0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

4 ефективні стратегії розповсюдження посилань для e-commerce ніші за кордоном

30 листопада 2021
418
0
Поділіться
Зміст

    Чи потрібно вкладати гроші у лінкбілдинг? Багато власників інтернет-магазину чи комерційного сайту ставлять таке питання оптимізаторам, не розуміють, навіщо їм витрачати на це бюджет. Однак зовнішня оптимізація досі залишається важливим фактором ранжування сайту. Вона допомагає просувати ресурс і досягати глобальніших завдань: продавати товари, отримувати заявки, збільшувати базу клієнтів тощо.

    Особливої уваги потребує поширення посилань для зарубіжних сайтів. Тут не все так просто. Потрібно ретельно продумати кроки лінкбілдингу, щоб досягти реальних результатів. У цьому питанні все хитко. Трохи переборщіть — отримайте санкції від пошукових систем. Помиляєтеся з вибором майданчика - залучите порожній трафік (або взагалі нічого).

    Пропонуємо 4 реальні ефективні стратегії побудови маси посилань, які допоможуть власникам зарубіжних проектів у ніші e-commerce.

    Стратегія №1 – корисний контент

    Розвивайте блог сайту. Причому не просто набором текстів, а справді корисними та цікавими для аудиторії статтями, посібниками, інструкціями. Бажано додавати тематичний контент, особливо для складних ніш.

    Наприклад, таким чином, реалізовано розділ із корисними статтями у магазині ювелірних прикрас. Тут розповідають про основи алмазів, описують унікальні процеси виробництва в компанії.

    Корисний контент

    Така сторінка є цінним ресурсом для пов'язаних за тематикою сайтів. Це можуть бути весільні, модні блоги та інші майданчики. На добрий матеріал охоче посилаються інші ресурси. Якщо у вас достатньо добротного контенту, можна отримати багато якісного трафіку.

    Стратегія №2 - згадка бренду

    Проведіть дослідження та знайдіть джерела, де згадується ваш бренд без зворотних посилань. Для цього можна використовувати інструмент SEMrush, BuzzSumo та інші. Якщо пошуки виявилися успішними, спробуйте зв'язатися з веб-майстром та домовитись про вставку посилання. Це принесе додаткову вагу вашому сайту і допоможе в загальній побудові маси посилань.

    Почати дослідження варто з чотирьох типів згадок про бренд:

    1. Тематичні . Це ті згадки, які не називають саме вашу компанію, продукт чи бренд. Вони мають тематичний зміст.
    2. Прямі . Безпосередня згадка про компанію або бренд з назвою. Можна спробувати домовитися про вставку посилання, але якщо посил не негативний!
    3. Продуктові . Такі згадки посилаються не так на компанію, але в продукт, який ви продаєте. Якщо контент відмінно підходить під товар, спробуйте отримати зворотне посилання.
    4. Брендові . Наприклад, якщо на вашому сайті представлені продукти Gucci, вже є зв'язок з одним із найбільших та найпопулярніших брендів у світі. Все, що потрібно зробити — звернутися до сайтів, на яких згадуються ці або схожі терміни, запропонувати їм посилання на ваші продукти.

    Дослідити та ще раз дослідити! Чим більше якісних посилань ви отримаєте, тим краще.

    Стратегія №3 — купони, знижки та партнерський маркетинг

    Хто не любить знижки? Тільки подивіться на черги у магазинах, коли стартує «чорна п'ятниця». Обов'язково використовуйте купони та знижки для заохочення покупців. Можна приурочувати спеціальні пропозиції до якихось свят, залучати таким чином нових клієнтів — багато варіантів.

    Важливо пропонувати різні типи та рівні знижок, відстежувати покупки, щоб бачити, які підходи дають кращі результати. Подібне A/B-тестування допоможе знайти найпривабливіші для ЦА рішення.

    Порада . Не зловживайте купонами та знижками. Інакше покупці просто звикнуть до них, і будуть сприймати як належне, ігноруючи звичайні покупки.

    Власник магазину може запропонувати своїм афілійованим особам унікальні знижки та посилання на цільові сторінки. Партнери ділитимуться промокодом/купоном на знижку зі своєю аудиторією, давши посилання на конкретні сторінки магазину.

    Так зробив один із магазинів модного одягу: запропонував партнерам коди знижок, а до URL додав фрагменти UTM-мітки.

    Купони, знижки та партнерський маркетинг

    В результаті компанія спромоглася відстежити успіх партнерської програми по кожному з партнерів, точно визначити ефективність такого каналу трафіку.

    Можна також надіслати повідомлення про доступні коди на такі сайти, як RetailMeNot, Honey та Ebates, де представлені найкращі пропозиції щодо купонів та кодів.

    Таким чином, ви отримуєте додаткові посилання та трафік на сайт із зовнішніх джерел!

    Стратегія №4 — подарунки та розіграші призів

    Краще знижок бувають лише безкоштовні товари! Роздача призів може здатися нелогічною, адже ваша мета продавати, а не віддавати. Але при правильному підході це стане чудовим стратегічним інструментом підвищення впізнаваності вашого бренду.

    Влаштувати розіграш можна безпосередньо на сайті, в соціальних мережах або в рамках партнерства з лідерами думок: блогерами, відомостями і т. д. В останньому випадку важливо вибрати відповідну людину, яка матиме більшу частину вашої цільової аудиторії. Влаштовуючи розіграш, робіть обов'язковою умовою поділитися посиланням вашого сайту з друзями у тих самих соцмережах чи месенджерах.

    Даруйте подарунки блогерам за розпакування доставок із згадкою вашого магазину у соцмережах. Ось один із таких прикладів — огляд бренду локшини з подарунком:

    Подарунки та розіграші призів

    Обов'язково вставляйте UTM-мітку у посилання, яким просите поділитися. Тоді ви можете аналізувати результати саме цієї рекламної активності і того, як вона впливає на трафік і продажі.

    Висновки

    Не варто обмежуватись стандартними підходами до збільшення продажів. Експериментуйте з лінкбілдингом, щоб підвищувати показники та паралельно формувати лояльність клієнтів, вибудовувати з ними цінні стосунки, покращувати репутацію бренду. Сьогоднішні 4 стратегії розповсюдження посилань обов'язково допоможуть тим, хто працює у сфері e-commerce за кордоном.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом