Початкові дані
Тематика сайту: Працевлаштування до Польщі
Трафік на сайті до старту: від 0 до 5 користувачів за добу, трафіку практично немає.
Зворотні посилання
Позиції сайту: сайт не мав топових позицій
Індекс сторінок: сайт був проіндексований
Регіон: Україна
Внутрішня оптимізація: сайт не був оптимізований, всі роботи з Первинної оптимізації робилися з нуля + робилося багато технічних правок та доробок.
Контент: контент на сайті був відсутній, сайт був нульовий та «голий».
Ціль за проектом : за максимально короткі рядки збільшити трафік з ПС.
Виконані роботи з проекту
Роботи із семантичним ядром сайту
Враховуючи характер та особливості виду діяльності, а також, проаналізувавши топових бізнес-конкурентів, було сформовано та розширено структуру сайту.
Додано близько 180 нових категорій.
Після чого було сформовано Семантичне ядро (СЯ), запити збиралися з різних джерел (Google Adwords, пошукові підказки, загальна видимість сайту за даними Google Analytics, а також фрази конкурентів).
Роботи з мета-тегами на сайті
Виходячи з СЯ, на всіх сторінках сайту, що просуваються, складені і внесені мета теги Title, Descriptions, H1.
Роботи над тексами сайту
Проведено аналіз сторінок сайту, що просувається, а також порівняльний аналіз сторінок сайтів конкурентів у ТОП-10, визначено найбільш оптимальну кількість ключових запитів для сторінки, їх щільність, а також загальний обсяг тексту для однієї сторінки.
На підставі порівняльного аналізу було підготовлено технічне завдання копірайтерам для написання оптимізованих текстів на сторінки, що просуваються.
ТЗ копірайтерам створювалося для LSI текстів, завдяки якісно сформованому ТЗ ми досягли дуже добрих результатів. ТЗ опрацьовувалося як виходячи з Семантичного ядра, а й з аналізу топових конкурентів у видачі ПС Гугл. При цьому ставилося відсоткове співвідношення біграм і триграм у тексті, ТЗ було націлено, щоб максимально позбутися відсотка водності в текстах.
Так само наголошувався на опрацюванні Семантики українською мовою, для укр. версії сайту Збиралися додатково запити, оптимізувалися мета теги та тексти, що дало також добрий плюс щодо залучення трафіку.
Було створено, оптимізовано та відправлено на переіндексацію нові розділи на сайті.
Далі були проведені роботи з написання та розміщення текстів на сайт, до кожного тексту додавалися тематичні фотографії, зроблені замовником.
Зовнішня оптимізація, нарощування маси посилань шляхом Крауд маркетингу за допомогою сервісу Ahrefs
Зробили Аудит посилального профілю.
Підготували список для Крауда на основі сайтів конкурентів.
Склали стратегію нарощування посилальної маси з вживанням необхідних запитів/анкорів, співвідношення точних/розбавочних, а також темпи нарощування зовнішніх посилань, відбиралися якісні майданчики для розміщення посилань.
Запустили Крауд маркетинг у сервісі Ahrefs.
Також закупили трастові посилання з ЦА (цільовою аудиторією), які дали зростання позиціям та трафіку, закуповували по 2-3 шт на місяць.
Технічна оптимізація сайту
Для оцінки загального стану, а також виявлення всіх слабких сторін оптимізації проведено технічний аудит сайту.
Налаштували редиректи.
Сформували robots.txt і sitemap.xml – все додано у Вебместер Google.
Склали список зауважень та помилок оптимізації, а також список технічних правок (технічне завдання програмістам), який було передано програмістам для подальшого їх усунення.
Результати за проектом
Після всього комплексу, активно проведених робіт, після внесення на сайт LSI текстів та опрацювання української та російської версій сайту досягли гарної позитивної динаміки зростання трафіку вже через 1 місяць.
Трафік
Трафік через 1 місяць, після розміщення текстів та мета тегів, показав гарне зростання, навіть не дивлячись на Новорічні свята, він все одно почав рости та продовжує рости далі.
Посилання профіль
Посилальна маса також показала позитивну динаміку зростання, дані по Ahrefs.
Підсумок
По даному сайту наголошували на написанні максимально якісних і корисних текстів, для сайтів послуг LSI тексти дають дуже хороший плюс.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!