
UTM-мітки: значення, створення та помилки у розташуванні фрагментів коду
Utm-мітки – це інструмент, який застосовується для передачі до системи аналітики…
Докладніше

Що таке лід та лідогенерація в інтернет-маркетингу
Лідогенерація та конверсія є ключовими цілями інтернет-маркетингу. У цій статті ми…
Докладніше

Кейс просування у соціальних мережах високотехнологічної компанії Solar-Tech
Просування інноваційної продукції потребує використання сучасних стратегій та…
Докладніше

Кейс з просування YouTube каналу ЯШКІНА - залучення 4к+ передплатників
Залучення передплатників у YouTube вимагає побудови індивідуальної стратегії. Тим…
Докладніше

Кейс із просування сайту «УкрАВТО»: Повернення трафіку та збільшення конверсії на 30%
За час роботи нам вдалося підняти відвідуваність сайту більш ніж у 3 рази, покращити…
Докладніше

Кейс з просування сайту стоматологічної клініки Слален і Юта
Коли до Elit-Web звернулися представники клініки, ми побачили, що органічний трафік був…
Докладніше