Аудит контекстної реклами — це детальна перевірка того, наскільки ефективними є ваші рекламні кампанії. У процесі роботи можна виявити помилки, оголошення з низькою віддачею та слабкі місця у стратегії. Аналіз акаунту особливо корисний, якщо реклама не дає очікуваних заявок чи продажів. Під час аудиту фахівці оцінюють структуру акаунту та коректність розподілу бюджету, перевіряють налаштування аналітики. Підсумком стане список рекомендацій щодо покращення роботи контекстної реклами. Регулярний аудит необхідний для підтримки ефективності просування на високому рівні. Правильно налагоджена рекламна кампанія дає більше результатів без збільшення бюджету.
Аудит контекстної реклами — це корисний інструмент для оцінки ефективності кампаній і виявлення слабких місць. Такий аналіз особливо актуальний у ситуаціях, описаних нижче.
Якщо ви налаштовували акаунт Google Ads самостійно, не маючи достатнього досвіду роботи на платформі, ймовірність того, що були допущені неточності, зростає. Аудит дозволить виявити та виправити недоліки, завдяки чому ви отримаєте більш високу віддачу від вкладень у рекламу.
Якщо просуванням займалася стороння компанія, аудит допоможе оцінити якість роботи спеціалістів. Ви отримаєте інформацію про те, наскільки обґрунтовані витрати, чи відповідає структура акаунту вашим цілям і чи коректно налаштована аналітика.
Зовнішня перевірка буває корисною, якщо контекстною рекламою займається штатний співробітник. Іноді важливі деталі можуть бути втрачені. У такому разі аудит дасть свіжий погляд із боку. Далі ви зможете оптимізувати рекламні витрати та покращити стратегію.
Якщо вартість заявки або купівлі вище запланованої, виникає необхідність проаналізувати, як працюють кампанії загалом. Аналіз допоможе з'ясувати причини цього явища: наприклад, можуть бути завищені ставки або невдало сегментована аудиторія.
Якщо більша частина бюджету йде на запити, які не приносять результатів, аудит виявить слабкі ключові слова, підкаже, які мінус-слова варто додати та як підвищити релевантність оголошень. Це допоможе покращити ROI рекламних кампаній.
Це може сигналізувати про невідповідність між очікуванням користувача, який клікнув на оголошення, та змістом сайту. Далі належить прибрати такі нестиковки.
Якщо зміст оголошення не перегукується з наміром користувача або вводить його в оману, це призводить до нецільового трафіку.
Якщо ви просуваєте спеціалізований продукт, а в кампаніях використовуються надто загальні фрази, ви залучите багато випадкових користувачів, а конверсій не буде.
Якщо не налаштовано цілей або не задіяно стратегії автоматичної оптимізації під конверсії, кампанія втрачає потенціал.
Якщо вартість залученого клієнта перевищує допустимий рівень, аудит допомагає визначити причини. Після усунення проблем показники рекламної кампанії покращаться.
При продажу важливо максимально використовувати візуальні формати. Відсутність торгових кампаній призводить до зниження ефективності рекламного просування загалом.
Якщо реклама не помітна на тлі конкурентів, аудит допомагає оцінити привабливість креативів, уточнити позиціонування, запропонувати тексти, що чіпляють, і додати розширення.
Аудит визначає, на якому етапі воронки продажів губляться користувачі. Помилка полягає у зверненні до аудиторії без урахування стадії ухвалення рішення.
Спочатку переконаємося, що структура облікового запису зрозуміла і зручна для управління ним. Потім детально проаналізуємо всі параметри РК: коректність виставлених ставок та розподіл бюджету між кампаніями, правильність відображення оголошень на різних пристроях, зв'язок із системами аналітики та інше, що впливає на ефективність контекстної реклами.
Показ оголошень незацікавленим людям — це марна трата грошей. Ми перевіримо, наскільки вірно виставлені налаштування націлювання у вашій кампанії.
Виявимо, чи правильно відбуваються обробка та передача даних. У рамках цього етапу ми також аналізуємо кількість переглянутих сторінок, відсоток відмов, коректність роботи цілей та ін.
Проведемо детальну оцінку розробленої раніше стратегії, щоб усунути те, що себе не виправдовує. Саме цей етап роботи з контекстною рекламою є фундаментом усієї подальшої кампанії та визначає її ефективність.
Дамо вичерпні поради щодо покращення рекламної кампанії. Надамо рекомендації, як бути з елементами, що «провисають», яким чином обіграти переваги продукту, на яких напрямках зробити акцент, щоб люди частіше клікали по оголошеннях і купували.
Особистий кабінет клієнта – онлайн-дашборд з ключовими метриками.
У будь-який час ви можете переглянути процес виконання завдань та результати рекламних кампаній за проєктом.
Результатом аудиту кампаній у Google Ads стане детальний аналіз поточних показників і перелік практичних рекомендацій щодо покращення рекламної стратегії.
Ви отримаєте докладний список змін, які необхідно зробити, щоб усунути втрати бюджету та підвищити віддачу від реклами.
Ми допоможемо побудувати логічну та зручну структуру рекламного акаунту. Запропонуємо варіанти кампаній, а також груп оголошень з урахуванням тематики, цілей та воронки продажів.
Експерти запропонують, які типи кампаній використовувати, як розподілити бюджет, на які цілі орієнтуватися, як адаптувати кампанії під сезонний попит чи акції.
Аудит допоможе виявити додаткові можливості зростання. Ви зможете використовувати нові формати оголошень, налаштувати розширення та покращити якість посадкових сторінок.