0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як отримати трафік з блогу на комерційному проекті

02 травня 2018
2807
0
Поділіться
Зміст

    Бажаємо поділитися з вами нашим успіхом у просуванні комерційного проекту. Головна його причина – блог. Отже, що зробити, щоб підвищити трафік за допомогою інформаційного розділу?

    1. Визначитись із тематикою інфостатії:

    • взяти тему, близьку до асортименту товарів чи послуг з перспективою кругової перелінковки – що більше збігається тематика інфостатії з послугою чи товаром, тим більше шансів отримати перехід за посиланням;
    • якщо немає розуміння ніші, можна використовувати https://serpstat.com

    визначитися з тематикою інфостату serpstat

    1. Аналіз/вибірка конкурентів

    Дивимося повноту розкриття теми у сайтів у ТОПі «Яндекса» та Google:

    – аналізуємо видачу за основними запитами, вручну виписуємо урли сторінок

    або за допомогою сервісу http://coolakov.ru/tools/most_promoted/ пробиваємо базові запити по «Яндексу»

     

    пробиваємо базові запити по яндексу

    Отримуємо список сторінок у ТОПі + оцінюємо конкуренцію (кілька разів домен зустрічається в ТОПі за переліком запитів.

    отримуємо список сторінок у топі

    Насамперед беремо на роботу теми конкурентів, за якими повністю не розкривають тематику.

    Комплексний інтернет-маркетинг
    Ми створюємо систему взаємодії різних інструментів просування, ми створюємо систему взаємодії різних інструментів просування. ведення Вашого бізнесу в інтернеті.
    Получить консультацию
    Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время

    3. Упорядкування ТЗ

    За допомогою інструмента http://semyadro.pro/tools/article-structure складаємо план статті:

    * Вносимо урл-адреси сторінок з ТОПу;

    • отримуємо статистику по кожному урлу: у слів/символів, title, description, h1. Нам потрібен лише блок із заголовками h, за якими складаємо план статті. складання тз

      складаємо план статті

    У результаті виходить такий докладний план.

    докладний план статті

    * за допомогою інструмента https://arsenkin.ru/tools/sp/ парсим підсвічування за відібраними раніше базовими запитами і додаємо їх окремим блоком в ТЗ

    додаємо окремим блоком у тз

    4. Написання та розміщення

    5. Результат

    http://rus-bondar.ru/news/vyderzhka-samogona-v-dubovoy-bochke.html

    http://rus-bondar.ru/news/chistka-dubovoj-bochki.html

    http://rus-bondar.ru/news/kak-solit-kapustu-na-zimu.html

    Половина пошукового трафіку йде на блоґ – близько 200 відвідувачів. половина пошукового трафіку йде на блог

     

    Сайт 2017 uglyanskoe.ru

    https://uglyanskoe.ru/stati/udochka-dlia-zimnei-lovli-plotvy

    https://uglyanskoe.ru/stati/horoshaia-snast-dlia-lovli-leshcha-zimoi

    https://uglyanskoe.ru/stati/kak-rasstavit-chuchela-podsadnyh-utok-dlja-ohoty

    Більше половини пошукового трафіку йде на блог

    більше половини пошукового трафіку йде на блог

    Є ліди з блогу

    є ліди з блогу

    Бажаєте підвищити трафік за допомогою блогу? Звертайтесь: ми знаємо як!

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом