Послуги контекстної реклами

Email
Телефон
URL сайту
Виберіть оптимальне рекламне рішення
Налаштування рекламних оголошень у пошуковій системі Google.
Розміщення банерів або відеороликів на різних сайтах та в результатах пошуку.
Нативна інтеграція рекламних роликів та банерів на YouTube.
Ефективний тип товарної реклами для інтернет-магазинів.
Автоматизовані кампанії з показами оголошень на всіх майданчиках Google.
Підсилюємо офлайн локацію за допомогою локальних рекламних кампаній Google
Розміщення, реклама та просування товарів на найбільших маркетплейсах країни
Показ оголошень на найпопулярніших сайтах агрегаторів.
Проведення аналізу рекламних кампаній з метою покращення ефективності.

Чим відрізняється запуск контекстної реклами в нашому агентстві?

Наш головний пріоритет - успіх вашої компанії, і досягти його допомагає комплексний підхід. Якщо ми беремося за просування проєкту, то працюємо під ключ, а не просто використовуємо стандартизований алгоритм дій в очікуванні позитивного результату. Індивідуальний підхід – головне правило!

Аналіз продукту/категорії

Подробнее Свернуть

На першому етапі важливо визначити, з яким продуктом ми працюємо та які інструменти його просування можемо використовувати.

Аналіз попиту, гео, платформ

Подробнее Свернуть

Вивчення цих особливостей дозволяє точніше визначити цільову аудиторію та її потреби, вибрати шляхи й інструменти взаємодії.

Аналіз конкурентів

Подробнее Свернуть

Без аналізу конкурентів неможливо сформувати індивідуальну стратегію просування, врахувати чужий успішний досвід і не допустити помилок.

Ключові запити + оголошення

Подробнее Свернуть

Робота з семантикою — невіддільна частина створення оголошень для контекстної реклами. Саме вони й приводять потенційних клієнтів.

Стратегія просування

Подробнее Свернуть

Розроблення стратегії просування завжди виконується індивідуально. Далі її оптимізують у процесі реалізації для кращих результатів.

Медіаплан в розрізі рекламних інструментів

Подробнее Свернуть

Медіаплан дозволяє систематизувати роботу над контекстною рекламою, закрити прогалини та коректно реалізувати стратегію просування.

Звітність (щоденна, щотижнева, щомісячна)

Подробнее Свернуть

Формування звітів і надання їх клієнту — невіддільна частина нашої роботи. Результати прозорі та зрозумілі для вас!

Безкоштовний прогноз рекламного бюджету
Email
Телефон
URL сайту

Для чого вашому бізнесу потрібна контекстна реклама?

Контекст важливий, оскільки надає рекламодавцям корисну інформацію про те, який контент цікавить користувача. Потім формуються цілі реклами, яка привабить клієнта відповідним змістом. Для компаній, готових прийняти середовище, в якому потреби клієнтів постійно змінюються, контекстна реклама - це реальний крок уперед. Основні переваги цього методу просування полягають у такому.
Економічна ефективність.
На відміну від інших каналів комунікації, економічний ефект від контекстної реклами набагато вищий. Плата стягується тільки за кліки за оголошеннями, а не за показ на сайті.
Зростання впізнаваності бренду.
За допомогою рекламних кампаній можна повідомити максимальній кількості зацікавлених користувачів інтернету про вашу компанію.
Збільшення продажів.
Сайти електронної комерції отримують можливість привертати увагу потенційних покупців до обраних товарів, тим самим збільшуючи продажі.
Залучення клієнтів у сфері послуг і презентація нової продукції.
Контекстна реклама допомагає визначити цільову групу інтернет-користувачів, зацікавлених у ваших послугах, і залучити їх на сайт.
Залучення учасників на заходи.
Швидкість запуску контекстної реклами і точність налаштувань дають змогу використовувати її можливості для повідомлення людей про майбутні івенти.
Взаємодія з цільовою аудиторією.
Контекстна реклама дає змогу зв'язатися з потрібними людьми, оскільки її розміщують після дослідження релевантних ключових слів і фраз.
Нас обирають

Що кажуть наші клієнти

Подивіться, що люди говорять про наші унікальні та ефективні методики.
sonceprom.com
jobs.ua
Dybok.ua
Makintour.ua
ЄвроДиван
Сarmor
Бюро перекладів Калина

Поширені запитання

#

Що таке контекстна реклама?

Це рекламні оголошення, які відображаються у відповідь на запит користувача. Вони можуть з'являтися прямо в пошуку поряд з органічною видачею, на сайтах-партнерах (контекстно-медійна мережа та рекламна мережа «Яндекс»). Такий вид реклами корисний при просуванні сайтів, оскільки наводить максимально зацікавлених у товарі чи послузі людей.

Скільки коштує реклама?

Ціна складається з рекламного бюджету та послуг спеціалістів з налаштування. Витрати на показ оголошень залежать від багатьох факторів, таких як рівень конкуренції в ніші, кількість сторінок, що рекламуються, і т.д. Контекстна реклама вважається недешевою, зате вона приваблює цільових відвідувачів.

Які формати контекстної реклами?

Формати реклами – це типи рекламних оголошень, що використовуються у кампанії:
  • текстові – оголошення містить лише текст, найчастіше використовується у пошуку;
  • графічні банери – зображення з текстом, які розміщуються на сайтах контекстно-медійної мережі;
  • відеоформат – вставки рекламних роликів у YouTube.

Як замовити контекстну рекламу?

Залишіть заявку на сайті, і наш спеціаліст зв'яжеться з вами. Детальніше розповімо про особливості послуги з настроювання та ведення контекстної реклами, розрахуємо вартість. Можете також безпосередньо набрати номер телефону та проконсультуватися.

Який алгоритм роботи на старті?

Перед запуском кампанії РРС-фахівці виконують такі етапи:
  1. Проводять комплексні дослідження аудиторії конкурентів сайту клієнта;
  2. Підключають і настроюють системи аналітики, а також додаткові сервіси: Call-tracking, JivoSite та ін.
  3. Оптимізують контент та інтерфейс посадкових сторінок підвищення конвертації рекламного трафіку.
  4. Створюють рекламні оголошення.
  5. Проводять налаштування показів у кабінеті рекламодавця та запуск кампанії.

Після запуску рекламної кампанії ми щотижня проводимо аналіз отриманих результатів та проводимо А/В-тести для підвищення ефективності рекламних оголошень.

Коли чекати на перші результати?

Перші результати у вигляді переглядів, переходів або конверсій можна отримати вже в день запуску. Все залежить від популярності вашої тематики, часу показів та ефективності налаштування націлювання. У цьому є головна перевага платних рекламних інструментів в інтернет-маркетингу.

Але з моменту замовлення послуги до запуску кампанії спеціалістам потрібен час, щоб зібрати дані для аналізу, підготувати оголошення та оптимізувати посадкові сторінки. На це потрібно від 1 до 3 тижнів залежно від обсягу робіт.

Контакти
  • Україна
  • США
  • Польща
Телефон

0-800-759-750

Адреса

м. Київ, вул. Драгомирова, 2а 440 (секція 2, 23 поверх)

Адреса

4131 Pheasant Trail Ct #5 Arlington Heights, IL 60004

Адреса

53-238, Wrocław, ul. Ostrowskiego 7/414

Напишіть нам