Зв'язатися

Послуги контекстної реклами

Email
Телефон
URL сайту
Виберіть оптимальну послугу просування для збільшення цільового трафіку на сайт із пошуку.
Налаштування рекламних оголошень у пошуковій системі Google.
Розміщення банерів або відеороликів на різних сайтах та в результатах пошуку.
Нативна інтеграція рекламних роликів та банерів на YouTube.
Ефективний тип товарної реклами для інтернет-магазинів.
Показ оголошень на найпопулярніших сайтах агрегаторів.
Проведення аналізу рекламних кампаній з метою покращення ефективності.

Що ви отримуєте, замовивши контекстну рекламу в агентстві Elit-web

Один з найбільш дієвих способів сучасного маркетингу, зручний інструмент комунікацій з потенційними покупцями та клієнтами, спосіб залучити потрібну аудиторію та сформувати відомий образ бренду.
КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД
Глобальною метою запуску контекстної реклами є залучення клієнтів та генерація продажів вашої продукції. Ми використовуємо різні канали збільшення трафіку, і тільки ті, які приведуть цільових відвідувачів.
ЕФЕКТИВНІСТЬ
Вигідною вважається та рекламна кампанія, яка відрізняється високою клікабельністю та водночас низькою вартістю 1 клієнта. Якщо у вас вже запущена РК, ми візьмемося за її оптимізацію та підвищимо ефективність.
ПРОФЕСІОНАЛІЗМ СПІВРОБІТНИКІВ
Налагодженням та веденням рекламних кампаній займаються сертифіковані фахівці. Кожен із них досконало володіє своїм напрямком. Ми постійно відстежуємо нововведення та використовуємо найефективніші методи залучення клієнтів.
ЩОДЕННА ЗВІТНІСТЬ
Кожен клієнт має доступ до облікового запису, через який ведеться робота з його рекламною кампанією. Це дає можливість будь-якої миті побачити поточне положення і контролювати всі процеси, у тому числі й витрати.
Безкоштовний прогноз рекламного бюджету
Email
Телефон
URL сайту

Етапи налаштування контекстної реклами

Алгоритм дій, які передбачені у роботі з рекламою:

Аналіз конкуренції та аудит сайту

Детальніше Сховати

Насамперед аналізуємо конкурентне середовище та визначаємо їх методи роботи з рекламними кампаніями. Не менш важливо зробити аудит сайту клієнта. Наявність на ньому помилок чи складної структури, відсутність потрібних функцій знижує ефективність навіть найякіснішої рекламної кампанії. Ми усуваємо недоліки, завдяки чому підвищується загальна результативність контекстної реклами.

Розробка стратегії та впровадження аналітичних інструментів

Детальніше Сховати

У контекстній рекламі неприйнятний шаблонний підхід, оскільки бізнес клієнта все одно буде унікальним навіть у найпоширенішій ніші. Наша команда становить персональну стратегію, орієнтуючись на дані аналізу конкурентів, мети замовника, його рекламний бюджет та інші значущі чинники. В результаті отримуємо докладний план з настроювання, запуску та ведення рекламної кампанії.

Ми також підключаємо інструменти аналітики для отримання детальної статистики щодо поточної роботи. Ця інформація дозволяє знаходити слабкі місця кампанії, оперативно їх усувати та покращувати оголошення

Пророблення ключових запитів та підготовка оголошень

Детальніше Сховати

Цей етап є фундаментом вашої рекламної кампанії. За вибраними запитами будуть показуватись оголошення, тому грамотний збір ключових слів важливий для залучення трафіку на сайт. Ми застосовуємо сучасні сервіси для збору запитів, виконуємо мінусовку зайвих фраз та приступаємо безпосередньо до підготовки оголошень. При створенні креативів використовуємо УТП, потужні заклики та тригери, які мотивують користувачів клікнути по рекламі та досягти цільової дії.

Запуск та ведення рекламної кампанії

Детальніше Сховати

Після підготовки вивантажуємо оголошення та ключові запити до рекламного кабінету. Приступаємо до структурування РК на основі конверсійних, навколотематичних запитів, геолокацій. Виконуємо також інші необхідні настройки: виставляємо ставки, задаємо час показу оголошень, вказуємо ліміти та інше. Від того, наскільки правильно налаштована рекламна кампанія, залежать результати її роботи.

Оптимізація ставок та інших показників

Детальніше Сховати

За підсумками рекламної кампанії складаємо звіти, де чітко простежується динаміка залучення трафіку із контекстної реклами. Ми не просто робимо вивантаження з автоматизованих додатків, а персонально з урахуванням цілей клієнта налаштовуємо зрізи, залишаючи докладний опис кожного скріншота. Звіти виходять прозорими, наочними та доступними.

Ми також надаємо рекомендації щодо покращення показників рекламної кампанії, вказуємо перелік запланованих робіт.

Щомісячна звітність та план робіт

Детальніше Сховати

Налаштовані кампанії потребують постійного спостереження та аналізу ефективності. Через деякий час після запуску реклами ми збираємо першу статистику та дивимося на результати. На їх підставі робимо висновки про переваги чи слабкі місця кампанії. Якщо потрібно, вносимо зміни: міняємо картинки, заголовки та тестуємо різні варіанти креативів.

Обов'язково виконується коригування ставок, оскільки при першому запуску неможливо передбачити оптимальні показники. Спочатку ставки ставимо за підсумками аналізу конкурентів, а під час ведення РК дивимося вже на результати. Правильне коригування дозволяє досягти оптимальних показників клікабельності поряд із низькою вартістю залученого клієнта.

Наші тарифи

Базовий
від 8 000 грн.

Найкраще підходить для невеликих компаній з обмеженою кількістю напрямків.

Оптимальний
від 12 000 грн

Для невеликих інтернет-магазинів із широким асортиментом послуг або продукції.

Комплексний
від 16 000 грн

Підходить для інтернет-магазинів з широким асортиментом товарів та порталів.

Нас обирають

Що кажуть наші клієнти

Подивіться, що люди говорять про наші унікальні та ефективні методики.
sonceprom.com
jobs.ua
Dybok.ua
Makintour.ua
ЄвроДиван
Сarmor
Бюро перекладів Калина

Для кого підходить контекстна реклама Google

Для того, щоб розібратися, для кого підходить такий вид реклами, спочатку варто провести короткий огляд основних форматів реклами:

  1. Текстова. Коли користувач вводить запит у пошукову систему, він бачить сторінку видачі, на якій є «органіка» (посилання на сайти, які найбільш релевантні пошуковій фразі), а також рекламний блок. Сніпети в пошуку зі значком «реклама» – це текстова контекстна реклама в Google. По суті, ви можете на якийсь час купити перші позиції в пошуку та отримувати звідти цільовий трафік.
  2. Банерна. У якості рекламного оголошення виступають не текстові сніпети, а яскраві зображення з чіпляючими написами – банери. Пошукові системи показують такі оголошення в рекламних мережах КМС (для Google ads) та РСЯ (для Яндекса), до яких входить величезна кількість сайтів, що надають рекламний простір на своїх сторінках. Існують також менш масштабні рекламні мережі, де можна розміщувати власні банери. Якщо проведене правильне налаштування контекстної реклами, то користувачі, яким цікавий ваш продукт, часто зустрічатимуть оголошення з посиланням на ваш ресурс на інших сайтах.
  3. Відео. Назва говорить сама за себе. Даний вид реклами – це короткі відеоролики, які користувачі бачать на YouTube та на сайтах контекстно-медійних мереж.

Послуги контекстної реклами слід замовляти після консультації спеціаліста. Вам допоможуть визначити найефективніший вид реклами, також допоможуть налаштувати кампанію. Таким чином, ви зможете заощадити власний бюджет.

Переваги контекстної реклами

Якщо товар або послуга вимагають моментального позитивного реагування ЦА, то скоріше підійде саме контекст. Перші результати можна побачити відразу після запуску кампанії.

Контекстна реклама має такі якості, як:

  • Зростання впізнаваності бренду

Дозволяє розповісти максимальній кількості зацікавлених інтернет-користувачів про вашу компанію. Рекламні інструменти підходять для формування іміджу, збільшення охоплення та підвищення довіри ЦА.

  • Підвищення продажу товарів

Дозволяє сайтам у сфері e-commerce привернути увагу потенційних покупців до вибраних товарів, тим самим підвищуючи продажі.

  • Залучення клієнтів у сфері послуг

Допомагає виділити цільову групу інтернет-користувачів, зацікавлених у ваших послугах та залучити їх до сайту.

  • Залучення учасників для івентів

Швидкість контексту робить його ідеальним інструментом для привернення уваги аудиторії до подій, прив'язаних до певних дат: конференцій, семінарів, вебінарів та ін.

  • Повернення відвідувачів

Ви можете повернути частину потенційних клієнтів, які вже побували на вашому сайті та виявили інтерес до послуг або товарів, використовуючи ретаргетинг.

  • Презентація нових продуктів та запуск стартапу

Рекламні оголошення на сайтах КМС допоможуть привернути увагу цільових користувачів до нових типів товарів або послуг, про які вони не знали раніше.

Ефективна стратегія контекстної реклами

Ефективність та продуктивність рекламної кампанії повністю залежить від грамотного планування. Це перший та найважливіший крок, причому необхідно, щоб план заходів створював фахівець, який може об'єктивно оцінити потрібність кожної дії.

Замовити контекстну рекламу в Elit-Web – це означає спрогнозувати заздалегідь позитивний відгук у покупців.

Поширені запитання

#

Що таке контекстна реклама?

Це рекламні оголошення, які відображаються у відповідь на запит користувача. Вони можуть з'являтися прямо в пошуку поряд з органічною видачею, на сайтах-партнерах (контекстно-медійна мережа та рекламна мережа «Яндекс»). Такий вид реклами корисний при просуванні сайтів, оскільки наводить максимально зацікавлених у товарі чи послузі людей.

Скільки коштує реклама?

Ціна складається з рекламного бюджету та послуг спеціалістів з налаштування. Витрати на показ оголошень залежать від багатьох факторів, таких як рівень конкуренції в ніші, кількість сторінок, що рекламуються, і т.д. Контекстна реклама вважається недешевою, зате вона приваблює цільових відвідувачів.

Які формати контекстної реклами?

Формати реклами – це типи рекламних оголошень, що використовуються у кампанії:
  • текстові – оголошення містить лише текст, найчастіше використовується у пошуку;
  • графічні банери – зображення з текстом, які розміщуються на сайтах контекстно-медійної мережі;
  • відеоформат – вставки рекламних роликів у YouTube.

Як замовити контекстну рекламу?

Залишіть заявку на сайті, і наш спеціаліст зв'яжеться з вами. Детальніше розповімо про особливості послуги з настроювання та ведення контекстної реклами, розрахуємо вартість. Можете також безпосередньо набрати номер телефону та проконсультуватися.

Який алгоритм роботи на старті?

Перед запуском кампанії РРС-фахівці виконують такі етапи:
  1. Проводять комплексні дослідження аудиторії конкурентів сайту клієнта;
  2. Підключають і настроюють системи аналітики, а також додаткові сервіси: Call-tracking, JivoSite та ін.
  3. Оптимізують контент та інтерфейс посадкових сторінок підвищення конвертації рекламного трафіку.
  4. Створюють рекламні оголошення.
  5. Проводять налаштування показів у кабінеті рекламодавця та запуск кампанії.

Після запуску рекламної кампанії ми щотижня проводимо аналіз отриманих результатів та проводимо А/В-тести для підвищення ефективності рекламних оголошень.

Коли чекати на перші результати?

Перші результати у вигляді переглядів, переходів або конверсій можна отримати вже в день запуску. Все залежить від популярності вашої тематики, часу показів та ефективності налаштування націлювання. У цьому є головна перевага платних рекламних інструментів в інтернет-маркетингу.

Але з моменту замовлення послуги до запуску кампанії спеціалістам потрібен час, щоб зібрати дані для аналізу, підготувати оголошення та оптимізувати посадкові сторінки. На це потрібно від 1 до 3 тижнів залежно від обсягу робіт.

Контакти
  • Україна
  • США
  • Польща
Телефон

0-800-330-521

Адреса

м. Київ, вул. Драгомирова, 2а 440 (секція 2, 23 поверх)

Адреса

4131 Pheasant Trail Ct #5 Arlington Heights, IL 60004

Адреса

53-238, Wrocław, ul. Ostrowskiego 7/414

Напишіть нам