Поділіться
Зміст

    У публікаціях про SEO-просування за кордоном найчастіше можна зустріти рекомендації, що потрібно зробити на самому сайті, як поліпшити його технічну сторону. Але в таких випадках залишається поза увагою ще один аспект SEO — зовнішнє просування вебресурсу. У цьому керівництві ми розглянемо два основні напрямки роботи з розкручування сайтів на закордонних ринках — соціальні мережі та лінкбілдинг.

     

    У чому суть створення посилань для сайтів e-commerce на західному ринку

    Розміщення посилань на інших ресурсах зазвичай є найпоширенішою та найважливішою частиною зовнішнього SEO для будь-якого типу бізнесу. Але при цьому варто враховувати, що на західному ринку є суттєві відмінності в тому, як організувати таке просування. Річ у тому, що більшість способів SEO-просування знаходяться під безпосереднім контролем компанії. Але лінкбілдинг — це інше. Чи буде хтось посилатися на сайт, залежить від іншої організації. Суть стратегії лінкбілдингу на закордонному ринку полягає в тому, щоб знайти людей, готових це зробити.

    Поступове нарощування посилальної маси особливо важливе через те, що кожен зовнішній вебресурс, який посилається на сторінку вашого сайту, є в очах Google вотумом довіри для цієї сторінки. Що більше таких зворотних посилань ви отримуєте, то сприятливіше Google сприймає вашу сторінку. І, відповідно, підвищуються шанси на високе ранжування за цільовими ключовими словами.

    Для сайтів e-commerce на західному ринку найкраще працюють такі зворотні посилання:

    • що ведуть з авторитетних ресурсів. Найкраще підійдуть якісні сайти, які існують уже деякий час і мають здорову колекцію власних зворотних посилань;
    • що розміщені на унікальному домені, який ще не пов'язаний із вашим ресурсом. П'ять різних сайтів, що посилаються на вебсторінку, кращі за п'ять посилань з одного інтернет-проєкту;
    • що ведуть зі сторінки з підхожим змістом. Контент на сторінці, з якої йде посилання, повинен відповідати за тематикою вашому контенту;
    • що мають якісний анкорний текст. Це клікабельна частина посилання. В ідеалі анкор являє собою ключове слово, на яке ви орієнтуєтеся, або близьке до нього.

    Як розміщувати посилання на західному ринку: 7 стратегій

    Тож як переконати інших людей посилатися на ваш вебсайт? Спробуйте впровадити ці 7 стратегій.

    1. Створення цінного контенту

    Один із надійних способів — підготувати контент, заснований на даних. Ось чудовий приклад від Groupon. Вони провели багато оригінальних досліджень, щоб знайти штат у США, де найбільше любителів пива. Потім надіслали електронні листи всім, кого змогли знайти в Інтернеті, хто коли-небудь писав про найкращі штати або міста для любителів пива, і розповіли їм про свої дослідження. І, як результат, тільки одна ця сторінка отримала 110 зворотних посилань. І якщо ви введете запит «Найкращий штат для любителів пива», то вони з'являться на другому місці.

    Однак вміст необов’язково повинен базуватися на даних. Найголовніша вимога — це висока якість. Якщо матеріал не вартий того, щоб ділитися, ніхто не буде посилатися на нього. Якщо у вас є підхожа інформація для сайтів e-commerce, знайдіть людей, які раніше публікували подібний контент або просто можуть бути зацікавлені в ньому, і повідомте їм про це.

    2. Відповіді на поширені запитання

    Практично в будь-якій тематиці є маса поширених запитань. Ви можете знайти їх, якщо проведете ретельне дослідження ключових слів і заглянете на такі форуми, як Quora та Reddit. І далі створюйте публікації, що дадуть відповідь на ці запитання.

    Ми не втомимося повторювати, що контент, гідний посилань, цікавий, актуальний і корисний. Якщо ви даєте першокласні відповіді на поширені запитання, пов'язані з вашим продуктом, люди, звичайно, посилаються на них. Крім цього, такі сторінки зможуть піднятися високо в пошуковій видачі.

    Відповівши на поширені запитання, ви можете домогтися того, щоб Гугл показав цитату із публікації на закордонному сайті в самому верху результатів пошуку, як у цьому прикладі.

     

    Або система покаже вебресурс у розділі «Люди також запитують», що значно підвищить видимість сторінки.

    3. Партнерські відносини

    Запускаючи бізнес за кордоном, ймовірно, ви вже налагодили взаємини з партнерами, якимись підприємствами й організаціями. Зв'яжіться з ними та дізнайтеся, чи готові вони прийняти від вас спонсорську допомогу, отримати будь-які бонуси й натомість розмістити інформацію про вас на своєму сайті.

    Прикладом може служити комерційний ресурс з продажу собачого корму, який періодично безплатно відправляє свою продукцію гуманітарній організації та просить її поставити посилання на спонсора на свою сторінку.

    4. Згадки без посилань

    Якщо ваш бренд існує вже деякий час, є ймовірність, що люди згадують вас в Інтернеті. Погугліть назву вашої компанії. Подивіться, скільки людей згадали ваш бізнес на ім’я, але не зв'язалися з вами.

    Складіть їхній список і зверніться до кожного власника ресурсу індивідуально. Надішліть ввічливий короткий електронний лист із проханням посилатися на ваш вебсайт, коли вони згадують ваш бізнес, і надайте їм URL-адресу для використання.

    5. Створення посилань, що не працюють

    Як і в усіх комерційних підприємств, у вас є конкуренти. І хтось із них, ймовірно, створив й опублікував вебсторінки, яких більше не існує. Щобільше, ці ресурси можуть мати зворотні посилання.

    Йдеться про те, що хтось досі посилається на неактивну сторінку, яка колись була присвячена темі, що стосується вашого бізнесу. Ви можете виправити таку ситуацію й запропонувати своє посилання.

    Скажімо, ми хочемо, щоб деякі підхожі сайти посилалися на наш контент, присвячений морепродуктам. Адже якщо ми станемо авторитетом у цій темі, Google покаже наш ресурс e-commerce людям, які шукають подібну продукцію. І, як тільки це станеться, ми залучимо відвідувачів до перегляду наших сторінок із морепродуктами т, як результат, до купівлі в нас.

    Використовуючи інструмент SEMrush Backlink Analytics, можна побачити понад 3000 індексованих сторінок зі зворотними посиланнями, які не працюють.

     

    Їх переважна більшість не стосується справи. Але якщо ми відсортуємо їх за кількістю зворотних посилань на кожній неактивній сторінці, то побачимо дві гідні можливості.

    Наприклад, може зустрітися бита сторінка про нерку з 15 зворотними посиланнями та неактивна сторінка про Steelhead із 3 зворотними посиланнями. Якщо ваш бізнес морепродуктів має схожі фрагменти контенту, то можна звернутися до тих людей, які посилаються на сторінки, що не працюють. Швидше за все, вони поміняють посилання на активне.

    Загалом цей спосіб хороший як для вашого проєкту, так і для ресурсу-донора, тому що Google карає сайти з посиланнями, які не працюють.

    6. Опитування експертів

    Припустимо, що ви створюєте контент про екологічні морепродукти. Якщо ви опублікуєте декілька інтерв'ю або цитат експертів у цих питаннях, то організації, де працюють ці люди, швидше за все, захочуть теж розповісти про це.

    Спробуйте створювати повідомлення у блозі, наприклад із такими темами «Топ-10 найекологічніших морепродуктів: огляд експертів», «Які морепродукти найбільш стійкі до зберігання? Експертні інтерв'ю».

    Після публікації зв'яжіться зі своїми експертами та надайте URL-адресу. Вони, ймовірно, будуть раді поділитися блогом у соціальних мережах і, можливо, навіть зв'яжуться з вами для розміщення посилання на власному сайті.

    7. Гостьовий блог

    Остання стратегія побудови посилань — це публікація посту в чужому блозі (або участь в огляді). Інші сайти зазвичай із задоволенням дозволяють людям вести гостьовий блог на своєму ресурсі, оскільки вони отримують безплатний контент. І ви можете вставити посилання на свій ресурс у статтю. Це безпрограшний варіант.

    Пропонуємо кілька порад, як вибрати сайт для гостьового блогу:

    1. Не розпорошуйтеся на ведення його на сотнях сайтів. Скоротіть список до 10-20 високоякісних, релевантних ресурсів, що працюють у вашій ніші.
    2. Переконайтеся, що сайт, на який ви звертаєтеся з пропозицією, є лідером галузі та добре відомий.
    3. Знайдіть хорошу ідею для контенту. Проведіть дослідження й запропонуйте тему, яка не тільки цікава, але й поєднується з іншим контентом, інакше є ризик, що вам відмовлять у публікації.
    4. Зверніть особливу увагу на будь-які рекомендації для фрілансерів або гостьових блогів і дотримуйтеся їх.

    Соціальні мережі — можливості для просування сайту за кордоном

    Google офіційно заявила, що на її рейтинг безпосередньо не впливають сигнали з соцмереж, як-от репости, ретвіти та лайки. Але це не означає, що соціальні мережі опосередковано не впливають на рейтинг в органічному пошуку. Перш за все це позначається на збільшенні видимості ресурсу.

    Коли інформація широко поширюється в соціальних мережах, більше людей відвідують сайти. Це веде до збільшення трафіку й кількості зворотних посилань, що, зі свого боку, є важливим сигналом ранжування та просування на західному ринку.

    Щоб залишатися конкурентоспроможним у В2С-сфері, ваша SEO-стратегія не повинна ігнорувати соціальні мережі. Потрібно переконатися, що ваша платформа e-commerce або маркетплейс ділиться в них інформацією про продукт і про рекламні акції. Є два способи зробити це — ведення акаунтів і платне просування.

    Ведення акаунтів у соціальних мережах

    За даними SproutSocial, понад 70% користувачів дізнаються про нові бренди через соцмережі. Більшість роблять це через інфлюенсерів.

    Щоб стимулювати природне просування продуктів і брендів у соцмережах, спробуйте зробити таке:

    1. Публікуйте огляди продуктів на своїх сторінках.
    2. Додавайте відповідні хештеги до повідомлень.
    3. Взаємодійте з клієнтами особисто, надавайте підтримку.
    4. Контролюйте, що говорять про вас, відстежуйте будь-які згадки бренду за допомогою спеціальних інструментів. Такий аналіз зазвичай відкриває можливість приєднатися до розмови та привернути увагу до своєї компанії.
    5. Застосовуйте користувальницький контент для доказу своєї значущості й важливості. Позначте конкретного споживача та розкажіть його історію. Це доведе потенційним клієнтам, що такі самі люди, як і вони, мають хороший досвід взаємодії з вашим брендом.

    Платний маркетинг у соціальних мережах

    Якщо у вас є бюджет на платне просування в соцмережах, то ваша стратегія повинна містити такі елементи:

    1. Пошук і використання інфлюенсерів для згадування продукту й обговорення бренду. Існує безліч платформ, які зв'яжуть вас із такою людиною.
    2. Запуск реклами або платного просування будь-якого повідомлення, створеного раніше.
    3. Формування партнерських відносин із брендом. Наприклад, якщо ви займаєтеся продажами кормів для собак, співпрацюйте з компанією, яка продає миски, повідці тощо. Тоді ви обидва можете згадати один одного в соціальних мережах.
    4. Запуск програми амбасадорів бренду. Це люди, яким ви надсилаєте безплатні речі та яким доручено поширювати хорошу інформацію про вашу продукцію і бренд. Вони діють як інфлюенсери, але вони менш помітні, їх більше, і ви платите їм речами, а не грошима.

    Якщо від вас буде достатньо часу та зусиль, ваші канали в соціальних мережах стануть надійним джерелом зворотних посилань і трафіку. І це зробить їх важливою частиною вашої загальної SEO-кампанії в e-commerce на західному ринку.

    Висновок

    Підбиваючи підсумки, ще раз підкреслимо, що зовнішнє просування комерційного вебресурсу на Заході не менш важливе, ніж розвиток проєкту зсередини. До речі, детальний посібник із закордонного SEO в e-commerce ви можете прочитати в нашому блозі. Отже, якщо в планах є вихід на цей ринок, прислухайтеся до порад наших фахівців.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом