Команда кваліфікованих SEO-фахівців, що гарантує ефективну співпрацю
Якщо сайт знаходиться у першій десятці пошукової видачі, його популярність зросте. Інтернет-користувачі зазвичай не переглядають подальші сторінки результатів пошуку. Вони порівнюють кілька сторінок, які відображаються першими. Бути на першій сторінці результатів пошуку (ТОП10) – велика перевага для вашої компанії.
Просування сайтів у ТОП 10 спрямоване на підвищення становища сайту у списку результатів пошуку. Органічне просування сайту – один із найефективніших методів реклами в Інтернеті. Компанії, послуги або товари, які можна знайти на першій сторінці (Топ-10) після введення заданої фрази в пошукових системах, сприймаються як більш привабливі та заслуговують на довіру.
Професійне просування сайту в ТОП збільшує відвідуваність до кількох десятків разів і є стандартом серед компаній та брендів, які бажають зміцнити свої позиції на ринку. Збільшення кількості відвідувань призводить до збільшення кількості клієнтів, тобто проданих товарів та послуг.
Перший крок – збирання необхідних даних про проект. Оптимізатори аналізують нішу, в якій доведеться просуватися і сам ресурс. Сюди входить: конкурентний аналіз – збір даних про основних конкурентів, їх методи просування, відвідуваності тощо; технічний аудит ресурсу – пошук технічних недоробок та помилок оптимізації; аудит юзабіліті – аналіз поведінки користувачів на сайті, зручності інтерфейсу та навігації;
На основі отриманих даних створюється стратегія просування та план робіт на найближчі кілька місяців. У процесі оптимізації стратегія коригується з урахуванням отриманих даних про ефективність різних видів работ.
Робота над самим ресурсом починається, як правило, із технічних доробок. Особливо важливо якісно налаштувати файли robot.txt та sitemap.xml, від яких залежить швидкість та коректність індексації ресурсу пошуковою системою. Також завдяки налаштуванню тегів alt для зображень у sitemap.xml ви можете отримувати додатковий трафік із пошуку за картинками. Технічна оптимізація сайту – база для подальшого просування.
Наступний етап – збирання семантичного ядра (СЯ). Оптимізатори аналізують вашу семантику та шукають ключові слова, які допоможуть отримати цільовий трафік із пошуку. Від кількості таких ключів залежить рівень вашої присутності в пошуку, а значить, відвідуваність сайту.
Після збору ключів їх поєднують у кластери – групи, пов'язані з певною темою. Далі кластери ключів розподіляються на сторінках сайту.
Створення та оптимізація текстового контенту – невід'ємна частина пошукової оптимізації. Текст повинен містити ключові слова, щоб сторінка, на якій він розташований, була присутня у результатах пошуку. Але головне завдання контенту – залучати та утримувати відвідувачів на сайті: надавати корисну інформацію, навчати, розкривати переваги компанії чи продукту, конвертувати відвідувачів у ліди.
Також для Google важлива експертність авторів. Тому в інформаційних текстах варто завжди вказувати автора та надавати додаткові дані про нього: місце роботи, професія тощо. буд. Особливо важливо це для медичних тематик, сфер фінансів, юриспруденції та страхування.
Крім текстового контенту існують інші чинники, що впливають позиції сторінки у видачі: статична та динамічна посилальна вага; швидкість завантаження; мікророзмітка; зручність для користувачів.
Фахівці оптимізують код та зображення, щоб скоротити час на завантаження контенту, проводять спліт-тести структури сторінки та окремих її елементів, щоб підвищити показник конверсії та поведінкові фактори, а також налаштовують внутрішню перелінковку.
Для комерційних ресурсів важливо забезпечити високий показник конверсії. Від нього залежить прибутковість залученого трафіку для сайту. Щоб збільшити конверсію ресурсу, фахівці налаштовують додаткові маркетингові інструменти, лід-магніти, форми захоплення та вікна pop-up.
При пошуку товарів користувачі часто відкривають кілька вкладок на різних сайтах, щоб зробити вибір. Тому важливо надати максимально повну інформацію про переваги замовлення або придбання у вас.
Регулярне нарощування маси посилань необхідно, щоб утримувати і підвищувати позиції сайту. Посилальні фактори ранжування – одні з найважливіших для Google. Фахівці з лінкбілдингу відбирають майданчики для отримання беклінків за таким принципом: тематика – посилання мають бути розміщені на сайтах, пов'язаних із вашою нішою; відвідуваність – чим вища відвідуваність сайту, тим більше додаткового трафіку може привести беклінк; відсутність санкцій – якщо сайт знаходиться або знаходився під фільтрами, він не зможе передати велику вагу.
Важливо також співвідношення різних типів посилань в анкор-листі та динаміка, з якою збільшується посилальний профіль. Не можна допускати різких стрибків або просадок, оскільки це може викликати фільтри.
Щомісяця проводиться аналіз результатів просування. Таким чином, оптимізатори визначають найбільш перспективні шляхи підвищення позицій ресурсу. Сюди входить моніторинг: позицій та трафіку; клікабельності сніпетів; активності користувача на сторінці; ефективності посилань, отриманих із різних ресурсів; ступеня залучення відвідувачів; показників конверсії.
Після цього складається план робіт на наступний місяць, який коригують для покращення результату.
Особистий кабінет клієнта – онлайн-дашборд з ключовими метриками.
У будь-який час ви можете переглянути процес виконання завдань та результати рекламних кампаній за проєктом.
Під час просування сайту в топ 10 враховуються індивідуальні особливості бізнесу.
Розкрутка передбачає весь цикл робіт із оптимізації ресурсу з досягненням поставлених клієнтом цілей. Для виведення вашого сайту в топ пошукових систем нам потрібно провести кілька аудитів і внести по них редагування, написати тексти, покращити юзабіліті, розмістити посилання. Отже, формується команда з кількох фахівців, а також потрібний додатковий бюджет на зовнішню оптимізацію. Таким чином, вартість обговорюється індивідуально.
Тип пакету послуг |
Ціна (на місяць) |
БАЗОВИЙ |
Від $500 |
ОПТИМАЛЬНИЙ |
Від $800 |
Комплексний |
Від $1000 |
Терміни, необхідні на просування молодих сайтів, набагато вищі, ніж для ресурсів з доменами старше 1-го року. Нещодавно створені сайти не можуть конкурувати на рівних зі старими, пошукова система не має достатньої кількості даних, щоб оцінити якість їх контенту.
Чим більше груп запитів у семантичному ядрі, тим більше сторінок потрібно оптимізувати. Це збільшує витрати часу на роботу. Найбільше часу йде на підготовку контенту, на кожній сторінці необхідно надати релевантну та повну відповідь на групу запитів користувача.
Від рівня конкуренції залежить швидкість зростання позицій. В умовах високої конкуренції більшість власників сайтів в одній ніші займаються оптимізацією, щоб отримати високі позиції. Швидко обігнати ці ресурси у видачі не вийде, необхідна регулярна робота з нарощування посилань та створення контенту.
Місячний бюджет визначає кількість посилань, які сайт може отримати, та їх якість. Чим повільніше збільшується посилальний профіль, тим нижча швидкість зростання позицій. Якщо ж деякі ваші конкуренти також займаються зовнішньою оптимізацією, то відбувається своєрідна гонка - сайт, який швидше нарощує вагу, починає ранжуватися вище.
Ступінь впливу різних факторів ранжування може дуже відрізнятися для сайтів різної тематики. Для одних найважливіша якість контенту, для інших – вага, для третіх – поведінкові фактори. Щоб вплинути на різні фактори ранжування, потрібні різні терміни.
Технічний стан сайту на момент початку просування також впливає на терміни. Так відбувається не тільки тому, що оптимізаторам необхідно виконати більше робіт.