Промокод: XXXXXX

Реклама у прайс-агрегаторах

Розміщення та просування на прайс-майданчиках – один із ефективних способів налагодження продажів через популярні товарні агрегатори.

Номер телефона
Адреса сайту
Електронна пошта
Успішно розвиваємо бізнес наших клієнтів

Переваги роботи з Elit-Web

Для власників e-commerce бізнесу замовити рекламу в прайс-агрегаторах – це означає отримати більше клієнтів.

  • Комплексний підхід – основне завдання реклами у прайс-агрегаторах – забезпечити продаж для замовника. Ми підходимо комплексно до досягнення цієї мети шляхом взаємодії з клієнтом та відстеження результатів.
  • Ефективність - навіть якщо ви вже запустили рекламу в агрегаторах, ми готові взятися за проєкт та підвищити його ефективність. Проведемо аудит, оцінимо поточний стан та знайдемо точки зростання.
  • Експертність - над просуванням ваших товарів працює ціла команда експертів із сертифікатами у своєму напрямку. Ми залучаємо до кожного завдання компетентного фахівця, який зможе знайти найефективніші рішення для досягнення спільної мети.
  • Щоденна звітність – ми розуміємо, що для вас важливим є контроль над актуальним станом рекламної кампанії. Надаємо повний доступ до облікових записів і даємо можливість у будь-який момент ознайомитися з ходом процесів та видатками бюджету.

Принцип роботи прайс-агрегаторів

Для інтернет-користувачів доступ до таких майданчиків вільний, а магазини та компанії оплачують розміщення своїх товарів. Прибуток прайс-агрегаторів генерується рахунок оплати продавця. Стягується фіксована сума за публікацію товарів або за переходи потенційних покупців зі сторінки майданчика до магазину. Подібна модель дуже нагадує оплату за принципом контекстної реклами.

Щоб почати працювати з прайс-агрегатором, потрібно зареєструвати обліковий запис продавця та завантажити прайс-лист з такою інформацією: найменування товару, фото, опис, вартість. Деякі майданчики пропонують укласти договір обслуговування. В інших такого не передбачено, тому після завантаження прайс-листа залишиться чекати на переходи.

Ознайомтеся з нашою комерційною пропозицією
Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Етапи запуску реклами у прайс-агрегаторах

Механіка роботи

Аудит інтернет-магазину

Подробнее Свернуть

Спершу потрібно проаналізувати стан сайту та переконатися, що на ньому немає критичних помилок. Багато недоліків здатні звести «нанівець» всі роботи з рекламною кампанією та злити бюджет. З цієї причини відразу аналізуємо інтернет-магазин, за необхідності вносимо необхідні зміни, а вже потім запускаємо сюди трафік із реклами у прайс-агрегаторах.

Підготовка фіду

Подробнее Свернуть

Фіди готуємо на підставі діючих прайсів. Завдяки автоматичному експорту товарів із цінами прямо в прайс-агрегатор економиться час. Таке вивантаження дозволить вже незабаром приймати замовлення від нових покупців.

Налаштування систем аналітики

Подробнее Свернуть

У роботі з прайс-агрегаторами важливим є систематичний аналіз ефективності реклами. Для цього ми налаштовуємо системи аналітики, за допомогою яких будь-якої миті можна буде вивчити важливі метрики. На сайті також обов'язково підключаємо електронну комерцію для моніторингу відвідуваності.

Запуск рекламної кампанії

Подробнее Свернуть

За готовністю фідів, налаштування модулів відстеження даємо старт рекламі в прайс-агрегаторах. Оплата за відвідування інтернет-магазину формується за принципом аукціону. Більшість майданчиків дозволяє покращити позиції сайту і тим самим контролювати відвідуваність в оптимальних рамках бюджету.

Аналіз трафіку

Подробнее Свернуть

У ході ведення рекламної кампанії обов'язково аналізується відвідуваність, адже нам важливо отримувати цільовий трафік. Щодня відстежуємо дії відвідувачів в інтернет-магазині, виключаємо неефективні майданчики, покращуємо оголошення. Все це дозволяє залучити реальних покупців і таким чином задіяти бюджет для розвитку бізнесу.

Підготовка звітності

Подробнее Свернуть

За результатами виконаної роботи складаємо докладні звіти клієнта. Супроводжуємо їх скріншотами з важливими показниками, подаємо детальний опис та коментарі, виносимо пропозиції щодо подальших планів щодо рекламної кампанії у прайс-агрегаторах. Ми співпрацюємо відкрито і прозоро, щоб ви завжди були в курсі актуального стану свого проєкту, могли поставити запитання та отримати на них відповіді.

Зрозуміла та зручна звітність

Особистий кабінет клієнта – онлайн-дашборд з ключовими метриками.

У будь-який час, ви можете переглянути процес виконання завдань та результати рекламних кампаній за проектом.

Тарифи
БАЗОВИЙ
від 6 000 грн

Найкраще підходить для невеликих компаній з обмеженою кількістю напрямків.

ОПТИМАЛЬНИЙ
від 10 000 грн

Для невеликих інтернет-магазинів із широким асортиментом послуг чи продукції.

Комплексний
від 20 000 грн

Підходить для інтернет-магазинів із широким асортиментом товарів та порталів.

Нам довіряють

Часті питання

Які є прайс-агрегатори в Україні?

У нашій країні є близько 20 різних майданчиків для порівняння цін. Найбільші – це Hotline.ua, Price.ua, ek.ua та m.ua. Експерти радять протестувати різні та вибрати 2–3 найбільш підходящі для вашого товару.

Кому підійде просування через сайти-агрегатори?

Найбільша ефективність при розміщенні реклами на прайс-агрегаторах посідає товари, які вибираються за характеристиками (фільтрам). Сюди належить одяг, техніка, електроніка. Трохи гірша справа з продукцією, яку купують найчастіше спонтанно: косметика, аксесуари та інше.

Чому варто розміщуватись у прайс-агрегаторах?

Майданчики порівняння цін мають стабільний приплив трафіку, частина якого може перейти саме на ваш сайт. Плюс до всього, це вже зацікавлена у покупці аудиторія. Отже, ймовірність здійснення цільової дії зростає. Ще реклама в прайс-агрегаторах забезпечує швидке повернення грошей, передбачає оплату лише за унікальні переходи, а також зручне налаштування.

Які переваги та недоліки прайс-агрегаторів?

Прайс-агрегатор – ідеальний спосіб розширити свій бізнес для інтернет-магазинів. Найбільшою перевагою цього типу веб-сайтів є дуже багато потенційних клієнтів. Завдяки платформі ви також можете підвищити впізнаваність бренду та створити свій імідж. У випадку підприємців, які тільки розпочинають свою торговельну діяльність у мережі, платформи такого типу також будуть добрим рішенням.

На жаль, у маркетплейсів та прайс-агрегаторів є й недоліки. Платформа, що поєднує безліч продавців, створює сильну внутрішню конкуренцію, яка проявляється не тільки на рівні цін, але і на фотографіях чи описах продуктів. Негативним аспектом є часті зміни в правилах і прайс-листах, які змушують вас адаптуватися до нових умов, якщо ви хочете залишатися на сайті.

Як оплачується розміщення на прайс-агрегаторах?

Оплата провадиться за перехід на сайт рекламодавця, що формується за принципом аукціону. Також трапляється абонентська плата за розміщення певної кількості товарів.