Послуга: PPC-реклама в Google ADS.
Тематика: агенція перекладів.
Регіон: Київ та область.
Ціль: підвищити кількість замовлень, збільшити впізнаваність бренду в Києві.
Перший запуск та налаштування контекстної реклами для цього проекту був півтора місяці тому. За півтора місяці роботи за проектом нам вдалося досягти таких результатів:
Налаштування рекламної кампанії
Перед початком роботи безпосередньо з налаштування рекламної кампанії було визначено пріоритетні категорії. У нашому випадку: юридичний переклад, переклад сайту, синхронний переклад.
Були зібрані ключі за всіма категоріями.
Далі ми налаштували:
- Пошукові кампанії на Київ та область.
- Створено 14 нових груп об'яв.
- Розподілено за групами 179 ключових слів.
- У кожній групі по 2 унікальних оголошення (розгорнуте текстове та адаптивне оголошення в пошуковій мережі).
Було запущено кампанію КМС за ключовими словами і на конкурентів. Через 2 тижні після запуску ми її відключили через високу вартість заявки.
Налаштовано кампанію з ремаркетингу (повернення користувача на сайт).
Результати за перший місяць роботи
Всього з 96 011 показів отримано 783 кліки. Конверсії (досягнення мети) принесли пошукові кампанії – 45 кінцевих заявок. Надійшло 24 дзвінки через кнопку передзвону на сайті.
Якісна оптимізація рекламних кампаній для залучення цільової аудиторії
- Змінили текст оголошень. Зробили їх більш конкретними та привабливими.
- Опрацювали список мінус слів. Виключили нерелевантні запити.
- Змінили графік показу об'яв.
Підсумок
За даними, які надав нам клієнт, можна зробити наступний висновок: всього у клієнта було 53 заявки, з яких 13 він успішно реалізував. Виходячи з цих даних, перехід із заявки на продаж 24,5%.
Також видно, що було 7 замовлень від фізичних осіб та 6 замовлень від юридичних. Усього було продажу на 140 313 гривень. Витрати на рекламний бюджет та роботу фахівців становили 13 826 гривень.
Виходячи з цього, клієнт увійшов у прибуток на 126 487 гривень. Коефіцієнт окупності інвестицій (ROI) – 407%.
За підрахунком ми не враховували заявки в роботі, але без розрахованої вартості. Також можливі клієнти, які на момент підрахунку приймають рішення про замовлення.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!