0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс з просування сайту тендерів

29 жовтня 2017
2877
0
Поділіться
Зміст

    Сьогодні ми розповімо про шлях розвитку проекту конкурсів, тендерів та держзакупівель, який був взятий у роботу з SEO просування сайту рівно 9 місяців тому і зараз збирає близько 700 осіб із пошуку щодня.

    Кейс SEO

    Початкові дані

    • Вік домену: 0 днів, новий
    • Трафік до старту: 0
    • Посилання назад: 0, не було до старту
    • Індекс сторінок: сайт був відсутній в індексі
    • Внутрішня оптимізація: повна відсутність внутрішньої оптимізації
    • Контент: парсинг тендерів із різних баз
    • Завдання проектом: Максимально збільшити пошуковий трафік на сайт за рахунок СЧ, НЧ та ВЧ запитів у ніші.

    Початок шляху

    Проект на просування до нас зайшов не одразу. На завершальному етапі розробки сайту з'ясувалося, що у такому вигляді його не можна запускати. Виявлено такі помилки:

    1. На сайті були заповнені метатеги <title></title>, <meta name="description"/>, тобто. не було жодного продуманого шаблону щодо їх заповнення.
    2. За різними URL-адресами (залежно від категорій, в яких вони знаходилися) були доступні одні й ті самі тендери — копії контенту.
    3. Неможливо внести/додати текстові описи для категорій
    4. Сторінками тендерів є так звані « Таби » (вкладки «Документи», «Коментарі» тощо), вони також реалізовані окремими сторінками, а їх <title></title> дублювали тайтл основної посадкової сторінки тендеру, що також було проблемою
    5. Також було дуже багато дублів у регіонах. Наприклад, на сайті було дві сторінки з тендерами по одній області, але при цьому одна з них була порожньою.
    6. Також була низка інших проблем і помилок, здебільшого саме технічного характеру, які ми все ж таки змогли вирішити за підсумком, що власне і дало такий помітний результат

    Проведені роботи з проекту

    Формування технічних. завдання з доопрацювань

    Насамперед було поставлено завдання на програмістів клієнта усунути дублювання одного і того ж контенту за різними URL-адресами. Було розписано чіткий алгоритм дій, що як і де треба усунути, замінити, переробити, щоб це надалі не викликало проблем.

    А саме:

    • було впроваджено шаблон автозаповнення метатегів на сторінках табів тендера;
    • складено та впроваджено шаблон метатегів для всіх сторінок тендерів, категорій галузей та регіонів плюс ручна можливість їх редагування;
    • впроваджено можливість додавати тексти на посадкові сторінки;
    • доопрацьовано сторінку з 404 помилкою, впроваджено карти сайту .html та sitemap.xml;
    • налаштовані всі перенаправлення та редиректи, закриті від індексації непотрібні сторінки.

    Також одразу (ще до запуску проекту) було здійснено переїзд на захищений протокол HTTPS.

    Формування структури сайту та збір СЯ

    Основними посадочними сторінками стали головна, а також категорії/підкатегорії галузей та сторінки зібраних тендерів у сортуванні по містах та їх областям.

    SEO кейс

    Саме на ці сторінки ми зробили основний наголос:

    ● зібрали за ними максимально повні списки цільових ключових запитів;
    ● вручну склали та прописали метатеги;
    ● написали та розмістили текстові описи.

    На сторінки окремих тендерів було покладено завдання збирати трафік вже за НЧ та мікро НЧ запитами.

    Головне завдання - «загнати» якомога більше таких сторінок в індекс пошукових систем (ПС), щоб вони змогли зібрати якомога більше низькочастотного (НЧ) трафіку.

    Для сотень тисяч таких сторінок було придумано та впроваджено грамотний шаблон генерації унікальних та інформативних метатегів, з використанням змінних з назвами:

    • { Назва тендера };
    • { Назва категорії };
    • { Регіон тендеру };
    • { бюджету тендеру };
    • { ID тендеру } і т.д.

    У результаті це дало певний результат – сторінки почали індексуватися та приносити трафік.

    Складання унікальних метатегів для основних сторінок

    На підставі ключових слів із СЯ SEO-оптимізатор склав та прописав на сайті унікальні метатеги для головної сторінки, всіх основних категорій та підкатегорій.

    ТЗ авторам та написання текстів для посадкових сторінок

    З семантичного ядра було підготовлено технічне завдання автору написання текстів. У ТЗ, додатково до основних вимог, ми також зазначили:

    • обсяг тексту;
    • зразкову структуру статті;
    • конкретні слова та словосполучення, які обов'язково потрібно використати в тексті.

    Усі тексти перевірив оптимізатор на дотримання ТЗ, вичитав коректор. Далі – публікація на ресурсі.

    Зовнішня оптимізація: нарощування маси посилань

    Практично відразу ж після запуску і початку індексації ми взялися за формування правильного профілю профілю сайту, який в першу чергу повинен був бути:

    1. без різких вибухових стрибків за динамікою;
    2. без зайвої активності зростання/падіння;
    3. без явного спаму та переспаму ключових слів в анкорах посилань.

    Застосувавши таку стратегію, ми сформували максимально природний посилання сайту, який дає результати (без додаткових ризиків потрапити під фільтри від ПС).

    Динаміка зростання посилального профілю:

    СЕО кейс посилальний профіль Анкор аркуш посилання:

    СЕО кейс анкор лист

    На закінчення

    У роботі з подібними сайтами насамперед відіграє велику роль його технічний стан та виконання всіх вимог SEO-фахівця.

    У нашому випадку ці вимоги не завжди виконувались одразу і в повному обсязі, тому ті результати, які ми бачимо зараз, є не зовсім оптимальними.

    Другий важливий показник – вік сайту. При досягненні 1 року (і вище) та за умови активної роботи над сайтом у такому ж темпі, динаміка зростання ресурсу буде прогресивною.

    Насправді за проектом є куди рухатися далі. Завдяки вже виконаній роботі оптимізації та наміченим доопрацюванням, ми плануємо вже найближчими місяцями взяти планку 5 тис. осіб на добу з пошукових систем.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом