Промокод: XXXXXX
Просування сайту в Чехії

Просування сайту в Чехії

Комплексне рішення щодо просування в Чехії від Elit-web з гарантією результату.

Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Особливості просування сайту у Чехії

Технічно розкручування сайту в Чехії мало чим відрізняється від розкручування в інших країнах. Про її складові ми поговоримо трохи далі. Але одна вагома відмінність все ж таки є. Справа в тому, що в Чеській республіці поряд з Google активно використовується внутрішній пошуковик та інтернет-портал Seznam. До 2011 року пошукова система Seznam залишалася популярнішою за Гугла. Але зараз Google все ж таки вирвався вперед.

У будь-якому випадку просування сайтів у Чеській республіці проводиться з урахуванням пошуковика Seznam, тому що його частка в загальній картині все ще залишається дуже суттєвою. 

Нас обирають
Ознайомтесь з нашою комерційною пропозицією
Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Етапи робіт

Давайте коротко розглянемо стратегію, за якою здійснюється просування сайту у Чехії. Вона, природно, може помітно відрізнятися з об'єктивних і суб'єктивних причин, але відштовхуватися можна від перелічених далі етапів.

Аналіз сайту

Докладніше Згорнути

Ми аналізуємо всі ключові параметри веб-ресурсу, що впливають на його SEO-показники та можливості для подальшого просування: Знаходимо технічні помилки, які потрібно усунути, Проводимо аудит метатегів та заголовків, Вивчаємо код веб-ресурсу та його «чистоту», Аналізуємо швидкість завантаження сайту, Шукаємо биті посилання, неправильні редиректи, інше.

Аналіз та аудит дозволяють оцінити обсяг майбутніх робіт та перейти до наступного кроку – формування стратегії просування. 

Стратегія просування

Докладніше Згорнути

Розробка стратегії – тема для окремої великої статті. Формується вона в залежності від поставлених початкових цілей: просування по позиціях, просування по трафіку, комбінований спосіб: трафік + позиції, а також просування по лідах.

Стратегія просування зазвичай вибудовується на основі трьох менших стратегій: Маркетингова стратегія – пошук основного послання бренду споживачеві, Медійна стратегія - пошук каналів розповсюдження інформації, Креативна стратегія – пошук форми послання потенційному клієнту.

При розробці стратегії обов'язково визначається бюджет, прогнозуються витрати на просування та очікувані результати. І що точніше буде ваша стратегія, то кращих результатів вдасться досягти. 

Внутрішня оптимізація

Докладніше Згорнути

Внутрішня (або технічна) оптимізація сайту — це найбільший комплекс робіт, куди входять різні заходи: Налаштування Robots.txt та Sitemap.xml, Видалення неіснуючих сторінок та битих посилань, Налаштування редиректів, Адаптивна верстка сайту, Робота з семантичним ядром та написання SEO-текстів, Збільшення швидкості завантаження сторінок та інше.

Пам'ятайте: погано оптимізований сайт ніколи не буде у топі пошукової видачі. Без оптимізації будь-які інші дії виявляться малоефективними. 

Роботи з масою лінків сайту

Докладніше Згорнути

Посилання бувають двох видів: Внутрішні – ті, що розміщені безпосередньо на сайті. Вони допомагають пошуковим роботам індексувати сторінки, покращують поведінкові характеристики сайту, збільшують внутрішню вагу сторінок. Зовнішні — ті, які розміщені на сторонніх ресурсах, призводять до трафіку та підвищують довіру пошукових систем до вашого сайту. Чим авторитетніший ресурс, який посилається на вас, тим краще з погляду SEO.

Значимість маси посилань не можна недооцінювати. І виключати роботу над її розширенням точно не варто. Це один із найважливіших етапів просування, якому ми приділяємо особливу увагу. 

Аналіз поведінкових факторів та покращення конверсії

Докладніше Згорнути

Не можна просувати сайт у Чехії «наосліп». Щоб досягати поставленої мети, коригувати стратегію та оптимізувати бюджет, необхідно аналізувати поведінкові фактори відвідувачів та конверсію.

Головні поведінкові фактори, які ми аналізуємо: загальна відвідуваність сайту та окремих сторінок, кількість відмов, глибина перегляду, дії користувачів на сторінці, конверсії та інше.

Аналітика, A/B-тестування та зіставлення показників за різні періоди - це можливість при менших вкладеннях отримати кращі результати просування. І нехтувати цим точно не слід! 

Зрозуміла та зручна звітність

Особистий кабінет клієнта – онлайн-дашборд з ключовими метриками.

У будь-який час ви можете переглянути процес виконання завдань та результати рекламних кампаній за проєктом.

Чому варто замовити послуги просування у Чехії саме у нас?

Elit-Web – це поєднання комплексного підходу, продуктивної командної роботи, результативності та демократичної ціни. Працюючи з нами, ви отримуєте низку ключових переваг:

  • Декілька тарифних планів на вибір в залежності від ваших цілей та бюджету
  • Індивідуальна стратегія просування з урахуванням поточного стану сайту, конкуренції та об'єктивної ситуації на ринку
  • Прозора звітність із можливістю відстежувати робочий процес у Особовому Кабінеті клієнта.

Ознайомтеся із переліком наших послуг на сайті, вивчіть кейси, почитайте відгуки клієнтів та зробіть правильний вибір. SEO у Чехії від команди Elit-Web – ваш головний крок до успіху бізнесу!

Ціни на просування сайту в Чехії

Тип робіт

Pro

Enterprise

Повне опрацювання структури сайту

Первинна оптимізація сайту та аналіз конкурентів

Технічний аудит + ТЗ на доопрацювання

Аудит посилальної маси + стратегія маси посилань

Щомісячна звітність в особистому кабінеті клієнта

Юзабіліті аудит сайту + ТЗ на доопрацювання

Створення нових посадкових сторінок

Внесення контенту на посадкові сторінки

Семантичне ядро

Трудовитрати команди спеціалістів (на місяць)

до 20 год

до 50 год

від $ 800/місяць

від $1200/місяць