Промокод: XXXXXX

Управління репутацією в Інтернеті (SERM)

Репутація бренду – нематеріальний актив компанії

Номер телефона
Адреса сайту
Електронна пошта
Успішно розвиваємо бізнес наших клієнтів

Репутація компанії розпочинається в Інтернеті

Перед тим, як замовити послугу або здійснити покупку в Інтернеті, люди часто шукають додаткових підтверджень того, що правильно вибрали компанію. У переважній більшості випадків для цього використовують пошукові системи.

 

Відгуки клієнтів та співробітників, оцінки користувачів на рейтингових майданчиках та інша інформація про вас, доступна в Мережі, часто впливає на вирішення потенційних клієнтів та формує вашу репутацію. Щоб убезпечити себе від негативу, який можуть поширювати недобросовісні конкуренти, існує послуга SERM.

 

SERM (Search Engine Reputation Management) – це керування репутацією у пошукових системах. Даний напрямок маркетингу дозволяє сформувати позитивний імідж компанії, використовуючи контент інтернет-ресурсів, які розташовані в ТОП пошукової видачі за вашими брендовими запитами.

Особливості SERM

Крім вашого сайту в Мережі, існує безліч джерел інформації про бренд, яку можна знайти в пошуку:

  • сайти з відгуками, бізнес-каталоги;
  • сервіси пошукових систем (Google My Business);
  • майданчики із рейтингами компаній, блоги, ресурси для пошуку роботи;
  • Інтернет-змі, соціальні мережі.

Контролювати інформацію на інших майданчиках не так просто. Ви не можете заздалегідь знати, що про вас напишуть, або безпосередньо модерувати відгуки користувача. Необхідно постійно відстежувати основні ресурси з ТОП, відповідати на коментарі та спілкуватися з модераторами чи власниками майданчика.

Ознайомтеся з нашою комерційною пропозицією
Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта
Тарифи
БАЗОВИЙ
от 15 000 грн.

Для молодих веб-сайтів нових компаній з обмеженою кількістю напрямків роботи.

ОПТИМАЛЬНИЙ
от 25 000 грн.

Для невеликих онлайн-магазинів та веб-каталогів з великим списком послуг та товарів.

КОМПЛЕКСНИЙ
от 35 000 грн.

Для великих онлайн магазинів з великим асортиментом товарів, а також web-ресурсів у висококонкурентних нішах.

Нам довіряють

Часті питання

Що таке SERM і чому ви маєте його використовувати?

SERM (від Search Engine Reputation Management) – це кампанія з контролю та покращення іміджу компанії у пошукових системах. Управління брендом у мережі стало одним із ключових маркетингових аспектів. Користувачі, які шукають думки щодо товарів і послуг, що звертаються, зазвичай звертаються до пошукових систем, перш ніж купити, набираючи такі запити як:

  • "товар + відгуки"
  • "товар + чи варто його купувати"
  • "послуга + які думки"
  • "бренд + відгуки"

Те, з якою думкою вони стикаються, визначає їхнє рішення про покупку. Маючи повний контроль над думками, які з'являються в Інтернеті про ваш бренд, ви можете бути впевнені, що клієнт вибере ваш продукт, а не конкуруючу компанію.

Скільки коштує послуга SERM?

Кожна оцінка обсягу робіт - це індивідуальне питання, в середньому вартість послуги SERM від 1000 $ все залежить від складності робіт та кількості негативу компанії в інтернеті.

Наскільки швидко досягаються результати SERM?

Перші результати буде видно вже через 2 тижні після оптимізації. Для закріплення високих позицій потрібно від 3 до 6 місяців.

Як SERM впливає на імідж компанії?

Імідж компанії в пошукових системах дуже важливий для її становища на ринку та кількості нових клієнтів. Варто відзначити, що кількість та обізнаність користувачів Інтернету зростає з кожним роком, тому в жодному разі не можна нехтувати думкою, якою користується той чи інший бренд в Інтернеті. На сприйняття компанії впливає не лише думка бренду на зовнішніх порталах, а й власний веб-сайт (його зовнішній вигляд та часті оновлення) або профілі у соціальних мережах.

Варто зазначити, що SERM - це не лише спостереження за коментарями, а й зниження видимості негативних та хибних результатів у пошуковій системі шляхом заміни їх позитивним чи нейтральним контентом.

Які переваги SERM (управління репутацією в Інтернеті)?

Інвестиції у SERM принесуть довгострокові вигоди. Видалення негативних відгуків з результатів пошуку шляхом створення нового контенту про компанію, бренд або людину сприятиме підвищенню інтересу до продуктів та послуг, зміцненню PR компанії, збільшенню кількості зовнішніх посилань, що ведуть на веб-сайт, отримання постійних клієнтів, які з часом відстоюватимуть репутацію підприємства власними силами.

У вас залишилися питання Залишіть Ваші контактні дані. Ми зв'яжемося та проконсультуємо вас

Коли потрібна послуга SERM

Боротьба з негативом в Інтернеті

Найчастіша причина, через яку наші клієнти звертаються, щоб замовити послугу SERM – боротьба з негативом. При цьому масове поширення негативної інформації в короткі терміни на різних майданчиках, як правило, – результат недобросовісної конкуренції, а не низької задоволеності клієнтів.

Для боротьби з негативом застосовуються такі методи:

  • Видалення . Це найпростіший і найдієвіший метод. Але, на жаль, застосувати його вдається не завжди. Щоб видалити негативну статтю, пост або відгук, ви можете звернутись до власника майданчика. Якщо така публікація суперечить політиці майданчика, або ви можете надати переконливі докази, що вона є неправдивою, є шанс, що її видалять.
  • Витіснення . Якщо видалити негатив не вдається, його можна витіснити позитивною інформацією. Для цього публікуйте огляди та прес-релізи на майданчиках із високим трастом (які точно піднімуться у видачі), стимулюйте справжніх клієнтів частіше залишати відгуки, підвищуйте охоплення позитивних оглядів та рекомендацій вашої компанії лідерами думок.
  • Обробка . Щоб знизити вплив негативних відгуків, можна відповідати від імені компанії. Спробуйте переконати користувача (якщо відгук справжній), або аргументуйте, чому його претензії є безпідставними. Якщо ж відгук вказує на ваші справжні помилки, варто вибачитись і спробувати виправити ситуацію. Обробка негативу продемонструє іншим користувачам, що думка клієнтів для вас важлива.

Відрізнити справжній клієнтський негатив від замовного нескладно. У другий випадок, зазвичай, дуже мало конкретики. Часто навіть не пояснюються причини невдоволення. Але навіть якщо відгук не справжній, не можна відповідати на нього негативом, то ви лише налаштуєте інших читачів проти себе.

Висока конкуренція

У висококонкурентних нішах слід постійно працювати над репутацією. Таким чином, ви збільшите шанси, що потенційний клієнт вибере вашу компанію. Крім того, висока конкуренція часто спонукає використовувати чорний PR, а у боротьбі з ним без SERM не обійтись.

Турбота про репутацію

Хороша репутація дуже важлива, якщо ви працюєте у нішах із високими чеками. Щоб ухвалити рішення, клієнту необхідно ретельно обміркувати всі ризики та переконатися, що ваша компанія надійна.

У таких випадках важливо надати максимум позитивної інформації про бренд серед результатів пошуку. Найпростіший спосіб досягти цього – SERM.

Етапи робіт з управління репутацією в Інтернеті

Search Engine Reputation Management включає такі кроки:

  1. Аналіз репутації у пошуку та формування стратегії . Це перший етап робіт, на якому фахівці визначають поточний стан справ та формують план робіт з репутацією: вивчають майданчики, сегментують ЦА, складають ТЗ та визначають терміни.
  2. Моніторинг видачі . Слід безперервно відслідковувати будь-які згадки бренду в Мережі, щоб своєчасно відреагувати на негатив і не прогаяти можливості підвищити впізнаваність бренду за допомогою нових майданчиків.
  3. Поширення позитивної інформації . Це можуть бути публікації у ЗМІ, позитивні рекомендації від партнерів та лідерів думок, прес-релізи, нативна реклама, крауд-маркетинг на популярних форумах та блогах.
  4. Робота з клієнтами . Навіть простий нагадування допоможе отримати більше клієнтських відгуків. Також можна стимулювати ЦА активніше ділитися враженнями за допомогою гейміфікації або невеликих подарунків та бонусів.
  5. Боротьба з негативом . На даному етапі фахівці обробляють негатив та спілкуються з модераторами та власниками сайтів для видалення неправдивої інформації.

Для ефективного управління репутацією важливою є регулярність. Якщо використовувати SERM постійно, а не лише для негайної боротьби з негативом, вартість послуги знижується, а ефективність зростає. Це дозволить не лише сформувати позитивний імідж, а й збільшити впізнаваність бренду серед інтернет-користувачів.

Результати ефективного управління репутацією у пошуку

Видача під контролем, негативні згадки йдуть із ТОПу

В першу чергу, ви керуєте переважно інформацією, розташованою на увазі у цільової аудиторії. Це дозволяє не лише покращити імідж бренду, а й сформувати його позиціонування.

SERM може виконувати завдання рекламної кампанії з брендингу. Координуючи SERM із вашою стратегією позиціонування, ви можете підвищити ефективність взаємодії з основними сегментами ЦА.

Виявлення реально існуючих проблем у роботі

Моніторинг клієнтських відгуків може бути корисним для поліпшення сервісу. Негативні коментарі від клієнтів часто вказують на існуючі недоліки або помилки в роботі. Усуваючи їх, ви значно підвищуєте рівень клієнтської лояльності.

Зростання довіри потенційних та поточних клієнтів та партнерів

Це одне із головних завдань SERM. Чим більше позитивних згадок про вас у видачі, тим більше вам довіряє ЦА. Таким чином, ви підвищуєте кількість звернень до компанії, а також ефективніше утримуєте існуючих клієнтів.

Число клієнтів зростає, позиції на ринку зміцнюються

Як і більшість маркетингових інструментів, SERM спрямовано підвищення кількості клієнтів та прибутковості компанії. Хороша репутація – важлива конкурентна перевага, що дозволяє розширити базу клієнтів. Чим більше позитивної інформації доступно про вас у пошуку, тим більше клієнтів виберуть вашу компанію.