Промокод: XXXXXX

Просування нового сайту в ТОП пошукових систем

Кожна стратегія роботи має бути довгостроковою та ретельно продуманою, а сайт має містити цінний та унікальний контент. Ми комплексно просуваємо сайти компаній за вибраними ключовими словами, так і інтернет-магазини за кількома сотнями або навіть кількома тисячами ключових слів.

Номер телефона
Адреса сайту
Електронна пошта
Успішно розвиваємо бізнес наших клієнтів

Як виглядає просування нового сайту?

Рішення про створення нового сайту ухвалено. Ваш сайт чуйний, зрозумілий, містить корисний контент та цікаву пропозицію для клієнтів. На жаль, кількість відвідувачів бажає кращого. Вам потрібно розпочати інтенсивний поступ.

Мета нового вебсайту – охопити якомога більшу аудиторію. Інформація про новий сайт має розповсюджуватись все далі і далі.

Просування нового сайту – один із найскладніших видів розкрутки. Такі ресурси не можуть безпосередньо змагатися зі старими сайтами, чиї домени протягом кількох років накопичували вагу, збирали постійних відвідувачів і заробляли довіру пошукових систем.

Тому перед фахівцями стоїть непросте завдання – у максимально стислі терміни отримати цільові переходи з пошуку, аби покращити поведінкові чинники та розпочати підвищення позицій.

Переваги просування нового сайту

  • Поліпшення видимості. Вища позиція в пошуковій системі означає збільшення відвідуваності нового сайту.
  • Підвищення впізнаваності бренду у мережі. Ваш молодий сайт з'явиться в ТОП-10 у Google за найвигіднішими для вашого бізнесу фразами.
  • SEO оптимізація сторінок. Новий сайт буде добре прийнятий вашими клієнтами та роботами пошукових систем.
  • Ви будете попереду конкурентів. Отримуючи все більше позицій у Google, ви збільшите свій прибуток від бізнесу.
Ознайомтеся з нашою комерційною пропозицією
Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта
Тарифи
БАЗОВИЙ
от 15 000 грн.

Для молодих веб-сайтів нових компаній з обмеженою кількістю напрямків роботи.

ОПТИМАЛЬНИЙ
от 25 000 грн.

Для невеликих онлайн-магазинів та веб-каталогів з великим списком послуг та товарів.

КОМПЛЕКСНИЙ
от 35 000 грн.

Для великих онлайн магазинів з великим асортиментом товарів, а також web-ресурсів у висококонкурентних нішах.

Нам довіряють
У вас залишилися питання Залишіть Ваші контактні дані. Ми зв'яжемося та проконсультуємо вас

Оптимізація нового сайту – 10 кроків до розкручування

1. Конкурентні дослідження

Перед тим як розпочинати будь-які роботи на сайті, слід ретельно підготуватися, а тому перші кроки – це збір та аналіз інформації про конкурентів і саму нішу. На даному етапі виділяють основних конкурентів і досліджують їх стратегію: ключові запити, що просуваються, способи нарощування посилальної маси, контекст.

Після збору необхідних даних фахівці оцінюють продуктивність методів просування в ніші. Це потрібно для того, щоб сформувати власну стратегію, уникнути основних поширених помилок та врахувати сильні сторони конкурентів.

2. Формування стратегії просування

Після того як зібрано всю необхідну інформацію, можна приступати до формування стратегії:

  • аналіз інформаційного майданчика, визначення основної цільової аудиторії;
  • загальний план робіт – необхідно враховувати як бюджет, так і те, як позиціонуватиметься новий ресурс;
  • складання прогнозу результатів оптимізації;
  • підготовка коду та технічних компонентів сайту до проведення індексації.

Молодому ресурсу змагатися з лідерами видачі на тих самих ключах марно. Тому, як правило, просування сайту починають з низькочастотних запитів, особливо в конкурентних нішах. Користувачі їх використовують набагато рідше, але НЧ-запити конкретніші, а відтак відвідувачі, які перейшли ними, легше конвертуються. Приклад високочастотного ключа: купити шафу, низькочастотний - купити шафу-купе (фірма) в Києві.

3. Технічний аудит сайту

Дуже часто при розробці ресурсу фахівці не оптимізують його під SEO . Тому на молодих сайтах є безліч дрібних технічних помилок, які заважають його розкрутці в пошукових системах. Щоб виявити їх, необхідний технічний аудит.

4. Первинна оптимізація

Після того як seo-аудит закінчено, починається усунення технічних недоліків ресурсу та його доопрацювання під вимоги пошукових систем. Сюди входить:

  • унікальність метатегів;
  • додавання або налаштування файлів sitemap.xml та robot.txt;
  • налаштування ЧПУ;
  • усунення дублів сторінок.

Без цих правок просування просто неможливе, адже неунікальні метатеги і сторінки, що дублюються, сильно занижують позиції, а без карти сайту і robot.txt бот не зможе проіндексувати ресурс.

5. Збір семантичного ядра

Цей етап включає збирання та кластеризацію всіх ключових слів для сайту. Існують безкоштовні сервіси на кшталт Google Trends або Keyword Tool для підбору ключів, після чого їх перевіряють ще раз вручну і поділяють за смисловими групами (кластеризація).

Щоб уникнути розмиття релевантності, кожна група має максимально відповідати лише одній темі. Дуже часто алгоритми сервісів кластеризації з таким завданням справляються не до кінця, і тут також доводиться перевіряти, доповнювати та перерозподіляти групи ключових ключів вручну.

6. Робота над структурою

Для кожної групи запитів необхідна власна сторінка, а також зручна навігація між ними. Тому структуру сайту розширюють або переробляють під семантичне ядро. Це роблять, щоб охопити максимальну кількість ключів та забезпечити їх високі позиції у пошуку.

Роботу над структурою можна розглянути на прикладі інтернет-магазину одягу. Насамперед товари групують за категоріями: жіночі, чоловічі, дитячі, літні, спортивні тощо. Після чого кожна категорія розбивається на менші групи товарів, наприклад: куртки штани та інше. Таким чином, ви полегшуєте відвідувачу процес пошуку потрібного товару, а пошуковому боту – індексацію.

7. Перелінковування сторінок

Після того як структура доповнена, потрібно забезпечити зручну навігацію. І тому створюються внутрішні посилання, які пов'язують між собою сторінки. Складність перелінкування полягає в тому, що іноді необхідно пов'язувати між собою тисячі сторінок, не навантажуючи їх зайвими посиланнями. При цьому деякі шляхи переходів, створені виключно для зручності користувачів, краще закривати від пошукових роботів у robot.txt, щоб прискорити процес індексації та знизити посилальну вагу.

В ідеалі кожна сторінка має бути доступною не менш як за три переходи від головної, але для масштабних проєктів, де безліч категорій, це неможливо, а тому трапляється й більше.

8. Опрацювання контенту

Контент важливий не тільки для ранжування пошуковими системами, від нього безпосередньо залежить, наскільки сайт цікавий для користувачів. А тому, оптимізуючи текст для пошукових систем, потрібно стежити і за тим, щоб він залишався цікавим і зручним для сприйняття відвідувачів. Ключові вимоги:

  1. Унікальність. Тут все очевидно, не можна використовувати чужий контент для заповнення власних сторінок, перевірку можна провести через text.ru або Advego Plagiatus.
  2. Водність. Вважають, що це показник інформативності тексту. На водність впливає кількість стоп-слів (води). Максимальний прийнятний показник – 60.
  3. «Тошнота» . Залежить від кількості слів або фраз, що повторюються. Висока «тошнота» тексту робить його заспамленним у власних очах ПС, навіть якщо повторюються не ключі.
  4. Контент має бути структурованим. Для цього потрібно розділяти текст на смислові блоки та користуватися заголовками H1–H6. Це полегшує візуальний пошук інформації для відвідувача та враховується алгоритмами пошукових систем.

9. Зовнішня оптимізація

Тривалий етап, суть якого полягає у формуванні зовнішньої маси посилань, яка також впливає на ранжування. Під зовнішньою оптимізацією мається на увазі розміщення зворотних посилань на сторонніх майданчиках, щоб підвищити авторитет власного сайту.

Щоб створити якісний профіль посилання, потрібні посилання з відвідуваних ресурсів, які пов'язані з вашим тематично. Масова закупівля чи обмін посиланнями вже давноне актуальні, і можуть спричинити санкції ПС. А тому при зовнішній оптимізації краще наголошувати на якості, а не кількості посилальних доменів.

10. Контекст

Отримувати трафік у пошукових системах можна не лише з органічної видачі. Тут також є можливість отримати місце в блоці з платними показами. І докладніше про це поговоримо далі.

Реклама на допомогу просуванню нових сайтів

Ще один потужний інструмент, який допомагає розкрутити молодий сайт – реклама. І в першу чергу потрібно звернути увагу на ресурси, що надаються найновішими пошуковими системами. Вони дають можливість розмістити записи, орієнтовані на потенційних клієнтів, які ввели запити, релевантні тим, що зазначені самим підприємцем. Плюси такої реклами очевидні: людина, яка скористалася нею, вже зацікавлена у товарі, що пропонується, і шанс того, що вона стане діючим клієнтом, високий.

Головне — стежити, щоб оголошення було складено правильно. На його результативність впливає як подача матеріалу, так і використані у тексті ключові слова. І чим зрозумілішим буде формулювання, тим вищою буде зацікавленість людини, яка перейшла на сайт за оголошенням. Простота – головний спосіб досягти розуміння та відгуку.

Як розкрутити молодий сайт через соціальні мережі

Інтернет – інформаційне поле людства у чистому вигляді, куди щодня заглядають мільйони людей. Багато частин всесвітньої мережі вже давно стали звичнішими, ніж телевізори, газети або домашні телефони. Наприклад – соціальні мережі. Багато людей мають свою сторінку, або навіть кілька, і постійно заглядають туди, щоб перевірити новини. І з кожним днем кількість відвідувачів цієї частини Інтернету стає дедалі більшою. Це дає чудову нагоду підприємцю розкрутити молодий сайт.

Є чотири основні причини, через які не можна відмовлятися від соціальних мереж, займаючись просуванням власного ресурсу:

  • сторінка компанії – потужний інструмент для роботи з репутацією сайту. Якщо клієнт має можливість поділитися відгуком про роботу підприємства на своєму акаунті і виставити там посилання на ресурс, то це можна розглядати як безкоштовну рекламу. В очах людей, які побачили цей коментар, підприємство заробить гарну репутацію;
  • Додаткові точки присутності. Більшість пошукових систем, відповідаючи на запит потенційного клієнта, враховують посилання із соціальних мереж;
  • постійні відвідувачі та передплатники. Людина, що підписалася на сторінку і купила щось із запропонованих товарів, буде постійно перебувати в, так би мовити, полі дії рекламних оголошень, і з високим шансом знову звернеться до вже знайомого продавця;
  • створення клієнтської бази. Навіть якщо людина підписалася, але нічого не купила, вона все одно залишиться на сторінці, і з кожним рекламним оголошенням, з кожною акцією, що розпочалася, шанси на покупку зростають;
  • Є два основні методи, які працюють на просування сайту через соціальні мережі. Перший називається SMM – соціальний медіамаркетинг. Він має на увазі під собою зовнішню розкрутку, прямий вплив на потенційних клієнтів за допомогою контенту та постів. Також через соціальні мережі можна швидко доставляти інформацію про акції, знижки та інші заходи, покликані привернути увагу людей.

Другий метод – SMO, соціальна медіаоптимізація. Він має на увазі внутрішню розкрутку сайту за допомогою коментарів та відгуків. Щоб використовувати ці інструменти, необхідно правильно оптимізувати сайт під взаємодію з соціальними мережами.

Варто зазначити, що якщо підприємець вирішив використати всю інформаційну міць медіаресурсів, то не можна діяти односторонньо. Потрібно використовувати обидва методи відразу.

Займаючись розкручуванням власного сайту, особливо якщо він «молодий» за мірками пошукових систем, потрібно використовувати всі доступні рекламні інструменти. Як ті, що надані самими пошуковими системами та великими корпораціями, так і ті, що існують окремо від них.