0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс таргетованої реклами у воєнний час

Поділіться
Зміст

    Чи варто запускати свій бізнес? Чи потрібно виділяти кошти на рекламу? Чи окупиться просування у соціальних мережах під час війни? Наш досвід та показники наших клієнтів свідчать – так, так і ще раз так! Однозначно варто! Результати просування інтернет-магазину одягу підтверджують: зараз можна не лише вийти на довоєнні показники за рівнем прибутковості, а й перевищити їх у 1,5 рази. Як це зробити, розкажемо далі.

    Кейс таргетованої реклами у воєнний час

    Основне питання, з яким до нас прийшов клієнт

    Під час воєнного стану багато компаній прийняли для себе непросте рішення скоротити витрати на рекламне просування. Справді, першого місяця це було виправдано — практично в усіх тематичних нішах спостерігався спад ділової активності. Але з часом деякі фірми вирішили запустити свою роботу в інтернеті.

    Одним із таких наших клієнтів став інтернет-магазин, орієнтований на онлайн-продаж одягу. Робота в цій ніші передбачає тісний контакт із клієнтами, швидку реакцію на їхні запити. Під час війни попит на текстильну продукцію дещо знизився, але сезонні товари, пропозиції для дітей залишаються актуальними. До того ж зараз популярністю користується комфортний одяг із патріотичними принтами. Про наявність в асортименті саме таких товарів споживачам слід повідомити.

    Основне питання, з яким до нас прийшов клієнт

    На наш погляд, один із оптимальних варіантів для налагодження комунікації з клієнтами в нових умовах – це запуск реклами у соціальних мережах.

    Наша стратегія запуску таргетованої реклами у воєнний час

    Наш досвід в інтернет-маркетингу дав підставу стверджувати, що саме зараз настав той момент, коли варто запустити рекламу у соціальних мережах. Це з кількох причин:

    • з одного боку, різко знизилася кількість охочих «крутити» рекламу;
    • з іншого боку, попит із боку споживачів не впав;
    • і, нарешті, у зв'язку з попередніми факторами суттєво знизилася ціна за клік.

    Таким чином, за меншу вартість можна отримати добрий результат.

    Як ми планували досягти ефективності реклами

    Для того, щоб досягати високих результатів у нестандартних умовах, від наших фахівців знадобилося виявити вміння аналізувати поточну ситуацію та планувати тактичні кроки. Для досягнення основних цілей ми вирішили рухатися у кількох напрямках.

    Структурування рекламних кампаній

    У воєнний час просування в будь-якій ніші пов'язане з багатьма ризиками. Щоб ми могли тестувати різні креативи, працювати з різними аудиторіями, аналізувати показники та своєчасно вносити зміни до налаштувань, нам потрібно одразу чітко та логічно опрацювати структуру рекламних кампаній.

    Ми вирішили сегментувати таргет-набори, спираючись на такі маркери:

    • існуюча база клієнтів;
    • «тепла» аудиторія;
    • нові інтереси користувачів;
    • поведінкові чинники;
    • Look-a-Like аудиторії різних порядків.

    Така деталізація нам допоможе знаходити неефективні елементи та оптимізувати їх.

    Аналіз цільової аудиторії

    Цей етап у нових умовах мав величезне значення, оскільки у людей змінилися пріоритети, стали іншими інтереси, деякі постійні клієнти змінили місце проживання. Отже, запускати таргетовану рекламу з колишніми налаштуваннями просто не можна. Після детального вивчення того, що є важливим для потенційних клієнтів, ми планували сегментувати ЦА залежно від потреб і того, на якій стадії прийняття рішення знаходяться люди.

    Аналіз цільової аудиторії

    Підготовка креативів та рекламних текстів для запуску кампаній

    З урахуванням військового часу фахівцям з таргетингу слід враховувати, що людям потрібно демонструвати позицію компанії щодо поточної ситуації в Україні, дбати про користь контенту. Робота в ніші «Текстиль» передбачала акценти на товарах із патріотичною символікою, пропозиціями сезонних товарів, цінових знижках. Також важливо наголосити, що магазин пропонує продукцію українського виробника.

    Наше рішення

    Крок 1. Внесли зміни до структури рекламних кампаній та в Аудиторії

    Після проведеного аналізу ЦА ми практично переобрали Аудиторії нашого проєкту. Зокрема, працюючи з клієнтом у ніші «Текстиль», пріоритетом для виділення нових аудиторій ми виділили:

    • базу клієнтів інтернет-магазину нашого клієнта та схожу аудиторію;
    • інтереси (наприклад, з прямими інтересами одягу чи брендами);
    • взаємодія зі сторінками Facebook, Instagram.

    Крок 2. Запустили та тестували різні рекламні кампанії

    Робота в нових умовах у ніші «Текстиль» від нас вимагала особливої уваги до деталей та креативного підходу. Наша команда протестувала різні формати оголошень. Серед них найкращий показник конверсії отримала «карусель» з каталогу, а найвищий показник CTR (клікабельності) – добірка із великим відео.

    Тестово запустили кампанію спідньої білизни для чоловіків та рекламну кампанію патріотичних футболок для Європи. У зв'язку з низькими показниками конверсії було вирішено призупинити рекламу.

    Водночас у рекламній кампанії «Трафік на профіль» вийшли на стабільні показники за кількістю звернень до Інстаграм.

    Результати проєкту та подальші плани просування у воєнний час

    Як приклад наведемо кілька цифр, які отримав один із наших клієнтів, які працюють у сфері продажу одягу. Здавалося б, це досить «мирна» ніша, але якщо порівняти довоєнні показники прибутковості реклами та статистичні дані за квітень, то можна зробити висновок, що цей показник зріс більш ніж у 1,5 раза. Примітно, що кількість покупок не тільки вийшла на довоєнний рівень, а й перевищила його в 1,4 раза.

    Кількість покупок

    Вартість покупки, грн.

    ROAS

    Показники до війни

    818

    135,2

    5,3

    Квітень

    761

    208,3

    3,9

    Травень

    1162

    170,6

    4,6

    Далі ми плануємо протестувати нові ключі інтересів, масштабувати денний бюджет у найкращих групах оголошень та знизити його, де показники гірші, виділити в окрему групу тих людей, хто додавав товар до кошика, та окремо протестувати результативність запуску ремаркетингу.

    З приводу сумнівів про те, чи варто запускати таргетовану рекламу у воєнний час, чи окупатиметься вона, наша відповідь однозначна — варто! Тим більше, що розвиток бізнесу, відрахування податків та донати на армію наближають усіх нас до довгоочікуваної перемоги.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом