0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс з просування інтернет-магазину насіння

21 жовтня 2019
5700
0
Поділіться
Зміст

    кейс з просування інтернет-магазину насіння - гектар

    Послуга: комплексне розкручування сайту

    Тематика: насіння, добрива та засоби захисту рослин

    Цільовий регіон просування: Україна

    Період просування: 9 місяців

    SEO-трафік: + 96,5%

    У травні 2017 року до нас на послугу комплексне SEO-просування інтернет-магазину звернулася компанія «Гектар» – один з найбільших постачальників на ринку насіння, добрив та засобів захисту для рослин в Україні.

    Компанія звернулася після невдалого досвіду роботи з попереднім агентством інтернет-маркетингу, за підсумками якого більшість внутрішніх доробок та завдань з оптимізації контенту інтернет-магазину залишилися не виконаними!

    Перед нами стояло завдання визначити СПОСОБИ підвищення видимості ресурсу в пошуку та РЕАЛІЗАЦІЯ їх.

    Насамперед ми приступили до збору даних про проект. Почали із комплексного аналізу самого сайту, а також ніші ринку.

    Початкові дані

    1. Зворотні посилання

    За посилальною масою було різке зростання кількості доменів, що посилаються, у вересні 2016 року (фільтрів з боку пошукової системи не було виявлено). На момент старту робіт у травні 2017 року на сайт посилалося близько 90 доменів:

    Обратные ссылки

    Ми провели комплекс робіт з нарощування посилального профілю і домоглися позитивної динаміки протягом усього процесу просування сайту , на момент закінчення робіт нам вдалося подвоїти кількість посиланих доменів:

    Ссылающиеся домены

    Домены

    2. Відвідуваність

    Перед нами стояло завдання щодо збільшення трафіку на сайті.

    До:

    Начальный трафик

    Після:

    Динамика трафика

    Органический трафик

    Завдання за проектом:

    Комплекс робіт із SEO-просування, щоб забезпечити найвищу відвідуваність за пріоритетними розділами сайту (гербіциди, фунгіциди, інсектициди, товари «УКРАВІТ»).

    Розв'язання задач:

    Ми сформували ТЗ для завдань із найвищим пріоритетом, в основному щодо:

    • реалізації блогу
    • налаштування стилів
    • функціоналу адмін-панелі
    • виправлення помилок мікроформату, карт xml
    • усунення прихованого тексту та 302 редиректів по сайту
    • швидкість завантаження сайту
    • встановлення скриптів та плагінів
    • доопрацювання сторінки 404
    • редагування фільтрів та різних типів сторінок

    Також ми склали список рекомендацій на наступні місяці роботи:

    1. Технічна оптимізація:

    • перенести сайт на https
    • упорядкувати посилання
    • встановити SSL-сертифікат
    • налаштувати редирект і внести інші редагування по SEO

    2. Юзабіліті:

    2.1. Головна сторінка:

        • зменшити слайдер та додати прев'ю основних розділів плиткою для покращення поведінкових факторів
        • додати блок товарів Новинки для швидкої індексації
        • додати блок товарів Хіти продажів - так ці сторінки отримуватимуть більшу внутрішню вагу
        • додати блок з останніми Відгуками + посилання на сторінку з усіма
        • додати функціонал підписки та зробити подібний блок на головній
        • додати подібний функціонал на головній підборі товарів
        • додати такий блок на головну
        • додати карусель брендів
        • додати віджет фейсбуку

    2.2. У футер вивести основні категорії

    2.3. На сторінках категорій:

    • додати сортування
    • при наведенні на картку товару додати висновок характеристик
    • на картку товару додати інфо про наявність
    • додати функціонал з підвантаженням товарів за кнопкою, а не лише варіант звичайної пагінації
    • після того, як товар поклали в кошик, зробити можливість повернення саме на ту сторінку, де був спочатку а не на сторінку магазину

    2.4. На сторінки товарів треба додати інформацію про доставку та оплату

    2.5. При всіх редагуваннях на сайті враховувати адаптацію під мобільні пристрої

    3. Структура сайту та семантика

    Було сформовано повну структуру (1400+ розділів/підрозділів), розбито на пріоритети.

    Далі частинами збиралася семантика:

            • спочатку гербіциди РУ та УКР (понад 850 + ключів на 168 посадкових)
            • далі фунгіциди РУ та УКР (понад 600 + ключів на 158 посадкових)
            • інсектициди РУ та УКР (порядку 800 ключів на 124 посадкові)
            • з вересня розділ «УКРАВІТ» РУ та УКР (усі посадкові + 1800 ключів)

    3.1. Метатеги

    Вручну переписані метатеги на 271 сторінках (на інших налаштовано шаблонизацію)

    3.2. Посилання з форумів та блогів

    Регулярно велися роботи з нарощування природної маси посилань, разом було проставлено 269 посилань

    3.3. Вічні посилання

    Регулярно велися роботи в цьому напрямку, разом 34 вічні посилання

    3.4. Тексти

    Регулярно велися роботи з контенту, разом 274 посадочні сторінки були опрацьовані

    Висновок

    За час просування сайту відвідування з пошукових систем збільшилося на 96% . Зростання стало стабільним (навіть не в сезон).

    Показники з трафіку/відмов/конверсій органіки по місяцях:

        • серпень - 2486 сеансів / 57,4% відмов / 45 конверсій 1,81% (частка органіки 19,17%)
        • вересень - 3320 сеансів / 51,81% відмов / 149 конверсій 4,49% (частка органіки 17,91%)
        • жовтень – 3520 сеансів / 54,60% відмов / 118 конверсій 3,35% (частка органіки 23,7%)
        • листопад - 4544 сеансів / 54,03% відмов / 161 конверсія 3,54% (частка органіки 24,83%)
        • грудень - 5231 сеансів / 49,09% відмов / 146 конверсій 2,79% (частка органіки 25,46%)
        • січень – 6681 сеансів / 48,12% відмов / 236 конверсій 3,53% (частка органіки 42,1%)
    За фактом трафік зріс більш ніж у 2 рази. При цьому відмови знизилися майже на 10%, конверсія зросла в середньому вдвічі, частка органіки поступово зростає.

    Показники Google Google:

        • ТОП 10 зросли: + 8%
        • ТОП 30 зросли: + 25%
    Просування інтернет-магазину С/Х тематики
    • Забезпечить зростання прибутку
    • Приверне цільову аудиторію на сайт
    • Підвищить впізнаваність бренду
    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    Вартість просування сайту у 2024 році
    Іванина Роман
    18 січня 2024
    Чи працює сьогодні масфолловінг у Instagram?
    Тихонюк Надія
    24 листопада 2023
    Просування медичних послуг
    Тихонюк Надія
    15 листопада 2023
    Стратегія просування інтернет-магазину
    Тихонюк Надія
    18 жовтня 2023
    У вас проект у цій ніші і ви хочете таких самих результатів?