0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Де грань між підтримкою 24/7 та спілкуванням до душі о першій ночі?

16 серпня 2021
1047
0
Поділіться
Зміст

    Клієнтська підтримка сайту в режимі 24/7 – як чарівна паличка Гаррі Поттера. Один клік, що викликає менеджера з бубном у вбранні ельфа (або орка, якщо писати після 23:00) – і все знову на своїх місцях. Це стандарт, якого ми прагнемо. Але іноді людський фактор бере своє.

    Що буде з техпідтримкою при зомбі-апокаліпсисі?

    Вчора ми жартома придумали, що настав час додати послугу «Розмови з менеджером до душі». Скажімо, у неділю з 6:00–8:00 або з 23:00–01:00. Саме цей час вважається найефективнішим, щоб дізнатися про відвідуваність сайту, обговорити подальший план вторгнення в топ-3 і познайомитися з дружиною клієнта. Привіт від хазяйського цуценя Тузика вітається.

    Що буде з техпідтримкою при зомбі-апокаліпсисі

    Так, ми теж думаємо про ваші проекти ночами. Нещодавно ось Дімі наснився зомбі-апокаліпсис. Ні, сіошники не бояться зомбі. Вони бояться, що не буде кому відвідувати сайти. Що написати у звіті? "Трафік впав на 98%, тому що всі перетворилися на монстрів"? Погодьтеся, так собі причина. Коротше, відпоювали Діму зранку всім відділом. Чаєм.

    Без жартів ми дуже любимо своїх клієнтів. Ви чудові.

    Ви чудові

    Ми також переживаємо, щоб відвідуваність вашого сайту не впала. Щоправда. Із завмиранням серця стежимо, як зростає кількість тих, хто прочитав статтю. Кожні півгодини зазираємо на оголошення контекстної реклами. Це наша робота, і нам дуже хочеться зробити її круто. Щоб все справді було так, у нас діє підтримка клієнтів у режимі 24/7. В ім'я загального спокою та миру в усьому світі.

    Що означає менеджер із клієнтом 24/7?

    При просуванні сайту за клієнтом закріплюється менеджер, який стає його провідником у світ SEO. У нього три основні функції: розповісти, показати та прийти на допомогу.

    Що означає менеджер із клієнтом 24/7

    Ви отримуєте звітність

    Elit-Web прописує в договорі, як часто надаватиметься звіт про виконані роботи. За необхідності менеджер може переглянути документ разом із клієнтом та пояснити незрозумілі місця.

    Ви знаєте, над чим працюють фахівці сьогодні

    Команда Elit-Web працює за узгодженим планом. У клієнта цей документ теж є, тому він завжди може простежити, чим зараз займається підрядник. Якщо щось незрозуміло, менеджер завжди зможе пояснити.

    Вам покажуть, як користуватись «Особистим кабінетом»

    Ви завжди можете отримати точні дані по сайту прямо з першоджерела. Відвідуваність, охоплення, як довго і часто відвідувачі заходять на сторінки – все це можна побачити у «Особистому кабінеті» проекту.

    Менеджер докладно пояснює, як дізнатися про ту чи інформацію. Пара кліків – і ви знаєте загальну відвідуваність сайту.

    Вам покажуть, як користуватись - Особистим кабінетом

    Тут видно інформацію наочніше, ніж якби її нам по телефону описував менеджер.

    Взагалі «Особистий кабінет» – цікава опція для власника сайту. Там можна дізнатись багато корисного. Наприклад, звідки до вас приходять відвідувачі:

    Звідки до вас приходять відвідувачі

    А ще там можна переглянути список запланованих робіт та стадію їхньої готовності.

    Переглянути список запланованих робіт

    Цей, начебто, простий інструмент, дозволяє заощадити багато часу як менеджеру, і клієнту.

    Ви розповідаєте про своє бачення ідеального сайту

    Нам важливо, щоб сайт вам подобався. Наш менеджер завжди вислухає ваші побажання щодо загального вигляду та юзабіліті, додавання/видалення певної інформації. Ми внесемо це в план з доопрацювань і приступимо до виконання.

    Екстрені ситуації: коли потрібно вирішувати вже зараз

    Є ситуації, які потребують термінових рішень. Тоді підтримка 24/7 особливо рятує. Користувачі роблять покупки і наповнюють «Кошики» ночами, у свята та вихідні. Це їхній вільний час, тому часто буває так, що годинник відпочинку – найприбутковіші періоди для магазинів.

    Але проблема в тому, що більшість програмістів теж мають вихідні. А падіння сайту чи форм замовлення у неробочий час – патова ситуація, яку потрібно вирішувати, не чекаючи ранку. Інакше ви втратите клієнтів.

    Екстрені ситуації: коли потрібно вирішувати вже зараз

    Наші хлопці оперативно реагують на екстрені ситуації у будь-який час. У нас є фахівці, які врятують ваш сайт уночі. Ми цінуємо репутацію та доходи своїх клієнтів. Нам важливо завжди тримати руку на пульсі сайту та стежити за його «здоров'ям».

    Щоб працювати менеджером, потрібно бути трохи психологом. Важливо розуміти, що клієнт не розуміється на SEO та нюансах розробки, саме тому він нам і довірив свій сайт. Іноді мені пишуть, що трапилася якась страшна річ, яка насправді вирішується у кілька кліків досвідченим програмістом. У цей момент дуже важливо підтримати клієнта, показати, що ми професіонали своєї справи та швидко усунути проблему.

    Тетяна Дмитренко , Project Manager

    Як отримати послугу «Клієнтська підтримка 24/7»?

    Опція є автоматичною для будь-якого проекту нашого агентства – від просування поста у соціальних мережах до масштабного Performance-маркетингу. Ви отримуєте:

    • швидкі відповіді;
    • оперативне реагування ситуацію;
    • моральну підтримку.

    З менеджером можна вести комунікацію будь-яким зручним для вас способом, наприклад, телефоном, месенджером або поштою.

    Клієнтська підтримка 24/7

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом