Тематика: Рекламні послуги
Цілі: Розвиток сайту, збільшення трафіку
Рівень оптимізації: Нижче за середній. Тексти були написані без збирання та опрацювання семантичного ядра, метатеги на сайті були відсутні.
Виконані роботи
Структура та семантичне ядро
Сайт прийшов до нас із структурою близько 70 сторінок. Проаналізувавши конкурентів, ми запропонували розширення. Після узгодження з клієнтом нам вдалося збільшити структуру вдвічі.
Приклад:
Далі сформували семантичне ядро (СЯ), запити якого збиралися з різних джерел:
- GoogleAdwords;
- пошукові підказки;
- загальна видимість сайту;
- фрази конкурентів.
Провели роботи з сортування та угруповання семантичного ядра сайту. Ключові слова розподілили за смисловими групами і для кожної з них призначили відповідну релевантну посадкову сторінку.
Приклад:
Після погодження СЯ виділили пріоритетні розділи, з яких розпочали опрацювання сайту. Насамперед проаналізували трафік і позиції на таких сторінках. В результаті аналізу ухвалили рішення про зміну ЧПК. Наприклад:
- з /services/design_business+card/ на /services/dizajn-vizitok/,
- з /services/making_nameplates/ на /services/izgotovlenie-tablichek/,
Це дозволило в найкоротший термін отримати перші результати.
Контентна оптимізація
Сайт наповнюється унікальним контентом, що корисний не тільки для пошукових систем, але в першу чергу для користувачів. Для цього тексти розбавляються фотографіями виконаних робіт та вартістю продукції. Їх для зручності користувача виводять в окремих «табах».
Зовнішня оптимізація
Для початку ми проаналізували зовнішню масу посилань (вона практично була відсутня), потім розробили стратегію її нарощування за допомогою крауд-посилань.
В результаті вдалося збільшити кількість зовнішніх сторінок і донорів, що посилаються.
Технічна оптимізація
Під час реалізації розширеної структури на сайті ми виявили, що створені сторінки послуг третього рівня на сайті не відображаються. Ми склали для програмістів ТЗ і вирішили цю проблему в найкоротший термін.
З пеціалісти агентства Elit-Web також провели й інші роботи з технічної оптимізації:
- налаштували 301 редирект з www на без www;
- налаштували 301 редирект для дублів головної сторінок /index.php, /index.html, /home.php, /home.html, які повертали код 200 ОК;
- налаштували 301 редирект зі сторінок без "/" на сторінки з "/";
- неіснуючі сторінки повертали код 200. Налаштували, щоб такі сторінки повертали код 404. Сторінку з помилкою 404 оформили в дизайні сайту;
- усунули зайві заголовки h2-h6 на сайті (обгорнуті в <p> замість <h2>-<h6>). Назви розділів розпізнавались як h3 та h4 на головній сторінці та у лівому меню по всьому сайту. На сторінках підрозділів, а також на вкладці Портфоліо назви зображень розпізнавались як h5;
- додали можливість коректно редагувати title, description, keywords та h1 для сторінок послуг;
- виправили відображення у хлібних крихтах h1 замість назви сторінки;
- налаштували відображення категорії 3 вкладеності у лівому меню та карті сайту;
- налаштували автоформування alt та title зображень на сторінках розділів;
- налаштували для сайту автогенеруючу html-і xml-карту сайту. Посилання на html-картку сайту вивели у підвалі.
Результати
Як видно з представленого графіка, спостерігається позитивна динаміка щодо трафіку з пошукових систем –
Якщо порівнювати з початком просування, то переходи з пошукових систем зросли в 5.5 разів (645 у грудні проти 117 у серпні).
Бажаєте, щоб такі результати показав і ваш сайт? Звертайтесь до спеціалістів агентства інтернет-маркетингу Elit-Web.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!