.

     

    Відеореклама на YouTube

    Перед тим як зробити рекламу на Ютубі, необхідно визначитися з її форматом. Здебільшого у вас є три варіанти:

    1. Відеореклама.
    2. Текстово-графічні банери.
    3. Аудіореклама (для YouTube Music).

    Якщо бути об'єктивним, саме реклама на Ютубі у форматі коротких відеороликів залишається основним і найефективнішим варіантом. Тому саме на ній ми й робитимемо найбільший акцент. А докладніше про формати відеореклами зараз розповімо!

    Оголошення In-Stream з кнопкою «пропустити»

    Такі оголошення демонструються перед переглядом відео, у середині його та наприкінці. Це короткі відео тривалістю в середньому 15–20 секунд (але можуть бути довшими), які через 5 сек можна пропустити, клікнувши на відповідну кнопку в правому нижньому кутку.

    Тут особливо важливо, щоб реклама In-Stream на Ютубі могла привернути увагу глядача за перші п'ять секунд. Часу на «розгойдування» немає, намагайтеся одразу продемонструвати актуальність вашої пропозиції. У такому разі оголошення можуть дати справді добрі результати й не матимуть високого показника переривань.

     

    Оголошення In-Stream без кнопки «пропустити»

    Загалом це той самий формат реклами, за винятком можливості пропустити відео до його закінчення. Така реклама нав'язлива, і користувачі ставляться до неї швидше з негативом. Але варто зазначити, що це теж цілком дієздатний формат, який до того ж дозволяє донести до глядача весь посил, не намагаючись вмістити все найважливіше в перші п'ять секунд ролика.

    Згідно з правилами YouTube такі оголошення не можуть тривати більше ніж 15–20 сек. Це зроблено навмисно, тому що занадто довге рекламне відео без можливості пропуску — серйозний дратівливий фактор для користувача.

    Оголошення Video Discovery

    Video Discovery — це реклама на YouTube у вигляді банера, який розташований над колонкою з рекомендованим відео в правій частині екрана. Такий формат має одну важливу перевагу: він візуально зливається з блоком рекомендацій та органічно в нього вписується. Тобто сприймається користувачами краще, не викликає роздратування.

    Формат Video Discovery підходить як для просування власних відео, так і для залучення користувачів на ваш сайт. Загалом це досить універсальний інструмент, який ми рекомендуємо застосовувати.

     

    Оголошення-заставки

    Їх ще називають «бамперами» — від Bumper YouTube Ads. Це короткі (зазвичай не більше ніж 6 секунд) відеовставки без можливості пропуску. Такий формат добре підійде для швидкої та місткої реклами з використанням динамічної зміни кадрів та елементів, які запам'ятовуються: логотипу, обличчя бренду, товару тощо.

    Bumper YouTube Ads не дає можливості комплексно презентувати товар або послугу, як і детально розповісти про ваш бренд. Але для привернення уваги та підвищення впізнаваності компанії це досить непоганий варіант.

    Оголошення Out-Stream

    Out-Stream — відеооголошення, які спочатку автоматично відтворюються без звуку, а при натисканні на них звук активується. Це рекламний формат, створений спеціально для мобільних пристроїв, а працює він на сайтах та додатках партнерських відеоресурсів Google.

    Примітно, що Out-Stream не підтримується безпосередньо на YouTube. Крім того, можливості демонстрації таких оголошень теж відрізняються залежно від певних факторів. Наприклад, на сайтах-партнерах Google — лише у вигляді банерів. А в додатках — у вигляді банерів, міжсторінкових оголошень, у фіді та нативних рекламних блоках.

     

    Оголошення Masthead

    Masthead — це нативна реклама на Ютубі, яка демонструється у вигляді банера з відео на верхній частині головної сторінки на всіх видах пристроїв: комп'ютерах, смартфонах і навіть телевізорах. Такі банери дуже помітні, чудово привертають увагу. Водночас вони досить ненав'язливі, тому що не змушують користувача дивитися рекламу 5 секунд і навіть більше без можливості пропуску. До того ж вони автоматично відтворюються без звуку.

    Оголошення Masthead добре працюють при проведенні різних акцій та розпродажів, коли вам потрібно швидко, ефективно, але водночас ненав'язливо привернути увагу великої аудиторії.

     

    Аудіореклама

    Сьогодні YouTube — це не лише відеохостинг, а й музичний стрімінговий сервіс YouTube Music. Відповідно, тут актуальною стає аудіореклама без відеоряду. Розробники почали активно діяти в цьому напрямі у 2020 році, і вже сьогодні аудіооголошення стали важливою частиною просування багатьох брендів.

    За аналогічним принципом працює аудіореклама в популярному музичному сервісі Spotify. До речі, за останні роки понад 15% українців почали активніше користуватися аудіоконтентом: музикою, подкастами та аудіокнигами. Тому актуальність аудіореклами суттєво зросла.

    Адаптивні медійні оголошення

    Це банерна реклама на YouTube, яка автоматично адаптується для показу на вебсайтах та додатках медійної мережі Google, у сервісі Gmail, на YouTube.

    Цікава особливість таких оголошень полягає в тому, що ви просто завантажуєте в Google Ads зображення, логотипи, відео та описи, а алгоритм далі сам формує оголошення й підбирає для них оптимальне розміщення. Процес максимально автоматизований, він значно спрощує рекламодавцю завдання. Крім того, адаптивні медійні оголошення можна персоналізувати для різних категорій аудиторії з урахуванням того, що саме вони шукали на вашому сайті або в додатку.

     

    Реклама у відеоблогерів

    Якщо стандартні рекламні кампанії на YouTube вам із якоїсь причини не підходять або ви хочете доповнити їх, можна замовити просування у блогерів. Сьогодні практично в кожному відео популярних інфлюенсерів є як мінімум одна спонсорська інтеграція, а часом і декілька.

    Очевидно, що чим відоміший блогер, тим дорожче коштуватиме реклама у нього на каналі. Тому в окремих випадках резонно працювати з нано- та мікроблогерами, у яких лише кілька тисяч підписників. У них реклама коштуватиме набагато дешевше, а їхня аудиторія зазвичай активніша й лояльна.

     

    Існує кілька поширених форматів реклами у блогерів:

    1. Інтеграція — нативний формат, у якому згадують ваш бренд чи продукт, демонструють його або показують кейси використання. При цьому основне відео зазвичай не належить до вашого продукту.
    2. Прерол — відеовставка, яку рекламодавець надає блогеру, а той просто вставляє її у свій відеоролик. На відміну від стандартної реклами In-Stream кнопки «Пропустити» тут немає, тому що це частина самого відео.
    3. Огляд — відео, повністю присвячене вашому товару чи послузі. Блогер детально їх розбирає, описує, ділиться враженнями, розповідає про кейси використання тощо.

    Зараз більшість рекламодавців вважають за краще замовляти саме інтеграцію. Це досить ненав'язливий формат, до якого аудиторія лояльніша. А коли у відео авторитетний ютубер ділиться своїми позитивними враженнями про продукт, це може суттєво підвищити лояльність до вашого бренду.

    Покрокове налаштування реклами на YouTube

    Отже, тепер варто подивитися, як налаштувати рекламу на Ютубі самостійно. Тут є своя специфіка, але загалом нічого складного.

    Для початку вам необхідно перейти в Google Ads, увійти у свій акаунт або створити новий, якщо ви не зробили цього раніше. Тут виберіть пункт «Кампанії» в меню зліва й натисніть «Створити кампанію» на сторінці.

     

    На наступній сторінці необхідно вибрати мету рекламної кампанії з доступних варіантів:

    • продажі;
    • потенційні клієнти;
    • трафік вебсайту;
    • реклама додатків тощо.

    Ми для прикладу візьмемо категорію «Продажі», оскільки вона є найпопулярнішою. Після вибору ви побачите додаткове меню, де можна вказати джерело конверсії. Система повідомить вас про необхідність прив'язати сайт, якщо ви цього не зробили раніше. Виконайте вказівки, а потім натисніть «Продовжити».

     

    З'явиться меню, де можна вибрати тип компанії:

    • пошук;
    • максимальна ефективність;
    • медійна мережа;
    • торгова компанія;
    • відео;
    • Discovery.

    Ми виберемо пункт «Відео», але ви можете надати перевагу тому варіанту, який підходить саме вам. Натискаємо «Продовжити».

     

    Тепер перед вами відкривається велике вікно з загальними налаштуваннями рекламної кампанії. Тут ви можете виконати безліч дій:

    1. Вказати назву компанії.
    2. Вибрати стратегію призначення ставок.
    3. Встановити бюджет та терміни завершення рекламної кампанії.
    4. Вибрати, де будуть демонструватися ваші оголошення.
    5. Вказати розташування для показів реклами, а також мову, якою говорять клієнти (можна вибрати декілька).
    6. Налаштувати винятки для показу оголошень.
    7. Додати додаткові посилання.
    8. Створити та налаштувати аудиторію для показів.
    9. Додати відео за посиланням.

    До речі, зверніть увагу, що в процесі налаштування рекламної кампанії на цій сторінці праворуч угорі демонструватиметься щотижневий прогноз показів. Зрозуміло, що це всього лише приблизні цифри, але як базовий орієнтир рекомендуємо їх враховувати.

     

    Особливу увагу приділіть блоку «Створення відеооголошень» та додатковим параметрам. Тут ви можете дуже тонко працювати зі своїми рекламними матеріалами:

    1. Додати відео.
    2. Вказати URL для переходів користувачів.
    3. Прописати заклик до дії, короткий та довгий заголовок, додати опис.
    4. Завантажити власний банер або дозволити його автоматичне створення на основі банера каналу.
    5. Вибрати формат реклами (In-Feed, In-Stream та інші).
    6. Подивитися, як ваше оголошення демонструватиметься на мобільних та десктопних пристроях.

     

    Після завершення всіх налаштувань Google Ads відкриє вікно з їхнім перерахуванням і запропонує перейти до кампанії. Обов'язково уважно перевіряйте кожний пункт на предмет допущених помилок або пропущених рядків.

     

    Якщо ви все зробили правильно, то нова рекламна кампанія з'явиться у відповідній таблиці Google Ads з активним статусом. Ви можете її в будь-який момент призупинити, видалити або переналаштувати.

     

    Зверніть увагу! Якщо ви попередньо не ввели платіжну інформацію, вгорі сторінки з'явиться відповідне повідомлення.

     

    Після підготовки та налаштування оголошень та за умови підключення платіжного засобу інформація йде на модерацію. Якщо модератори пропускають вашу рекламу, вона починає демонструватися на YouTube згідно з вибраними вами налаштуваннями.

    Налаштування рекламної кампанії з ключовими словами

    Реклама на Ютубі може бути дуже точно налаштована на задані ключові слова. Алгоритм налаштування рекламної кампанії такий самий, як описано вище. Але з одним важливим уточненням: у блоці «Сегменти аудиторії» потрібно перейти у вкладку «Огляд», вибрати пункт «Ваші особливі сегменти аудиторії», додати новий сегмент та в блоці «Приєднувати користувачів з наступними інтересами чи поведінкою» вибрати чекбокс «Користувачі, які вводили будь-який із цих пошукових запитів у Google». Залишається тільки прописати список релевантних ключових слів, за якими й демонструватиметься реклама користувачам YouTube.

    Налаштування таргетингу

    Реклама на YouTube дуже гнучка в плані налаштування таргетингу. Вам надається досить багато параметрів:

    1. Інтереси та ключові слова. Ви можете просто прописати ключові слова та/або задати список інтересів. Далі алгоритм намагатиметься демонструвати вашу рекламу найбільш відповідній аудиторії.
    2. Місця розміщення. Цей параметр дозволяє точніше налаштувати покази оголошень. Наприклад, вказати тематику каналів і відео, де ви хочете демонструвати свою рекламу.
    3. Ремаркетинг. Якщо ви вже використовуєте списки AdWords, можна працювати безпосередньо з ними.
    4. Скрипти. Реклама на Ютубі іноді працює не зовсім коректно. Наприклад, рекламодавці скаржаться, що їхні матеріали демонструються на дитячих каналах. Щоб цього не відбувалося, можна вручну додавати відео у винятки. Але це абсолютно контрпродуктивно. Набагато ефективніше застосувати спеціальний скрипт для виключення каналів, які не відповідають вашим вимогам.

    Ці інструменти справді спрощують роботу з рекламою та допомагають збільшувати охоплення цільової аудиторії. Але вони лише побічно належать до маркетингу. Тому перед тим, як налаштувати рекламу на YouTube, рекомендуємо якомога детальніше вивчити свою цільову аудиторію. Google Ads дозволяє налаштовувати орієнтацію з високою точністю, і цим потрібно користуватися.

    Особливості таргетингу та моніторингу активності на YouTube

     

    Реклама на YouTube Google Ads дає можливість налаштовувати безліч важливих параметрів цільової аудиторії та надає для цього низку оригінальних інструментів:

    1. Демографічні групи — враховують стандартні параметри ЦА: стать, вік, геолокацію та інше.
    2. Детальні демографічні дані — дозволяють налаштовувати покази реклами, наприклад, тільки студентам, батькам маленьких дітей, підприємцям тощо.
    3. Список інтересів — перелік показників для сегментування ЦА за інтересами. Доступні кілька різних параметрів: сегменти за інтересами, події, сегменти зацікавлених користувачів, спецсегменти.
    4. Сегменти за вашими даними — налаштування для більшого охоплення аудиторії, яка вже якось взаємодіяла з вашим каналом або контентом.
    5. Списки email — налаштування маркетингу на базі електронних адрес, які є у вас.

    Також можна налаштувати схожі сегменти, котрі базуються на раніше сформованих списках. Це непоганий спосіб суттєво розширити аудиторію, не витративши багато часу та сил на налаштування таргетингу. Більшість процесів автоматизовано.

    Моніторити активність на YouTube найпростіше та найзручніше в Google Ads. Тут ви можете отримувати всю необхідну статистичну інформацію: бюджет рекламної кампанії та її статус, показники оптимізації, кількість показів та переглядів, коефіцієнт переглядів, вартість показів, коефіцієнт та вартість конверсії тощо. Також можна переглядати статистику у вигляді графіків та порівнювати різні періоди, щоб у разі потреби коригувати рекламну кампанію та бюджет.

    До речі, у нас є гарна стаття на цю тему: «Скільки коштує реклама на Ютубі»!

    Аналіз ефективності реклами на YouTube

    Отже, ми розібралися, як налаштувати рекламу YouTube. Тепер подивимося, як аналізувати її ефективність, крім вищезазначеного способу. Це нескладно!

    Відеохостинг пропонує зручний та цілком інформативний інтегрований сервіс аналітики YouTube Analytics. Він доступний усім авторам каналів без винятку. У YouTube Analytics можна отримати всю необхідну інформацію щодо вашого відео: кількість та час переглядів, показники утримання аудиторії, джерела трафіку та інше.

    Однак YouTube Analytics підходить лише для аналізу ваших відео, але не реклами, яку ви запускаєте. Це дуже важливий момент.

    Щоб переглянути ефективність саме рекламної кампанії, вам все ж таки доведеться перейти в кабінет Google Ads і відкрити розділ «Дані реклами». Саме тут і міститься основна статистична інформація щодо ваших рекламних активностей та їхніх результатів.

    Якщо ж вас цікавить саме статистика вашого каналу, рекомендуємо ознайомитися з нашою статтею «Як збирати та аналізувати статистику в YouTube Analytics» — у ній міститься вся необхідна вам інформація.

     

    Вартість реклами на YouTube

    На YouTube можна самостійно встановити середній денний або загальний бюджет рекламної кампанії. Це одна з головних переваг рекламного майданчика, але є ще деякі сильні сторони:

    1. Вам не треба укладати будь-який довгостроковий договір. Рекламний бюджет можна в будь-який момент скоригувати або призупинити показ оголошень.
    2. Ви оплачуєте лише цільові дії: кліки, відвідування сайту тощо.

    Підсумкова вартість залежатиме від обраного формату оголошень та поставлених цілей (зростання впізнаваності бренду, підвищення інтересу аудиторії, цільові дії тощо).

    Єдина порада, яку ми хочемо дати новачкам у сфері просування на YouTube: починайте з невеликих ставок і не поспішайте вкладати великі бюджети в рекламу. Попрацюйте з таргетингом, уточніть параметри цільової аудиторії, покращіть креативи та проведіть A/B-тестування. Все це можна зробити навіть із мінімальними витратами та оптимізувати рекламну кампанію перед повноцінним запуском у роботу.

    Підсумки

    Як ви могли переконатися, створити рекламу на Ютубі цілком нескладно, якщо у вас є час і бажання розібратися у всіх деталях роботи з Google Ads та його інструментами.

    З іншого боку, у власника бізнесу можуть бути значно важливіші завдання, які вимагають безпосередньої участі, ніж вивчення форматів оголошень на YouTube. Саме тому ми в Elit-Web пропонуємо клієнтам скористатися послугою налаштування та запуску реклами на YouTube. Наші фахівці проаналізують ваш бізнес та конкурентів, підключать акаунт Google Ads, налаштують та запустять рекламну кампанію «під ключ». А ви досягнете відмінних результатів у найкоротші терміни та без перевитрати бюджету.

    Щоб отримати безкоштовну консультацію та скористатися нашими послугами, звертайтеся до Elit-Web будь-яким зручним для вас способом!

    FAQ

    Які товари та послуги можна рекламувати на YouTube?

    На YouTube добре просуваються товари та послуги з сильною візуальною складовою – все те, що можна ефектно презентувати у відео. Наприклад, прикраси, гаджети та електроніка, товари для дому, одяг, взуття та аксесуари, автомобілі та навіть нерухомість.

    Як запустити рекламу на YouTube?

    Для запуску реклами на YouTube вам знадобиться завести акаунт у Google Ads, підключити платіжний засіб та налаштувати рекламну кампанію для запуску оголошень. Детальний алгоритм описано в нашій статті.

    Як подивитися рекламу на YouTube?

    Перейдіть у свій акаунт Google Ads, виберіть розділ «Відеокампанії» — «Оголошення та розширення», відкрийте оголошення, яке вас цікавить, і натисніть «Подивитися».

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом