0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Просування юридичної компанії за кордоном

Поділіться
Зміст

    Просування сайтів актуальне для будь-яких ніш, будь то торгівля сувенірами чи юридичні послуги. Але свої нюанси є, тим більше є розбіжності в розкрутці сайтів під закордонний ринок. Тут цінується локальне SEO, багато трафіку йде з мобільних пристроїв та низькочастотних запитів. Плюс до всього – менталітет цільової аудиторії. Іноземні користувачі інакше взаємодіють з сайтом і приймають рішення, у них своє сприйняття реклами та УТП.

    Ось чому використовувати ту саму стратегію розкрутки юридичної компанії в Україні і за кордоном не вийде. Потрібно створювати окремий план з урахуванням завдань власника сайту та місцевих особливостей просування.

    Тема сьогоднішньої статті – розкручування юридичної компанії за кордоном. Розглянемо покрокові дії та дізнаємося, що робити для виходу у топ.

    SEO-стратегія для юридичних компаній

    Головна передумова пошукової оптимізації проста: потрібно максимізувати помітність фірми в інтернеті, використовуючи всі переваги перевірених методів виходу в топ. Ці методи різні – від експертного контенту до підвищення ефективності структури. Усе це ляже у стратегію оптимізації ресурсу юридичної фірми.

    Якщо говорити конкретно про пункти SEO-розкрутки, вони такі:

    • опрацювання ключових слів;
    • оптимізація сайту;
    • локальне просування;
    • робота із посиланнями.

    Звичайно, кожен етап включає великий пул завдань, які в комплексі забезпечують оптимізацію та виведення юридичного сайту у топ. І зараз ми розглянемо докладніше те, що потрібно виконати у рамках просування.

    Дослідження ключовиків

    Людина вводить конкретний запит у пошуковий рядок (наприклад, "адвокат у кримінальних справах"). У відповідь на фразу спливають посилання з сайтами, де міститься цей ключ. Завдання оптимізатора - зібрати всі тематичні запити та впровадити їх на веб-ресурсі.

    Для роботи з семантичним ядром використовуються спеціальні інструменти (платні та безкоштовні). За кордоном це в основному Ahrefs, планувальник ключових слів Google, KWFinder, SEMrush, SpyFu, Wordtracker. При дослідженні ключових слів потрібно приділити особливу увагу комерційним фразам. Хоча вони можуть наводити менше трафіку, переваги свої є:

    • з ними легше ранжуватись;
    • ймовірність конверсії збільшується, оскільки люди шукають конкретну послугу, а чи не просто інформацію.

    Наприклад, ключове слово на скріншоті явно показує, що людина зацікавлена позиватися до страхової компанії. З великою ймовірністю йому знадобляться послуги адвоката.

    Дослідження ключовиків

    Інший приклад: 320 осіб щомісяця запроваджують запит «юридичні послуги Флориди». Це комерційний намір, оскільки потрібна допомога юриста.

    У ході роботи з семантичним ядром до уваги беруться й інформаційні запити, які починаються зі слів «як» та «чому». Люди використовують їх, коли шукають відповіді свої запитання. Є сенс впроваджувати такі ключі до корисних статей для блогу, тематичних досліджень, офіційних документів. Хоча користувачі можуть бути не зовсім готові до замовлення юридичних послуг, демонстрація своєї експертності допоможе компанії привернути увагу, викликати довіру. Крім того, якісний контент збирає багато посилань та репостів. А це вже важливі фактори ранжирування.

    Ще кілька корисних порад щодо роботи із СЯ для закордонних юридичних компаній:

    • віддавайте пріоритет ключовикам із низькою конкуренцією;
    • включайте релевантні запити з довгими хвостами;
    • користуйтеся ключовими словами і у внутрішньому, і у зовнішньому SEO;
    • створюйте на підставі запитів контент краще, ніж у конкурентів.

    Робота з ключами – важлива частина пошукового просування. Від СЯ залежить потенціал виведення сайту у топ, тому потрібно приділити йому достатньо часу.

    Оптимізація сайту

    Перейдемо до найцікавішої частини роботи з «начинками» веб-ресурсу. Вивчимо ключові елементи оптимізації.

    SEO-структура сайту

    Повірте, нікому не подобається бігати коридорами у пошуку кабінету, коли ніде немає жодних покажчиків та табличок. Із сайтами майже так само. Структура має бути чіткою, послідовною та зрозумілою. Дайте відвідувачу можливість легко знайти потрібний розділ із послугами або дістатися блогу. Якщо змусите його довго шукати, він просто піде до конкурентів.

    Стандартна організація структури – розміщення переліку послуг зліва на головній навігаційній панелі.

    SEO-структура сайту

    Під основним елементом варто розмістити підрозділи:

    Під основним елементом варто розмістити підрозділи

    У роботі із структурою рекомендовано застосовувати принципи UX. Ці прийоми підвищують показники залучення, на що Google добре реагує при вивченні сайту.

    Ось пара порад щодо UX:

    1. Кожну сторінку опрацьовуйте так, щоб з неї можна було потрапити до основних розділів, адже користувачі рідко переходять із пошуку відразу на головну сторінку.
    2. Не перевантажуйте навігацію великою кількістю сторінок. Якщо передбачено розділи для поглибленого вивчення якоїсь теми на послугу, можна розмістити посилання на бічній панелі окремих сторінок.
    3. Перевірте, чи увімкнені відповідні карти сайту на сторінках. Це полегшує пошуковику пошук та індексацію контенту.

    Зараз все заточується під UX: дизайни, тексти тощо. Це потрібно використовувати, щоб задовольнити користувачів.

    Оптимізація URL

    Тут знову варто задіяти ключові слова. Використовуйте релевантні слова у кожному урлі сайту, але без фанатизму. Не варто робити надто заплутані та нечитальні адреси. Користувач повинен розуміти після прочитання урла про що ця сторінка.

    До речі, оптимізувати варто нові URL-адреси. Старі майже, напевно, проіндексовані, тому зміни безглузді. Більше того, неправильна оптимізація таких адрес нерідко призводить до втрати видимості в пошуковій системі. Будьте уважні.

    Ведення блогу

    Це важлива частина стратегії будь-якої юридичної компанії. Google має сигнал ранжирування «свіжості», який дає більш високі позиції сайту з контентом, що часто оновлюється. Також є сенс наповнювати статті у блогах інформаційними запитами. Ці пошукові фрази зазвичай мають великий трафік. Так, впроваджувати такі запити у службові сторінки не варто, зате для публікації в блозі вони ідеально підходять.

    Повернімося до вищезгаданого ключового слова «чи можу я подати до суду на страхову компанію». Ви отримаєте трафік на цей запит, написавши в блозі статтю під назвою «Як подати до суду на страхову компанію, якщо ви потрапили в аварію». Тут варто одразу рекомендувати найняти адвоката. Наприкінці тексту можна додавати заклик до дії, тим самим спонукаючи читача на замовлення юридичних послуг.

    Займатися блогом потрібно регулярно. Це змушує Google частіше сканувати та індексувати контент, щоб він наводив багато релевантного трафіку. До речі, фахівці радять робити статті обсягом не менше ніж 2000 слів. Все тому, що:

    • довгі повідомлення позиціонують компанію як експерта;
    • такі статті частіше займають вищі позиції;
    • люди схильні активно взаємодіяти з експертними текстами, підвищуючи показники залучення;
    • ці статті зазвичай отримують більше вхідних посилань.

    Жодного дублювання контенту! Діють ті самі правила якісного матеріалу: унікальність, структурованість, користь для ЦА.

    Швидкість сторінки

    Ще недавно оптимізували лише десктопні версії сайтів, але зараз важлива швидкість завантаження сторінок та на мобільних пристроях. У разі останніх можна використовувати прискорені мобільні сторінки Google (AMP). Оптимізація десктопних версій включає стиснення GZIP, зменшення обсягу графіки, скорочення розміру коду CSS, JavaScript тощо.

    Пропрацювати потрібно все. Якщо сторінки завантажуються надто довго, той, кому справді потрібно найняти юриста, перейде на сайт конкурента.

    Чинники на сторінці: контент

    Юридична сфера специфічна, і простий користувач складно відразу розібратися в тонкощах послуг. Подавайте інформацію зрозуміло та просто. Не перевантажуйте тексти термінами, складними формулюваннями, які зрозумілі лише юристам та експертам.

    Бажано мати цільову сторінку із оглядом послуг, які надає компанія. Сюди впровадьте перелінкування на вузькі спеціальності. Так користувачеві легше зорієнтуватися та перейти до розділу, який його цікавить. Переконайтеся, що всі важливі послуги включені!

    При написанні текстів необхідно використовувати ключові комерційні фрази, які вводять люди при пошуку послуг. Додайте такі чіткі заклики до дії: залишити заявку, надіслати листа, замовити зворотній дзвінок тощо. Доступна безкоштовна оцінка випадку? Обов'язково вкажіть це:

    Чинники на сторінці - контент

    Якщо компанія працює у кількох містах/штатах, потрібно створити окремі сторінки з унікальним контентом. Це відмінний спосіб використовувати ключі з геотаргетингом.

    Ретельно пропрацюйте службові сторінки: «Контакти», «Про нас» тощо. Варто також передбачити блок про кожного адвоката з фото та коротким описом:

    Блок про кожного адвоката з фото та коротким описом

    Ще один важливий момент: на сайтах юридичних послуг люди шукають відповіді на запитання. Дайте їх. Зробіть розділ з питаннями, що часто задаються, і закрийте найбільш поширені.

    Оптимізація веб-сайту: використання ключових слів на сторінці

    Щоб привернути увагу Google, сторінки та статті у блогах необхідно вміло оптимізувати за рахунок стратегічного застосування ключових слів.

    Запити впроваджуються в метатеги: тайтл, дескрипшн тощо. Вони залишаються важливим чинником ранжирування в Google. Використовуйте розумну кількість ключових слів, але слідкуйте за символами (потрібно від 60 до 70). В іншому випадку тег може бути усічений у результатах пошуку:

    Оптимізація веб-сайту – використання ключових слів на сторінці

    Оптимізуйте також заголовки та підзаголовки всіх статей, але тільки робіть їх читабельними. Такі заголовки полегшують користувачам пошук потрібної інформації, а також допомагають Google правильно розуміти контент. Якщо ви використовуєте WordPress, їх легко оптимізувати. Ви просто виділяєте текст, а потім вибираєте «Заголовок 2»:

    У WordPress легко оптимізувати заголовки

    Ключовики використовуються також при налаштуванні внутрішньої перелінковки. Вона допомагає користувачам переходити з одного розділу до іншого, якщо ті пов'язані між собою тематично.

    Місцеве SEO

    Якщо компанія працює в різних містах або штатах, потрібно оптимізувати сайт для конкретних місць, тобто має бути унікальна сторінка для кожної геопозиції, щоб отримати хороші посилання для місцевої аудиторії.

    У роботі з локальним SEO спершу потрібно додатись до Google My Business та пройти підтвердження. Інформація, яку ви надаєте про компанію, з'являється в Google Пошуку та на Картах. Важливо, щоб дані містили назву, адресу, телефон юридичної фірми. Якщо є розбіжності даних, виправте все. Точні бізнес-відомості мають важливе значення для алгоритму локального пошуку Google. Наприклад, розділ карт Google значною мірою покладається на точні дані, тому користувачі дзвонять за потрібним номером і отримують правильні маршрути проїзду.

    Підсумок: якщо онлайн-інформація неправильна, Google не довірятиме записи достатньою мірою, щоб показувати її для пошуку.

    Зовнішня оптимізація посиланнями

    Google добре ранжує сайти з якісною масою посилань. Тому при розкручуванні юридичної компанії за кордоном потрібно отримати максимум лінків з різних доменів. Важливо, щоб посилання були релевантними.

    Як донори можна використовувати різні майданчики: тематичні блоги, відомі сайти ЗМІ. Підійде цитування у джерелах новин. Ви також можете створювати статті у гостьовому блозі, які дозволяють посилатися на ваш власний сайт. Одна із стратегій — писати новини у сфері права на сайтах, призначених для професіоналів у цій галузі.

    Слідкуйте за якістю посилань. Погані беклінки можуть призвести до санкцій від пошукової системи та нашкодити сайту. Нарощуйте масу посилань природно і поступово, використовуючи тільки надійних донорів для розміщення.

    Вимірювання результатів

    Оцінювати успіхи SEO необхідно, інакше неможливо переконатись у ефективності розкручування. Аналізуйте дані через Google Analytics та Search Console. Створюйте базові звіти, підводьте щомісяця підсумки просування та за необхідності коригуйте стратегію.

    SEO - це не та машина, яку достатньо одного разу запустити і просто отримувати результати. Алгоритми пошуковика регулярно оновлюються, люди змінюють свої переваги, стають більш вимогливими. Отже працювати над оптимізацією потрібно постійно. І тільки таким чином вдасться досягти успіху.

    Висновки

    Чи сильно відрізняється розкручування юридичної компанії за кордоном від стратегії, яку застосовують в Україні? Здебільшого базові роботи однакові. Потрібно наголошувати на контенті, оптимізувати сайт локально і регулярно відстежувати результати.

    Що стосується складнощів розкручування, SEO не може бути простим. Однак, співпрацюючи зі спеціалістами, вдасться досягти хороших результатів швидше, тому варто серйозно підійти до вибору виконавця та довірити сайт досвідченій команді.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом