Промокод: XXXXXX

Контекстна реклама за кордоном

Контекстна реклама є дуже популярним інструментом залучення відвідувачів на сайт завдяки своїй ефективності, швидкості віддачі результату та можливості донести свою пропозицію до конкретної аудиторії.

Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

У країнах Європи та Сполучених Штатах контекстна реклама є одним з найефективніших інструментів просування вебресурсів у пошуковій видачі Bing та Google. У США наприклад, цей канал забезпечує до 55% трафіку. Однак робота на закордонному рекламному ринку передбачає знання певних тенденцій та особливостей. Це необхідно, щоб можна було швидко під них підлаштуватися та отримати високу конверсію. Розкажемо детальніше, що потрібно знати та враховувати під час роботи з цим інструментом на закордонному ринку.

Успішно розвиваємо бізнес наших клієнтів

Ознайомтеся з нашою комерційною пропозицією
Номер телефону
адреса сайту
Електронна пошта

Особливості контекстної реклами у країнах

Зарубіжний ринок є перспективною ніщею, щоб розвивати бізнес. Однак його характерною рисою є висока конкуренція, тому налаштування реклами потребує детальної підготовки. Нижче розкриємо основні нюанси, які слід враховувати:

  • Менталітет

Аудиторія країн Заходу відрізняється від вітчизняних споживачів. Люди по-іншому шукають потрібні товари, також є відмінність у взаємодії з вебсайтами, реакції на рекламні пропозиції.

Щоб досягти максимальної ефективності, наші співробітники ретельно аналізують ринок, суперників, вивчають ЦА. До створення креативів залучаються іноземці, також шукаємо нові підходи та експериментуємо з рішеннями.

  • Законодавство

Існуючі обмеження рекламних систем, що діють на західному ринку, зумовлені багатьма правилами та регламентом держав. Наприклад, в Іспанії не можна рекламувати продукти для схуднення, а в США не можна продавати контактні лінзи для корекції зору без рецепта.

Google суворо стежить за дотриманням усіх юридичних вимог, може банити, якщо їх не дотримуватись. Тому перед запуском РК важливо уважно вивчити правові нормативи держави, на ринку якої планується просування.

  • Рекламні мережі

Google – найпопулярніша пошукова система у світі. Саме вона найчастіше використовується у Європі та Сполучених Штатах. Тому при налаштуванні РК насамперед слід працювати з нею – вигадувати креативи, створювати контент, налаштовувати Google Ads кількома мовами.

  • Якість цільової сторінки

При налаштуванні реклами важливо також враховувати контент та юзабіліті сайту. Ми обов'язково беремо до уваги ці аспекти, щоб досягти максимальної ефективності від кампанії – створюємо лендинги з релевантним контентом та зручним інтерфейсом.

Як ми працюємо з контекстною рекламою за кордоном

Запуск кампаній на ринку Європи та США є комплексним процесом. Він складається з кількох стадій, на кожній з яких виконується певний спектр завдань.

Аналіз діяльності компанії

Це необхідно, щоб зрозуміти особливості бізнесу клієнта. На даному етапі ми створюємо бриф і зідзвонюємося із замовником, з'ясовуємо ключові особливості його діяльності. Так нам вдається зрозуміти відмінності компанії клієнта від конкурентів, його переваги та слабкі місця. Також звертаємо увагу на сам товар, його поширеність та затребуваність. Ця інформація допомагає створювати ефективніші оголошення, правильно підбирати ключі.

Аудит конкурентного середовища

Також серед перших завдань – аналіз ніші та компаній суперників. Важливо зрозуміти, наскільки щільна конкуренція, чи сильні сторони інших фірм. Ще на цьому етапі ми вивчаємо специфіку ринку та реакції ЦА на рекламу. Детальний аудит допомагає визначити працюючі тенденції просування, куди ми орієнтуємося під час створення РК.

Розробка рекламної стратегії

Її ми створюємо на основі проведеного аналізу бізнесу та конкурентів. При цьому переслідуємо головне завдання – виділити пропозицію на ринку, щоб привернути увагу споживачів. У ході створення стратегії наші фахівці вдаються як до традиційних підходів, так і розробляють креативи, орієнтуючись на тенденції ринку, менталітет ЦА та інші аспекти, характерні для країни просування.

Збір семантичного ядра

Основна специфіка цього процесу в тому, що кількість ключів для зарубіжної аудиторії зазвичай менша, ніж для вітчизняної. Підбираються вони з урахуванням країни, де виконується просування.

При складанні семантики використовуються спеціальні послуги. Для запуску РК Google Ads, наприклад, це «Планувальник ключових слів». Ще використовуємо інструменти SemRush, Key Collector та інші. При зборі СЯ обов'язково аналізуємо семантику конкурентів, вибираємо ключі, якими ранжуються чужі сайти, і використовуємо в своїй семантиці.

Створення та запуск РК

На цьому етапі займаємось заповненням налаштувань, складанням оголошень. В них використовуємо підготовлені ключі з СЯ. Обов'язково зважаємо на особливості місцевого ринку. Наприклад, у Штатах публіку приваблює лаконічна та прагматична реклама, у Великій Британії можна використовувати прийом з англійським гумором, щоб зачепити ЦА. При цьому враховуємо й світові тренди. Сьогодні це перевага графічного контенту над текстовим. Люди не хочуть багато і довго читати, їм хочеться побачити та зрозуміти суть пропозиції.

Після складання РК слідує запуск. На першому етапі ми тестуємо кампанії, відстежуємо кількість кліків, вносимо зміни, якщо це необхідно, щоб підвищити їхню ефективність.

Аналіз та оптимізація

На цьому етапі ми відстежуємо ефективність оголошень, за необхідності коригуємо налаштування, щоб зробити рекламу максимально ефективною. Зокрема, звертаємо увагу на регіони просування та часові пояси. Особливо це актуально для ринку США, де різниця в часі у різних штатах може становити кілька годин.

Контекстна реклама в Elit-Web – це:

  1. Грамотне керування рекламними кампаніями. Працюючи з налаштуваннями, ми враховуємо особливості внутрішнього ринку країни, на яку налаштовуємо РК, і навіть актуальні світові тенденції.
  2. Оперативний запуск рекламних кампаній. При роботі ми наголошуємо на швидкість виконання всіх етапів, але обов'язково забезпечуємо точний контроль над результатом, що дозволяє уникнути фатальних помилок.
  3. Наявність статусу сертифікованої агенції. Ця особливість не просто вигідно відрізняє нас серед конкурентів, але й забезпечує юридичний захист інтересів нашим клієнтам у співпраці з Elit-Web.
  4. Надання звітів про виконану роботу. Після налаштування та запуску РК ми складаємо зведення, де вказано витрати бюджету та ефективність кампанії.

Всі ці аргументи позиціонують Elit-Web як надійну агенцію, якій можна довірити налаштування реклами без ризиків втратити бюджет і залишитися з незадовільним результатом.

Вартість контекстної реклами на західний ринок

Оплата списується двома способами: за клік або 1000 показів. У будь-якому випадку назвати точні цифри з порога неможливо. Вартість реклами може суттєво відрізнятись, оскільки фіксованої ціни немає. Залежить вона від ряду факторів:

  • затребуваності продукту чи послуги;
  • точності налаштувань. Зокрема велику роль відіграє таргет. Чим детальніше підібрано регулювання, тим нижче можна опустити ціну цільової дії;
  • бюджету;
  • конкуренції.

По суті вартість можна вказати на свій розсуд. Але важливо враховувати нюанс, що Google Ads оголошення відбираються за типом аукціону. Якщо конкуренція висока, програма автоматично відбирає і показує публікації з найвищим CTR і більшою ставкою в порівнянні з іншими.

Але важливо врахувати, що керування ставкою – особлива наука. Не можна визначати ціну в 100 доларів або 5 центів на власний розсуд і сподіватися на потік трафіку. Потрібно балансувати між вартістю та відвідуваністю. Ставки слід коригувати з урахуванням обсягу трафіку.

Підсумовуючи, відзначимо, що налаштування реклами за кордоном – це специфічне завдання, яке вимагає не тільки вміння працювати з рекламними кабінетами пошукових систем, а й знання тонкощів внутрішнього ринку країни. Забезпечити результат можна лише за умови наявності досвіду та знання актуальних тенденцій. Ми в Elit-Web не просто надаємо послугу налаштування, а можемо гарантувати результат, забезпечити індивідуальний підхід під час укладання стратегії рекламної кампанії для кожного закордонного клієнта.