0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс з просування сайту каталогу ескорт-послуг

Поділіться
Зміст

    Сьогодні у нас дуже незвичайний кейс. Ми довго вирішувалися, публікувати його в блозі чи ні, оскільки тематика є досить делікатною. Тим не менш, судячи з запитів в Інтернеті, вона цікавить велику кількість людей.

    сеанси сайту каталогу ескорт-послуг

    Клієнта зацікавили:

    • наші методи;
    • розробка стратегії;
    • вартість.

    Він поставив завдання підняти:

    • пошуковий трафік;
    • відвідуваність на сайт загалом.

    Проект виявився великим та цікавим з погляду оптимізації. Ми прийняли виклик покращити необхідні показники та почали просування.

    Вихідні дані щодо проекту

    Тематика сайту: каталог ескорт-послуг (adult)

    Регіон: США (пріоритет) та весь світ

    Вік домену: 0 місяців

    Зворотні посилання: 0 доменів, що посилаються, на момент старту роботи.

    Відвідуваність: 0 осіб на добу

    Нам, команді фахівців агентства Elit-Web, потрібно було підняти пошуковий трафік і відвідуваність сайту в цілому, використовуючи безпечні білі методи SEO просування .

    Основні складнощі: конкурентна ніша, нульовий профіль, домен-новорег.

    Основна робота з проекту

    Оптимізувати ресурс потрібно було за кількома параметрами одночасно. Ми працювали на результат.

    1. Налаштували системи статистики (відстежуються конверсії та їх джерела), тобто підключили Google Analytics, а для аналізу та розуміння кількості конверсій налаштували цілі:

    • тривалість візиту понад 5 хвилин;
    • перегляд понад 3 сторінок;
    • реєстрація користувачів;
    • клік на надсилання повідомлення.

    2. Відредагували первинну оптимізацію (налаштували основне дзеркало, відредагували robots.txt, згенерували карти xml, додали до вебмайстра Google, Bing та інших робіт).

    Після первинної оптимізації ми:

    • налаштували головне дзеркало;
    • сформували robots.txt;
    • створили xml-картки сайту;
    • додали ресурс у вебмайстри Google та Bing.

    3. Провели технічний аналіз ресурсу та аналіз юзабіліті, всі рекомендації оформили у технічне завдання для розробників проекту.

    Технічних доробок було чимало. Основна складність полягала у тому, щоб додати сформовану структуру на сайт. Це непросто з технічного погляду.

    Далі сформували технічне завдання програміста. Воно включало наступні пункти:

    • реалізація 404-ї сторінки;
    • встановлення атрибуту prev та next на сторінках пагінації;
    • усунення заголовків h2, h3, h4, які не належать до SEO-тексту;
    • додавання alt і title на фото (щоб підвищити шанс отримання трафіку через display);
    • виведення сайту на оптимальні показники за Google Page Speed та GTMetrix;
    • оформлення "breadcrumbs" у мікроформат;
    • виправлення помилок у коді;
    • автогенерація та автооновлення карт сайту.

    Це основні виконані доробки на сайті, які мали позитивно вплинути на результат.

    4. Детальний аналіз ніші та структури сайтів конкурентів.

    Для отримання максимального ефекту необхідно було детально вивчити конкурентів, зрозуміти, за рахунок чого сайт нашого замовника може стати кращим і досягти результату.

    Отже, ми проаналізували близько 15-20 подібних сайтів і сформували найбільш оптимальну на наш погляд структуру. Щоб охопити максимальну кількість запитів, вирішили розбити структуру на:

    • країни;
    • міста;
    • штати;
    • райони.

    Для отримання максимального ефекту ми:

    • створили розділи, підрозділи та під підрозділи (країни, штати, міста, регіони).

    Оскільки США – країна велика, вирішили охоплювати її максимально. Спочатку брали найбільші штати, далі переходили до менших;

    • підібрали велику кількість низькочастотних запитів (внутрішні дані сайту, дані Google, дані semrush).

    Для просування молодих сайтів зазвичай використовують низькочастотні запити. Завдяки їм одразу починає генеруватися трафік. Інші способи непрактичні, тому що з нульовим посилальним профілем і доменом новорегом важко відразу отримувати трафік по СЧ та ВЧ ключам. Нашою метою було максимально охопити всі можливі НЧ запити, щоби почати наводити трафік з першого місяця робіт;

    Через 5 місяців полізли СЧ та ВЧ ключі:

    сч і вч ключі

    • провели оптимізацію тайтлів та блоків сторінок.

    Оскільки на сайті понад 200 тисяч сторінок, прописувати тайтли в ручну було взагалі нереально – просто не було ресурсів. Ми використовували НЧ запити та склали шаблони для метатегів на “анкети”, країни, міста та штати.

    5. Сформували максимальне семантичне ядро згідно з структурою.

    Семантичне ядро збирали під кожний штат/місто, щоб охопити максимальну кількість запитів, включаючи локальні, за якими також отримуємо велику частку трафіку.

    Приклади таких запитів:

    Ключи

    Ключи

    Ключи

    Ключи

    Ключи

    Ключи

    6. Наповнили сайт контентом для посадкових сторінок, підготували тексти, що продають.

    Тут головна складність полягала в тому, щоб знайти копірайтера, який знайомий з тематикою та зможе писати у великих обсягах.

    Копірайтера знайшли, склали об'ємне ТЗ та віддали в роботу.

    7. Провели аналіз (відбір анкорів/сторінок) та проводимо щомісяця роботи з нарощування профілю профілю сайту (крауд-маркетинг, статейні посилання, тематичні директорії).

    Команда, яка працювала над розкручуванням проекту:

    - керівник проекту;

    - менеджер;

    - 2 оптимізатори;

    - Копірайтер;

    - програміст та верстальник;

    - контент менеджер.

    Бюджет на просування:

    950 $ на місяць.

    Результати зростання трафіку на сайті

    - загальна відвідуваність:

    результати зростання трафіку на сайті - загальна відвідуваність:

    - трафік із пошуку:

    трафік із пошуку:

    - трафік по SemRush: трафик по semrush

    дані з Ahrefs.com: данные из ahrefs.com

    Підсумки оптимізації

    Загалом результат для нульового сайту досить добрий, враховуючи конкуренцію в ніші. Зараз середня відвідуваність із пошуку становить 1650 осіб на день, за рік у планах вийти на 7-10 тисяч із ПС на день.

    Показники сайту:

    80% трафік із пошуку;

    5% прямі заходи;

    10% реферальний трафік;

    5% переходи із соц.мереж.

    Такого результату нам вдалося досягти завдяки зацікавленому клієнту, злагодженій командній роботі та розумінню, що і як треба робити. Ми придбали новий корисний досвід з розкрутки сайту в США , який обов'язково стане в нагоді в роботі над наступними проектами.

    Ви ще не знаєте, хто допоможе вам розвинути ваш онлайн-бізнес?

    Звертайтесь до агентства інтернет-маркетингу Elit-Web!

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    У вас проект у цій ніші і ви хочете таких самих результатів?