Промокод: XXXXXX

Просування сайту у ТОП-10

Команда кваліфікованих SEO-фахівців, що гарантує ефективну співпрацю

Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Переваги просування сайтів у ТОП

  • Зростання відвідуваності . Насамперед сайт отримує пошуковий трафік – відвідувачів, які вже зацікавлені у вашому контенті, оскільки ввели до пошукового рядка запит, пов'язаний із вашою діяльністю.
  • Збільшення середнього чека та прибутку . До завдань внутрішньої оптимізації входить робота над контентом та зручністю. Фахівці налаштовують інструменти для лідогенерації та додаткових продажів, щоб підвищити показник конверсії сайту.
  • Підвищення довіри, репутації та лояльності покупців . Перші позиції у пошуку вже підвищують довіру потенційних покупців чи клієнтів. Більшість користувачів дуже рідко натискає на посилання нижче ТОП-3, заздалегідь вважають контент цих ресурсів менш релевантним.
  • Конкурентна перевага вашого бізнесу . У боротьбі за клієнтів дуже важливо забезпечити максимальну видимість ресурсу, адже чим частіше споживач стикається з вашим брендом, тим з більшою ймовірністю він вибере саме вас, а не конкурентів. Пошукове просування сайту – один із найефективніших методів збільшити видимість сайту серед зацікавленої ЦА.
  • Зростання числа постійних клієнтів . Часто користувачі не зберігають потрібний сайт в закладки, а щоб повернутися, просто повторюють пошуковий запит, за яким знайшли його раніше. Високі позиції на SERP полегшують повторний пошук вашим покупцям, підвищуючи ймовірність того, що вони стануть постійними.
Успішно розвиваємо бізнес наших клієнтів

Ознайомтеся з нашою комерційною пропозицією
Номер телефону
адреса сайту
Електронна пошта

Просування сайту на перше місце Google та отримання лідів

Якщо сайт знаходиться у першій десятці пошукової видачі, його популярність зросте. Інтернет-користувачі зазвичай не переглядають подальші сторінки результатів пошуку. Вони порівнюють кілька сторінок, які відображаються першими. Бути на першій сторінці результатів пошуку (ТОП10) – велика перевага для вашої компанії.

Просування сайтів у ТОП 10 спрямоване на підвищення становища сайту у списку результатів пошуку. Органічне просування сайту – один із найефективніших методів реклами в Інтернеті. Компанії, послуги або товари, які можна знайти на першій сторінці (Топ-10) після введення заданої фрази в пошукових системах, сприймаються як більш привабливі та заслуговують на довіру.

Професійне просування сайту в ТОП збільшує відвідуваність до кількох десятків разів і є стандартом серед компаній та брендів, які бажають зміцнити свої позиції на ринку. Збільшення кількості відвідувань призводить до збільшення кількості клієнтів, тобто проданих товарів та послуг.

Процес просування сайту на першу сторінку пошукових систем

Під час просування сайту в топ 10 враховуються індивідуальні особливості бізнесу.

  • Визначення мети просування , важливої з погляду бізнесу. Найбільш важливими пріоритетами є збільшення відвідуваності сайту, підвищення результатів продажів, а також поліпшення видимості сайту в пошукових системах.
  • Аналіз конкуренції включає оцінку часу досягнення високих позицій у пошуковій видачі залежно від тематики сайту та кількості сайтів конкурентів, а також оцінки інтенсивності SEO активностей конкурентів.
  • Аналіз поточної ситуації сайту , тобто SEO-аудит, що вивчає, де сайт видно, на якій позиції він знаходиться і за якими фразами він просувається на даний момент. На цій основі встановлюються подальші кроки, такі як вибір нових фраз або оптимізація контенту.
  • Підготовка стратегії , пов'язаної з маркетинговою діяльністю, визначення того, які маркетингові інструменти використовуватимуться для просування сайту.
  • Здійснення заходів, пов'язаних із просуванням – серед яких найбільш важливими є: оптимізація сайту, створення цінного контенту, отримання цінних посилань, просування в інших каналах.

Роботи, що входять у SEO-просування в ТОП-10 – ТОП-1

Важливо розуміти, що фактори ранжування в Google – це не просто набір чітких вимог, які потрібно дотримуватися, щоб сайт отримав високі позиції. Основний акцент оптимізатори завжди роблять на якісну аналітику. Розглянемо докладніше кожен етап просування.

Аналіз, аудит, підготовка сайту

  • конкурентний аналіз – збір даних про основних конкурентів, їх методи просування, відвідуваності тощо;
  • технічний аналіз ресурсу – пошук технічних недоробок та помилок оптимізації;
  • аудит юзабіліті – аналіз поведінки користувачів на сайті, зручності інтерфейсу та навігації;

Складання стратегії

Для ефективного просування сайту з результатом у топ-10 потрібен зрозумілий покроковий план дій. Роботи займають кілька місяців, тому складаємо стратегію одразу на весь прогнозований період. Оскільки результати регулярно відстежуються, у разі потреби ми коригуємо план підвищення показників. Тільки в рамках обумовленого бюджету без непередбачених для вас витрат!

Технічна оптимізація

Роботи мають на увазі усунення всіх помилок і проблем, знайдених у процесі аудиту, коригування важливих для розкручування аспектів. Ми налаштовуємо файл robots.txt, карту сайту, перенаправлення, створюємо людинозрозумілі урли і т.д. Усі завдання спрямовані на те, щоб забезпечити швидку та гранично повну індексацію сайту.

Внутрішня оптимізація

  • Збір семантичного ядра. Аналізуємо семантику вашої ніші та знаходимо ключові слова, за рахунок яких наведемо трафік з пошуку. Від обсягу СЯ залежить ступінь присутності у пошуку, тому формуємо максимально можливу кількість ключів.
  • Складання ТЗ на тексти. На підставі зібраного ядра формуємо завдання на написання контенту: для розділів, карток товару, службових сторінок, блогу і т. д. Контент грає одну з основних ролей успішного просування на високі позиції сайту в топ-10.
  • Написання текстів. Створенням контенту займаються копірайтери. У випадку зі складними та специфічними нішами залучаємо експертів, які напишуть тексти з правильним використанням професійних термінів, сленгу та досконалим розумінням продукту/послуги.
  • Складання метаданих. Формуємо TITLE, Н1, Н2, Н3 для всіх сторінок, прописуємо описи і т.д.

Посилальний профіль

Регулярне нарощування маси посилань необхідно, щоб утримувати і підвищувати позицію сайту. Посилальні фактори ранжування – одні з найважливіших для Google. Фахівці з лінкбілдингу відбирають майданчики для отримання беклінків за таким принципом:

  • тематика – посилання мають бути розміщені на сайтах, пов'язаних із вашою нішою;
  • відвідуваність – чим вища відвідуваність сайту, тим більше додаткового трафіку може привести беклінк;
  • відсутність санкцій – якщо ресурс знаходиться або знаходився під фільтрами, він не зможе передати велику вагу.

Важливо також співвідношення різних типів посилань в анкор-листі та динаміка, з якою збільшується посилальний профіль. Не можна допускати різких стрибків або просадок, це може призвести до фільтрів.

Моніторинг, результат, правки та доопрацювання

Аналізуємо результати розкручування та знаходимо найперспективніші позиції в топі видачі. Моніторимо поточні місця та обсяги трафіку, що надходить, оцінюємо клікабельність сніпетів, ефективність вхідних посилань, користувальницьку активність на сторінках ресурсу. Якщо бачимо необхідність коригування стратегії, переглядаємо її пункти і вносимо відповідні зміни.

Що впливає на вартість просування сайту у ТОП-10

Розкрутка передбачає весь цикл робіт із оптимізації ресурсу з досягненням поставлених клієнтом цілей. Для виведення вашого сайту в топ пошукових систем нам потрібно провести кілька аудитів і внести по них редагування, написати тексти, покращити юзабіліті, розмістити посилання. Отже, формується команда з кількох фахівців, а також потрібний додатковий бюджет на зовнішню оптимізацію. Таким чином, вартість обговорюється індивідуально.

Просування сайту в ТОП — Ціна 2022

Тип пакету послуг

Ціна (на місяць)

БАЗОВИЙ
(Для невеликих сайтів послуг)

Від $500

ОПТИМАЛЬНИЙ
(для онлайн-магазинів)

Від $800

Комплексний
(для маркетплейсів та сайтів агрегаторів )

Від $1000

Часті питання

Які фактори впливають на терміни?

  • Вік домену

Терміни, необхідні на просування молодих сайтів, набагато вищі, ніж для ресурсів з доменами старше 1-го року. Нещодавно створені сайти не можуть конкурувати на рівних зі старими, пошукова система не має достатньої кількості даних, щоб оцінити якість їх контенту.

  • Розмір семантичного ядра

Чим більше груп запитів у семантичному ядрі, тим більше сторінок потрібно оптимізувати. Це збільшує витрати часу на роботу. Найбільше часу йде на підготовку контенту, на кожній сторінці необхідно надати релевантну та повну відповідь на групу запитів користувача.

  • Рівень конкуренції

Від рівня конкуренції залежить швидкість зростання позицій. В умовах високої конкуренції більшість власників сайтів в одній ніші займаються оптимізацією, щоб отримати високі позиції. Швидко обігнати ці ресурси у видачі не вийде, необхідна регулярна робота з нарощування посилань та створення контенту.

  • Бюджет на розкручування

Місячний бюджет визначає кількість посилань, які сайт може отримати, та їх якість. Чим повільніше збільшується посилальний профіль, тим нижча швидкість зростання позицій. Якщо ж деякі ваші конкуренти також займаються зовнішньою оптимізацією, то відбувається своєрідна гонка - сайт, який швидше нарощує вагу, починає ранжуватися вище.

  • Тематика сайту

Ступінь впливу різних факторів ранжування може дуже відрізнятися для сайтів різної тематики. Для одних найважливіша якість контенту, для інших – вага, для третіх – поведінкові фактори. Щоб вплинути на різні фактори ранжування, потрібні різні терміни.

  • Якість внутрішньої оптимізації

Технічний стан сайту на момент початку просування також впливає на терміни. Так відбувається не тільки тому, що оптимізаторам необхідно виконати більше робіт.

Як вивести сайт у топ за певними ключовими запитами?

Ми проводимо детальний аудит web-сайту та ніші, складаємо стратегію розкручування, збираємо семантичне ядро запитів, за якими просуватимемо ресурс на високі позиції у пошуковій видачі. До комплексу робіт також входить внутрішня та зовнішня оптимізація. В результаті сайт стає привабливим для пошукових роботів, і ті його краще ранжують.

Скільки часу потрібно для виведення сайту у топ-10 Google?

Від 2 до 6 місяців мінімальний період після початку робіт з SEO-просування для зміни позицій у пошуковій системі. Загалом час виконання завдання залежить від конкурентності в ніші, частотності запитів, виділеного бюджету.