Поділіться
Зміст

    Search Engine Optimization і контент-маркетинг - це ті два потужні інструменти, які в тісному зв'язку видають відмінні результати. Причому перший часто супроводжує другий. Але зараз ми не говоритимемо про загальні риси та особливості SEO в рамках контент-маркетингу. Ми розповімо про те, що пошукова оптимізація здатна надати фінтех-компаніям за кордоном!

    Точніше відповімо на такі питання: навіщо фінтех-компанії впроваджувати SEO для залучення клієнтів? Чи є унікальні тактики саме для цієї ніші за кордоном?

    Тож поїхали.

    Що дає додавання SEO до стратегії контент-маркетингу

    Що дає додавання SEO до стратегії контент-маркетингу

    Залучити трафік через контент сайту за кордоном можна кількома способами. Перший платний (соціальні мережі, контекстна реклама тощо). Другий органічний, коли сайт виводиться на високі позиції у видачі. Обидва канали ефективні, але вони різні. Наприклад, у стартапів часто немає можливості витрачати великі суми на платний трафік. Вони віддають перевагу органічному. Але і просунутим компаніям залучення клієнтів через пошук дає багато переваг. Яких саме?

    Назвемо конкретні плюси впровадження SEO у стратегію контент-маркетингу:

    1). Показ сайту зацікавленим людям.

    Людина вбиває у пошук конкретну фразу, тобто шукає, що їй потрібно. Наприклад, вказує у рядку «завантаження інвестиційної пропозиції». Якщо компанія пропонує це, то користувач з великою ймовірністю перейде на сайт і виконає цільову дію. Перевага №1: люди з пошуку є «гарячими» потенційними клієнтами .

    2). Стабільна окупність.

    Свій сайт – це актив. Спочатку потрібно створити його, інвестувати у розвиток за допомогою контенту, а трафік поступово накопичуватиметься. Довгограючий ефект від SEO очевидний. Чим старший сайт, тим вища авторитетність домену, більша ймовірність хорошого ранжування за певними ключовими запитами. Ось чому новим ресурсам важко просуватися.

    Вкладати в СЕО = інвестувати у майбутнє. Перевага №2: праці та вкладення в пошукову оптимізацію перетворюватимуться на трафік та клієнтів протягом багатьох років.

    3). Підвищення прибутку.

    Використання пошукової оптимізації коштує недешево. А ще SEO вимагає часу, тому спочатку воно може здатися діркою у бюджетній кишені. Але згодом окупність інвестицій стане очевидною. Трафік збільшиться, конверсії зростуть, підвищаться обсяги продажу нових клієнтів. Отже, буде позитивний стрибок у прибутковості.

    Ще один позитивний момент у якісному контенті – можливість його використовувати для піару, підвищення обізнаності людей про бренд та покращення взаємодії з клієнтами. Наприклад, через корисні освітні статті. Тож окупність відбувається і непрямим способом. Перевага №3: дешево у довгостроковій перспективі .

    4). Нові можливості співпраці.

    Бути у рейтингу пошукової видачі Google корисно не лише для залучення клієнтів. Це шанс укласти вигідне партнерство, отримати висвітлення у ЗМІ, знайти нові канали фінансування. Перевага №4: шанси на успішну співпрацю .

    Особливості SEO для ніші FinTech

    З можливостями та користю пошукової оптимізації все очевидно. Тепер розглянемо кілька особливостей роботи із SEO в індустрії фінтех.

    Особливості SEO для ніші FinTech

    Висока конкуренція

    Люди регулярно шукають інформацію, пов'язану з фінансами: куди краще інвестувати, як сформувати бюджет, яким чином добре заробити і т.д. Багато компаній намагаються просуватися за високочастотними запитами, що спричиняє складнощі з розкруткою.

    Але зайняти гарне місце у видачі все одно можна, особливо для представників B2B. Ранжуватися на першій сторінці складніше фінтех для B2C. За грамотної стратегії та наявності часу просування теж вдасться.

    Важливість контенту

    Більшість фінтех-компаній цікавить сучасне покоління. Ця ЦА досить підкована в технічному плані, часто експериментує з новими додатками та потребує якісних продуктів. Люди люблять гуглити інформацію про те, як працює пристрій або програма, в чому основні відмінності тощо. Ось чому якість контенту відіграє ключову роль у взаємодії з ЦА фінтех-компаній.

    Експерименти зі стратегією для новачків

    Пошукова оптимізація ефективна, коли йдеться про відомий для користувачів продукт. А що робити із абсолютно новим напрямом?

    Іноді SEO вимагає творчості та креативності, особливо при виведенні на ринок інновацій. Оскільки немає можливостей відстежити та виміряти обсяги пошуку нових продуктів, краще залучати людей оригінальністю контенту.

    Висновки

    Контент-маркетинг не може бути панацеєю і однаково допомагати кожній фінтех-компанії. Але якщо все зробити правильно, підключити пошукову оптимізацію, тоді вдасться залучати якісний трафік, зміцнювати позиції на ринку та поширювати інформацію про бренд.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом