Каждая стратегия работы должна быть долгосрочной и тщательно продуманной, а сайт должен содержать ценный и уникальный контент. Мы комплексно продвигаем сайты компаний по выбранным ключевым словам,так и интернет-магазины по нескольким сотням или даже нескольким тысячам ключевых слов.
Рішення про створення нового сайту ухвалено. Ваш сайт чуйний, зрозумілий, містить корисний контент та цікаву пропозицію для клієнтів. На жаль, кількість відвідувачів бажає кращого. Вам потрібно розпочати інтенсивний поступ.
Мета нового веб-сайту – охопити якомога більшу аудиторію. Інформація про новий сайт має розповсюджуватись все далі і далі.
Просування нового сайту – один із найскладніших видів розкрутки. Такі ресурси не можуть безпосередньо змагатися зі старими сайтами, чиї домени протягом кількох років накопичували вагу, збирали постійних відвідувачів і заробляли довіру пошукових систем.
Тому перед фахівцями стоїть непросте завдання – у максимально стислі терміни отримати цільові переходи з пошуку, аби покращити поведінкові чинники та розпочати підвищення позицій.
Вища позиція в пошуковій системі означає збільшення відвідуваності нового сайту.
Ваш молодий сайт з'явиться в ТОП-10 у Google за найвигіднішими для вашого бізнесу фразами.
Новий сайт буде добре прийнятий вашими клієнтами та роботами пошукових систем.
Отримуючи все більше і більше позицій у Google, ви збільшите прибуток від бізнесу.
Перед тим, як розпочинати будь-які роботи на сайті, слід ретельно підготуватися, а тому перші кроки – це збір та аналіз інформації про конкурентів і саму нішу. На даному етапі виділяють основних конкурентів і досліджують їх стратегію: ключові запити, що просуваються, способи нарощування посилальної маси, контекст.
Після збору необхідних даних фахівці оцінюють продуктивність методів просування в ніші. Це потрібно для того, щоб сформувати власну стратегію, уникнути основних поширених помилок та врахувати сильні сторони конкурентів.
Після того, як зібрано всю необхідну інформацію, можна приступати до формування стратегії: аналіз інформаційного майданчика, визначення основної цільової аудиторії; загальний план робіт – необхідно враховувати як бюджет, а й те, як позиціонуватиметься новий ресурс; складання прогнозу результатів оптимізації; підготовка коду та технічних компонентів сайту до проведення індексації.
Молодому ресурсу змагатися з лідерами видачі на тих самих ключах марно. Тому, як правило, просування сайту починають з низькочастотних запитів, особливо в конкурентних нішах. Користувачі їх використовують набагато рідше, але НЧ-запити конкретніші, а відтак відвідувачі, які перейшли ними, легше конвертуються. Приклад високочастотного ключа: «купити шафу», низькочастотну – «купити шафу-купе (фірма) у Києві».
Дуже часто при розробці ресурсу фахівці не оптимізують його під SEO. Тому на молодих сайтах є безліч дрібних технічних помилок, які заважають його розкрутці в пошукових системах. Щоб виявити їх, необхідний технічний аудит.
Після того, як seo-аудит закінчено, починається усунення технічних недоліків ресурсу та його доопрацювання під вимоги пошукових систем. Сюди входить: - Унікалізація метатегів; додавання або налаштування файлів sitemap.xml та robot.txt; налаштування ЧПУ; усунення дублів сторінок.
Без цих правок просування просто неможливо, адже неунікальні метатеги і сторінки, що дублюються, сильно занижують позиції, а без карти сайту і robot.txt бот не зможе проіндексувати ресурс.
Цей етап включає збирання та кластеризацію всіх ключових слів для сайту. Існують безкоштовні сервіси на кшталт Google Trends або Keyword Tool для підбору ключів, після чого їх перевіряють ще раз вручну і поділяють за смисловими групами (кластеризація).
Щоб уникнути розмиття релевантності, кожна група має максимально відповідати лише одній темі. Дуже часто алгоритми сервісів кластеризації з таким завданням справляються не до кінця, і тут також доводиться перевіряти, доповнювати та перерозподіляти групи ключових ключів вручну.
Для кожної групи запитів необхідна власна сторінка, а також зручна навігація між ними. Тому структуру сайту розширюють або переробляють під семантичне ядро. Це роблять, щоб охопити максимальну кількість ключів та забезпечити їх високі позиції у пошуку.
Роботу над структурою можна розглянути на прикладі інтернет-магазину одягу. Насамперед товари групують за категоріями: жіночі, чоловічі, дитячі, літні, спортивні тощо. Після чого, кожна категорія розбивається на менші групи товарів, наприклад: куртки штани та інше. Таким чином, ви полегшуєте відвідувачу процес пошуку потрібного товару, а пошуковому боту – індексацію.
