0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Просування ігор та програм у Google Play

08 жовтня 2018
2820
0
Поділіться
Зміст

    Просування мобільного додатка в Google Play - це ряд заходів та маніпуляцій, основною метою яких традиційно є підвищення позиції окремо взятого інструменту у видачі вказаного магазину. Про особливості цього процесу та шляхи його реалізації ми поговоримо нижче.

    Навіщо просувати мобільні програми

    Просування додатків у Google Play має одну, але дуже важливу мету — приріст числа інсталяцій і в результаті, підвищення прибутковості інструменту після його появи в ТОП. Не варто зважати і на той факт, що можливість монетизації безпосередньо залежить від кількості установок і регулярної активності користувачів. Під час пошуку необхідного інструменту, користувач перегляне трохи більше 5 екранів. Виходить, топовими варто вважати позиції з першої по п'ятдесяту.

    Як ранжуються програми

    навіщо просувати мобільні програми

    Методи просування програми істотно змінилися ще минулого, 2017 року. Офіційні представники Google розповіли, що відтепер у верхній частині видачі з'являються інструменти, які можуть функціонувати без збоїв, помилок і порушень протягом максимально довгого часу. Ті продукти, які не відповідають описаним вимогам, «падатимуть» у видачі. Звичайно, до уваги беруться і допоміжні фактори, такі як:

    1. Кількість видалень.
    2. Відгуки користувачів.
    3. Рівень зацікавленості.

    Крім того, система бере до уваги такі параметри:

    1. Сумарна кількість завершених установок.
    2. Динаміка установок протягом 3 діб.
    3. Рейтинг, сформований з урахуванням оцінок користувачів.
    4. Кількість коментарів.
    5. Кількість видалень також дуже важливий фактор.
    6. Кількість та періодичність запуску.

    Алгоритм оцінки змінили з метою створення стимулу розробляти по-справжньому якісні інструменти та допомогти їх розвитку. У Google висловлюють думку, що якщо знизити позиції тих продуктів, які мають ті чи інші помилки в роботі, їх творці подбають про доопрацювання або, принаймні, користувачі припинять стикатися з неякісними продуктами. Само собою, що у корпорації не уточнюють поріг помилок, який стане критичним.

    Як потрапити в ТОП

    як потрапити в топ

    Ефективний висновок у ТОП Play Store здійснюється в контексті наступної схеми:

    1. Аудит. Цей етап включає оцінку ASO, оцінку окремо взятої категорії, формування рекомендацій на підставі отриманих результатів, при необхідності встановлення трекера.
    2. Розрахунок необхідних обсягів трафіку. Потрібно проводити не пізніше ніж за 10 днів до початку кампанії.
    3. Початок кампанії. Протягом «буста» дуже важливо спостерігати за щільністю трафіку. Чим більше установок відбулося протягом окремої одиниці часу, тим швидше пропонований продукт опиниться на лідируючих позиціях.
    4. Утримання досягнутих результатів. Припиняти потік трафіку після того, як продукт опинився на лідируючих позиціях, немає жодної необхідності. Крім того, цей підхід дозволить додати органіки. Чи є таке рішення рентабельним, можна визначити під час попереднього аналізу.

    11 кроків до успіху

    11 кроків до успіху

    Оптимальна стратегія просування програми виглядає так:

    1. Залучення аудиторії до розробки товару.
    2. Подбайте про максимальну онлайн-присутність пропонованого інструменту.
    3. Подбайте і про наявність вашого продукту в магазинах Play Store.
    4. Огляди на майданчиках, що відповідають вашій тематиці, мають бути представлені максимально широко.
    5. Просіть користувачів ставити оцінки вашому додатку і по можливості мотивуйте їх до цього.
    6. Наявність регулярних поштових розсилок та рекламних кампаній – обов'язкова умова.
    7. Розмір пропонованого продукту має бути мінімальним.
    8. Акцентуйте увагу користувача на тому, що установка є повністю безкоштовною.
    9. Подбайте про представництво в мережах обміну.
    10. Декілька спеціалізованих інструментів - краще, ніж один універсальний.
    11. Описи у розділі «Що нового?» повинні бути розгорнутими та цікавими.

    Важливо усвідомлювати, що навіть найпотужніша і професійна компанія не забезпечить бажаних результатів, якщо продукт, що просувається, буде неякісним або не почне приносити конкретну користь або позитивні емоції.

    У контексті цієї ситуації приділіть час іконці та опис інструменту в магазині. Зображення має бути яскравим, провокаційним, без надлишку дрібних деталей. Текст в описі має бути максимально чітким та тезовим. Занадто тривалі вступи недоречні.

    Особливості просування у пошуку Google Play

    Пошукова оптимізація давно і цілком заслужено вважається одним із найкращих і найефективніших способів просування, у тому числі й у Google Play. Релевантність ключових слів тут значно вища, якщо порівнювати з App Store. Вони можуть відноситися до назви програми, імені розробника, опису та навіть коментарів. Описана обставина дозволяє значно розширити роботу з оптимізації пошуку сервісу. А щоб досягти максимальної ефективності, дотримуйтесь рекомендацій щодо SEO від Google.

    ASO

    ASO

    Зайнятися просуванням ви можете самостійно. Основні статті витрат - оплата послуг різних сервісів для трекінгу та робота з графічними елементами. У вас завжди є можливість звернутися до професіоналів та отримати гарантовано якісні та ефективні послуги. Витрати можуть виявитися значними, але зрештою вони повністю виправдають себе.

    Яких результатів варто чекати

    Кількість безкоштовних (їх називають і органічними) інсталяцій полягає у прямій залежності від тематики докладання та активності використання іншими каналами трафіку. Відносно точні показники збільшення конверсії здатний показати лише тест.

    Потрапите на фічеринг на головній або категорії – отримаєте додатковий трафік, разом з новими користувачами. Особливо вражаючими виходять результати, коли інструмент на головній.

    Чому органічно установки - це важливо

    Насамперед оскільки вони вказують на рівень лояльності користувачів. Саме ці люди й користуватимуться запропонованим продуктом регулярно, а отже — мети досягнуто. Такі користувачі ефективніші і корисніші за тих, хто прийшов за допомогою контекстної реклами.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом