Поділіться
Зміст

    Загальновідомо, що тематична ніша онлайн-казино та сайтів із азартними іграми має дуже специфічні особливості. По-перше, це ринок з особливими географічними обмеженнями, оскільки в багатьох країнах світу та деяких штатах США повністю заборонені онлайн-ігри зі ставками. По-друге, пошукові алгоритми дуже чутливі щодо явних спроб обійти їх просування контенту такі теми. Наші спеціалісти з Elit-Web пропонують експертну допомогу у просуванні сайтів за кордоном, які спеціалізуються у гемблінг-ніші.

    гемблінг ніша

    Наразі гравці не так часто, як раніше, шукають територіально найближче казино. У зв'язку з пандемією онлайн-казино вийшли на перші позиції у пошуку, оскільки вони пропонують реальні гроші в один клік. Отже, у цій статті ми ділимося деякими важливими порадами, які допоможуть професійному ігровому бізнесу в західних країнах розширити свій вплив у Мережі.

    Чому так складно просувати сайт, що працює в гемблінг-ніші?

    Як ми вже зазначили, ніша інтернет-казино та азартних ігор потребує розробки довгострокової стратегії.

    Щоб бізнес виріс із невідомого онлайн-казино і зайняв позицію на першій сторінці Google за ключовими словами з високою частотністю, потрібен час і терпіння. Не чекайте, що органічний трафік зросте, наприклад, за кілька днів чи тижнів. Це займе достатню кількість часу, але як тільки поставлені цілі, можна йти до них.

    Органічний трафік є невід'ємною частиною будь-якого онлайн-бізнесу. Згідно з дослідженням, проведеним у 2019 році , 55% світового трафіку припадає на прямі переходи на сайт, а 29% генерується через онлайн-пошук. Це підкреслює значення, яке мають пошукові платформи, розподіляючи і спрямовуючи потоки користувачів.

    Тому, якщо ви хочете, щоб сайт зростав і мав достатню кількість клієнтів, ніколи не слід скидати з рахунків важливість стратегії SEO . Саме тому вибір SEO-агентства має вирішальне значення. Цілісність компанії не буде під загрозою, гроші ви не витрачаєте даремно.

    Що потрібно мати на увазі при розкручуванні сайту в гемблінг-ніші

    Якщо віддати свою стратегію SEO до рук недосвідчених фахівців, то занадто високі ризики, що сайт може бути заблокований Google або іншими пошуковими системами. Зокрема, алгоритми Google відстежують певний перелік ключових слів, які стосуються ніші азартних ігор, оскільки вони можуть випадково відображатись у запитах, наприклад, дітей.

    SEO для онлайн-казино та інших подібних сайтів на Заході коштує дорого. Щоб отримати зворотні посилання з авторитетних джерел (наприклад, з інформаційних порталів або блогів із серйозним обсягом трафіку), потрібно витратити більше грошей для публікації, ніж в інших нішах. Власники таких ресурсів знають про специфіку бізнесу, високу конкуренцію, і деякі з них відмовляються додавати на сторінки своїх сайтів будь-які гіперпосилання, пов'язані з азартними іграми.

    І ще одна порада: уникайте PBN (приватна закрита мережа блогів, що посилаються на ресурс, що просувається). Розробка такої мережі може здатися простим способом залучення трафіку, деякі агентства можуть запропонувати його. По суті люди створюють декілька сайтів і намагаються наповнити їх контентом, але, на жаль, не завжди якісним.

    Що потрібно мати на увазі при розкручуванні сайту в гемблінг-ніші

    Ми наполегливо не рекомендуємо так робити, тому що це буде марною тратою часу та грошей. З одного боку, це найпростіший спосіб створення зворотних посилань. Однак у цих веб-ресурсів буде низький авторитет, тому доведеться попрацювати, щоб підвищити їхній рейтинг. Існує небезпека, що алгоритми Google відстежать їх, оскільки PBN легко виявляються пошуковими роботами. Таким чином, як і у схемі швидкого збагачення, всі витрачені гроші та зусилля можуть зникнути в один момент.

    Пропонуємо 10 порад про те, як покращити результати звичайного пошуку, пов'язані з онлайн-казино.

    онлайн казино

    1. Опрацюйте ключові слова

    Ключі необхідні в будь-якій ніші, а при просуванні гемблінг-сайтів є ще більше причин для їхнього глибокого дослідження. Найзручніше зібрати ключові запити за допомогою популярних сервісів Google Analytics, AhRefs та SEMRush. Проведення такої роботи – це реальний крок уперед до підвищення ранжирування.

    Зверніть увагу на середньо- та низькочастотні запити, тому що такі ВЧ-ключі, як «казино» або «ставки», швидше за все, спочатку будуть недоступні для новачків. Найкраще зосередитись на довгих ключових запитах, які підходять для конкретної цільової аудиторії.

    пропрацюйте ключові слова

    Фрагмент прикладів ключових слів AhRefs, пов'язаних із casino online. Зверніть увагу на те, що poker near me має великий обсяг трафіку та низьку складність для просування, а ось із запитом casino online працювати важче.

    У перспективі через нестабільний статус онлайн-пошуку важливо ставити собі за мету опрацьовувати найпопулярніші ключові слова в ніші. Це необхідно, тому що уподобання клієнтів змінюються досить часто. З'являються нові сайти і конкурентна боротьба за місце на першій сторінці пошукової видачі Google часом ведеться агресивно.

    Оскільки тематика азартних ігор змушує Google та інші пошукові системи з підозрою ставитися до просування подібних ресурсів, не додавайте ключові слова, пов'язані зі ставками. При розміщенні зворотних посилань намагайтеся зробити їх якомога природнішими і по можливості додавайте URL-адреси та назви брендів.

    2. Оптимізуйте зміст

    Багато експертів із SEO стверджують, що важливіше витрачати час на оновлення старих статей та підтримання їх актуальності, ніж на створення нового контенту. Сфера онлайн-казино та азартних ігор постійно рухається: змінюються коефіцієнти ставок, оновлюються ігри. Тому важливо доповнювати свої статті новою інформацією. SERP просканує сайт і помітить, що його було оновлено, тоді його рейтинг підвищиться.

    Також можна оновити старі матеріали гіперпосиланнями на нові статті, що були створені нещодавно, на послуги або продукти, які додані. Переконайтеся, що у статтях немає посилань, які нікуди не ведуть, відсутні незручні для користувачів сторінки. Чим простіше переміщатиметься між статтями, тим більша ймовірність того, що люди затримаються на сторінках і пізніше знову прийдуть на сайт.

    3. Розвивайте свій ресурс

    Крім щоденної оптимізації контенту слід підготувати контент-план розвитку свого сайту. Це означає, що потрібно визначитися, як часто публікуватимуться нові статті. Регулярне оновлення матеріалів стане сигналом для відвідувачів, що бізнес не стоїть на місці, розвивається. Якщо не так багато ресурсів для щоденної публікації статей, виберіть оптимальний інтервал, що свідчить про те, що сайт є актуальним.

    Пам'ятайте, що якість важливіша за кількість. Пошукові системи віддають перевагу оригінальному інформативному змісту, що відрізняється від решти. Не намагайтеся збільшити обсяг за рахунок порожніх слів. Якщо в текстах буде запропоновано інформацію по суті, то зрештою це принесе більше користі для ранжування.

    4. Зверніть увагу на відгуки

    Є одна річ, яка відрізняє нішу онлайн-казино та азартних ігор від інших – це важливість відгуків користувачів на сайтах. Як у готельному та ресторанному бізнесі, огляди вплинуть на те, що споживачі оберуть саме ваш бренд серед кількох із однаковим рейтингом.

    Якщо розмістити відгуки про компанію на головній сторінці, це свідчить про якість послуг, а також допоможе власнику сайту побачити, які пропозиції та критичні зауваження виникли у ЦА під час перегляду контенту.

    5. Швидко реагуйте на запити користувачів

    Існує 3 типи ключових запитів: інформаційні, навігаційні та транзакційні. Перші відповідають на запитання «Що це таке?», другі — «Де знайти?», а треті знаходять рішення для питань «Скільки коштує?» та «Як придбати/скористатися послугою?».

    Пошукові системи обробляють запити, які найчастіше шукають, і легко отримати цю інформацію. Якщо зайти на головну сторінку Google і ввести, наприклад, онлайн казино, ви відразу побачите список питань, які люди ставлять у цій ніші.

    запити користувачів Google

    Бонусна порада : щоб уникнути конфліктів із власними файлами cookie та налаштуваннями, використовуйте анонімну навігацію (CTRL+SHIFT+N).

    Простий і зрозумілий спосіб відповісти на найчастіші питання, що стосуються тематичної ніші та пропонованих послуг/продуктів, — це заповнити сторінку з FAQ Серед часто задаваних питань можуть бути, наприклад, такі: «З якого віку можна реєструватися на сайті онлайн-ігор», "Чи можна зіграти онлайн на реальні гроші". Все це збільшує шанси з'явитись на перших сторінках пошукової видачі.

    6. Зробіть сайт доступним для пошукової видачі

    Перед виконанням будь-яких кроків, згаданих у цій статті, потрібно переконатися, що сайт доступний для індексації пошуковими системами. Щодня Google, Bing, Yahoo та інші пошукові системи сканують інтернет у пошуках нового контенту.

    Якщо сайт тільки нещодавно створений, буде потрібно деякий час, доки він буде проіндексований. Пропонуємо кілька порад щодо швидкої індексації веб-ресурсу:

    • по-перше, слід оновити сторінки «Про нас» та «Контакти». Розміщення на сайті контактної та професійної інформації для пошукових систем є знаком того, що ви не робот, що сайт функціонує легально;
    • по-друге, спробуйте розмістити посилання на свій ресурс на авторитетній сторінці, яка вже з'являється у пошуковій видачі Google. Наприклад, є сайт із значним обсягом трафіку. Використання його для розміщення зворотного посилання підвищить довіру до вашого ресурсу, і він буде швидше проіндексований.

    Крім того, отримайте доступ до інструментів Google Analytics та Google Search Console. З їхньою допомогою можна буде аналізувати дані про кількість відвідувачів та про те, коли востаннє сканувався ресурс.

    7. Покращуйте CPR та зосередьтеся на KPI

    CPR (Content Performance Rate) та KPI (Key Performance Indicators) – два основні інструменти для оцінки того, як працює сайт. Перший вимірює якість контенту з урахуванням ієрархії заголовків, метаописів та альтернативних текстів для зображень. KPI фокусується на числах та статистиці, які допомагають оцінити ефективність веб-ресурсу. Він включає кілька індикаторів, наприклад, стан трафіку, показник відмов, конверсія.

    Дуже важливо стежити за цими показниками, використовуючи сучасні сервіси, які пропонують Google Analytics, AhRefs, SEMRush та багато інших. Можна встановити плагін WordPress Monster Insights, якщо блог працює на WP.

    Під час опитування 2021 року , проведеного серед професіоналів з пошукової оптимізації (SEO) у всьому світі, 24,6% заявили, що точність контенту була одним із найважливіших факторів, що впливають на пошуковий рейтинг цього року. 32,8% респондентів підкреслили значення метатегів - заголовків та описів, поставивши їх на перше місце.

    Покращуйте CPR та зосередьтеся на KPI

    8. Зменшіть час завантаження сторінок

    На висококонкурентному ринку онлайн-гемблінга скорочення часу завантаження – один із ключових факторів для просування.

    Більше половини користувачів залишає веб-сайт, якщо завантаження триває надто довго. Люди вважають за краще піти до конкурента, а не просто чекати. Ось чому важливо контролювати цей показник.

    Рекомендуємо встановити Page Speed Insights. Це ще одна програма від Google. Інструмент допомагає оцінити час завантаження та пропонує поради щодо того, що можна зробити, щоб його зменшити.

    Ще одна порада: завантажуйте відео mp4, а зображення – JPEG. Ці формати легші, вони скорочують час завантаження. Крім того, переконайтеся, що видалено непотрібний кеш, який може уповільнювати роботу сайту.

    9. Використовуйте партнерський маркетинг

    Партнерський маркетинг — один із найкращих способів просування онлайн-казино. По суті ви розповідаєте про свій бізнес на інших ресурсах з високим авторитетом, при цьому кожна зі сторін отримує відсоток.

    На практиці завдяки такому поділу доходів усі учасники виграють у плані прибутку. Як і всіх транзакціях, цю систему запускає клієнт. Як? Коли споживач натискає на посилання та здійснює покупку, партнерський промоутер та початкове джерело отримують частки.

    партнерський маркетинг

    Через «делікатний» характер сайтів, пов'язаних із казино та ставками, партнерський маркетинг — це один із найцікавіших способів збільшити клієнтську базу. Встановивши партнерські відносини з іншими надійними ресурсами, що мають велику кількість передплатників та стійкий трафік, ви збільшуєте шанси зробити собі ім'я та зміцнити довіру до бренду.

    10. Переконайтеся, що сайт адаптований для мобільних пристроїв

    оптимізація для мобільних пристроїв

    В даний час більшість трафіку йде з мобільних пристроїв. У другому кварталі 2021 року 61% світового трафіку припадав на мобільні телефони, планшети та інші гаджети.

    Це означає, що ігнорування мобільної сумісності на веб-ресурсі призведе до втрати більшої частини аудиторії, якою могла стати вашою.

    Переконайтеся, що сайт має всі необхідні налаштування. Перед запуском протестуйте його на пристроях з Android та iOS. Переконайтеся, що всі сторінки та посилання працюють у правильному режимі.

    Крім адаптації для мобільних пристроїв, дуже важливо, щоб сайти, що працюють у гемблінг-ніші, були скоординовані з програмами, що дозволяють користувачам з комфортом переглядати коефіцієнти, поточні результати, ігри та інші ресурси. Розробка доступної програми, що дає клієнту можливість робити ставки, сприятиме підвищенню лояльності до бренду та відвідуваності веб-ресурсу.

    Чому варто звертатися до SEO-агентства?

    Ознайомившись із нашими порадами, ви можете подумати, що тепер провідних позицій у рейтингах пошукових систем буде легко досягти. Можливо, ви навіть очікуєте, що завтра чи наступного тижня ваш сайт потрапить на першу сторінку Google. У нас для вас сумна новина: досягти цього буде непросто.

    Але не все так страшно, і працюючи з агентством у вас у рази більше шансів досягти поставленої мети. Ми надаємо партнерські послуги з розкрутки веб-ресурсів, надаємо рекомендації щодо просування, відповідально підходимо до збору ключових слів для вашого сайту. Нижче лише кілька причин довірити поступ команді з релевантним досвідом.

    Причина 1. Економія грошей

    Раніше ми згадували, що SEO коштує недешево. Більшість інструментів для аналізу (AhRefs, SEMRush тощо) платні. Для доступу до всіх функцій необхідно придбати пакети Premium. При самостійному просуванні у вас з'явиться стаття з окремими витратами, на яких можна було б заощадити. Elit-Web має власний доступ до всіх цих сервісів. У зв'язку з характером роботи, ми завжди підбираємо нове програмне забезпечення, яке підвищує цінність наших послуг.

    Працюючи з нами, ви заощаджуєте гроші на доступі до всіх сервісів, які, ймовірно, використали б лише один чи два рази. Ви платите лише за наші послуги.

    Причина 2. Економія часу

    Як кажуть, час – гроші, і ми знаємо, як наші партнери цінують вільні хвилини. Працюючи з професійним SEO-агентством, ви делегуєте завдання команді експертів у цій галузі, залишаючи собі час для того, щоб займатися іншими справами.

    Пам'ятайте, що якість потребує тимчасових витрат. Тому виявите скептицизм, коли побачите, що хтось обіцяє дешеві та дуже швидкі результати.

    Причина 3. Досягнення поставленої мети

    Поширені помилки при запуску SEO-кампанії — спроба отримати негайні результати та прагнення нереальних цілей. Якщо ви розраховуєте наступного тижня побачити у статистиці 100 тис. користувачів на день на своєму сайті, який запустили вчора, то ви повинні знати, що це малоймовірно.

    Деякі фрілансери можуть розповідати про те, що вони досягають дуже високих результатів за короткий проміжок часу. Однак не забудьте поцікавитись, як їм вдасться цього досягти. SEO – наука. Тут потрібні час, досвід, безліч спроб та експериментів, які можуть працювати чи не працювати належним чином.

    Співпраця з успішним SEO-агентством – це індивідуальний підхід до вашого проекту. Ми спочатку визначаємо цілі, пояснюємо, як вишиковується весь процес. Ставимо реалістичні завдання щодо збільшення трафіку та передплатників, а також щодо покращення KPI в цілому.

    Крім того, Elit-Web вже має досвід роботи в гемблінг-ніші. Ми знаємо конкретні деталі, що характеризують просування у ній.

    Замість ув'язнення

    Якщо ви хочете розвивати свій гемблінг-проект, то маєте знати, що відрізняє цю нішу від інших. Крім конкуренції, пошукові системи з підозрою ставляться до онлайн-гемблінгу, тому ви повинні все ретельно продумати щодо своїх намірів розвивати свій бізнес на цьому ринку.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом