Зв'язатися

SMM просування у соціальних мережах

Email
Телефон
Адреса Web-ресурсу

Social Media Marketing від Elit-web

Один з найбільш дієвих способів сучасного маркетингу, зручний інструмент комунікацій з потенційними покупцями та клієнтами, спосіб залучити потрібну аудиторію та сформувати відомий образ бренду.
Комплексна стратегія
Аналізуємо бізнес-процеси та цільову аудиторію. Розробляємо стратегію комплексного маркетингу для збільшення Вашого продажу.
Максимальна ефективність
Наша агенція використовує усі інструменти інтернет-маркетингу: контекстну та таргетовану рекламу, SEO, SMM та PR.
100% досягнення результату
Завдяки професійній команді агенції та досвіду ми неминуче досягаємо результату.
Безкоштовний прогноз рекламного бюджету
Email
Телефон
Адреса Web-ресурсу

Етапи SMM просування

Для того, щоб СММ-просування було ефективним, його поділяють на наступні етапи:

Визначення плану дій із чітким покроковим планом заходів

Детальніше Сховати

Спочатку вивіряється мета створення піар компанії, і навіть записуються терміни виконання всього обсягу робіт. Наприклад, ціль - збільшення потоку відвідувачів на сайт. Терміни – два місяці. Завдання СММ – забезпечити перехід потенційних клієнтів на сайт.

Вибір тактики просування та спілкування

Детальніше Сховати

Дуже важливий пункт, тому що він веде безпосередньо до наступного пункту. На такому місці повинен бути експертний співробітник, який доброзичливо, терпляче і цікаво розповідатиме про товар, що просувається. Бажано, щоби співробітник умів ще й продавати. Важливо, щоб така людина була в одній особі, тому що пересилання покупця від одного фахівця до іншого значно знижує довіру клієнта. Найкраще звернутися за допомогою до агентства, яке займається просуванням. Вони можуть знайти спеціаліста, який вестиме діалог від імені компанії, а власник бізнесу лише постачатиме інформацією.

Створення вмісту ресурсу

Детальніше Сховати

Наповненням контенту має займатися спеціаліст. Причому суворо відповідно до технічної документації. Це означає, що найкраще для опису зрозумілою для людей мовою найняти копірайтера, але при цьому забезпечити його всією інформацією щодо товару. Тоді контент буде збудовано за всіма правилами хорошого тексту.

Створення приводу спілкування із зазначенням даних

Детальніше Сховати

Як продавця, так і покупця. Необхідно залучати людей до розмови таким чином, щоб вони залишали якомога більше своїх даних з дозволом повідомляти їх про нові акції, знижки, надходження товару. Це також завдання спеціаліста з пункту 2. А також у бренду мають бути контакти, чим більше, тим краще. Іноді барвистий сайт і аккаунт, що живе бурхливим життям, гублять елементарно відсутність контактних даних!

Оцінка результатів

Детальніше Сховати

Тут варто щомісяця вимагати рух в акаунті, кількість переходів і кількість купленого товару за допомогою соціальних мереж.

Тарифні плани

Лайт
Оптимальний
Преміум
Створення контент-плану
9-12 публікацій
12-16 публікацій
12-16 публікацій
Створення публікацій
9-12
12-16
12-16
Промальовка Highlights
Створення сторі
7-12
7-12
12-16
Створення конкурсів/акцій 1 шт.
Адміністрування сторінки
Створення фотоконтенту від 10-20 фотографій для контенту
-
-
Підбір та аналіз 3-5 блогерів / інфлюєнсерів
-
Створення відео для просування сторінки
-
-
Запуск 3 рекламних кампаній
ГАРАНТОВАНИЙ ПРИРІСТ ЗАЛУЧЕНОСТІ ПОСТІВ
-
Створення та проведення опитувань
Створення рекламних креативів та офферів
8-12
8-12
15-20
Створення стратегії просування бренду
Встановлення коду пікселя на сайт
-
Ведення рекламних кампаній
Вартість послуги
13 000 грн
17 000 грн
31 000 грн
Бюджет на рекламу
7 000 грн
10 000 грн
14 000 грн
Нас обирають

Що кажуть наші клієнти

Подивіться, що люди говорять про наші унікальні та ефективні методики.
sonceprom.com
jobs.ua
Dybok.ua
Makintour.ua
ЄвроДиван
Сarmor
Бюро перекладів Калина

SMM-просування — це зручний та ефективний метод розвитку бренду та реалізації продукту через соціальні мережі. Велика кількість передплатників на аккаунт, що вторить основному ресурсу, дає можливість постійно інформувати велику кількість людей про новинки, акції або ж просто нагадувати про можливість придбати той чи інший товар.

При грамотному оформленні облікового запису самі люди стають джерелом вашої реклами, оскільки пересилають один одному посилання, а також самостійно розміщують інформацію про продукт у своїх облікових записах, що збільшує кількість охоплення ЦА без додаткових вливань.

Завдання, які може вирішити SMM-маркетинг

SMM-маркетинг — це інструмент, який допомагає вирішувати дуже широке коло завдань:

  • Виведення нового товару на ринок вимагає його впізнаваності.

У цьому випадку досвід соцмереж безцінний, так як подання інформації в неофіційному рекомендаційному стилі набагато більше спонукає людей до покупки.

  • Значна економія на рекламі.

Грамотний SMM-спеціаліст здатний так налаштувати роботу облікового запису, що навіть при малому бюджеті віддача від соцмереж буде істотна. Тому що інформація, як правило, потрапляє у сферу інтересів споживача.

  • Живе спілкування — це вірний шлях довіри споживача.

А в соцмережах можна безпосередньо спілкуватися з клієнтами, які у коментарях ставлять питання. Людину це не зобов'язує до покупки, вона не відчуває незручностей й охочіше йде на спілкування.

Послуги СММ дуже добре працюють у різних сферах, таким чином можна просувати продукти харчування, модні речі, особисті бренди і так далі, тому що доступні інструменти для налаштування дозволяють знайти кінцевого покупця для будь-якої ніші.

Чому варто вибрати SMM від Elit-Web

Наша компанія має досить яскраві проекти, які можна знайти у портфоліо, і ми постійно вдосконалюємо свою майстерність. Тому послуги smm-просування від Elit-Web користуються такою популярністю.

При замовленні smm-послуг ми завжди проконсультуємо вас, які кроки потрібно зробити, щоб обліковий запис працював з повною віддачею.

Поширені запитання

#

Що таке послуги SMM?

Це інструмент інтернет-маркетингу, суть якого полягає у залученні трафіку із соціальних мереж. Комплекс робіт включає розробку стратегії, створення контент-плану, написання та розміщення постів, настроювання таргетованої реклами тощо. CMM-розкрутка добре працює на впізнаваність бренду та імідж компанії, а також генерує продаж за рахунок залучення людей на сайт.

Що таке стратегія SMM?

Стратегія SMM-просування — це довгостроковий план розвитку спільноти та досягнення поставлених цілей, який враховує особливості вашого бізнесу та аудиторії.

Формування стратегії просування у соцмережах ґрунтується на наступних етапах:

  1. Ми проводимо аналіз компанії та сегментацію ЦА.
  2. Визначаємо головні завдання: залучення клієнтів, зростання впізнаваності, підвищення споживчої лояльності та ін.
  3. Спираючись на завдання спільноти, ми створюємо рубрикатор та контент-план.
  4. Складаємо план збільшення охоплення за допомогою таргетованої реклами, PR-постів в інших спільнотах та лідерів думок.

Після старту робіт ми щомісяця аналізуємо ефективність різних типів постів та коригуємо стратегію для кращого результату.

Що дає SMM просування?

Соціальний медіа-маркетинг виконує такі завдання:
  • залучення клієнтів чи покупців;
  • формування репутації та іміджу бренду;
  • підвищення споживчої лояльності;
  • підвищення популярності та впізнаваності бренди;
  • формування постійної клієнтської бази;
  • презентація нових типів продуктів та послуг.

За допомогою соцмереж ви привертаєте увагу цільових користувачів і налагоджуєте постійну комунікацію з ними. Це маркетинговий інструмент для тривалої взаємодії, і він незамінний для розвитку вашого бренду.

Скільки коштують послуги СММ?

Не вдасться точно зазначити вартість. Вона формується індивідуально з урахуванням переліку послуг. Фахівці виконають аудит і після цього рекомендують оптимальні інструменти просування. Наприклад, можна обійтися без налаштування реклами, що таргетує, і заощадити на цьому, але так ви втрачаєте потенційних покупців.

Як оцінити ефективність маркетингу у соціальних мережах?

Для кожної мети та проекту підбираються індивідуальні KPI (ключові показники ефективності), дані про зміну яких ви регулярно отримуєте у формі звіту. Для кожного бізнес-завдання існують власні головні метрики ефективності:
  • для брендингу — охоплення — зростання кількості активних підписників, перегляди рекламних оголошень;
  • для залучення клієнтів та покупців — кількість переходів на сайт та відсоток користувачів, які вчинили цільову дію;
  • для репутаційних цілей — залучення ЦА: репости, оцінки, коментарі.

У процесі роботи ми регулярно надсилаємо звіти про динаміку змін KPI.

Контакти
  • Україна
  • США
  • Польща
Телефон

0-800-330-521

Адреса

м. Київ, вул. Драгомирова, 2а 440 (секція 2, 23 поверх)

Адреса

4131 Pheasant Trail Ct #5 Arlington Heights, IL 60004

Адреса

53-238, Wrocław, ul. Ostrowskiego 7/414

Напишіть нам