Поділіться
Зміст

    Серед маркетологів існує думка, що ті принципи SMM, які забезпечують хороший результат у країнах СНД, не настільки чи навіть взагалі неефективні у США. У зв'язку із цим народилося кілька міфів про просування в американських соцмережах. А оскільки вони тривалий час залишаються на слуху, то це явно свідчить про те, що вірить у них багато хто. Розглянемо найбільш поширені з цих міфів прямо зараз і відразу ж дамо достовірні відомості, як насправді SMM працює у Штатах. Упевнені, ця інформація буде корисною під час складання стратегії просування бізнесу на популярних соціальних платформах США.

    Міф №1: Соцмережі популярні лише серед молоді

    Суть: згідно з непідтвердженою думкою, основна аудиторія соціальних платформ – це люди віком від 18 до 25. Нібито з віком інтерес до бізнесу в соцмережах зникає, і американці віддають перевагу розпродажу в Walmart, Best Buy Co та ін.

    Звідки взявся міф: швидше за все, він народився серед шанувальників американських серіалів і тих, хто свято вірить у те, що в кіно відображається справжній спосіб життя в США. Згідно зі сценаріями багатьох фільмів, дорослі американці проводять уїк-енди на розпродажах або вечорами дивляться ТБ-програми формату «магазин на дивані», де й отоварюються.

    Реальність: у США основними покупцями у соцмережах є категорії населення від 18 до 64 років. При цьому вікова публіка не менш активно замовляє товари на популярних платформах, віддаючи перевагу пасивному шопінгу, а не походам до гіпермаркетів.

    Соцмережі популярні лише серед молоді

    Міф №2: Нам не зрозуміти менталітет американців

    Суть: устої життя та цінності жителів США та українців відрізняються. Через це нашим SMM-щикам проблематично вгадувати «болі» та пропонувати рішення при складанні стратегії просування бізнесу у соцмережах.

    Звідки взявся міф: виник він, знову-таки, через сформовані стереотипи, що американці «не такі, як ми».

    Реальність: зрозуміти менталітет та «болі» ЦА допоможе докладний аналіз аудиторії, її пріоритетів та запитів. На підставі результатів можна будувати ефективну стратегію просування бізнесу в соцмережах.

    Нам не зрозуміти менталітет американців

    Міф №3: SMM є неефективним при просуванні на Amazon

    Розкрутка в соцмережах не принесе потрібного результату для такого гіганта світового ринку. Просувати бізнес на Amazon краще за рахунок інших прийомів.

    Звідки взявся міф: важко сказати. Швидше за все, на його появу вплинуло переконання, що соцмережами користується лише молодь, тобто це менш платоспроможна аудиторія і з певним колом інтересів, зумовлених віком.

    Реальність: пам'ятаємо ж, так, що в США в соцмережах сидять люди різного віку, у тому числі й пенсіонери. Це означає, що SMM буде корисним і для Amazon, так само, як і для інших майданчиків або сайтів. Просування у соцмережах допомагає побудувати ком'юніті, що цікавиться товарами, забезпечує фідбек у вигляді відгуків.

    Міф №4: Таргет у США неефективний

    Суть: у Штатах багато реклами в соцмережах, тому вона набридла і публіка на неї мало реагує.

    Звідки взявся міф: вигадав його той, хто не вміє аналізувати ЦА і задавати потрібні налаштування таргету. Горе-маркетологи, які наступили на ці ж граблі або ті, хто в принципі навіть не намагався налаштувати рекламу в соцмережах у Штатах, підхопили цю вигадку і пустили в маси.

    Суть: якщо провести аналіз ЦА і точно налаштувати таргетинг, то знайти покупців можна навіть у дуже специфічній бізнес-ніші.

    Таргет у США неефективний

    Міф №5: Продати у США можна лише за рахунок акцій

    Суть: американці просто люблять підхід і вигоду. Тому для активного продажу треба використовувати тактику «в лоб» і заманювати публіку акціями, знижками.

    Звідки походить: від іншого міфу, де стверджується, що в американців інший менталітет. Також, швидше за все, його появі сприяли невдачі маркетологів.

    Реальність: щоб налагодити активний продаж, потрібно знайомити потенційних клієнтів з брендом. Допоможе в цьому експертний контент, тобто створений із зазначенням особливостей та переваг пропозиції (які підкріплені фактами).

    Продати в США можна лише за рахунок акцій

    Міф №6: Наймати маркетолога необов'язково

    Суть: просуванню в соцмережах можна навчитися за відеороликами та статтями або закінчивши експрес-курси від якогось невизнаного генія SMM, щоб усе робити самостійно.

    Звідки взявся міф: ймовірно від того ж невизнаного генія SMM, який, втім, досить добре знає свою справу, раз зумів скласти працюючу стратегію з розкрутки свого бізнесу і ви купили курс.

    Реальність: краще довірити роботу досвідченому фахівцю. Такий підхід забезпечить одразу кілька вигод: бізнес одразу почне працювати ефективно; не доведеться витрачати час на вивчення нецікавої теорії; ризик втратити кошти через недосвідченість знижується до нуля.

    Крім розвінчування популярних міфів про просування в соцмережах у США, варто також вивчити особливості, якими супроводжується цей процес. Дамо кілька порад.

    Рекомендації щодо SMM-просування в США

    Перша з них стосується знання мови. Довіряти написання контенту потрібно лише носію. Написаний російською текст після перекладу англійською стає сухим і незвичним для самих американців, тому й відгук буде низьким.

    Друга рекомендація стосується старту просування. Робити це краще швидко, оскільки пробиватися за умов щільної конкуренції доведеться довго. Є сенс купити готовий акаунт на біржі з живою (!) аудиторією. Так, частина підписників піде, але інша залишиться, тим самим сформувавши кістяк ЦА.

    Третя рекомендація стосується вибору колаборацій. Працювати потрібно не лише з блогерами-мільйонниками, а й з тими, у кого аудиторія невелика. Вигода у цьому наступна. Лідери думок вже довгий час на слуху і постійно щось рекламують, тому довіри до їхніх рекомендацій дедалі менше. Інша справа – невеликий блогер, який цінує аудиторію і робить якісну рекламу, щоб не втратити підписників.

    Ну і насамкінець зазначимо ще, що не варто забувати про основне правило соцмереж – візуалізація вирішує все. Тобто, щоб успішно просувати бізнес за допомогою SMM, велике значення потрібно приділити оформленню продукту (придумати круту упаковку), його якості та ефективної подачі. Ці зусилля допоможуть контенту стати вірусним, тобто популярним серед користувачів. Вигоди очевидні: зросте кількість підписників, товар чи бренд стануть впізнаваними, підвищиться кількість продажів.

    Втім, всі ці рекомендації можна і не брати до уваги, якщо замовите послуги SMM у США в агентстві Elit-Web. Наші маркетологи мають великий досвід просування бізнесу за кордоном, тому створять ефективну індивідуальну стратегію та застосуватимуть інструменти, які забезпечать потрібний результат.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом