0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Що чекає TikTok у 2022 році: статистика та прогнози

15 лютого 2022
377
0
SMM
Поділіться
Зміст

    TikTok — одна з найнеоднозначніших і водночас надпопулярних соцмереж у 2022 році. Більше того, це один з каналів просування, що найбільш швидко зростають. Просто порівняйте: у TikTok показник залучення аудиторії (ER) становить у середньому 30–60%. У Instagram хорошим ER для профілів з аудиторією 5-10 тисяч фоловерів нормою вважається 10-20%, а для більш розкручених акаунтів — ще менше.

    прогнози розвитку тикток

    Можна як завгодно ставитись до платформи TikTok, але недооцінювати її як канал просування та продажів у 2022 році не варто.

    Трохи цікавої статистики

    Міжнародна версія TikTok була випущена 13 червня 2018 для iOS і 23 листопада 2019 для Android. З тих пір додаток завантажили понад півтора мільярди разів у Google Play та AppStore. І це без урахування установок з APK-файлів в обхід офіційного магазину програм для Android, а також з Amazon AppStore. За даними представників самої платформи, додаток Tik Tok було завантажено і встановлено понад 3 мільярди разів.

    що чекає на тикток

    І це лише вершина айсбергу. Офіційна статистика демонструє значні цифри:

    • 755 млн  щомісячна аудиторія додатку;
    • 8 млрд  загальна кількість переглядів роликів на місяць;
    • 1,5 млрд  кількість завантажень програми TikTok (більше, ніж у Facebook, Instagram, Youtube і Snapchat);
    • 155  кількість країн, де працює TikTok;
    • 50%  частка аудиторії у віці 16-24 роки;
    • 14 мільйонів – кількість дорослих користувачів TikTok.

    2020 року аудиторія додатку зросла на 59,8%, а 2021-го — на 40,8%. Портал Insider Intelligence прогнозує, що у 2022 р. приріст становитиме 15,1%. Такий спад цілком логічний. Він спостерігається на будь-яких платформах, де вже є величезна аудиторія. До того ж 2020 року сильним бустером для TikTok став коронавірус.

    Так, поки TikTok поступається Facebook та Instagram. Але це лише питання часу. Менша аудиторія не заважає йому бути найвідвідуванішим ресурсом у світі. У грудні 2021 року TikTok випередив за кількістю відвідувань пошуковик Google.

    Ви все ще ставитеся з недовірою до цього майданчика? Ви можете ознайомитися зі статистикою кількості користувачів, наданої Insider Intelligence:

    статистика Insider Intelligence

    Також Insider Intelligence припускає, що вже до кінця 2022 року до 82% всіх інтернет-користувачів у світі заходитимуть до TikTok як мінімум один раз на місяць.

    Цікавий факт! На початку лютого компанія Meta (екс-Facebook) вперше за 18 років повідомила про скорочення кількості щоденних користувачів. Марк Цукерберг пов'язав зниження активності аудиторії саме із високою конкуренцією з боку соцмережі TikTok, куди стрімко перетікає молоде покоління. Вдумайтеся, що вперше за 18 років хтось зміг так сильно вплинути на статистику Facebook!

    При цьому ми бачимо, що за загальною кількістю користувачів TikTok все ж таки відстає. А видання TechCrunch прогнозує, що загальна картина залишиться незмінною у 2022 році, Facebook та Instagram поки утримають перші місця. Однак насправді це може змінитися буквально миттєво через специфіку оновленого європейського законодавства.

    На початку лютого 2022 року світ заговорив про зміни до законів низки країн Європи. Якщо точніше, то йдеться про вимогу, щоб дані європейських користувачів зберігалися та оброблялися лише на європейських серверах. При цьому вони не повинні передаватися на сервери, наприклад, США. У Meta вже заявляють, що подібні закони можуть спричинити те, що компанія просто не зможе надавати свої сервіси в Європі. Якщо при цьому TikTok не постраждає, він моментально займе перше місце і буде поза конкуренцією.

    Ми, звичайно, переконані, що Meta знайде вихід зі становища і ухвалить рішення, зручне для всіх. Але будь-які зміни можуть сильно вплинути на розміщення сил у світі соцмереж. І схоже, поки що TikTok виграє.

    TikTok для бізнесу: чому вам вже сьогодні варто припинити його ігнорувати

    тикток для бізнесу

    2022 — ідеальний час, щоб зробити TikTok майданчиком для просування вашого бренду або продукту. Він уже названий найшвидшою соціальною платформою десятиліття. Темпи зростання настільки активні, що наша стаття зі статистичними даними через місяць може стати критично застарілою. Втім, як і статті, опубліковані місяцем раніше іншими майданчиками.

    TikTok для бізнесу в 2022 році — це:

    1. Простий та вкрай ефективний спосіб створення лояльної спільноти.
    2. Маркетинг, який насправді не схожий на маркетинг.
    3. Ідеальний майданчик для контенту користувача.

    TikTok особливо гарний для просування товарів та послуг у B2C-сегменті, тобто від бізнесу – клієнту. І поточного року його актуальність лише зростатиме. У TikTok вже активно просуваються Nike, Pringles, AliExpress, Gucci та інші компанії з міжнародним ім'ям. Якщо у вас були якісь забобони щодо цієї платформи, пора їх позбутися і прийняти той факт, що TikTok захопив інтернет-простір.

    Чи все так безхмарно?

    Не зовсім. Як і будь-яка онлайн-платформа TikTok шукає різні шляхи для монетизації. Як повідомляє видання The Information, посилаючись на джерела всередині компанії, соцмережа вже розпочала тестування платних підписок. Нагадаємо, що зараз можна надсилати авторам контенту гроші за допомогою функції Tips. Але йдеться саме про платні підписки.

    tik-tok

    Поки що складно передбачити, як до подібного поставиться аудиторія, чи не почне вона бойкотувати додаток. З іншого боку, для авторів, які підключатимуть монетизацію до своїх каналів через підписку, це може стати стимулом створювати якісніший контент.

    Тут варто додати, що аналогічний формат уже якийсь час тестує Instagram. Блогери незабаром матимуть можливість робити підписку платною. Вартість можна буде визначати самостійно. Доступно вісім варіантів – від $1 до $100.

    Можна припустити, що TikTok зараз знаходиться у вичікуючої позиції, щоб побачити, як монетизація буде працювати в Instagram. Якщо аудиторія прийме її, то платні підписки TikTok стануть лише питанням часу. Причому дуже короткого часу.

    SMM
    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом