Поділіться
Зміст

    Не будемо говорити про важливість пошукового просування, його переваги та можливості. Просто в черговий раз скажемо, що SEO використовують ВСІ, у тому числі страхові компанії. До речі, багато вітчизняних підприємців не проти просуватися на закордонний ринок. Однак тут уже необхідний трохи інший підхід, ніж під час розкручування всередині країни чи СНД.

    Сьогоднішня стаття присвячена зарубіжному SEO для страхових компаній. Розберемося, як просувають такий бізнес у «буржунеті».

    Закордонне SEO для страхових компаній

    Як розкручувати страхову агенцію на закордонному ринку

    Практика показує, що закордонні компанії роблять ставку на вирішення проблеми цільової аудиторії. Спершу ЦА, а потім уже конкуренти. Насамперед необхідно з'ясувати болі, проблеми та заперечення потенційних клієнтів страхового агентства. Вже залежно від цього будується стратегія та тактика, вибираються маркетингові канали.

    Дуже велику роль у зарубіжному SEO відіграє контент. Оптимізатори прагнуть дати через нього всі можливі відповіді на цільову аудиторію. Це дозволяє показати користувачам те, як страхова компанія зможе допомогти у вирішенні проблеми.

    Під контентом маються на увазі не тільки корисні статті та рекомендації. Це зображення, відео, веб-додатки — все, що приверне увагу ЦА та дозволить страховій компанії підвищити потрібну послугу.

    Таким чином, перед початком просування необхідно провести ретельне дослідження цільової аудиторії, скласти стратегію, спланувати роботу. Далі вже можна займатися безпосередньо SEO-факторами, які принесуть цінний органічний трафік з пошукових систем.

    Тактики SEO для страхових компаній

    Принципи розкручування страхових агенцій мало чим відрізняються від роботи з проектами з інших ніш. Дізнаємося докладніше, ніж належить займатися в рамках просування за кордоном.

    Аналіз технічних, внутрішніх та зовнішніх факторів

    Усім відомий аудит необхідний, адже присутність помилок, недоліків на сайті здатна звести «нанівець» усі праці з подальшого розкручування.

    Під технічними факторами мається на увазі те, що знаходиться під капотом. Це сертифікат SSL, дублі сторінок, швидкість завантаження і т.д. Перевірити роботу сайту і переконатися, що він технічно в порядку.

    Внутрішні фактори - це ключові слова, метатеги, контент і все інше, на що звертає увагу пошукова система при індексації ресурсу.

    Зовнішні фактори пов'язані з іншими веб-сайтами в інтернеті. Маються на увазі посилання з тематичних майданчиків, соціальних мереж, форумів та ін. Оскільки за кордоном більшість користувачів використовує Google, зворотна маса посилань важлива в просуванні. Ця пошукова система досі оцінює якісні посилання та позитивно сприймає зовні оптимізовані сайти.

    Отже, робота над SEO стартує з аналізу всіх перерахованих чинників. Це своєрідний фундамент, на якому будується подальший поступ.

    Метатеги

    Кожній окремій сторінці надається свій Title - заголовок. Він не завжди видно користувачеві, але пошуковики його помічають. Потрібно обов'язково оптимізувати тайтли та виділити їх.

    Ще один атрибут - Description. Цей короткий опис дозволяє зрозуміти вміст сторінки без переходу на неї. Його також потрібно оптимізувати для результатів пошукової видачі. Опис необхідний користувачам, а також пошуковим роботам.

    Ключові слова

    Дослідження ключових слів залишається важливою частиною SEO, адже саме вони приводять на сайт людей з певними пошуковими запитами.

    За кордоном багато хто користується інструментом SEMrush для роботи з ключовими словами. Можна ввести цікаву фразу за послугою та вивчити актуальні запити:

    Ключові слова

    Фахівці рекомендують діяти так:

    • починати з коротких ключових слів, щоб розширити семантичне ядро різними фразами;
    • переглядати перелік інших слів, які можуть вводити користувачі разом зі словами з ключової фрази;
    • переглянути ядро конкурентів та актуальні тенденції.

    Це ті функції, які часто використовуються закордонними оптимізаторами під час роботи з ключовиками. У будь-якому разі дослідження СЯ має дати відповіді на важливі питання: наскільки велика конкуренція в ніші, за якими фразами ефективніше та вигідніше просуватися.

    Після аналізу та збору семантичного ядра знадобиться скласти стратегію використання ключів. Наприклад, низькочастотні слова можуть спрацювати, якщо їх багато. При малій кількості НЧ-запитів ранжуватися важко.

    Швидкість завантаження сторінок

    Google давно зробив швидкість завантаження сторінок одним із вирішальних факторів ранжування. Чим довше користувач чекає, тим швидше він залишить сайт. Отже, такі ресурси найгірше оцінюються пошуковими системами.

    Для оптимізації швидкості завантаження рекомендується стискати зображення та інші великі файли. Є багато способів покращити показники.

    Швидкість завантаження сторінок

    Адаптивність сайту

    Чи потрібно орієнтуватись на мобільних користувачів? Зрозуміло! І за кордоном люди люблять шукати необхідну інформацію через смартфони чи планшети. Ось чому для ефективного SEO важливо адаптувати ресурс під мобільні пристрої. По-перше, пошуковик краще індексує такі сайти. По-друге, без адаптивної версії ресурс втратить чималу частку потенційних клієнтів.

    Дизайн веб-ресурсу

    Сьогодні сайт має бути зрозумілим, простим та зручним, тобто підігнаним під принципи UX. Якщо людина не може швидко зорієнтуватися і знайти потрібне, вона розгорнеться та піде.

    У випадку зі страховим агентством важливо продумати архітектуру сайту, спланувати зміст сторінок та контент-стратегію. Тут допоможе раніше опрацьоване семантичне ядро. Воно необхідне формування правильної структури та складання контенту.

    Дизайн веб-ресурсу

    Зовнішня оптимізація

    Нарощування посилальної маси необхідне розвитку ресурсу. Зовнішня оптимізація не просто дозволяє привести додатковий трафік на сайт, а підвищити авторитетність, довіру до компанії. Саме це необхідно з урахуванням конкуренції над ринком.

    Соціальні мережі

    За допомогою соцмереж можна додатково просувати контент на веб-сайті. Це дозволить навести ще частину органічного трафіку, тобто потенційних клієнтів.

    Соціальні мережі

    Локальна оптимізація

    Оскільки страхові агенції зазвичай мають фізичні офіси у конкретних населених пунктах, бажано залучати місцеву цільову аудиторію. Для цього необхідно повністю заповнити профіль у Google My Business.

    Локальна оптимізація

    Ще не завадить наявність відгуків та відповідей на них, причому як у Google My Business, так і на сторонніх майданчиках. Можна додати свій бізнес до місцевих бізнес-каталогів, використовувати ключові слова з прив'язкою до розташування. Способів локальної оптимізації багато, бажано задіяти їх максимально у просуванні агентства.

    Контент-маркетинг для страхових компаній

    Навіщо згадка цього інструменту в статті про SEO? Все тому, що контент-маркетинг знаходиться в тісному зв'язку з пошуковою оптимізацією. Ефективність SEO багато в чому залежить від якісного контенту.

    Визначення цілей контент-маркетингу

    При складанні контент-стратегії проводиться аналіз ключових фраз. Це допоможе визначити ідеї для контент-маркетингу.

    Ось кілька порад щодо дослідження:

    1). Проаналізуйте ЦА. Поставте своїм потенційним клієнтам правильні питання. Що їх хвилює, що цікавить у послугах, що бентежить? Зрозумівши проблеми та болі цільової аудиторії, вдасться визначити ідеальний контент.

    2). Використовуйте спеціальні сервіси та інструменти для аналізу ключових слів, наприклад, той же SEMrush. Візьмемо ключ «страхування домовласників». На скріншоті можна побачити підтеми по ньому.

    Визначення цілей контент-маркетингу

    Якщо ви хочете обійти конкурентів, які використовують ключ «страхування домовласників», потрібно максимально висвітлити цю тему та включити інформацію про різноманітні типи страхових полісів для домовласників. Написання контенту з усіх питань, тем та підтем у рамках послуги дозволить отримати перевагу над конкурентами.

    3). Вивчіть типи контенту у пошуковій видачі. Контент – це не лише тексти. Найчастіше є сенс супроводити статтю картинками, відео, інтерактивними інструментами. У тому самому сервісі SEMrush можна дізнатися, які функції сторінка пошукової видачі відображає за вашим ключем. На скріншоті нижче видно, як відфільтровані ключові слова, що включають відео на сторінці результатів.

    Вивчіть типи контенту в пошуковій видачі

    Чи потрібна контент-стратегія при просуванні? Зрозуміло. Особливо у випадку зі специфічними послугами страхових компаній. Необхідно максимально відповісти на всі запитання користувача, щоб у нього не залишилося сумнівів та заперечень.

    Висновки

    Проаналізувавши досвід зарубіжних колег у просуванні сайтів, ми зробили висновок, що багато збігається: важливість контенту, адаптивності та швидкості завантаження, розміщення посилань на сайтах-донорах тощо. Чому так?

    Левову частку трафіку забезпечує Google. Цим пошуковцем користуються і в США, і в Україні. Оскільки вимоги пошукової системи єдині, скрізь доводиться підлаштовуватись під них. Але й місцеві правила необхідно враховувати, зокрема, державні закони. Звідси відмінність у розкручуванні сайтів під конкретну країну.

    Таким чином, єдиний шаблон просування страхової компанії в Україні та США не працюватиме. Навіть якщо йдеться про розкрутку однієї агенції, доведеться продумувати з самого початку дві різні стратегії. Тільки такий підхід забезпечить ефективну оптимізацію та залучення великого обсягу трафіку.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом