
Налаштування ремаркетингу на покинутий кошик: інструкція
Розкрутка інтернет-магазину може спричинити перешкоди. Часто власників сайтів…
Докладніше

Що таке крос-мінусовка Google Ads і як її налаштувати
Фахівці в галузі digital-маркетингу постійно шукають способи оптимізації рекламних…
Докладніше

Як налаштувати 404 сторінку, щоб утримати клієнта
Вебсторінка з помилкою 404 може стати важливим елементом взаємодії з користувачем, якщо…
Докладніше

Що таке Cost Per Lead (CPL) у рекламі: плюси та мінуси моделі
Вартість за лід (CPL) — один із найважливіших показників, який може відслідковувати…
Докладніше

Зовнішні посилання
Зовнішні посилання необхідні просування. Але використовувати їх потрібно грамотно,…
Докладніше

Оператори пошуку Google: вичерпний список з прикладами
При виникненні будь-яких питань люди найчастіше звертаються до Google. Однак обсяг даних…
Докладніше