Спочатку вивіряється мета створення піар компанії, і навіть записуються терміни виконання всього обсягу робіт. Наприклад, ціль - збільшення потоку відвідувачів на сайт. Терміни – два місяці. Завдання СММ – забезпечити перехід потенційних клієнтів на сайт.
Дуже важливий пункт, тому що він веде безпосередньо до наступного пункту. На такому місці повинен бути експертний співробітник, який доброзичливо, терпляче і цікаво розповідатиме про товар, що просувається. Бажано, щоби співробітник умів ще й продавати. Важливо, щоб така людина була в одній особі, тому що пересилання покупця від одного фахівця до іншого значно знижує довіру клієнта. Найкраще звернутися за допомогою до агентства, яке займається просуванням. Вони можуть знайти спеціаліста, який вестиме діалог від імені компанії, а власник бізнесу лише постачатиме інформацією.
Наповненням контенту має займатися спеціаліст. Причому суворо відповідно до технічної документації. Це означає, що найкраще для опису зрозумілою для людей мовою найняти копірайтера, але при цьому забезпечити його всією інформацією щодо товару. Тоді контент буде збудовано за всіма правилами хорошого тексту.
Як продавця, так і покупця. Необхідно залучати людей до розмови таким чином, щоб вони залишали якомога більше своїх даних з дозволом повідомляти їх про нові акції, знижки, надходження товару. Це також завдання спеціаліста з пункту 2. А також у бренду мають бути контакти, чим більше, тим краще. Іноді барвистий сайт і аккаунт, що живе бурхливим життям, гублять елементарно відсутність контактних даних!
Тут варто щомісяця вимагати рух в акаунті, кількість переходів і кількість купленого товару за допомогою соціальних мереж.
SMM-просування — це зручний та ефективний метод розвитку бренду та реалізації продукту через соціальні мережі. Велика кількість передплатників на аккаунт, що вторить основному ресурсу, дає можливість постійно інформувати велику кількість людей про новинки, акції або ж просто нагадувати про можливість придбати той чи інший товар.
При грамотному оформленні облікового запису самі люди стають джерелом вашої реклами, оскільки пересилають один одному посилання, а також самостійно розміщують інформацію про продукт у своїх облікових записах, що збільшує кількість охоплення ЦА без додаткових вливань.
SMM-маркетинг — це інструмент, який допомагає вирішувати дуже широке коло завдань:
У цьому випадку досвід соцмереж безцінний, так як подання інформації в неофіційному рекомендаційному стилі набагато більше спонукає людей до покупки.
Грамотний SMM-спеціаліст здатний так налаштувати роботу облікового запису, що навіть при малому бюджеті віддача від соцмереж буде істотна. Тому що інформація, як правило, потрапляє у сферу інтересів споживача.
А в соцмережах можна безпосередньо спілкуватися з клієнтами, які у коментарях ставлять питання. Людину це не зобов'язує до покупки, вона не відчуває незручностей й охочіше йде на спілкування.
Послуги СММ дуже добре працюють у різних сферах, таким чином можна просувати продукти харчування, модні речі, особисті бренди і так далі, тому що доступні інструменти для налаштування дозволяють знайти кінцевого покупця для будь-якої ніші.
Наша компанія має досить яскраві проекти, які можна знайти у портфоліо, і ми постійно вдосконалюємо свою майстерність. Тому послуги smm-просування від Elit-Web користуються такою популярністю.
При замовленні smm-послуг ми завжди проконсультуємо вас, які кроки потрібно зробити, щоб обліковий запис працював з повною віддачею.
Формування стратегії просування у соцмережах ґрунтується на наступних етапах:
Після старту робіт ми щомісяця аналізуємо ефективність різних типів постів та коригуємо стратегію для кращого результату.
За допомогою соцмереж ви привертаєте увагу цільових користувачів і налагоджуєте постійну комунікацію з ними. Це маркетинговий інструмент для тривалої взаємодії, і він незамінний для розвитку вашого бренду.
У процесі роботи ми регулярно надсилаємо звіти про динаміку змін KPI.
м. Київ, вул. Драгомирова, 2а 440 (секція 2, 23 поверх)
4131 Pheasant Trail Ct #5 Arlington Heights, IL 60004
53-238, Wrocław, ul. Ostrowskiego 7/414