Промокод: XXXXXX
Аудит контекстної реклами

Аудит контекстної реклами

За результатами роботи ви отримаєте документ, що містить конкретний аналіз стану рекламних кампаній та інструкції щодо їх оптимізації.

Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Що таке аудит рекламної кампанії?

Аудит контекстної реклами — це детальна перевірка того, наскільки ефективними є ваші рекламні кампанії. У процесі роботи можна виявити помилки, оголошення з низькою віддачею та слабкі місця у стратегії. Аналіз акаунту особливо корисний, якщо реклама не дає очікуваних заявок чи продажів. Під час аудиту фахівці оцінюють структуру акаунту та коректність розподілу бюджету, перевіряють налаштування аналітики. Підсумком стане список рекомендацій щодо покращення роботи контекстної реклами. Регулярний аудит необхідний для підтримки ефективності просування на високому рівні. Правильно налагоджена рекламна кампанія дає більше результатів без збільшення бюджету.

Коли потрібен аудит контекстної реклами?

Аудит контекстної реклами — це корисний інструмент для оцінки ефективності кампаній і виявлення слабких місць. Такий аналіз особливо актуальний у ситуаціях, описаних нижче.

  • Самостійне налаштування кампаній

Якщо ви налаштовували акаунт Google Ads самостійно, не маючи достатнього досвіду роботи на платформі, ймовірність того, що були допущені неточності, зростає. Аудит дозволить виявити та виправити недоліки, завдяки чому ви отримаєте більш високу віддачу від вкладень у рекламу.

  • Робота з підрядниками

Якщо просуванням займалася стороння компанія, аудит допоможе оцінити якість роботи спеціалістів. Ви отримаєте інформацію про те, наскільки обґрунтовані витрати, чи відповідає структура акаунту вашим цілям і чи коректно налаштована аналітика.

  • Контроль штатного фахівця

Зовнішня перевірка буває корисною, якщо контекстною рекламою займається штатний співробітник. Іноді важливі деталі можуть бути втрачені. У такому разі аудит дасть свіжий погляд із боку. Далі ви зможете оптимізувати рекламні витрати та покращити стратегію.

  • Перевищення планового CPA

Якщо вартість заявки або купівлі вище запланованої, виникає необхідність проаналізувати, як працюють кампанії загалом. Аналіз допоможе з'ясувати причини цього явища: наприклад, можуть бути завищені ставки або невдало сегментована аудиторія.

  • Неефективні ключові фрази

Якщо більша частина бюджету йде на запити, які не приносять результатів, аудит виявить слабкі ключові слова, підкаже, які мінус-слова варто додати та як підвищити релевантність оголошень. Це допоможе покращити ROI рекламних кампаній.

Нас обирають

Які помилки допомагає виявити аудит рекламної кампанії?

Багато відмов

Це може сигналізувати про невідповідність між очікуванням користувача, який клікнув на оголошення, та змістом сайту. Далі належить прибрати такі нестиковки.

Недостатня релевантність оголошення

Якщо зміст оголошення не перегукується з наміром користувача або вводить його в оману, це призводить до нецільового трафіку.

Низька релевантність ключових запитів

Якщо ви просуваєте спеціалізований продукт, а в кампаніях використовуються надто загальні фрази, ви залучите багато випадкових користувачів, а конверсій не буде.

Неактивна оптимізація конверсії

Якщо не налаштовано цілей або не задіяно стратегії автоматичної оптимізації під конверсії, кампанія втрачає потенціал.

Невиправдано висока вартість конверсії

Якщо вартість залученого клієнта перевищує допустимий рівень, аудит допомагає визначити причини. Після усунення проблем показники рекламної кампанії покращаться.

Відмова від товарних оголошень

При продажу важливо максимально використовувати візуальні формати. Відсутність торгових кампаній призводить до зниження ефективності рекламного просування загалом.

Оголошення губляться серед конкурентів

Якщо реклама не помітна на тлі конкурентів, аудит допомагає оцінити привабливість креативів, уточнити позиціонування, запропонувати тексти, що чіпляють, і додати розширення.

Не враховуються стадії воронки продажів

Аудит визначає, на якому етапі воронки продажів губляться користувачі. Помилка полягає у зверненні до аудиторії без урахування стадії ухвалення рішення.

Ознайомтесь з нашою комерційною пропозицією
Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Що входить до аудиту рекламної кампанії в Google Ads?

Основні етапи роботи над проєктом:

Перевірка облікового запису та налаштувань рекламних кампаній

Докладніше Згорнути

Спочатку переконаємося, що структура облікового запису зрозуміла і зручна для управління ним. Потім детально проаналізуємо всі параметри РК: коректність виставлених ставок та розподіл бюджету між кампаніями, правильність відображення оголошень на різних пристроях, зв'язок із системами аналітики та інше, що впливає на ефективність контекстної реклами.

Перевірка правильності налаштувань націлювання

Докладніше Згорнути

Показ оголошень незацікавленим людям — це марна трата грошей. Ми перевіримо, наскільки вірно виставлені налаштування націлювання у вашій кампанії.

Перевірка налаштування сервісів вебаналітики

Докладніше Згорнути

Виявимо, чи правильно відбуваються обробка та передача даних. У рамках цього етапу ми також аналізуємо кількість переглянутих сторінок, відсоток відмов, коректність роботи цілей та ін.

Аналіз рекламної стратегії з урахуванням цілей

Докладніше Згорнути

Проведемо детальну оцінку розробленої раніше стратегії, щоб усунути те, що себе не виправдовує. Саме цей етап роботи з контекстною рекламою є фундаментом усієї подальшої кампанії та визначає її ефективність.

Рекомендації на основі аудиту

Докладніше Згорнути

Дамо вичерпні поради щодо покращення рекламної кампанії. Надамо рекомендації, як бути з елементами, що «провисають», яким чином обіграти переваги продукту, на яких напрямках зробити акцент, щоб люди частіше клікали по оголошеннях і купували.

Зрозуміла та зручна звітність

Особистий кабінет клієнта – онлайн-дашборд з ключовими метриками.

У будь-який час ви можете переглянути процес виконання завдань та результати рекламних кампаній за проєктом.

Що ви отримаєте в результаті аудиту Google Ads?

Результатом аудиту кампаній у Google Ads стане детальний аналіз поточних показників і перелік практичних рекомендацій щодо покращення рекламної стратегії.

Перелік потрібних коригувань

Ви отримаєте докладний список змін, які необхідно зробити, щоб усунути втрати бюджету та підвищити віддачу від реклами.

Продумана працююча структура акаунту

Ми допоможемо побудувати логічну та зручну структуру рекламного акаунту. Запропонуємо варіанти кампаній, а також груп оголошень з урахуванням тематики, цілей та воронки продажів.

Стратегія проведення маркетингових заходів

Експерти запропонують, які типи кампаній використовувати, як розподілити бюджет, на які цілі орієнтуватися, як адаптувати кампанії під сезонний попит чи акції.

Список інших важливих змін реклами

Аудит допоможе виявити додаткові можливості зростання. Ви зможете використовувати нові формати оголошень, налаштувати розширення та покращити якість посадкових сторінок.

 

Часті питання

Навіщо проводити аудит контекстної реклами і що він дасть у результаті?

Аудит необхідний у разі, якщо контекстна реклама працює недостатньо ефективно. Він дозволяє знайти та усунути основні причини поганої окупності. В результаті ви отримуєте рекомендації щодо оптимізації оголошень, посадкових сторінок, а також налаштувань націлювання, щоб підвищити рекламний трафік та кількість цільових дій.

Скільки часу займає аудит рекламної кампанії?

Аудит виконують кілька фахівців, кожен із яких перевіряє окремі аспекти РК. Тому базова перевірка налаштувань рекламної кампанії: оголошення, націлення, оптимізація сторінок і т. д. займає 1-2 робочі дні. На підготовку та впровадження рекомендацій потрібно ще день.

‍Як часто потрібно аналізувати контекстну рекламу?

Фахівці рекомендують робити це регулярно кожні 3-4 тижні. Справа в тому, що навіть бездоганне налаштування не гарантує, що ваша реклама буде такою ж ефективною через місяць. Результативність реклами залежить від активності конкурентів і динаміки попиту. Регулярний аудит дозволить адаптувати РК змін.

‍Яка ціна аудиту реклами Google Ads?

Вартість аудиту залежить від часу, необхідного фахівцям на перевірку та підготовку рекомендацій. У середньому ціна цієї послуги у досвідчених фахівців починається від $100. Якщо ви замовили послугу з налаштування контекстної реклами, наші фахівці проводять регулярні аудити безкоштовно, оскільки це невід'ємна частина робіт.

Що від мене потрібно для проведення аудиту?

Для перевірки ефективності рекламної кампанії PPC-фахівцям насамперед необхідний доступ до рекламного облікового запису Google Ads (залежно від майданчика). Також необхідний доступ до внутрішньої аналітики сайту, щоб дізнатися більше про активність рекламного трафіку.
Ми використовуємо файли cookie
Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.