0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс просування сайту тютюну для кальяну

14 лютого 2019
2676
0
Поділіться
Зміст

    Тематика: Тютюн, кальяни та аксесуари

    Регіон: Україна

    Ціль: Збільшити трафік з ПС Google

    Послуга : SEO-просування сайту

    Трафік на сайті до старту робіт: Лютий 2018 - 11750 на міс.

    Позиції

    У сайту вже були позиції, але лише НЧ та СЧ запити, які приносили не так багато трафіку, як можна було б отримати. Потенціал сайту дозволяв мати більше відвідуваності з пошуку.

    Виконані роботи з проекту

    Роботи із Семантичним ядром сайту

    Враховуючи характер та особливості виду діяльності, а також проаналізувавши ТОПових бізнес-конкурентів, було сформовано та розширено структуру сайту.

    З урахуванням тематики сайту до структури було додано близько 20 сторінок.

    Після чого було сформовано Семантичне ядро (СЯ), запити збиралися з різних джерел (Google Adwords, пошукові підказки, загальна видимість сайту за даними Google Analytics, а також фрази конкурентів).

    Також із розширенням асортименту ІМ регулярно проводяться роботи зі збирання запитів для нових категорій сайту/оптимізації нових сторінок.

    Роботи з метатегами на сайті

    Спочатку на сайті була велика кількість металів, що дублюються title і description — вручну були переписані метатеги для близько 200 сторінок категорій. Для сторінок товарів налаштовано шаблонизацію.

    Технічна оптимізація сайту

    Насамперед сайт був проаналізований на наявність технічних помилок. Відповідно до аналізу, сформували ТЗ із першочерговими завданнями, переважно щодо:

    • доопрацювання функціоналу адміністративної панелі;
    • виправлення помилок мікроформату, додавання картки xml;
    • усунення 302 редиректів на сайті;
    • швидкість завантаження сайту;
    • доопрацювання сторінки 404;
    • інших помилок.

    Роботи над текстами сайту

    Регулярно проводили роботи з контентом, основна робота із сайтом була націлена на написання текстів. Насамперед було опрацьовано пріоритетні сторінки категорій/товарів, далі поступово було оптимізовано контент на решті сторінок сайту. Також з розширенням асортименту сайту/додавання нових сторінок проводяться роботи з оптимізації їх контенту.

    Опрацювання блогу

    На сайті протягом усього періоду роботи підбираються популярні теми для інформаційних статей у розділ блогу. Регулярне наповнення блогу дозволяє отримувати додатковий трафік, який надалі конвертується у покупців.

    Зовнішня оптимізація, нарощування маси посилань шляхом Крауд-маркетингу

    1. Зроблено аудит посилання профілю.
    2. Підготовлено стратегію нарощування посилальної маси відповідно до аналізу посилального профілю сайтів-конкурентів з використанням необхідних запитів/анкорів, співвідношення точних/розбавочних входжень та темпів нарощування кількості посилань.
    3. Підготовлено список для Крауда на основі сайтів конкурентів.
    4. Запустили Крауд-маркетинг у сервісі linkparty.ru.

    Підвищення впізнаваності бренду/довіри до компанії

    Для збільшення довіри до компанії проводяться роботи з розміщення нейтральних/позитивних відгуків компанії на зовнішніх ресурсах.

    Результати за проектом

    Трафік

    Після всього комплексу проведених робіт досягли позитивної динаміки зростання трафіку за рахунок влучення в ТОП видачі ПС Google ВЧ та СЧ запитів. У січні 2019 року трафік склав 28 101 сеансів з ПС Google і продовжує показувати зростання.

    Позиції

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    У вас проект у цій ніші і ви хочете таких самих результатів?