0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс з контекстної реклами для сайту агентства перекладів

28 травня 2019
2746
0
Поділіться
Зміст

    Послуга: PPC-реклама в Google ADS.

    Тематика: агенція перекладів.

    Регіон: Київ та область.

    Ціль: підвищити кількість замовлень, збільшити впізнаваність бренду в Києві.

    Перший запуск та налаштування контекстної реклами для цього проекту був півтора місяці тому. За півтора місяці роботи за проектом нам вдалося досягти таких результатів:

    Налаштування рекламної кампанії

    Перед початком роботи безпосередньо з налаштування рекламної кампанії було визначено пріоритетні категорії. У нашому випадку: юридичний переклад, переклад сайту, синхронний переклад.

    Були зібрані ключі за всіма категоріями.

    Далі ми налаштували:

    1. Пошукові кампанії на Київ та область.
    2. Створено 14 нових груп об'яв.
    3. Розподілено за групами 179 ключових слів.
    4. У кожній групі по 2 унікальних оголошення (розгорнуте текстове та адаптивне оголошення в пошуковій мережі).

    Було запущено кампанію КМС за ключовими словами і на конкурентів. Через 2 тижні після запуску ми її відключили через високу вартість заявки.

    Налаштовано кампанію з ремаркетингу (повернення користувача на сайт).

    Результати за перший місяць роботи

    Всього з 96 011 показів отримано 783 кліки. Конверсії (досягнення мети) принесли пошукові кампанії – 45 кінцевих заявок. Надійшло 24 дзвінки через кнопку передзвону на сайті.

    Якісна оптимізація рекламних кампаній для залучення цільової аудиторії

    1. Змінили текст оголошень. Зробили їх більш конкретними та привабливими.
    2. Опрацювали список мінус слів. Виключили нерелевантні запити.
    3. Змінили графік показу об'яв.

    Підсумок

    За даними, які надав нам клієнт, можна зробити наступний висновок: всього у клієнта було 53 заявки, з яких 13 він успішно реалізував. Виходячи з цих даних, перехід із заявки на продаж 24,5%.

    Також видно, що було 7 замовлень від фізичних осіб та 6 замовлень від юридичних. Усього було продажу на 140 313 гривень. Витрати на рекламний бюджет та роботу фахівців становили 13 826 гривень.

    Виходячи з цього, клієнт увійшов у прибуток на 126 487 гривень. Коефіцієнт окупності інвестицій (ROI) – 407%.

    За підрахунком ми не враховували заявки в роботі, але без розрахованої вартості. Також можливі клієнти, які на момент підрахунку приймають рішення про замовлення.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом