Вихід на закордонний ринок – це додаткові можливості розвитку вашого бізнесу. Завдяки залученню нової платоспроможної аудиторії ваша компанія зростатиме та приноситиме відмінний дохід.
Користувачі та пошукові системи на англомовному ринку більш вимогливі до якості сайту та контенту. Специфіка просування там потребує комплексної роботи. Необхідно правильно підібрати стратегію, розуміти особливості ніші та постійно моніторити конкурентів.
Ринок, наприклад, США набагато динамічніший, ніж звичний ринок СНД, але й результат для бізнесу в рази цікавіший. Наш досвід у даній ніші допомагає клієнтам отримувати максимальну віддачу від своїх інвестицій у проєкт
Перший етап перед розкручуванням сайту – робимо ресерч ринку та аналіз конкурентів. Аналіз ніші – це важливий момент перед запуском будь-якого онлайн-бізнесу під закордонний ринок. Даний аналіз проводиться з метою визначення, наскільки дана ніша або цільовий ринок можуть бути перспективними. З даного етапу починається робота з проєктом, оскільки важливо на самому старті робіт оцінити конкуренцію, що очікувати і які ресурси знадобляться для виходу в топ
Формуємо стратегію і знаходимо точки зростання сайту. Після того як перший етап з аналізом ніші конкурентів завершили, на основі нього складається стратегія просування сайту. Тобто ми чітко повинні розуміти, що нам робити в найближчі 6–9–12 місяців для досягнення поставлених цілей.
Технічний і юзабіліті-аудит, формування структури і ядра, створення контенту. Етап, у якому об'єднані всі аспекти внутрішньої оптимізації сайту. Починаючи технічним аудитом проєкту, який на старті допомагає виправити всі технічні проблеми, реалізувати той чи інший функціонал на сайті, і до збору семантики та створення контенту, який дасть нам можливість ранжуватися за потрібними нам ключовими словами.
Робота з масою посилань, від аутрічу до інших методів будування посилань. При аналізі ніші ми також виділяємо в окремий блок, то які посилання використовують у ніші, в якій кількості, і на старті це допомагає визначити вектор того, які і яку кількість посилань нам потрібні, щоб бути конкурентним на ринку. Типи посилань залежать від ніші, оскільки скрізь вони відпрацьовують по-різному.
Моніторинг проєкту, робота з Google Analytics, пошук нових точок зростання, щоб розвивати проєкт далі, і найголовніше, розуміти, наскільки проєкт рентабельний, скільки замовлень/дзвінків отримує клієнт, і постійно покращувати дані показники).
Найважливішим етапом є саме реалізація задуманої раніше стратегії для проєкту, а звітність дає розуміння клієнту, які роботи ведуться над проєктом, які результати він отримує.
м. Київ, вул. Драгомирова, 2а 440 (секція 2, 23 поверх)
4131 Pheasant Trail Ct #5 Arlington Heights, IL 60004
53-238, Wrocław, ul. Ostrowskiego 7/414