0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс: Просування інтернет-магазину меблів Великобританією

Поділіться
Зміст

    Наш черговий кейс із просування сайту, орієнтованого на англомовну аудиторію. Прекрасний приклад того, як можна ефективно збільшити трафік навіть з урахуванням великої конкуренції на онлайн-ринку UK.

    Вихідна інформація щодо проекту

    Назва компанії : Cosywood

    Мета клієнта : збільшити трафік на сайт та підвищити продажі

    Реєстрація домену : 2015

    Послуга : просування сайту

    Тематика : дерев'яні меблі

    Особливості ніші : вузька, висококонкурентна

    Регіон : UK

    Результат роботи : зростання трафіку в 4 рази на рік

    вихідна інформація щодо проекту

    З якими проблемами до нас прийшов клієнт

    Оскільки ніша специфічна, власник сайту не міг розраховувати на великий потік відвідувачів. Проблему посилювала сильна конкуренція в пошуковій видачі. Топові місця займали "старожили", а також великі агрегатори.

    З урахуванням того, що у клієнта був обмежений бюджет, задіяти безліч каналів трафіку неможливо. З цієї причини ми порекомендували найбільш виправданий та ефективний метод – пошукове просування. До речі, згодом клієнт почав залучати на сайт людей та через контекстну рекламу.

    Спочатку наявний трафік у 1132 користувача на місяць був слабким. У цій ніші можна отримати набагато більше відвідувачів і, отже, збільшити продажі. Ця мета стояла перед клієнтом. Він звернувся по наші послуги, і ми почали просування сайту в пошуковій системі.

    з якими проблемами до нас прийшов клієнт

    Стратегія та плани з опрацювання сайту

    Відразу ми розпочали аналіз ніші та конкуренції на ринку Великобританії. Виявили, що сильних сайтів у видачі чимало, але ми все одно мали хороші перспективи для розвитку. Далі завдання полягали у:

    1. Опрацювання структури сайту . Ми продумали зручну навігацію ресурсу, яка позитивно позначиться на поведінкових факторах та загальної ефективності веб-сторінки.
    2. Виконання технічного аудиту . Нашою метою було знайти ті проблеми, які знижують якість ресурсу та в майбутньому можуть негативно вплинути на процес просування. Йдеться про дублі сторінок, слабку швидкість завантаження сайту, помилки редиректів і т.д.
    3. Аналіз посилання профілю та розробка стратегії по ньому . Заплановано було збільшити кількість зовнішніх посилань за рахунок аутрича, форумів, тематичних майданчиків. Така стратегія давала повільне, але стабільне та якісне зростання трафіку на сайт.
    4. Підготовка та публікація якісного контенту на сайті . Наголос зробили на опрацювання матеріалу для пріоритетних сторінок.
    5. Налаштування Call Tracking . Інструмент дозволяє власнику сайту записувати та прослуховувати дзвінки для покращення роботи співробітників, таргетувати та переадресовувати їх, налаштовувати привітання та голосове меню.
    6. Аналіз поведінки користувачів на сайті . Ці роботи дали нам цінну інформацію про причини, з яких відвідувач закриває сторінку, не здійснивши цільової дії. Розуміння факторів відмови дозволяє усунути їх та створити дійсно цікавий, зручний сайт для потенційних покупців.

    Крім того, ми продумали стратегію додавання нових сторінок, складання семантичного ядра запитів. Вийшла гарна база для ефективної реалізації плану просування.

    Які проблеми ми виявили

    Детальний аудит сайту дозволив виявити технічні недоліки на сайті. Це були сторінки, що дублюються, помилки пагінації, слабка швидкість завантаження, відсутність мікророзмітки, і 404-помилки.

    Як ми покращили сайт

    Крок 1. Опрацювання контенту + зовнішні посилання

    Ми зібрали семантику, визначили пріоритетні та низькоконкурентні ключові слова:

    зростання позицій за пріоритетними категоріямизростання позицій за категоріями

    Збільшити позиції вдалося за рахунок контенту та точкового опрацювання сторінок посиланнями. Ми написали багато нових текстів, зробили якісну перелінковку, прописали заголовки, тайтли та описи.

    Високочастотних ключів у ніші було мало, тому ми вирішили зосередитись в основному на низькочастотних та середньочастотних запитах.

    Тепер за посиланнями:

    Спочатку було 19 унікальних доменів, що посилалися на наш ресурс. Це стало головною точкою зростання сайту. Ми почали планомірно нарощувати профіль посилання за допомогою різних джерел: аутрич, форуми, профілі і т.д.

    Ситуація на старті робіт з просування:

    старт робіт - домени

    Зараз:

    зараз - домени

    Оскільки бюджет був обмежений, ми збільшували профіль посилання плавно по 10 доменів на місяць. Лінки робили переважно безанкорними, але точково використовували анкорні. За 12 місяців роботи вдалося наростити посилальну масу в 6 разів, причому виключно «білими» способами. Тобто із нульовим ризиком потрапити під санкції від пошукової системи.

    Крок 2. Технічна оптимізація

    У ході аудиту ми знайшли багато помилок на сайті. Виправили всі ці недоліки, а також згенерували карти ресурсу, налаштували шаблон метатегів, впровадили мікророзмітку, підвищили швидкість завантаження сторінок. Ми пропрацювали всі параметри технічної оптимізації, що забезпечило швидку та повну індексацію сторінок ресурсу та його кращу взаємодію з роботами пошукової системи.

    Крок 3. Опрацювання закритих сторінок фільтрів

    На сайті були сторінки, які не індексувалися пошуковою системою. Ми взялися за їхнє доопрацювання: написали корисний контент, виконали оптимізацію і почали відкривати для індексації. Це стало ще однією точкою зростання сайту.

    Коментар нашого експерта

    Головна складність за проектом полягала в тому, що товарів на сайті було небагато. При цьому самі меблі коштували недешево навіть за мірками Великобританії. Виходячи з цього ми були обмежені в семантичному ядрі, через що сфокусувалися на середньочастотних ключовиках.

    Окрім цього, після аудиту юзабіліті було ухвалено рішення змінити дизайн сайту. Оскільки за часом це випало на сезон продажу, ми відклали завдання до березня.

    На даний момент спостерігаються зовсім невеликі просідання по трафіку, але ми працюємо над відновленням сайту.

    Олександр Олександр , SEO Team Lead

    Результати просування

    Метою клієнта було збільшити органічний трафік із пошукової системи та підвищити тим самим продажі. На момент звернення до нас ситуація щодо сайту була такою:

    трафік на момент старту робіт

    Через рік наполегливої роботи над ресурсом досягли таких показників:

    досягли таких показників

    Таким чином, ми збільшили кількість унікальних відвідувачів з 1132 до 4158 на місяць. Тобто – у 4 рази!

    Висновки та плани щодо подальшого просування

    Збільшення трафіку пошуку в 4 рази на рік – це реальний результат роботи над проектом Cosywood. Але ми на цьому не зупиняємось. Далі потрібно працювати над впізнаваністю бренду, оптимізувати фактори поведінки на сайті. З огляду на те, що контент поступово стає неактуальним, його крадуть конкуренти, які періодично мають намір оновлювати матеріали для збереження позицій.

    Крім того, разом із клієнтом ми продумали новий дизайн для сайту та розширили поточну структуру. Далі плануємо ще більше завдань для завоювання меблевого онлайн ринку Великобританії.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    У вас проект у цій ніші і ви хочете таких самих результатів?