Промокод: XXXXXX
Просування сайтів з трафіку

Просування сайтів з трафіку

Мета розкручування по трафіку - максимум цільових відвідувачів на сайті, щоб задіяти весь потенціал сайту.

Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Особливості просування по трафіку

Просування сайту з трафіку - це різновид розкручування, при якому відбувається оплата за кожного відвідувача, який наведено з пошукових систем. Така стратегія ефективна для різних ресурсів:

  • інтернет-магазинів з великим асортиментом, яким потрібно залучити висококонверсійний трафік за багатьма запитами НЧ;
  • ресурсів, які продають рекламу (що більший потік відвідувачів, тим вища ціна 1 рекламного місця);
  • інформаційних порталів, блогів, які спрямовані на підвищення охоплення ЦА.

Головна особливість просування по трафіку - постійне розширення числа запитів, що просуваються. Чим більше фраз використовується у розкручуванні, тим більше сторінок ресурсу виявляється в топі для залучення потужного потоку відвідувачів. 

Ознайомтесь з нашою комерційною пропозицією
Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Етапи просування сайту з трафіку

При розкручуванні з оплатою за трафік основний KPI фахівців – переходи з пошуку. Чим сильніше вдалося підняти відвідуваність, тим вища оплата. Перевага такого способу для замовника полягає в тому, що ризик мінімальний, адже платити слід вже після того, як сайт підвищить власну відвідуваність. Розглянемо докладніше, як відбувається процес.

Складання семантичного ядра.

Докладніше Згорнути

Формуючи семантичне ядро, фахівці насамперед прагнуть отримати переходи. А тому спочатку створюють посадкові сторінки для високочастотних запитів, які наводять найбільше відвідувачів, а вже після - середньо- і низькочастотних.

 

Розширення структури вебсайту.

Докладніше Згорнути

Важливо, щоб структура включала всі запити, які є у СЯ. Її завдання також — полегшити навігацію на сайті. Тому важливо розподілити сторінки таким чином, щоб користувач відразу міг зрозуміти, в якому розділі і підрозділі він зможе знайти інформацію, що його цікавить.

 

Внутрішня оптимізація

Докладніше Згорнути

Це найбільш масштабний етап, який включає технічні доопрацювання, а також оптимізацію контенту. Крім того, досить часто фахівцям доводиться доопрацьовувати сайт на програмному рівні: підвищувати PageSpeed або навіть адаптувати під мобільні пристрої.

Технічні доробки включають написання унікальних метатегів (особливо написання description для підвищення клікабельності сніпетів), усунення сторінок, що дублюються, і зайвих внутрішніх посилань, налаштування автогенерації ЧПУ та ін. Оптимізуючи і створюючи контент, фахівці прагнуть в першу чергу привернути і утримати увагу користувача, а вже після доопрацьовують його для індексації пошуковою системою.

Зовнішня оптимізація.

Докладніше Згорнути

Ще один спосіб підвищити позиції та залучити трафік – зовнішні посилання. Тому оптимізатори підбирають базу сайтів, де можна знайти вашу ЦА, і за допомогою гостьових публікацій отримують посилання на ваш ресурс, які також приводять трафік.

Зрозуміла та зручна звітність

Особистий кабінет клієнта – онлайн-дашборд з ключовими метриками.

У будь-який час ви можете переглянути процес виконання завдань та результати рекламних кампаній за проєктом.

Вартість трафікового просування

Як і будь-якому вигляді SEO, ціна тут розраховується індивідуально. У процесі розкручування сайту з трафіку ви платите за залучених користувачів. Розмір плати залежить від наступних факторів:

  • масштаб робіт;
  • рівень конкуренції;
  • регіон просування;
  • Розмір ЦА.

Щоб розрахувати вартість SEO-просування сайту з трафіку, ви можете звернутися до наших спеціалістів за телефоном або залишити заявку. Наші фахівці вивчать проєкт та розрахують необхідний бюджет.

Результат просування по трафіку

Оптимізація дозволяє зробити сайт привабливішим не тільки з погляду пошукових систем, а й користувачів. Вона дає такі результати:

  • зростання кількості унікальних відвідувачів;
  • зростання позицій у видачі;
  • підвищення клікабельності сніпетів;
  • збільшення кількості замовлень;
  • зростання середнього часу відвідин;
  • підвищення глибини перегляду на сайті;
  • зростання кількості повторних відвідувань та постійних клієнтів;
  • підвищення впізнаваності підприємства.

Одна з головних переваг, яку отримує сайт, розташований у ТОП пошукової видачі, – довіра потенційних клієнтів. Інтернет-користувачі більше довіряють ресурсам з перших позицій пошуку, а тому з високою ймовірністю не тільки переходять на такі сайти, але й роблять цільові дії: реєстрації, замовлення, покупки та ін.