Просування мобільного додатка в Google Play - це ряд заходів та маніпуляцій, основною метою яких традиційно є підвищення позиції окремо взятого інструменту у видачі вказаного магазину. Про особливості цього процесу та шляхи його реалізації ми поговоримо нижче.
Навіщо просувати мобільні програми
Просування додатків у Google Play має одну, але дуже важливу мету — приріст числа інсталяцій і в результаті, підвищення прибутковості інструменту після його появи в ТОП. Не варто зважати і на той факт, що можливість монетизації безпосередньо залежить від кількості установок і регулярної активності користувачів. Під час пошуку необхідного інструменту, користувач перегляне трохи більше 5 екранів. Виходить, топовими варто вважати позиції з першої по п'ятдесяту.
Як ранжуються програми
Методи просування програми істотно змінилися ще минулого, 2017 року. Офіційні представники Google розповіли, що відтепер у верхній частині видачі з'являються інструменти, які можуть функціонувати без збоїв, помилок і порушень протягом максимально довгого часу. Ті продукти, які не відповідають описаним вимогам, «падатимуть» у видачі. Звичайно, до уваги беруться і допоміжні фактори, такі як:
- Кількість видалень.
- Відгуки користувачів.
- Рівень зацікавленості.
Крім того, система бере до уваги такі параметри:
- Сумарна кількість завершених установок.
- Динаміка установок протягом 3 діб.
- Рейтинг, сформований з урахуванням оцінок користувачів.
- Кількість коментарів.
- Кількість видалень також дуже важливий фактор.
- Кількість та періодичність запуску.
Алгоритм оцінки змінили з метою створення стимулу розробляти по-справжньому якісні інструменти та допомогти їх розвитку. У Google висловлюють думку, що якщо знизити позиції тих продуктів, які мають ті чи інші помилки в роботі, їх творці подбають про доопрацювання або, принаймні, користувачі припинять стикатися з неякісними продуктами. Само собою, що у корпорації не уточнюють поріг помилок, який стане критичним.
Як потрапити в ТОП
Ефективний висновок у ТОП Play Store здійснюється в контексті наступної схеми:
- Аудит. Цей етап включає оцінку ASO, оцінку окремо взятої категорії, формування рекомендацій на підставі отриманих результатів, при необхідності встановлення трекера.
- Розрахунок необхідних обсягів трафіку. Потрібно проводити не пізніше ніж за 10 днів до початку кампанії.
- Початок кампанії. Протягом «буста» дуже важливо спостерігати за щільністю трафіку. Чим більше установок відбулося протягом окремої одиниці часу, тим швидше пропонований продукт опиниться на лідируючих позиціях.
- Утримання досягнутих результатів. Припиняти потік трафіку після того, як продукт опинився на лідируючих позиціях, немає жодної необхідності. Крім того, цей підхід дозволить додати органіки. Чи є таке рішення рентабельним, можна визначити під час попереднього аналізу.
11 кроків до успіху
Оптимальна стратегія просування програми виглядає так:
- Залучення аудиторії до розробки товару.
- Подбайте про максимальну онлайн-присутність пропонованого інструменту.
- Подбайте і про наявність вашого продукту в магазинах Play Store.
- Огляди на майданчиках, що відповідають вашій тематиці, мають бути представлені максимально широко.
- Просіть користувачів ставити оцінки вашому додатку і по можливості мотивуйте їх до цього.
- Наявність регулярних поштових розсилок та рекламних кампаній – обов'язкова умова.
- Розмір пропонованого продукту має бути мінімальним.
- Акцентуйте увагу користувача на тому, що установка є повністю безкоштовною.
- Подбайте про представництво в мережах обміну.
- Декілька спеціалізованих інструментів - краще, ніж один універсальний.
- Описи у розділі «Що нового?» повинні бути розгорнутими та цікавими.
Важливо усвідомлювати, що навіть найпотужніша і професійна компанія не забезпечить бажаних результатів, якщо продукт, що просувається, буде неякісним або не почне приносити конкретну користь або позитивні емоції.
У контексті цієї ситуації приділіть час іконці та опис інструменту в магазині. Зображення має бути яскравим, провокаційним, без надлишку дрібних деталей. Текст в описі має бути максимально чітким та тезовим. Занадто тривалі вступи недоречні.
Особливості просування у пошуку Google Play
Пошукова оптимізація давно і цілком заслужено вважається одним із найкращих і найефективніших способів просування, у тому числі й у Google Play. Релевантність ключових слів тут значно вища, якщо порівнювати з App Store. Вони можуть відноситися до назви програми, імені розробника, опису та навіть коментарів. Описана обставина дозволяє значно розширити роботу з оптимізації пошуку сервісу. А щоб досягти максимальної ефективності, дотримуйтесь рекомендацій щодо SEO від Google.
ASO
Зайнятися просуванням ви можете самостійно. Основні статті витрат - оплата послуг різних сервісів для трекінгу та робота з графічними елементами. У вас завжди є можливість звернутися до професіоналів та отримати гарантовано якісні та ефективні послуги. Витрати можуть виявитися значними, але зрештою вони повністю виправдають себе.
Яких результатів варто чекати
Кількість безкоштовних (їх називають і органічними) інсталяцій полягає у прямій залежності від тематики докладання та активності використання іншими каналами трафіку. Відносно точні показники збільшення конверсії здатний показати лише тест.
Потрапите на фічеринг на головній або категорії – отримаєте додатковий трафік, разом з новими користувачами. Особливо вражаючими виходять результати, коли інструмент на головній.
Чому органічно установки - це важливо
Насамперед оскільки вони вказують на рівень лояльності користувачів. Саме ці люди й користуватимуться запропонованим продуктом регулярно, а отже — мети досягнуто. Такі користувачі ефективніші і корисніші за тих, хто прийшов за допомогою контекстної реклами.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!