0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс просування сайту тютюнової продукції Tabak.org.ua

Поділіться
Зміст

    Завдання seo-просування сайту, що спеціалізується на продажу тютюну та супутньої продукції, було виконано. Тільки за 2 останні місяці роботи трафік зріс більш ніж у 5 разів, відповідно, зросла і конверсія сайту.

    Загальна інформація щодо проєкту

    Назва компанії: Tabak.org.ua

    Мета клієнта: збільшити продажі, загальну конверсію ресурсу

    Реєстрація домену: 2021

    Послуга: SEO-просування

    Тематика компанії: Тютюнова продукція

    Особливості ніші: специфічна ніша з обмеженнями у просуванні

    Регіон просування: Україна

    Результат роботи: збільшення трафіку за останні місяці в 5 разів, зростання кількості заявок

    Інтернет-магазин Tabak.org.ua орієнтований на оптовий та роздрібний продаж розважного тютюну та супутньої продукції. Покупцям пропонується великий вибір ароматних сортів, фільтрів, паперу. Тут можна придбати машинки для набивання гільз та для самокруток. Також у великому асортименті представлені гріндери, портсигари, мундштуки, курильні трубки, запальнички, подарункові набори та багато іншого.

    Компанія гарантує дотримання якості тютюну. У товарі відсутні домішки, ГМО та інші непотрібні добавки.

    На сайті магазину споживач має можливість скористатися зручним каталогом із сортуванням за умовчанням, назвою, ціною, рейтингом, кодом товару. Окремо виділено новинки, найпопулярніші товари. Увагу користувачів може привернути блог з корисними порадами, як подрібнити тютюн, як його ароматизувати, як правильно забивати у гільзу.

    Власники інтернет-магазину Tabak.org.ua змогли налагодити тісну співпрацю з підприємцями, вирішили питання з логістикою та своєчасною доставкою товару. Консультанти готові вийти на зв'язок зі своїми клієнтами та дати кваліфіковану відповідь на будь-яке питання, пов'язане з продукцією, представленою в магазині.

    Оскільки просування тютюнової продукції в інтернеті пов'язане з деякими правовими обмеженнями, під час запуску бізнесу у цьому напрямі виникли проблеми. Для вирішення спірних питань щодо розкручування комерційного проєкту з продажу тютюну та супутньої продукції для оптових та роздрібних покупців представники компанії звернулися до нас.

    Загальна інформація щодо проекту

    Основна проблема клієнта

    Спочатку наш клієнт працював із сайтом domtabaka.com.ua, але, як виявилося, цей ресурс знаходився під штрафними санкціями пошукових систем. Основні проблеми були пов'язані з використанням орендних посилань низької якості та накруткою маси посилань. Зважаючи на те, що планувалося просування в «сірій» ніші, зняти санкції було дуже складно.

    Як вихід із ситуації клієнту запропонували створити новий магазин на Opencart. Вибір CMS-платформи був зумовлений її зручністю, можливістю встановлення практично на будь-якому сервері, що підтримує PHP та MySQL. Система пропонує повноцінний набір функцій для інтернет-магазину. До того ж наш досвід показував, що проєкти, створені на Opencart, добре просуваються в пошуку.

    Так що основною метою стало створення нової e-commerce платформи з продажу тютюну та супутньої продукції та seo-оптимізація проєкту.

    Наша стратегія

    Наша стратегія

    Особливість створення та розвитку проєкту Tabak.org.ua полягає в тому, що робота у цій тематичній ніші законодавчо не заборонена, але має деякі правові обмеження. Наприклад, у пошукових системах заборонено рекламу тютюнової продукції, є нюанси з налаштуванням зворотних посилань та нарощуванням посилальної маси. Але разом з тим за наявності подібних обмежень у цій тематиці зберігається висока конкуренція, тож наш клієнт мав усі шанси досягти успіху у розвитку свого бізнесу.

    Нашою командою було розроблено унікальну стратегію просування проєкту, яка складалася з таких етапів:

    1. Створення нового інтернет-магазину та опрацювання структури сайту

      У процесі роботи планувалося визначити повний спектр продукції, вивчити суміжні тематики, створити та узгодити з клієнтом оптимальну структуру нового проєкту. Цей етап роботи важливий для подальшого seo-просування, оскільки впливає на ранжування у пошуку, простоті та швидкості реакцій користувачів.

    2. Первинна оптимізація вебресурсу на основі аналізу конкурентів

      Паралельно з розробкою структури нового сайту ми мали вивчити особливості тематичної ніші. Для нас важливо було визначити основні ключі, за якими розвиваються суперники, дізнатися, яку стратегію вони вибрали, щоб вийти в топ пошукової видачі.

    3. Технічний аудит

      Перевірка нового сайту на відповідність вимогам SEO дозволить уникнути помилок і в перспективі швидко зайняти високі позиції у видачі. Потім не потрібно витрачати багато часу на коригування вебресурсу.

    4. Юзабіліті аудит сайту

      Також на етапі розробки проєкту наші фахівці планували надати увагу параметрам usability. Крім впливу на ранжування, це дозволить підвищити конверсію вебресурсу. Також важливо було, щоб у доступності щонайбільше трьох кліків були комерційні блоки, кнопка замовлення товару, інформація про компанію.

    5. Складання семантичного ядра

      Як відомо, seo-просування базується на визначенні ключових запитів. Грамотно складене семантичне ядро стане основою для створення та розширення структури сайту, розробки окремих сторінок, індексації в пошукових системах. Без коректно виконаного цього етапу неможливо планувати свою роботу.

    6. Створення нових посадкових сторінок та внесення контенту на них

      Одне з головних завдань, поставлених перед нами клієнтом, було вивести молодий сайт на перші позиції у видачі. Щоб користувачі могли відрізнити продукцію нашого клієнта від конкурентів, треба було створити посадкові сторінки та наповнити їх цікавим оптимізованим контентом.

    Виявлені проблеми та слабкі місця клієнта

    Виявлені проблеми та слабкі місця клієнта

    Однією з головних проблем, з якою зіткнулися наші фахівці, була робота т. з. сірої ніші, де розкрутка онлайн-проєкту була не заборонена згідно із законом, але діяли обмеження на рекламу та розміщення зворотних посилань. А, як відомо, без нарощування маси посилань важко вивести сайт на топові позиції.

    Також було визначено такі слабкі місця проєкту:

    • нещодавня реєстрація домену;
    • розробка сайту та його структури з нуля;
    • відсутність контенту на посадкових сторінках;
    • нульова посилальна маса.

    Seo-спеціалісти тісно взаємодіяли з розробниками сайту та по ходу коригували роботу один одного.

    Наше рішення

    Наше рішення

    Крок 1. Створили новий сайт на Opencart, опрацювали його структуру

    Для нас головними принципами стали простота та інтуїтивна логіка. З одного боку, ми вибрали CMS-платформу, що дозволяє розширювати каталог та розвиватися, з іншого боку – ми розробили максимально просту та прозору структуру вебресурсу.

    Окрема увага була приділена опрацюванню параметрів usability, що дозволило збільшити конверсію сайту.

    Крок 2. Склали СЯ та оптимізували посадкові сторінки

    У розвитку комерційних сайтів цей етап був дуже важливим, тому наші спеціалісти виконали таку роботу:

    • провели аналіз тематичної ніші;
    • зібрали семантичне ядро;
    • виділили посадкові сторінки та визначили ключові запити;
    • написали якісний контент;
    • оптимізували сторінки — додали метатеги, налаштували перелінкування.

    Велику увагу приділили сторінкам із категоріями та основним товарним сторінкам.

    Коментар нашого експерта

    Нашим фахівцям вдалося досить швидко досягти високих результатів щодо трафіку та позицій. Це вийшло переважно за рахунок коректної внутрішньої оптимізації на етапі розробки сайту. Тож ми розпочали роботу практично з нуля, і за півроку роботи дійшли хороших результатів. Сайт був відкритий для індексації вже з унікальним контентом, високою швидкістю завантаження сторінок та добрими іншими показниками.

    Окремо хочеться відзначити, що наш клієнт продовжив працювати у воєнний час і за 2 перші місяці війни ми спостерігали збільшення трафіку майже в 5 разів, порівняно з довоєнними показниками.

    Ерік Клюєв, Head of SEO

    Результати проєкту

    Новий сайт інтернет-магазину Tabak.org.ua ми створили буквально за місяць, і вже в лютому 2022 року ми стартували з відвідуваності сайту – 788 на місяць.

    Березень-квітень трафік сайту продовжував неухильно зростати і став вищим більш ніж у 5 разів, незважаючи на вторгнення російських військ на територію України. Наш клієнт продовжив свою роботу у воєнний час, і був одним із небагатьох наших клієнтів, які виросли в перші місяці війни. За нашими прогнозами, до кінця травня цей показник ще зросте в 1,7-1,8 раза. Ми пояснюємо це різким зниженням конкуренції у ніші, тоді як попит упав не настільки сильно.

    Результати проекту

    Аналогічно зростають і показники конверсії. На сьогоднішній день наш клієнт має близько 30 замовлень на добу.

    Такі результати свідчать про правильність обраної стратегії та розуміння того, що в епоху кризи потрібно намагатися продовжувати роботу — і результат окупиться.

    Висновки та подальші плани щодо проєкту

    Досвід роботи над цим проєктом показує, що грамотне поєднання робіт із розробки сайту з його паралельною seo-оптимізацією дає можливість гарного старту в e-commerce. І ще хочемо наголосити, що навіть у вузькій специфічній ніші можна досягти високих результатів, якщо діяти професійно. На сьогодні ми розуміємо, що наш клієнт має всі перспективи для зростання в плані поліпшення позицій і збільшення трафіку. Тож ми продовжуємо нашу спільну роботу.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом