0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Виведення конкурентної тематики в ТОП з ВЧ та СЧ запитів за півроку

14 травня 2018
2922
0
Поділіться
Зміст

    Початкові дані

    Тематика сайту: Міжкімнатні та вхідні двері.

    Трафік на сайті до старту: у середньому 150 сеансів на добу.

    трафік на сайті до старту

    Зворотні посилання

    зворотні посилання

    Позиції сайту сайт мав дуже мало топових позицій.

    сайт мав дуже мало топових позицій

    Індекс сторінок: сайт був проіндексований.

    Регіон: Україна, м. Київ та Дніпро.

    Внутрішня оптимізація: сайт не був оптимізований, всі роботи з первинної оптимізації робилися з нуля. Потрібен був редизайн.

    Контент: вміст на сайті був відсутній.

    Ціль за проектом : за 6 міс. зайняти топові позиції за ВЧ та СЧ запитами.

    Виконані роботи з проекту

    Роботи із семантичним ядром сайту

    З урахуванням характеру та особливостей виду діяльності, а також аналітики топових бізнес-конкурентів, було сформовано та розширено структуру сайту.

    Додано близько 100 нових категорій.

    Після чого було сформовано семантичне ядро (СЯ), запити збиралися з різних джерел: Google AdWords, пошукові підказки, загальна видимість сайту, за даними Google Analytics, а також фрази конкурентів.

    Роботи з метатегами на сайті

    Виходячи з СЯ, на всіх сторінках сайту, що просуваються, складені і внесені метатеги: Title, Descriptions, Keywords, H1.

    Роботи над тексами сайту

    Проведено аналіз сторінок сайту, що просувається, а також порівняльний аналіз сторінок сайтів конкурентів у ТОП-10, визначено оптимальну кількість ключових запитів для сторінки, їх щільність, та загальний обсяг тексту для однієї сторінки.

    На підставі порівняльного аналізу було підготовлено технічне завдання копірайтерам для написання оптимізованих текстів на сторінки, що просуваються.

    Було створено та оптимізовано нові розділи на сайті – відправлено на переіндексацію.

    Далі були проведені роботи з написання та розміщення текстів на сайт. У кожен текст додавали 1-2 тематичні фотографії, зроблені замовником.

    Зовнішня оптимізація, нарощування маси посилань шляхом крауд-маркетингу, за допомогою сервісу Ahrefs

    Провели аудит посилального профілю.

    Підготовлено список для краду на основі сайтів конкурентів.

    Склали стратегію нарощування посилальної маси з використанням необхідних запитів/анкорів, що просуваються, співвідношення точних/розбавочних, а також темпи нарощування зовнішніх посилань, відбиралися якісні майданчики для їх розміщення.

    Запустили крауд-маркетинг у сервісі Ahrefs.

    А також закупили трастові посилання із ЦА (цільовою аудиторією) по 5 шт. на місяць, які дали зростання позиціям та трафіку.

    Технічна оптимізація сайту

    Проведено технічний аудит сайту для оцінки загального стану та виявлення всіх слабких сторін оптимізації.

    Налаштували редиректи.

    Сформували robots.txt та sitemap.xml.

    Склали список зауважень та помилок оптимізації, а також список технічних правок (технічне завдання програмістам), який було передано програмістам для подальшого їх усунення.

    Розподіл ваги на сайті, внутрішня перелінковка

    Провели розрахунок ваги внутрішніх сторінок, розробили схему перелінкування, після чого її запровадили на сайт.

    На сайті зробили редизайн

    Після редизайну показники покращали:

    Відмови: Глибина перегляду: Час на сайті:

    було - 20% було - 4,15 було - 3:34

    стало - 18,2% стало - 4,82 стало - 4:15

    Результати за проектом

    Після всього комплексу, активно проведених робіт та редизайну, досягли позитивної динаміки зростання позицій уже на 3 місяці.

    Позиції

    Через 2 місяці роботи позиції значно зросли.

    позиції значно зросли

    Динаміка зростання запитів

    На початку просування:

    Запитів у ТОП по Google (Київ):

    Запитів у ТОП по Google (Дніпро):

    ТОП 3 - 25 (2%)

    ТОП 3 - 25 (2%)

    ТОП 10 – 79 (7%)

    ТОП 10 – 77 (7%)

    ТОП 30 - 241 (21%)

    ТОП 30 - 240 (21%)


    Через 6 місяців просування:

    Запитів у ТОП по Google (Київ):

    Запитів у ТОП по Google (Дніпро):

    ТОП 3 - 108 (10%) разом +8%

    ТОП 3 - 137 (13%) разом +11%

    ТОП 10 - 307 (29%) разом +22%

    ТОП 10 - 323 (30%) разом +23%

    ТОП 30 - 722 (68%) разом +47%

    ТОП 30 - 728 (68%) разом +47%

    позиція сайту

    Трафік

    Трафік за 3 місяці збільшився майже вдвічі. У період новорічних свят трафік знизився, але вже з лютого продовжив зростати.

    трафік за 3 місяці збільшився майже вдвічі

    Посилання профіль

    Посилальна маса також показала високу динаміку зростання. Дані про Ahrefs.

    посилання профіль

    Підсумок

    При роботах із сайтом наголошувався на закупівлі трастових посилань з ЦА та активний крауд-маркетинг. Ці заходи принесли основний буст позиціям та трафіку.

    Але не варто забувати про грамотно опрацьовану структуру, привабливість сайту та технічну частину.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    У вас проект у цій ніші і ви хочете таких самих результатів?