Поділіться
Зміст

    Початкові дані

    Тема сайту: медичні довідки.

    Трафік на сайті до старту: в середньому 3-5 відвідувачів на добу.

    Позиції сайту сайт не мав топових позицій.

    Індекс сторінок: сайт був проіндексований.

    Внутрішня оптимізація: сайт не оптимізований, практично був голий, був відсутній файл robots.txt і не налаштовані основні редиректи.

    Контент: тексти на сайті були, але вони потребували рерайте та переоптимізації.

    Мета проекту : вивести сайт на хороший трафік.

    Виконані роботи з проекту

    Роботи із семантичним ядром сайту

    Враховуючи характер та особливості виду діяльності, а також, проаналізувавши топових бізнес-конкурентів, було сформовано та розширено структуру сайту.

    Після чого було сформовано Семантичне ядро (СЯ), запити збиралися з різних джерел (Google Adwords, пошукові підказки, загальна видимість сайту, а також фрази конкурентів).

    Роботи з метатегами на сайті

    Виходячи з СЯ, на всіх сторінках сайту складені і внесені метатеги Title, Descriptions, H1.

    Роботи над тексами сайту

    Проведено аналіз сторінок сайту, що просувається, а також порівняльний аналіз сторінок сайтів конкурентів у ТОП-10, визначено оптимальну кількість ключових запитів для сторінки, їх щільність, а також загальний обсяг тексту для однієї сторінки.

    На підставі порівняльного аналізу було підготовлено технічне завдання копірайтерам для написання оптимізованих текстів на сторінки, що просуваються.

    Далі, проведено роботи з написання та розміщення текстів на сайт, у кожний текст додавали 1-2 тематичні фотографії, зроблені замовником.

    Просувався блог сайту, для якого писали корисні інфо-статті на популярні теми.

    Зовнішня оптимізація, нарощування маси посилань шляхом крауд-маркетингу, за допомогою сервісу

    Зробили аудит посилального профілю.

    Підготували список для краду на основі сайтів конкурентів.

    Склали стратегію нарощування посилальної маси з використанням необхідних запитів/анкорів, співвідношення точних/розбавочних, а також темпи нарощування зовнішніх посилань, відбиралися якісні майданчики для розміщення посилань.

    Запустили крауд-маркетинг.

    Технічна оптимізація сайту

    Для оцінки загального стану, а також виявлення всіх слабких сторін оптимізації провели технічний аудит сайту.

    Налаштували редиректи. Сформували robots.txt та sitemap.xml.

    Склали список зауважень та помилок оптимізації, та список технічних правок (технічне завдання програмістам), який було передано програмістам для подальшого їх усунення.

    Розподіл ваги на сайті, внутрішня перелінковка

    Було проведено розрахунок ваги внутрішніх сторінок на сайті, розроблено схему перелінкування, після чого її впровадження на сайт.

    Результати за проектом

    Після всього комплексу активно проведених робіт досягли результатів вже на другий місяць просування.

    Позиції

    Через 2 місяці роботи позиції почали зростати.

    Через півроку ми досягли бажаних результатів за позиціями, всі пріоритетні ВЧ запити були в ТОП-3.

    Трафік

    Трафік за 6 місяців зріс з 5 до 350-400 відвідувачів на добу, у травні 2018 року він продовжував зростати.

    Підсумок

    У проекту грамотно опрацьована структура, заснована на аналізі конкурентів, якісно зібране СЯ, ретельно опрацьовано контент. Розроблено стратегію зовнішнього просування сайту та налагоджено всю технічну частину. У результаті практично всі ВЧ та СЧ зайшли до ТОП-3.

    У цьому кейсі немає нічого секретного, просто:

    • опрацьовуємо структуру;
    • робимо якісний контент;
    • підбираємо правильні анкори;
    • виправляємо всі помилки щодо технічної частини сайту;
    • робимо все у комплексі;
    • отримуємо результат!

     

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    Скільки коштує реклама в «Інстаграм»
    Іванина Роман
    21 жовтня 2022
    Просування сайтів у Німеччині
    Іванина Роман
    20 жовтня 2022
    У вас проект у цій ніші і ви хочете таких самих результатів?