0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Вартість SMM-послуг на 2022 рік в Україні

Поділіться
Зміст

    Ціна має значення, і заперечувати це безглуздо. Будь-який власник бізнесу, замовляючи SMM-просування, обов'язково буде дивитися на запитувану суму за послуги, і це логічно. Але!

    Як зрозуміти, чи є вартість SMM-просування виправданою? Яку суму можна вважати адекватною за пропонований перелік послуг? І з чого взагалі формується ціна SMM послуг в Україні?

    Саме на ці питання ми й постараємося відповісти в сьогоднішній статті. Приємного читання!

     

    Як формується вартість SMM-послуг?

    Ціна SMM-просування — це не просто цифра, яка існує у «вакуумі». Вона будується на великому переліку завдань, які розв’язують фахівці з просування в соцмережах. Тому, вивчаючи прайс SMM, важливо не просто дивитися на вартість, а враховувати, що конкретно вам пропонують за ці гроші. Для кращого розуміння розгляньмо головні ціноутворювальні фактори в SMM-просуванні.

    Частково ми вже порушували цю тему у статті «SMM-маркетинг: повний гайд з інструментів і платформ». Тепер же розкриємо її більш докладно.

    Вибір SMM-стратегії

     

    Мабуть, це один із ключових етапів усього SMM просування. А від того й один із найбільш витратних фінансово. Розроблення стратегії вимагає часу, досвіду й комплексних знань у галузі інтернет-маркетингу. Без цього фактично неможливо скласти правильну SMM-стратегію та виконати всі поставлені завдання:

    1. Проаналізувати кількість і активність підписників, залученість цільової аудиторії, її способи та частоту взаємодії зі сторінкою бізнесу в соцмережах, наявність ботів і накручування, загальну статистику акаунта, інше.
    2. Комплексно вивчити цільову аудиторію бізнесу, її демографічні особливості, переваги, очікування та фінансові можливості.
    3. Максимально уточнити портрет цільової аудиторії, на яку ви будете орієнтуватися в подальшому просуванні.
    4. Провести детальний аналіз конкурентів, вивчити ринок і специфіку бізнесу, підібрати найбільш підходящі інструменти просування й ефективні формати контенту.
    5. Розробити та провести заходи щодо максимальної безпеки сторінок у соцмережах. Про цей пункт багато хто, на жаль, забуває.
    6. Працювати з Google Аналітикою, щоб дізнатися обсяги трафіку на сайт, коефіцієнт конверсії, показник відмов та інші параметри, які надалі можуть допомогти просуватися в соцмережах ефективніше.
    7. Створити повноцінну контент-стратегію з готовою концепцією, візуалізацією та переліком рекомендацій щодо подальшого просування.

    SMM-стратегія — невід’ємний елемент просування, без якого будь-які подальші дії будуть здійснюватися фактично навмання. Тому якщо вам пропонують відразу переходити до просування, не розробивши стратегію, радимо ще раз подумати про правильність вибору виконавця.

    Оформлення акаунта — створення власного стилю

    Здавалося б, соцмережі не пропонують великої різноманітності варіантів оформлення профілю — основне фото, обкладинка, хайлайти, інше. Але це зовсім не означає, що можна економити на оформленні. Якраз навпаки. Візуал — це важлива складова всього іміджу бренду й можливість відрізнятися від конкурентів. Тому радимо підійти до цього питання відповідально та не намагатися заощадити по максимуму. Також не варто регулярно й кардинально міняти оформлення — так ви тільки заплутаєте власну аудиторію або навіть розгубите значну її частину.

    Підготовка контенту

     

    Сучасний контент для соцмереж — це не тільки текст і зображення, але й сценарії, відео, рекламні публікації, статті, слогани і багато іншого. Вимоги до якості контенту постійно зростають. А разом із ними зростає й ціна. Якщо раніше можна було найняти недорого фахівця, який і текст напише, і фото обробить, і таргетовану рекламу запустить, то сьогодні на зміну таким універсалам прийшли професійні агентства, що виконують роботу не тільки швидше, але і якісніше. На ціні це теж, звичайно, відбивається.

    Створення та редагування візуального контенту (фото, відео)

     

    Понад 90% усієї інформації із зовнішнього світу людина сприймає через зір. Тому робота з візуалом особливо важлива. На вартість його створення та редагування впливає безліч факторів — тип контенту, складність його створення, специфіка оброблення, інше. Відфотографувати дитячі іграшки на білому фоні — це одне. А зняти якісний огляд техніки з тестами й коментарями експертів — зовсім інше. Якість і тип контенту можуть істотно вплинути на SMM розцінки.

    Комунікація з аудиторією та регулярне ведення сторінки

     

    Якщо йдеться тільки про постинг готових матеріалів за графіком, така послуга обійдеться недорого. Але й користі від цього буде небагато. Ведення сторінки передбачає контакт з аудиторією, взаємодію з нею, залучення різними способами. У цьому разі вартість просування залежить не від кількості публікацій, а від досягнутих результатів і часу, витраченого на роботу.

    Налаштування таргетованої реклами

     

    Таргетована реклама — один з основних платних форматів просування в соцмережах. При цьому вартість її складається з двох складових — безпосередньо запуску та послуг таргетолога. Звичайно, ви можете заощадити й запустити рекламну кампанію самостійно. Але без необхідних знань і досвіду результат такого просування може виявитися набагато гіршим за очікуваний.

    Щомісячний звіт

     

    У цьому звіті міститься вся необхідна інформація з результатів просування, витрат бюджету й із подальшими рекомендаціями. Зазвичай формування звітів здійснюється SMM-фахівцями та студіями безплатно і уже включене до загальної вартості послуг.

    Вартість SMM-послуг за типом роботи

    Тепер більш детально розгляньмо, скільки коштують послуги SMM за окремими складовими. Ця інформація цілком здатна допомогти вам заощадити, якщо ви, наприклад, вирішите взяти деякі завдання з просування на себе.

    Ціни на SMM-копірайтинг

    Вартість якісних текстів для соцмереж постійно зростає, як і вимоги до них. А залежить вона багато в чому від типу тексту, який ви замовляєте:

    • продаючий пост — від $4,5 за 1000 символів;
    • інфопост або розважальний пост — від $3,5 за 1000 символів;
    • сторітелінг, лонгрід — від $6 за 1000 символів;
    • огляд товару — від $6,5 за 1000 символів.

    Звичайно ж, можна знайти пропозиції від копірайтерів набагато дешевше. Але питання в тому, наскільки якісні тексти вони зможуть вам запропонувати. Іноді поганий пост гірше за його відсутність. Тому надмірно економити на цьому точно не варто.

    Ціни на створення візуального контенту для соціальних мереж

    Тут ціна безпосередньо залежить від типу контенту та професіоналізму його креатора. Професійне фотографування «предметки» в середньому коштує $350. Модельне знімання в середньому вдвічі дорожче — близько $700. А вже для відеоконтенту розцінки ще вище. Вартість сюжетного або серіального знімання для соцмереж починається з $900 і вище. Найбюджетніший відеоогляд товару обійдеться не менше ніж у $350.

    Ціни на таргетинг у соціальних мережах

    Перевага таргетингової реклами в соцмережах — можливість працювати практично з будь-якими бюджетами. Ви самі можете встановлювати суму, яку готові направляти на просування, і від цього будуть залежати охоплення. На вартість також впливають критерії налаштування реклами, рівень конкуренції, особливості цільової аудиторії та інші фактори.

    Нерідко бюджет на просування набагато менше, ніж на послуги професійного маркетолога. Так, ефективно просуватися можна навіть із бюджетом менше ніж $5 на добу, але ось налаштування таргетингу може обійтися у $200 і навіть вище.

     

    Ціни на створення SMM-стратегії

    Як ви зрозуміли з інформації на початку статті, розроблення SMM-стратегії — один із найскладніших і найбільш трудомістких етапів роботи. І багато в чому саме від нього буде залежати, скільки коштує робота SMM-фахівця або цілої команди. Вилка цін розроблення SMM-стратегії в Україні досить велика — від $70 до $300. Зі свого боку, рекомендуємо орієнтуватися на середні значення, щоб не переплатити, але водночас не працювати з недосвідченими новачками.

    Ціни на ведення акаунта в Instagram, Facebook, YouTube

    Вартість ведення акаунтів в Instagram і Facebook порівняно невелика — від 2000 гривень на місяць. У випадку з YouTube сума вже зовсім інша — від 9000 гривень на місяць.

    Тут важливо підкреслити, що ведення соцмереж, створення контенту та налаштування/запуск рекламної кампанії — це абсолютно різні завдання. І коли ви наймаєте людину, яка буде вести ваш Instagram-акаунт за 2000 гривень, не варто очікувати, що вона за ці гроші розробить стратегію просування, проведе аналіз ЦА й конкурентів, буде сама створювати весь контент і запускати таргетовану рекламу, виділяючи кошти на неї з цієї самої суми. Зазвичай ведення акаунта за мінімальну вартість передбачає тільки публікацію постів і періодичну взаємодію з аудиторією. Очікувати чогось разюче більшого за такі гроші, безумовно, не варто.

    Вартість SMM-послуг за каналами просування

    Тепер сконцентруймося на конкретних каналах просування, які використовуються вітчизняними підприємцями найактивніше, — Instagram, Facebook та YouTube. Відразу варто сказати, що ціна СММ-послуг зазвичай найвища на старті просування, коли необхідно зробити багато складної, але здебільшого разової роботи — створити профіль, завести акаунт у рекламному кабінеті, вивчити ринок і конкурентів, розробити стратегію просування, інше. Надалі вартість SMM просування зазвичай помітно знижується.

    Вартість просування в Instagram

     

    У нас уже є вичерпна стаття «Скільки коштує реклама в Instagram» — ознайомтеся, якщо ще не зробили цього. Тут же ми перерахуємо базові етапи розкрутки в Instagram, що впливають на вартість просування. До них належать: налаштування профілю й оформлення акаунта, складання контент-плану та підбір хештегів, розроблення фірмового стилю й оформлення стрічки, взаємодія з аудиторією, проведення конкурсів та акцій, просування рекламними інструментами самого Instagram і формування щомісячних звітів.

    Цінова політика в середньому така:

    • послуги маркетолога й таргетолога — від $100 на місяць;
    • розроблення дизайну — від $75;
    • створення індивідуальної контент-стратегії — від $70;
    • формування контент-плану — від $70;
    • налаштування таргетованої реклами — від $140;
    • ведення акаунта — від $70.

    Звичайно ж, ціни можуть істотно відрізнятися від позначених в залежності від безлічі факторів. Це лише базовий орієнтир.

    Вартість просування сторінки у Facebook

     

    Facebook залишається однією з найпопулярніших соцмереж у світі. Це потужний рекламний майданчик із великим набором інструментів для просування. Але якщо, наприклад, налаштування та запуск реклами в Instagram цілком інтуїтивні, то з рекламним кабінетом Facebook працювати складніше. А перелік завдань, крім зазначених, для Instagram також охоплює більше роботи зі створення інфографіки та брендованого контенту, модерацію спаму, створення й налаштування рекламного кабінету, більш комплексну роботу зі звітами, інше.

    Очікувано, що й вартість послуг СММ при просуванні у Facebook вище:

    • послуги маркетолога й таргетолога — від $150 на місяць;
    • розроблення дизайну — від $80;
    • створення індивідуальної контент-стратегії — від $80;
    • формування контент-плану — від $200;
    • ведення спільноти або групи — від $75 і від $90 відповідно;
    • створення та просування сторінки або групи — від $110.

    Знову ж таки, розцінки лише орієнтовні та можуть істотно варіюватися.

    Вартість просування YouTube-каналу

     

    Якщо принципи розкрутки акаунтів в Instagram і Facebook багато в чому схожі, то з YouTube ситуація інша. Просування каналу на цьому майданчику передбачає комплексний аналіз пошукових запитів у вибраній тематиці, вивчення ЦА та конкурентів, розроблення унікальної стилістики каналу, роботу над правильними з погляду SEO назвою й описом каналу, налаштування заставок, створення плейлистів, налаштування та запуск відеореклами, активну взаємодію з аудиторією, створення та публікацію контенту, підготовку регулярної звітності та багато іншого.

    Знову ж таки, через великий обсяг робіт і їхню специфіку розцінки SMM для YouTubе-просування досить високі:

    • розроблення стратегії просування каналу — від $240;
    • оптимізація YouTube-каналу — від $190;
    • оптимізація кожного ролика — від $15;
    • створення та публікація ролика — від $130.

    Попри досить високу ціну, просування в YouTube залишається вельми популярним форматом, якому сьогодні буквально на п'яти наступає TikTok. Але це поки що занадто різні майданчики з відмінною аудиторією. Тому порівнювати їх з погляду просування поки що не зовсім правильно.

    До речі, рекомендуємо ознайомитися з нашою більш ранньою публікацією «Скільки коштує реклама на YouTube».

    Скільки коштує просування SMM у фахівця або в агентстві

    Заведено вважати, що співпраця з фрілансерами або найом фахівця в штат — це вигідніше, ніж робота з агентством. Насправді це не завжди так. Спробуймо порівняти ціни SMM послуг в окремих фахівців і в агентствах, щоб краще розуміти ситуацію на ринку.

    Середня вартість роботи фахівців у сфері SMM

    Якщо ми вивчимо запити претендентів на посаду SMM-менеджера на сайті Work.ua або іншому схожому ресурсі, то переконаємося, що картина дуже неоднорідна. Фахівці з невеликим бекграундом готові працювати в середньому за 7-10 тисяч гривень на місяць. Але якщо вам, наприклад, потрібен SMM-фахівець і хороший маркетолог в одній особі, то тут розцінки починаються з 20-25 тисяч гривень. А це вже можна порівняти з вартістю послуг агентства.

    Питання ще й у тому, які саме послуги вам потрібні. Якщо, наприклад, необхідно всього лише налаштувати таргет, майже будь-який фрілансер впорається із завданням швидко й недорого. Але коли йдеться про комплексне просування в соцмережах, довіряти абсолютно всю роботу одній людині — рішення вельми ризиковане.

    Діапазон цін на послуги SMM-агентств України

    Тут розкид цін теж досить сильний. Можна знайти агентство в невеликому місті, яке всього за $50-100 запропонує найбільш базові послуги. А можна звернутися до гігантів ринку, які при бюджеті менше ніж $1000 на місяць навіть не візьмуться за ваш проєкт.

    Ми ж, мабуть, будемо оперувати власним прайсом. Elit-Web пропонує замовникам просування три тарифні плани з різним переліком послуг і цінами:

    • «Лайт» — 20 000 грн.;
    • «Оптимальний» — 27 000 грн.;
    • «Преміум» — 45 000 грн.

    Ознайомитися з описами кожного тарифного плану та послугами, які до них входять, ви можете на відповідній сторінці сайту.

     

    Скільки коштує консультація з SMM

    Вичерпна та комплексна консультація з SMM-просування в Україні сьогодні обійдеться вам в середньому в близько $50 на годину. Згодні, чимало, але ми категорично не рекомендуємо економити на ній. Така консультація допоможе вам краще зрозуміти, навіщо потрібна контент-стратегія та як її розробити, як провести аналіз конкурентів і цільової аудиторії, який контент потрібно створювати, щоб залучати підписників, як налаштовувати й запускати рекламу, інше.

    Хороша консультація з SMM — це міцний фундамент для всієї подальшої роботи з просування в соцмережах. Нехтувати ним і намагатися зайвий раз заощадити, безумовно, не варто!

    Висновки

    В самому кінці хочемо нагадати, що SMM — це найпотужніший інструмент просування в Інтернеті. Але його ефективність багато в чому залежить від того, наскільки професійно й комплексно ви підходите до справи. Розкрутка в соцмережах вимагає часу та вкладень, особливо на перших порах, коли ви починаєте з нуля. Тому будьте готові до того, що перший час SMM не буде давати якихось видатних результатів. Зате надалі, коли сформуються авторитет бренду та велика лояльна база клієнтів, у вас в руках буде надефективний інструмент просування, що практично не вимагає вкладень.

    Сподіваємося, ми змогли відповісти на всі питання, поставлені на самому початку статті, і пояснити, як формуються SMM розцінки на сучасному діджитал-ринку. Якщо ж у вас залишилися додаткові питання або ви хочете отримати більш вичерпну консультацію з SMM, фахівці Elit-Web до ваших послуг!

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом