Насамперед аналізуємо конкурентне середовище та визначаємо їх методи роботи з рекламними кампаніями. Не менш важливо зробити аудит сайту клієнта. Наявність на ньому помилок чи складної структури, відсутність потрібних функцій знижує ефективність навіть найякіснішої рекламної кампанії. Ми усуваємо недоліки, завдяки чому підвищується загальна результативність контекстної реклами.
У контекстній рекламі неприйнятний шаблонний підхід, оскільки бізнес клієнта все одно буде унікальним навіть у найпоширенішій ніші. Наша команда становить персональну стратегію, орієнтуючись на дані аналізу конкурентів, мети замовника, його рекламний бюджет та інші значущі чинники. В результаті отримуємо докладний план з настроювання, запуску та ведення рекламної кампанії.
Ми також підключаємо інструменти аналітики для отримання детальної статистики щодо поточної роботи. Ця інформація дозволяє знаходити слабкі місця кампанії, оперативно їх усувати та покращувати оголошення
Цей етап є фундаментом вашої рекламної кампанії. За вибраними запитами будуть показуватись оголошення, тому грамотний збір ключових слів важливий для залучення трафіку на сайт. Ми застосовуємо сучасні сервіси для збору запитів, виконуємо мінусовку зайвих фраз та приступаємо безпосередньо до підготовки оголошень. При створенні креативів використовуємо УТП, потужні заклики та тригери, які мотивують користувачів клікнути по рекламі та досягти цільової дії.
Після підготовки вивантажуємо оголошення та ключові запити до рекламного кабінету. Приступаємо до структурування РК на основі конверсійних, навколотематичних запитів, геолокацій. Виконуємо також інші необхідні настройки: виставляємо ставки, задаємо час показу оголошень, вказуємо ліміти та інше. Від того, наскільки правильно налаштована рекламна кампанія, залежать результати її роботи.
За підсумками рекламної кампанії складаємо звіти, де чітко простежується динаміка залучення трафіку із контекстної реклами. Ми не просто робимо вивантаження з автоматизованих додатків, а персонально з урахуванням цілей клієнта налаштовуємо зрізи, залишаючи докладний опис кожного скріншота. Звіти виходять прозорими, наочними та доступними.
Ми також надаємо рекомендації щодо покращення показників рекламної кампанії, вказуємо перелік запланованих робіт.
Налаштовані кампанії потребують постійного спостереження та аналізу ефективності. Через деякий час після запуску реклами ми збираємо першу статистику та дивимося на результати. На їх підставі робимо висновки про переваги чи слабкі місця кампанії. Якщо потрібно, вносимо зміни: міняємо картинки, заголовки та тестуємо різні варіанти креативів.
Обов'язково виконується коригування ставок, оскільки при першому запуску неможливо передбачити оптимальні показники. Спочатку ставки ставимо за підсумками аналізу конкурентів, а під час ведення РК дивимося вже на результати. Правильне коригування дозволяє досягти оптимальних показників клікабельності поряд із низькою вартістю залученого клієнта.
Найкраще підходить для невеликих компаній з обмеженою кількістю напрямків.
Для невеликих інтернет-магазинів із широким асортиментом послуг або продукції.
Підходить для інтернет-магазинів з широким асортиментом товарів та порталів.
Для того, щоб розібратися, для кого підходить такий вид реклами, спочатку варто провести короткий огляд основних форматів реклами:
Послуги контекстної реклами слід замовляти після консультації спеціаліста. Вам допоможуть визначити найефективніший вид реклами, також допоможуть налаштувати кампанію. Таким чином, ви зможете заощадити власний бюджет.
Якщо товар або послуга вимагають моментального позитивного реагування ЦА, то скоріше підійде саме контекст. Перші результати можна побачити відразу після запуску кампанії.
Контекстна реклама має такі якості, як:
Дозволяє розповісти максимальній кількості зацікавлених інтернет-користувачів про вашу компанію. Рекламні інструменти підходять для формування іміджу, збільшення охоплення та підвищення довіри ЦА.
Дозволяє сайтам у сфері e-commerce привернути увагу потенційних покупців до вибраних товарів, тим самим підвищуючи продажі.
Допомагає виділити цільову групу інтернет-користувачів, зацікавлених у ваших послугах та залучити їх до сайту.
Швидкість контексту робить його ідеальним інструментом для привернення уваги аудиторії до подій, прив'язаних до певних дат: конференцій, семінарів, вебінарів та ін.
Ви можете повернути частину потенційних клієнтів, які вже побували на вашому сайті та виявили інтерес до послуг або товарів, використовуючи ретаргетинг.
Рекламні оголошення на сайтах КМС допоможуть привернути увагу цільових користувачів до нових типів товарів або послуг, про які вони не знали раніше.
Ефективність та продуктивність рекламної кампанії повністю залежить від грамотного планування. Це перший та найважливіший крок, причому необхідно, щоб план заходів створював фахівець, який може об'єктивно оцінити потрібність кожної дії.
Замовити контекстну рекламу в Elit-Web – це означає спрогнозувати заздалегідь позитивний відгук у покупців.
Після запуску рекламної кампанії ми щотижня проводимо аналіз отриманих результатів та проводимо А/В-тести для підвищення ефективності рекламних оголошень.
Але з моменту замовлення послуги до запуску кампанії спеціалістам потрібен час, щоб зібрати дані для аналізу, підготувати оголошення та оптимізувати посадкові сторінки. На це потрібно від 1 до 3 тижнів залежно від обсягу робіт.
м. Київ, вул. Драгомирова, 2а 440 (секція 2, 23 поверх)
4131 Pheasant Trail Ct #5 Arlington Heights, IL 60004
53-238, Wrocław, ul. Ostrowskiego 7/414