0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Просування туристичного бізнесу за кордоном

Поділіться
Зміст

    Просування туристичного бізнесу за кордоном в умовах нового часу потребує альтернативних методів та концепцій. Пропонуємо подивитися, якими інструментами користуються маркетологи Західної Європи та США у роботі з турагентствами.

    Просування туристичного бізнесу за кордоном

    Що таке DMO?

    DMO (Destination Management Organization) – система керування туристичним бізнесом. Популярна на Заході, але для вітчизняних маркетологів поки що новинка.

    Система передбачає просування у двох напрямках. Звичну роботу із попитом доповнює робота над пропозицією. Безперервне вдосконалення продукту дозволяє адаптуватися до мінливих норм і потреб.

    В основі DMO лежить технологія 4P: Place, People, Product, Process. Розглянемо докладніше кожен із елементів.

    Place – «Місце»

    Конкретний об'єкт, який турист сприймає як пункт призначення. Як правило, це область, регіон чи культурний об'єкт із геополітичними кордонами.

    People – «Люди»

    Це туристи, ключові та потенційні партнери. У Marketing-стратегії їм варто розробити окремі описи.

    Туристи

    Партнери

    Потенційні партнери

    • хто зацікавлений у відвідуванні локації;
    • де мешкають;
    • як добираються до місця;
    • у якому складі подорожують;
    • скільки триває вікенд;
    • чого вони чекають від подорожі.
    • ключові інфраструктурні спільноти у сфері туризму у регіоні;
    • особливості діяльності
    • під чиїм кураторством знаходяться визначні пам'ятки та природні ресурси регіонів.

    Що таке DMO

    Список ключових партнерів на головній сторінці американського турагентства

    Product – «Продукт»

    До туристичних продуктів відносяться тури, апартаменти та визначні пам'ятки. Їх необхідно співвіднести з очікуваннями, що їх пред'являють клієнти. Образно кажучи, продукт повинен задовольнити туристичний досвід (те, що споживач хотів запам'ятати та отримати у вигляді емоційної віддачі).

    Які питання потрібно поставити собі на етапі Product:

    • що є такого у вашому регіоні, щоб виправдати очікування туристів;
    • чи відповідають рекламні обіцянки дійсності;
    • чому сюди приїжджають туристи, що ними рухає;
    • де клієнти живуть і харчуються під час поїздок, потім ще витрачають гроші;
    • як вони пересуваються у подорожі;
    • як ви розумієте, чи залишилися клієнти задоволені.

    Найефективніший спосіб відповісти на ці питання – провести анкетування серед клієнтської бази чи передплатників у соціальних мережах. Щоб даних для аналізу було більше, мотивуйте аудиторію здійснювати цільові дії за допомогою додаткових бонусів чи знижок.

    Process – «Процес»

    Процес просування фірм у туристичній галузі передбачає чотири напрями:

    • аналіз та дослідження . Регулярний моніторинг попиту та пропозиції для вдосконалення продукту;
    • нішевий консалтинг та нетворкінг . Реклама турагентства – це перш за все робота над репутацією та впізнаваністю, тому при масштабуванні бізнесу варто залучити онлайн-ЗМІ та нішеві спільноти;
    • розробка пакетів та «вражень» під нові запити клієнтів . Наприклад, ви можете допомогти туристам у тому, щоб дістатися локації;
    • SEO-просування та digital-маркетинг . Турагентства шукають в інтернеті, тому найбільша частина клієнтів є у тих, хто знаходиться на першій сторінці пошукової видачі Google.

    Далі розглянемо детальніше останній пункт. Закордонне просування агентства складається з трьох ключових напрямків: SEO-оптимізації, контент-маркетингу та SMM.

    SEO-просування туристичного бізнесу за кордоном

    В рамках DMO залучення іноземних гостей турпутівками завжди було найбільшим джерелом прибутку. Але через обмеження на фоні пандемії люди почали боятися планувати поїздки заздалегідь.

    Щоб реабілітувати турбізнес, DMO реалізує концептуально новий підхід – внутрішній туризм. Нюанс у тому, що фокус із іноземців зміщується на місцевих мешканців. Це інша цільова аудиторія, до якої потрібно застосовувати нові маркетингові інструменти.

    SEO-просування туристичного бізнесу за кордоном

    Реклама внутрішнього туризму на головній сторінці

    Як просувати туристичний сайт серед місцевих мешканців? Ми рекомендуємо оптимізувати посадкові сторінки під запити такого плану: «Чим зайнятися у [назву міста] на вихідних», «Дозвілля в [назва міста] з дітьми», «Романтичний вікенд у [назву міста]» тощо.

    Для оптимізації варто використовувати локальні ключові слова. Часто люди шукають відпочинок поблизу. Використовуйте назву регіону, міста або району (останнє особливо актуально для мегаполісів).

    У США та Західній Європі оптимізатори рекомендують наголошувати на низькочастотних ключах від 5-6 слів. Це дозволить відбудуватися від лідерів галузі та залучити аудиторію з конкретними запитами, наприклад, «записатися до художнього музею у Філадельфії у супроводі гіда».

    Робота над репутацією

    Як люди обирають турагентство? У більшості випадків вони шукають представників галузі в інтернеті, вибирають варіанти та читають відгуки. Туркомпанії надають послуги. Їхній продукт не можна торкнутися і порівняти якість, зате можна ознайомитися з рейтингом компанії. Репутація є вкрай важливою для турагентства. Навіть один негативний коментар може відвернути від вас десяток потенційних клієнтів.

    Як працювати над рейтингом компанії:

    • зареєструйтесь у Google My Business. Це дасть можливість заробляти «зірочки», відгуки та отримати заповітну точку на Google Maps;
    • заведіть профіль на місцевих інфопорталах;
    • ведіть бізнес у соціальних мережах;
    • забезпечуйте оперативний зворотний зв'язок та опрацьовуйте негативні відгуки.

    Робота над репутацією

    За запитом «Туристичні агенції Лондона» Google насамперед видає інформацію з Google Maps.

    Ще один ключовий спосіб підвищити репутацію та лояльність клієнтів – це контент-маркетинг. Зупинимося на ньому докладніше.

    Контент-маркетинг як інструмент SEO та піару

    За кордоном популярні інформаційні запити, без комерційного підтексту. Іноземні користувачі схильні довго обирати путівку та планувати дозвілля, вивчають багато інформації в інтернеті з цього приводу. Контент-маркетинг - інструмент, за допомогою якого ви зможете дати споживачам відповіді на всі питання і розташувати їх до себе.

    Інструмент включає ведення внутрішнього блогу та розміщення піар-статей на зовнішніх медіа – порталах новин, тематичних сайтах та авторитетних інтернет-виданнях. Важливо, щоб майданчик для розміщення був відвідуваним, якісним (без підозр на спам, щоб уникнути санкцій), а його цільова аудиторія була і вашою цільовою аудиторією.

    Контент-маркетинг як інструмент SEO та піару

    Що писати в блогах та піар-статтях? Те, що найбільше турбуються люди перед поїздкою.

    Підказка : Ви можете зібрати ідеї для контенту серед ключових слів, які користувачі гуглять. Для цього можна скористатися такими сервісами як SemRush, Key Collector, Serpstat і т.д.

    Крім піару та впізнаваності, контент-маркетинг корисний і для SEO-оптимізації сайту. Google вважає контент одним із ключових факторів ранжирування сторінок у пошуковій видачі. Чим якісніше статті, чим вони більш релевантні та цікаві користувачам, тим ближче сайт до ТОПу.

    До речі, контент – це не лише статті, а й відеоролики, аудіо, онлайн-брошури, зображення. Перед складанням контент-стратегії варто врахувати, у якому форматі зручніше отримувати інформацію вашої цільової аудиторії.

    SMM

    В умовах обмежень та регулярного закриття кордонів люди все рідше планують відпочинок заздалегідь, віддаючи перевагу спонтаннім поїздкам. Щоб адаптуватися до потреб цільової аудиторії, рекомендуємо завести бізнес-аккаунт у соціальних мережах. Це дозволить оперативно повідомляти передплатників про гарячі тури та пропозиції, швидко отримувати зворотний зв'язок.

    бізнес-аккаунт у соціальних мережах

    Оформлення облікового запису Instagram американського турагентства

    Збільшуємо середній чек за допомогою супутнього e-commerce

    Використовуйте трендову спонтанність у покупці турів для отримання вигоди. Люди, які не планували відпочинок заздалегідь, можуть екстрено потребувати супутніх товарів. Подумайте, що ви могли б запропонувати користувачам та додайте на сайт розділ із товарними картками. Співпрацюйте з виробниками, щоб допомогти мандрівникам оперативно придбати валізи, пакувальні аксесуари та предмети першої необхідності для подорожей.

    Просувати додаткову гілку бізнесу доцільно за допомогою контент-маркетингу. Наприклад, можна опублікувати статтю у блозі зі списком всього необхідного в подорожі та додати до неї посилання на супутні товари. Оптимізація за ключовими запитами «найкращі валізи для подорожі по пересіченій місцевості» або «пакування для ручної поклажі» допомагають задовольнити потреби цільової аудиторії.

    Висновки

    Закордонне просування туристичної компанії дещо відрізняється від вітчизняного. Щоб скласти перспективну маркетингову стратегію, необхідно розуміти особливості місцевої цільової аудиторії та інструменти, якими користуються конкуренти.

    Поєднуючи зусилля з пошукової оптимізації з додатковими digital-можливостями за допомогою реклами в соціальних мережах та піару в медіа, бренди подорожей та туризму отримують хороші можливості для залучення користувачів на всіх етапах планування подорожі.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом