Промокод: XXXXXX
Просування сайту у ТОП-10

Просування сайту у ТОП-10

Команда кваліфікованих SEO-фахівців, що гарантує ефективну співпрацю

Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Просування сайту на перше місце Google та отримання лідів

Якщо сайт знаходиться у першій десятці пошукової видачі, його популярність зросте. Інтернет-користувачі зазвичай не переглядають подальші сторінки результатів пошуку. Вони порівнюють кілька сторінок, які відображаються першими. Бути на першій сторінці результатів пошуку (ТОП10) – велика перевага для вашої компанії.

Просування сайтів у ТОП 10 спрямоване на підвищення становища сайту у списку результатів пошуку. Органічне просування сайту – один із найефективніших методів реклами в Інтернеті. Компанії, послуги або товари, які можна знайти на першій сторінці (Топ-10) після введення заданої фрази в пошукових системах, сприймаються як більш привабливі та заслуговують на довіру.

Професійне просування сайту в ТОП збільшує відвідуваність до кількох десятків разів і є стандартом серед компаній та брендів, які бажають зміцнити свої позиції на ринку. Збільшення кількості відвідувань призводить до збільшення кількості клієнтів, тобто проданих товарів та послуг.

Ознайомтесь з нашою комерційною пропозицією
Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Просування в ТОП 10 за кроками

Єдиний спосіб забезпечити ефективне SEO - ретельні передпроєктні дослідження і безперервний аналіз отриманих результатів. Тому основний упор оптимізатори завжди роблять на якісну аналітику. Розглянемо докладніше, кожен етап просування.

Аналіз, аудит, підготовка

Докладніше Згорнути

Перший крок – збирання необхідних даних про проект. Оптимізатори аналізують нішу, в якій доведеться просуватися і сам ресурс. Сюди входить: конкурентний аналіз – збір даних про основних конкурентів, їх методи просування, відвідуваності тощо; технічний аудит ресурсу – пошук технічних недоробок та помилок оптимізації; аудит юзабіліті – аналіз поведінки користувачів на сайті, зручності інтерфейсу та навігації;

На основі отриманих даних створюється стратегія просування та план робіт на найближчі кілька місяців. У процесі оптимізації стратегія коригується з урахуванням отриманих даних про ефективність різних видів работ.

Налаштування сайту та індексації

Докладніше Згорнути

Робота над самим ресурсом починається, як правило, із технічних доробок. Особливо важливо якісно налаштувати файли robot.txt та sitemap.xml, від яких залежить швидкість та коректність індексації ресурсу пошуковою системою. Також завдяки налаштуванню тегів alt для зображень у sitemap.xml ви можете отримувати додатковий трафік із пошуку за картинками. Технічна оптимізація сайту – база для подальшого просування.

Збір семантики

Докладніше Згорнути

Наступний етап – збирання семантичного ядра (СЯ). Оптимізатори аналізують вашу семантику та шукають ключові слова, які допоможуть отримати цільовий трафік із пошуку. Від кількості таких ключів залежить рівень вашої присутності в пошуку, а значить, відвідуваність сайту.

Після збору ключів їх поєднують у кластери – групи, пов'язані з певною темою. Далі кластери ключів розподіляються на сторінках сайту.

Контент для просування сайту у ТОП

Докладніше Згорнути

Створення та оптимізація текстового контенту – невід'ємна частина пошукової оптимізації. Текст повинен містити ключові слова, щоб сторінка, на якій він розташований, була присутня у результатах пошуку. Але головне завдання контенту – залучати та утримувати відвідувачів на сайті: надавати корисну інформацію, навчати, розкривати переваги компанії чи продукту, конвертувати відвідувачів у ліди.

Також для Google важлива експертність авторів. Тому в інформаційних текстах варто завжди вказувати автора та надавати додаткові дані про нього: місце роботи, професія тощо. буд. Особливо важливо це для медичних тематик, сфер фінансів, юриспруденції та страхування.

SEO-налаштування сторінок

Докладніше Згорнути

Крім текстового контенту існують інші чинники, що впливають позиції сторінки у видачі: статична та динамічна посилальна вага; швидкість завантаження; мікророзмітка; зручність для користувачів.

Фахівці оптимізують код та зображення, щоб скоротити час на завантаження контенту, проводять спліт-тести структури сторінки та окремих її елементів, щоб підвищити показник конверсії та поведінкові фактори, а також налаштовують внутрішню перелінковку.

Продажі та конверсії

Докладніше Згорнути

Для комерційних ресурсів важливо забезпечити високий показник конверсії. Від нього залежить прибутковість залученого трафіку для сайту. Щоб збільшити конверсію ресурсу, фахівці налаштовують додаткові маркетингові інструменти, лід-магніти, форми захоплення та вікна pop-up.

 

Конкурентні переваги ТОП

Докладніше Згорнути

При пошуку товарів користувачі часто відкривають кілька вкладок на різних сайтах, щоб зробити вибір. Тому важливо надати максимально повну інформацію про переваги замовлення або придбання у вас.

Посилання для просування сайту в ТОП-10

Докладніше Згорнути

Регулярне нарощування маси посилань необхідно, щоб утримувати і підвищувати позиції сайту. Посилальні фактори ранжування – одні з найважливіших для Google. Фахівці з лінкбілдингу відбирають майданчики для отримання беклінків за таким принципом: тематика – посилання мають бути розміщені на сайтах, пов'язаних із вашою нішою; відвідуваність – чим вища відвідуваність сайту, тим більше додаткового трафіку може привести беклінк; відсутність санкцій – якщо сайт знаходиться або знаходився під фільтрами, він не зможе передати велику вагу.

Важливо також співвідношення різних типів посилань в анкор-листі та динаміка, з якою збільшується посилальний профіль. Не можна допускати різких стрибків або просадок, оскільки це може викликати фільтри.

Моніторинг, результат, правки та доопрацювання

Докладніше Згорнути

Щомісяця проводиться аналіз результатів просування. Таким чином, оптимізатори визначають найбільш перспективні шляхи підвищення позицій ресурсу. Сюди входить моніторинг: позицій та трафіку; клікабельності сніпетів; активності користувача на сторінці; ефективності посилань, отриманих із різних ресурсів; ступеня залучення відвідувачів; показників конверсії.

Після цього складається план робіт на наступний місяць, який коригують для покращення результату.

Зрозуміла та зручна звітність

Особистий кабінет клієнта – онлайн-дашборд з ключовими метриками.

У будь-який час ви можете переглянути процес виконання завдань та результати рекламних кампаній за проєктом.

Процес просування сайту на першу сторінку пошукових систем

Під час просування сайту в топ 10 враховуються індивідуальні особливості бізнесу.

  • Визначення мети просування , важливої з погляду бізнесу. Найбільш важливими пріоритетами є збільшення відвідуваності сайту, підвищення результатів продажів, а також поліпшення видимості сайту в пошукових системах.
  • Аналіз конкуренції включає оцінку часу досягнення високих позицій у пошуковій видачі залежно від тематики сайту та кількості сайтів конкурентів, а також оцінки інтенсивності SEO активностей конкурентів.
  • Аналіз поточної ситуації сайту , тобто SEO-аудит, що вивчає, де сайт видно, на якій позиції він знаходиться і за якими фразами він просувається на даний момент. На цій основі встановлюються подальші кроки, такі як вибір нових фраз або оптимізація контенту.
  • Підготовка стратегії , пов'язаної з маркетинговою діяльністю, визначення того, які маркетингові інструменти використовуватимуться для просування сайту.
  • Здійснення заходів, пов'язаних із просуванням – серед яких найбільш важливими є: оптимізація сайту, створення цінного контенту, отримання цінних посилань, просування в інших каналах.

Що впливає на вартість просування сайту у ТОП-10

Розкрутка передбачає весь цикл робіт із оптимізації ресурсу з досягненням поставлених клієнтом цілей. Для виведення вашого сайту в топ пошукових систем нам потрібно провести кілька аудитів і внести по них редагування, написати тексти, покращити юзабіліті, розмістити посилання. Отже, формується команда з кількох фахівців, а також потрібний додатковий бюджет на зовнішню оптимізацію. Таким чином, вартість обговорюється індивідуально.

Просування сайту в ТОП — Ціна 2023

Тип пакету послуг

Ціна (на місяць)

БАЗОВИЙ
(Для невеликих сайтів послуг)

Від $500

ОПТИМАЛЬНИЙ
(для онлайн-магазинів)

Від $800

Комплексний
(для маркетплейсів та сайтів агрегаторів )

Від $1000

Часті питання

Які фактори впливають на терміни?

  • Вік домену

Терміни, необхідні на просування молодих сайтів, набагато вищі, ніж для ресурсів з доменами старше 1-го року. Нещодавно створені сайти не можуть конкурувати на рівних зі старими, пошукова система не має достатньої кількості даних, щоб оцінити якість їх контенту.

  • Розмір семантичного ядра

Чим більше груп запитів у семантичному ядрі, тим більше сторінок потрібно оптимізувати. Це збільшує витрати часу на роботу. Найбільше часу йде на підготовку контенту, на кожній сторінці необхідно надати релевантну та повну відповідь на групу запитів користувача.

  • Рівень конкуренції

Від рівня конкуренції залежить швидкість зростання позицій. В умовах високої конкуренції більшість власників сайтів в одній ніші займаються оптимізацією, щоб отримати високі позиції. Швидко обігнати ці ресурси у видачі не вийде, необхідна регулярна робота з нарощування посилань та створення контенту.

  • Бюджет на розкручування

Місячний бюджет визначає кількість посилань, які сайт може отримати, та їх якість. Чим повільніше збільшується посилальний профіль, тим нижча швидкість зростання позицій. Якщо ж деякі ваші конкуренти також займаються зовнішньою оптимізацією, то відбувається своєрідна гонка - сайт, який швидше нарощує вагу, починає ранжуватися вище.

  • Тематика сайту

Ступінь впливу різних факторів ранжування може дуже відрізнятися для сайтів різної тематики. Для одних найважливіша якість контенту, для інших – вага, для третіх – поведінкові фактори. Щоб вплинути на різні фактори ранжування, потрібні різні терміни.

  • Якість внутрішньої оптимізації

Технічний стан сайту на момент початку просування також впливає на терміни. Так відбувається не тільки тому, що оптимізаторам необхідно виконати більше робіт.

Як вивести сайт у топ за певними ключовими запитами?

Ми проводимо детальний аудит web-сайту та ніші, складаємо стратегію розкручування, збираємо семантичне ядро запитів, за якими просуватимемо ресурс на високі позиції у пошуковій видачі. До комплексу робіт також входить внутрішня та зовнішня оптимізація. В результаті сайт стає привабливим для пошукових роботів, і ті його краще ранжують.

Скільки часу потрібно для виведення сайту у топ-10 Google?

Від 2 до 6 місяців мінімальний період після початку робіт з SEO-просування для зміни позицій у пошуковій системі. Загалом час виконання завдання залежить від конкурентності в ніші, частотності запитів, виділеного бюджету.