
Юзабіліті-тестування інтернет-магазину — повний гайд
Далеко не всі інтернет-магазини однаково зручні та інтуїтивні для користувача — це…
Докладніше

Копірайтинг: коли слово продає краще за менеджера
Копірайтінг – це мистецтво рекламувати словами. 85% товарів не є нічого принципово…
Докладніше

Як скласти медіаплан рекламної кампанії
Медіаплан – це інструмент контролю рекламних каналів. Будується у вигляді…
Докладніше

Сегментація аудиторії за допомогою методики 5W Шеррінгтона
Ми вже неодноразово говорили про важливість вивчення й сегментації цільової…
Докладніше

Як скласти комерційну пропозицію у B2B
Комерційна пропозиція – це пропозиція про співпрацю з описом продукту та акцентом на…
Докладніше

Що таке метод BLUF і чим він корисний у комунікаціях
BLUF — абревіатура від Bottom Line Up Front, що означає «головне на початку». Фактично це…
Докладніше