Аналіз цільової аудиторії є центральним компонентом нашої маркетингової стратегії та гарантією успіху вашої компанії в соціальних мережах. Детальний аудит дає повну інформацію про те, хто є потенційними клієнтами, які їхні інтереси, якими платформами вони користуються, як можна розширити їхню кількість. Важливо знати про свого споживача практично все: вік, стать, місце роботи, дохід, місце проживання, хобі й інтереси. Надалі ці дані допоможуть скоротити витрати на рекламу та збільшити конверсії. Також завдання SММ полягає в тому, щоб визначити основних конкурентів і виділити сильні та слабкі сторони бренду. Це в перспективі дасть змогу поліпшити позиціонування.
Планування стратегії в соціальних мережах починається з постановки цілей, до яких ми будемо прагнути, надаючи послуги SMM-просування. Наші фахівці допомагають клієнтам сформулювати основні завдання та створити чіткий план щодо їх вирішення. Розробка SMM стратегії та її реалізація дають змогу підвищити впізнаваність бренду, згенерувати ліди, поліпшити продажі, розширити цільову аудиторію компанії, збільшити залученість спільноти та залучити трафік на сайт. SMM-стратегія, розроблена з урахуванням аналізу тематичної ніші та позиції конкретної компанії, підкреслить індивідуальність бренду й основні цінності. Чіткий план, розроблений на цьому етапі, допоможе оцінити рентабельність інвестицій у соціальних мережах і сформувати точні ціни на SMM-послуги.
Контент-план — це багаторівнева стратегія, в якій вказується, якою інформацією ви хочете поділитися, де та коли. Планування публікацій для соціальних мереж, виконане нашими SММ-маркетологами, допоможе досягти раніше поставлених цілей. Ми враховуємо особливості комунікації в соцмережах і пропонуємо різноманітні формати для контент-плану — від мемів, фотографій продуктів і призначеного для користувача контенту до створення відео, запуску стрімів і багато іншого. Ми надамо всі інструменти управління соціальними мережами, які допоможуть вам організувати власну медіатеку та заздалегідь запланувати публікації.
Підтримка нашого digital-агентства полягає в тому, щоб не тільки розпланувати кампанії в соціальних мережах, а й ретельно стежити за їхніми результатами та своєчасно реагувати на будь-які зміни. Ми застосовуємо комплексний підхід і регулярно оновлюємо дані про поведінку користувачів у соціальних мережах, щоб коригувати роботу. У нас є досвід ведення соцмереж корпоративних клієнтів у різних секторах і галузях. Ми допоможемо зі створенням контенту й управлінням соцмережами, а також розрахуємо, чи отримаєте ви вигоду від реклами в них. Згодом ви обов'язково побачите значні результати у своїй соціальній активності та зростання популярності сторінки в соціальних мережах.
Акаунти в соцмережах давно вже стали місцем для ведення бізнесу та комунікації бренду. Розширити число клієнтів можна за допомогою таргетованої реклами. Наші фахівці допоможуть розробити креативи для оголошень і налаштують їх відповідно до вимог платформи. З урахуванням того, на яких споживачів орієнтується ваш бренд, зберуть аудиторії та запустять кампанії. З нами ви легко зможете визначити, яким типом контенту краще поділитися. Створення єдиного рекламного кабінету та використання його як центру управління завданнями спрощують контроль за різними каналами просування та продажами через різні платформи. Професійне налаштування таргетованої реклами дозволяє отримати більш високий результат і не витрачати великий бюджет.
Сьогодні немає сумнівів у тому, що вибір впливової особи може суттєво розширити вплив вашого бренду в соцмережах. Наші фахівці допоможуть знайти блогерів, які працюють у вашій тематичній ніші. Ми розуміємо, що вони мають відображати ваш бренд з точки зору стилю, етики та світогляду. Далі ми перевіримо, чи співпрацювали вони з конкурентами, проаналізуємо аудиторію їхніх підписників, оцінимо особливості їхньої роботи в інтернеті. Потім наші фахівці розроблять детальний бриф для інфлюенсерів з урахуванням зображень, кількості постів, будь-яких рекомендацій щодо копіювання та хештегів, встановлять чіткі терміни. Вся ця робота допоможе розширити число шанувальників вашої компанії.
Аналіз ефективності SMM-просування завжди має бути пріоритетом. Це не тільки допомагає оптимізувати витрати на ведення акаунтів у соцмережах, таргетовану рекламу, а й розкриває додаткові дані про ваших клієнтів і продукти, які можна буде застосувати в інших сферах бізнесу. Ми регулярно розраховуємо показники конверсії, оцінюємо постійну цінність для кожної аудиторії, детально вивчаємо параметри таргетингу, а також створюємо додаткові кампанії для різних сегментів. Оптимізація ставок для кожної аудиторії, корекція СММ-стратегії, виконана нашими фахівцями, дозволяють збільшити результативність роботи в соцмережах.
Для того щоб виміряти ефективність нашої роботи, ми надаємо клієнтам щомісячні звіти. Усі дані базуються на даних, отриманих за допомогою аналітичних сервісів. У звітах є інформація про статистику за контентом, результати платного просування, дані про аудиторію бренду. Усе це допомагає розрахувати KPI, спланувати інші види робіт з маркетингового просування компанії, за необхідності внести корективи в проведену роботу. Такий прозорий і відкритий підхід до кожного проекту дає можливість домогтися найвищих результатів.
Формування стратегії просування у соцмережах ґрунтується на наступних етапах:
Після старту робіт ми щомісяця аналізуємо ефективність різних типів постів та коригуємо стратегію для кращого результату.
м. Київ, вул. Драгомирова, 2а 440 (секція 2, 23 поверх)
Schaumburg, 1821 Walden office SQ ST 400, IL 60172
53-238, Wrocław, ul. Ostrowskiego 7/414