Промокод: XXXXXX
Контекстна реклама в Харкові від агентства Elit-Web

Контекстна реклама в Харкові від агентства Elit-Web

Кожна стратегія роботи має бути довгостроковою та ретельно продуманою, а сайт має містити цінний та унікальний контент. Ми комплексно просуваємо сайти компаній за вибраними ключовими словами, так і інтернет-магазини за кількома сотнями або навіть кількома тисячами ключових слів.

Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Контекстна реклама в Харкові – чудова можливість швидко залучити на сайт більше трафіку, який конвертується в клієнтів. Використання цього інструменту передбачає розміщення оголошень на тематичних майданчиках. Такий підхід сприяє не тільки лояльному ставленню до реклами, а й прямій зацікавленості в запропонованому продукті. Прагнучи отримати реальну користь, відвідувачі переходять за посиланням, уточнюють важливу інформацію та купують товар чи послугу.

Контекстна реклама в Харкові           

Замовити послуги контекстної реклами в Харкові – рішення для тих, хто хоче керувати переглядами та впливати на результат. Її унікальність полягає у вибірковості показів. Рекламодавець може вибирати, кому, коли та де показувати оголошення, що сприяє високій результативності переглядів. Бувши потенційно зацікавленими в продукті чи послузі, відвідувачі сайту охоче виконують цільову дію.

Переваги реклами в Google ADs у Харкові

Перевагами розміщення оголошень у Google ADs вважається наявність можливостей точного налаштування за такими критеріями, як-от:

  • вибір цільової аудиторії. Сигналом для показу оголошення є використання зазначених фраз, які можуть містити комерційні ключі;
  • фіксація розташування. У Google ADs можна налаштувати географію показу реклами, що дозволить залучати клієнтів у межах обраної області, міста, одного чи кількох районів;
  • контроль бюджету. Оплата за розміщення оголошень не стягується – певну вартість має лише клік користувача. Ціна кожного переходу на ваш сайт залежить від рівня конкуренції за ставками для ключового запиту. У налаштуваннях можна вказати межу вартості кліка за оголошенням та встановити обмеження для щоденного бюджету;
  • моніторинг ефективності. Власник бізнесу може контролювати кількість переглядів оголошень, кліків або цільових дій на вашому сайті, що дозволяє оперативно коригувати обрану стратегію.

Google Ads – це своєрідний аукціон, у якому перемагають якісні, правильно налаштовані оголошення з досить високими ставками.

Етапи роботи        

Налаштування контекстної реклами в Харкові – це не просто встановлення кількох прапорців у потрібних місцях. Процес складається з комплексу робіт, де будь-яка дія впливає на підсумковий результат.

  • Аудит сайту та конкурентів, визначення ЦА

Кожен продукт та бізнес індивідуальний, тому застосування шаблонних рішень неможливе. Перед стартом робіт важливо ідентифікувати своїх клієнтів та конкурентів, виділити основні переваги та сформувати стратегію досягнення цілей.

  • Вибір ключових слів та фраз

Запити, за якими здійснюватимуться покази оголошень, мають великий вплив на результат кампанії. Нерелевантні ключові фрази даремно «з'їдатимуть» бюджет, а просування за високочастотними словами може виявитися занадто дорогим. Саме тому індивідуальне складання семантичного ядра дуже важливе.

  • Налаштування контекстної реклами

Перед запуском кампанії її необхідно структурувати, виставити ставки та ліміти, встановити час показу оголошень. Правильність налаштувань впливає на результати реклами.

  • Запуск та моніторинг

Старт рекламної кампанії не є завершальним етапом робіт. Після її запуску необхідно регулярно оцінювати підсумки та працювати над оптимізацією оголошень. Це дозволить досягти кращих результатів.

  • Ведення реклами

Працюючи з Elit-Web, вам не доведеться перейматися тим, куди витрачаються фінанси. Щомісячна звітність дає змогу відстежувати прогрес у залученні трафіку. У ній міститься деталізація цільових показників та зрозумілий опис їхніх значень.

Вартість контекстної реклами           

Замовити контекстну рекламу у Харкові можуть представники малого, середнього та великого бізнесу. Ціна послуги залежить від майбутнього обсягу робіт, кількості товарів, що просуваються, рівня ставок у ніші. Для невеликих проєктів вартість контекстної реклами починається від 8 000 грн.

Тип пакету послуг

Ціна

БАЗОВИЙ

От $300

ОПТИМАЛЬНИЙ

От $500

КОМПЛЕКСНИЙ

От $700

Часті питання

Як швидко налаштовується контекстна реклама?

Термін реалізації кожного конкретного проєкту оголошується після оцінки обсягу роботи та обговорення цілей кампанії з замовником. Залежно від майбутньої кількості завдань для запуску проєкту може знадобитися 1–3 тижні.

Що входить у ведення контекстної реклами в Харкові?

В Elit-Web реалізовано комплексний підхід до ведення контекстної реклами. Ми збираємо всю необхідну інформацію про бізнес, його клієнтів та конкурентів, виконуємо повний аналіз, підбираємо стратегію призначення ставок, налаштовуємо покази. Наші фахівці відповідають за результати кампанії та вживають заходів щодо її оптимізації, регулярно відстежуючи проміжні підсумки.

Як швидко починає працювати контекстна реклама?

Платні оголошення дають змогу збільшити кількість відвідувачів вашого сайту вже в день запуску кампанії. Швидкість настання глобальних змін залежить від специфіки ніші, рекламних бюджетів та налаштувань.