На першому етапі важливо визначити, з яким продуктом ми працюємо та які інструменти його просування можемо використовувати.
Вивчення цих особливостей дозволяє точніше визначити цільову аудиторію та її потреби, вибрати шляхи й інструменти взаємодії.
Без аналізу конкурентів неможливо сформувати індивідуальну стратегію просування, врахувати чужий успішний досвід і не допустити помилок.
Робота з семантикою — невіддільна частина створення оголошень для контекстної реклами. Саме вони й приводять потенційних клієнтів.
Розроблення стратегії просування завжди виконується індивідуально. Далі її оптимізують у процесі реалізації для кращих результатів.
Медіаплан дозволяє систематизувати роботу над контекстною рекламою, закрити прогалини та коректно реалізувати стратегію просування.
Формування звітів і надання їх клієнту — невіддільна частина нашої роботи. Результати прозорі та зрозумілі для вас!
Після запуску рекламної кампанії ми щотижня проводимо аналіз отриманих результатів та проводимо А/В-тести для підвищення ефективності рекламних оголошень.
Але з моменту замовлення послуги до запуску кампанії спеціалістам потрібен час, щоб зібрати дані для аналізу, підготувати оголошення та оптимізувати посадкові сторінки. На це потрібно від 1 до 3 тижнів залежно від обсягу робіт.
м. Київ, вул. Драгомирова, 2а 440 (секція 2, 23 поверх)
4131 Pheasant Trail Ct #5 Arlington Heights, IL 60004
53-238, Wrocław, ul. Ostrowskiego 7/414