Після того, як структура доповнена, необхідно забезпечити зручну навігацію. І тому створюються внутрішні посилання, які пов'язують між собою сторінки. Складність перелінкування полягає в тому, що іноді необхідно зв'язувати між собою тисячі сторінок, не навантажуючи їх зайвими посиланнями. При цьому деякі шляхи переходів, створені виключно для зручності користувачів, краще закривати від пошукових роботів у robot.txt, щоб прискорити процес індексації та знизити ваги.
В ідеалі, кожна сторінка має бути доступною не менш як за три переходи від головної, але для масштабних проектів, де безліч категорій, це неможливо, а тому трапляється й більше.
Контент важливий не тільки для ранжування пошуковими системами, від нього безпосередньо залежить, наскільки сайт цікавий для користувачів. А тому, оптимізуючи текст для пошукових систем, потрібно стежити і за тим, щоб він залишався цікавим і зручним для сприйняття відвідувачів. Ключові вимоги:
Унікальність. Тут все очевидно, не можна використовувати чужий контент для заповнення власних сторінок, перевірку можна провести через text.ru або Advego Plagiatus.
Водність. Вважають, що це показник інформативності тексту. На водність впливає кількість стоп-слів (води). Максимальний прийнятний показник – 60.
Нудотність. Залежить від кількості слів або фраз, що повторюються. Висока нудота тексту робить його спамленим у власних очах ПС, навіть якщо повторюються не ключі.
Контент має бути структурованим. Для цього потрібно розділяти текст на смислові блоки та користуватися заголовками H1–H6. Це полегшує візуальний пошук інформації для відвідувача та враховується алгоритмами пошукових систем.
Тривалий етап суть якого полягає у формуванні зовнішньої маси посилань, яка також впливає на ранжування. Під зовнішньою оптимізацією маються на увазі розміщення зворотних посилань на сторонніх майданчиках, щоб підвищити авторитет власного сайту.
Щоб створити якісний профіль посилання, потрібні посилання з відвідуваних ресурсів, які пов'язані з вашим тематично. Масова закупівля чи обмін посиланнями вже давно не актуальні, і можуть спричинити санкції ПС. А тому при зовнішній оптимізації краще наголошувати на якості, а не кількості доменів, що посилаються.
Особистий кабінет клієнта – онлайн-дашборд з ключовими метриками.
У будь-який час ви можете переглянути процес виконання завдань та результати рекламних кампаній за проєктом.
Ще один потужний інструмент, який допомагає розкрутити молодий сайт – реклама. І в першу чергу потрібно звернути увагу на ресурси, що надаються найновішими пошуковими системами. Вони дають можливість розмістити записи, орієнтовані на потенційних клієнтів, які ввели запити, релевантні тим, що зазначені самим підприємцем. Плюси такої реклами очевидні: людина, яка скористалася нею, вже зацікавлена у товарі, що пропонується, і шанс того, що вона стане діючим клієнтом, високий.
Головне — стежити, щоб оголошення було складено правильно. На його результативність впливає як подача матеріалу, так і використані у тексті ключові слова. І чим зрозумілішим буде формулювання, тим вищою буде зацікавленість людини, яка перейшла на сайт за оголошенням. Простота – головний спосіб досягти розуміння та відгуку.
Інтернет – інформаційне поле людства у чистому вигляді, куди щодня заглядають мільйони людей. Багато частин всесвітньої мережі вже давно стали звичнішими, ніж телевізори, газети або домашні телефони. Наприклад – соціальні мережі. Багато людей мають свою сторінку, або навіть кілька, і постійно заглядають туди, щоб перевірити новини. І з кожним днем кількість відвідувачів цієї частини Інтернету стає дедалі більшою. Це дає чудову нагоду підприємцю розкрутити молодий сайт.
Є чотири основні причини, через які не можна відмовлятися від соціальних мереж, займаючись просуванням власного ресурсу:
Другий метод – SMO, соціальна медіаоптимізація. Він має на увазі внутрішню розкрутку сайту за допомогою коментарів та відгуків. Щоб використовувати ці інструменти, необхідно правильно оптимізувати сайт під взаємодію з соціальними мережами.
Варто зазначити, що якщо підприємець вирішив використати всю інформаційну міць медіаресурсів, то не можна діяти односторонньо. Потрібно використовувати обидва методи відразу.
Займаючись розкручуванням власного сайту, особливо якщо він «молодий» за мірками пошукових систем, потрібно використовувати всі доступні рекламні інструменти. Як ті, що надані самими пошуковими системами та великими корпораціями, так і ті, що існують окремо від них.