0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Західне просування інтернет магазинів в США і Європі

Поділіться
Зміст

    Якщо ви плануєте або вже відкрили рітейл за кордоном, вам потрібно SEO . У цій статті ми пояснимо, чому вона потрібна, і розповімо, як правильно це зробити.

    Закордонне SEO для рітейл-ніші

    Навіщо закордонному офлайн-бізнесу SEO?

    Через всесвітню діджіталізацію. Згідно з опитуванням, майже 80% американських та європейських покупців перед походом до магазину «пірнають» в інтернет. Там вони читають відгуки, попередньо вивчають асортимент, стежать за знижками та розпродажами. При цьому 70% користувачів не відкривають усе, що знаходиться нижче 5-го посилання у видачі. Щоб потрапити до топ-5, бізнес інвестує у просування сайтів . Що дає?

    Більше відвідувачів. Максимальну кількість трафіку одержує той, хто зумів пробратися на першу сторінку видачі. У США популярний локальний пошук (коли людина шукає в інтернеті, який з магазинів знаходиться до нього найближче). З цієї причини тут мають сайти навіть офлайн-супермаркети.

    Можливість оперативно повідомляти відвідувачів про акції . Значна частина населення США та Західної Європи закуповується виключно на розпродажах. Маючи сайт, ви зможете повідомляти про акції у відповідному розділі.

    Навіщо закордонному офлайн-бізнесу SEO

    Довіра покупців. За кордоном віддають перевагу алгоритмам Google. Якщо всесвітня пошукова система вирішила підняти вгору саме вашу сторінку, значить, вам справді можна довіряти.

    Економія бюджету на маркетинг. Відвідувачі надходять самі, вводячи запит через пошуковий рядок Google. Власнику сайту не потрібно платити за такі переходи, чого не скажеш про контекстну рекламу. Остання приносить перших клієнтів миттєво, але кожен клік коштує грошей.

    Особливості рітейл-ніші за кордоном

    Супермаркети США та Західної Європи кардинально відрізняються від вітчизняного рітейлу. Ось кілька основних особливостей.

    Якість обслуговування . Все продумано до дрібниць: часто в магазинах можна зустріти візки з карткою супермаркету та відділенням для собак, автомати з видачі хліба (в результаті його ніхто не чіпає руками вкотре), апарати для перемелювання зерен кави.

    Дисконтні картки та бонуси . Крім знижок, закордонні рітейли часто пропонують додаткові дрібниці для лояльності (наприклад, безкоштовний еспресо при покупці на певну суму).

    Екологічні тренди . Жодного поліетилену! Якщо ви забули шопер, у супермаркеті Німеччини вам швидше запропонують картонну коробку з-під овочів, аніж пакет. У закордонному рітейлі часто можна зустріти акції, що стосуються розумного споживання (наприклад, безкоштовна скринька зелені, що втратила товарний вигляд, яку можна забрати для домашніх вихованців).

    Особливості рітейл-ніші за кордоном

    Доброзичливість до дітей . Якщо дитина розкапризувалась і не дає батькам спокійно вибрати продукти, їй безкоштовно запропонують банан, сосиску чи шматочок сиру.

    Розпродажі та знижки до 80% на товари з терміном придатності, що закінчується . Частина населення постійно стежить за подібними акціями та поповнює запаси виключно за зниженою ціною.

    У США та Західній Європі прийнято закуповуватись продуктами та повсякденними товарами рідко та надовго. При цьому більшість супермаркетів мають неймовірно широкий асортимент: на одну позицію відводять кілька рядів стелажів. Один із американських молів заявляє: «Якщо ви самі не знаєте, чого хочете, приходьте до нас. В нас це є».

    Відмінності зарубіжного SEO для рітейлу

    Щоб сайт потрапив на першу сторінку видачі, його потрібно просувати за ключовими словами – тими самими, які користувач вводить у пошук Google, коли хоче знайти певний товар. Наприклад, ось так:

    Відмінності зарубіжного SEO для рітейлу

    На цьому прикладі бачимо: користувач ввів пошуковий запит "cheese cheddar Edinburgh". Перші три посилання ведуть на сайти, яким краще за інших вдалося просунути сторінку за цим конкретним ключовим запитом.

    Нюанс рітейл-ніші полягає в тому, що товарів дуже багато (а реалії зарубіжжя вимагають, щоб їх було ще більше). І кожному потрібна окрема оптимізована під свої ключові запити сторінка. SEO для зарубіжного рітейлу - це тривалий і громіздкий процес.

    Загалом західний та вітчизняний підходи до інтернет-просування відрізняються кардинально. Ось кілька найпоширеніших особливостей американського та західноєвропейського SEO:

    1. Складніше потрапити до топу. Російськомовних сайтів в інтернеті – лише 5,7%, тоді як англомовних – понад 55%. Тому західні алгоритми просунутіші – у них більше матеріалів для порівняння та ранжування.
    2. Переважна більшість «довгохвостих» ключових запитів – таких, що містять 5-6 і більше слів в одній фразі. Американці часто гуглять за допомогою голосового пошуку – це зручно, оскільки можна швидко уточнити у запиті багато деталей. Наприклад, «де поруч знаходиться супермаркет із готовою їжею». Кожна сторінка повинна бути оптимізована за допомогою таких ключів.
    3. Акцент на якісному контенті. Крім того, для SEO потрібні оптимізовані статті. На Заході їх використовують не лише для «галочки» та включення ключових фраз – вони мають бути читабельними, цікавими та корисними для споживача. Це важливо для алгоритмів Google.
    4. Зовнішній контент теж може бути добротним. Ще один пул робіт з SEO – це нарощування маси посилань. Інакше кажучи, на сайт мають вести посилання ззовні, тому алгоритм Google розуміє, що інтернет-магазину можна довіряти. Для просування вітчизняних сайтів сеошники користуються спеціальними біржами, де можна швидко розмістити дешеві та не особливо якісні тексти з посиланнями. За кордоном цей спосіб нелегальний, а тому не має попиту. Щоб наростити масу посилань на іноземний сайт, необхідно домовлятися з авторитетними медіа, які, у свою чергу, дорожать репутацією, тому навіть за гроші не публікуватимуть поганий контент.

    Приклад оформлення блогу на сайті американського супермаркету

    Приклад оформлення блогу на веб-сайті американського супермаркету.

    Як просувати рітейл-нішу за кордоном?

    SEO-просування рітейл-ніші за кордоном – складний та громіздкий процес, що вимагає сил, часу та англомовного сайту. Ось кілька основних рекомендацій:

    • створіть та оптимізуйте мобільну версію сайту. Більшість покупок за кордоном здійснюють через смартфони;
    • переведіть заходи ваги у загальноприйняті для цього регіону;
    • розширюйте максимум асортимент, а разом з ним – кількість інтернет-сторінок;
    • забезпечте сайт розділами «Відгуки» та «Блог». В останньому можна розміщувати статті як безпосередньо, що стосуються товарів, так і побічно відносяться до ніші. Наприклад, продуктовий інтернет-магазин може публікувати рецепти, поздоровлення зі святами (а з ними – і готові списки покупок для святкового столу);
    • заведіть та регулярно оновлюйте розділи «Акції» та «Розпродаж». Німецький супермаркет без цінників Reduced – це супермаркет;
    • публікуйте контент, яким легко та приємно ділитися. Найпростіше це робити в бізнес-акаунті Facebook та Instagram. Лайки та репости забезпечать швидку та природну рекламу серед цільової аудиторії;
    • звертайте увагу на зображення – їх також потрібно оптимізувати під релевантні ключові запити;
    • Не перевантажуйте сторінку складними анімованими елементами – можуть гальмувати швидкість завантаження, у результаті користувачі легко закриють ресурс.

    Як просувати рітейл-нішу за кордоном

    Зарубіжні інтернет-магазини найчастіше пропонують готові рішення – пакети продуктів для кейтерингу чи святкового столу.

    Користувачі США та Західної Європи звикли до комфорту. На сайті інтернет-магазину все має бути продумано до дрібниць: юзабіліті, зручна система сортування та фільтрів, рядок пошуку, повна інформація про доставку, всілякі способи оплати. Реєстраційна форма полегшена, містить максимум 3-4 поля для заповнення.

    Скільки коштує SEO для просування за кордоном?

    Закордонне SEO для рітейл-ніші – це дорого. Вартість зовнішніх посилань та англомовного контенту набагато вища, ніж у країнах СНД. Прайс SEO-оптимізатора в США варіюється в межах 100-300 $ за годину. Ніша рітейла висококонкурентна, доведеться змагатися з сайтами, які роками вкладали солідні суми у маркетинг. На старті новий проект вимагатиме від 10 000$ інвестицій на місяць.

    Робота вітчизняних оптимізаторів коштує менше – від 2500 $. Але тут необхідно врахувати два нюанси:

    • вітчизняні сеошники часто починають з однієї й тієї ж помилки: для просування сайту за кордоном використовують ті ж звичні прийоми, що й для будь-яких інших ресурсів. Це так не працює;
    • через відмінності в мові та менталітеті вам все одно буде потрібно регіональний менеджер.

    Як досягти компромісу між ціною та ефектом? Звертайте увагу на оптимізаторів, які вже мають досвід з оптимізації зарубіжних сайтів. Запросіть кейси та відгуки по тематиках, що вас цікавлять. Досвід у ніші значно підвищує шанси на окупність інвестицій.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом