Поділіться
Зміст

    2021 видався досить багатим на апдейти пошукових алгоритмів Google. Цілком очікувано, що і 2022-й в цьому плані йому не поступатиметься. Минуло лише кілька місяців, а Google вже розгорнув два досить великі оновлення — Page Experience Update та Product Reviews Update.

    Нові апдейти алгоритмів Google

    Пропонуємо детальніше розглянути ці апдейти та розібратися, що змінилося для власників вебсайтів та фахівців з просування в мережі. А зміни справді є.

    Page Experience Update

    Розгортання апдейту Page Experience стартувало 22 лютого та завершилося 3 березня 2022 року. За інформацією Google, алгоритм ранжування тепер ще більше враховує наступні три фактори:

    • Core Web Vitals (LCP+CLS+FID)
    • Безпечний протокол з'єднання HTTPS
    • Відсутність нав'язливих міжсторінкових оголошень

    Page Experience Update

    Якщо ваш сайт не відповідає перерахованим критеріям, його позиції в пошуковій видачі не підвищуватимуться. При цьому зниження позицій зовсім не означає, що вебресурс не відповідає цим критеріям. Можливо, падіння рейтингу обумовлено тим, що сайти ваших конкурентів відповідають їм краще.

    Рекомендації фахівців:

    • Використовувати лише протокол HTTPS.
    • Виключити будь-яку нав'язливу рекламу на сайті.
    • Перевірити відповідність сайту вимог Core Web Vitals.

    Ще одна корисна порада: стежте не лише за зручністю сторінки для користувача, а й за релевантністю контенту на ній. Разом ці складові забезпечують гарну взаємодію з сайтом, що позитивно позначається на ранжуванні.

    Важливо! У Google Search Console можна переглянути спеціальний звіт з оцінкою якості сторінки десктопної версії сайту, а також побачити, як вона впливає на позиції.

    спеціальний звіт у Google Search Console

    Product Reviews Update

    Березневе оновлення Product Reviews – це вже третя хвиля Reviews-апдейтів, які стартували 2021 року. Про його розгортання 23 березня 2022 року було оголошено у Твіттер-акаунті Google Search:

    Product Reviews Update

    Якщо максимально коротко описати суть оновлення, то чим більш детальні, об'єктивні та чесні огляди продуктів публікує вебресурс, тим вищими будуть його позиції у пошуковій видачі. І, навпаки, шаблонні, однотипні та упереджені огляди занижують рейтинг майданчика.

    У Google заявляють, що прямих санкцій для сайтів, які публікують шаблонні огляди, не буде. Але пошуковик робитиме все можливе, щоб користувачі отримували об'єктивну та релевантну інформацію за своїми запитами.

    Рекомендації щодо створення оглядів продуктів з урахуванням вимог Product Reviews Update:

    1. Вказуйте переваги та недоліки продукту об'єктивно. По можливості робіть порівняння з попередніми версіями.
    2. Надайте інформацію від людей, які вже використовували продукт і готові поділитись особистим досвідом. Підкріплюйте цю інформацію користувацькими фото та відео.
    3. Діліться інформацією про продукт, крім тієї, що озвучив виробник у рекламі чи презентації.
    4. Давайте користувачам список схожих/альтернативних продуктів і вказуйте, чим продукт, що оглядається, кращий за аналоги.

    Важливо! При розгортанні апдейту в Google заявили, що він поки що стосується лише запитів англійською мовою. Але додавання інших мов — це лише питання часу.

    Що робити, якщо після розгортання Product Reviews Update позиції сайту просіли?

    Що робити, якщо після розгортання позиції сайту просіли Product Reviews Update

    Деяке падіння позицій сайту після Product Reviews Update можливе. У такому разі фахівці пропонують ознайомитися з контрольним списком питань та зрозуміти, що спровокувало песимізацію:

    • Чи містяться в огляді переваги та недоліки продукту, що допомагають скласти об'єктивне уявлення про нього у користувача?
    • Чи проводили ви тести якості та продуктивності продукту, чи вимірювали його ефективність та корисність?
    • Чи говорили ви про покращення продукту порівняно з попередніми версіями?
    • Чи використовували ви зображення, відео, графіки та інші матеріали, що підтверджують ваші твердження в огляді?
    • Чи є в огляді об'єктивне порівняння продукту з аналогами, доступними на ринку?
    • Чи не намагаєтеся ви надмірно просувати одного виробника, продавця, розробника тощо?

    Повторимося: на момент написання цього тексту апдейт Product Reviews торкається лише англомовних сторінок. Тим не менш ми рекомендуємо дотримуватися перерахованих рекомендацій вже зараз, тому що рано чи пізно апдейт охопить і запити іншими мовами. Ви маєте час як слід до цього підготуватися. Рекомендуємо скористатися тією форою, яку пропонує Google.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом