Промокод: XXXXXX

Просування сайту в Чехії

Комплексне рішення щодо просування в Чехії від Elit-web з гарантією результату.

Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Чехія знаходиться на 39-му місці у списку найбагатших країн світу, і в ньому найнижчий показник безробіття серед усіх країн Європейського Союзу. А висока інтенсивність розвитку електронної комерції у країні спонукає багатьох підприємців (зокрема зарубіжних) розпочинати свій бізнес саме тут.

Відповідно, конкуренція у багатьох бізнес-нішах біля Чеської республіки стрімко зростає. А тому просування сайтів у Чехії — послуга вкрай потрібна. Якщо вам потрібний по-справжньому комплексний підхід, рекомендуємо звертатися до Elit-Web.

Особливості просування сайту у Чехії

Технічно розкручування сайту в Чехії мало чим відрізняється від розкручування в інших країнах. Про її складові ми поговоримо трохи далі. Але одна вагома відмінність все ж таки є. Справа в тому, що в Чеській республіці поряд з Google активно використовується внутрішній пошуковик та інтернет-портал Seznam. До 2011 року пошукова система Seznam залишалася популярнішою за Гугла. Але зараз Google все ж таки вирвався вперед.

У будь-якому випадку просування сайтів у Чеській республіці проводиться з урахуванням пошуковика Seznam, тому що його частка в загальній картині все ще залишається дуже суттєвою.

Етапи робіт

Давайте коротко розглянемо стратегію, за якою здійснюється просування сайту у Чехії. Вона, природно, може помітно відрізнятися з об'єктивних і суб'єктивних причин, але відштовхуватися можна від перелічених далі етапів.

Аналіз сайту

Ми аналізуємо всі ключові параметри веб-ресурсу, що впливають на його SEO-показники та можливості для подальшого просування:

  • Знаходимо технічні помилки, які потрібно усунути
  • Проводимо аудит метатегів та заголовків
  • Вивчаємо код веб-ресурсу та його «чистоту»
  • Аналізуємо швидкість завантаження сайту
  • Шукаємо биті посилання, неправильні редиректи, інше

Аналіз та аудит дозволяють оцінити обсяг майбутніх робіт та перейти до наступного кроку – формування стратегії просування.

Стратегія просування

Розробка стратегії – тема для окремої великої статті. Формується вона в залежності від поставлених початкових цілей: просування по позиціях, просування по трафіку, комбінований спосіб: трафік + позиції, а також просування по лідах.

Стратегія просування зазвичай вибудовується на основі трьох менших стратегій:

  • Маркетингова стратегія – пошук основного послання бренду споживачеві
  • Медійна стратегія - пошук каналів розповсюдження інформації
  • Креативна стратегія – пошук форми послання потенційному клієнту

При розробці стратегії обов'язково визначається бюджет, прогнозуються витрати на просування та очікувані результати. І що точніше буде ваша стратегія, то кращих результатів вдасться досягти.

Внутрішня оптимізація

Внутрішня (або технічна) оптимізація сайту — це найбільший комплекс робіт, куди входять різні заходи:

  • Налаштування Robots.txt та Sitemap.xml
  • Видалення неіснуючих сторінок та битих посилань
  • Налаштування редиректів
  • Адаптивна верстка сайту
  • Робота з семантичним ядром та написання SEO-текстів
  • Збільшення швидкості завантаження сторінок та інше.

Пам'ятайте: погано оптимізований сайт ніколи не буде у топі пошукової видачі. Без оптимізації будь-які інші дії виявляться малоефективними.

Роботи з масою сайту

Посилання бувають двох видів:

  1. Внутрішні – ті, що розміщені безпосередньо на сайті. Вони допомагають пошуковим роботам індексувати сторінки, покращують поведінкові характеристики сайту, збільшують внутрішню вагу сторінок.
  2. Зовнішні — ті, які розміщені на сторонніх ресурсах, призводять до трафіку та підвищують довіру пошукових систем до вашого сайту. Чим авторитетніший ресурс, який посилається на вас, тим краще з погляду SEO.

Значимість маси посилань не можна недооцінювати. І виключати роботу над її розширенням точно не варто. Це один із найважливіших етапів просування, якому ми приділяємо особливу увагу.

Аналіз поведінкових факторів та покращення конверсії

Не можна просувати сайт у Чехії «наосліп». Щоб досягати поставленої мети, коригувати стратегію та оптимізувати бюджет, необхідно аналізувати поведінкові фактори відвідувачів та конверсію.

Головні поведінкові фактори, які ми аналізуємо: загальна відвідуваність сайту та окремих сторінок, кількість відмов, глибина перегляду, дії користувачів на сторінці, конверсії та інше.

Аналітика, A/B-тестування та зіставлення показників за різні періоди - це можливість при менших вкладеннях отримати кращі результати просування. І нехтувати цим точно не слід!

Чому варто замовити послуги просування у Чехії саме у нас?

Elit-Web – це поєднання комплексного підходу, продуктивної командної роботи, результативності та демократичної ціни. Працюючи з нами, ви отримуєте низку ключових переваг:

  • Декілька тарифних планів на вибір в залежності від ваших цілей та бюджету
  • Індивідуальна стратегія просування з урахуванням поточного стану сайту, конкуренції та об'єктивної ситуації на ринку
  • Прозора звітність із можливістю відстежувати робочий процес у Особовому Кабінеті клієнта.

Ознайомтеся із переліком наших послуг на сайті, вивчіть кейси, почитайте відгуки клієнтів та зробіть правильний вибір. SEO у Чехії від команди Elit-Web – ваш головний крок до успіху бізнесу!

Ціни на просування сайту в Чехії

Тип робіт

Pro

Enterprise

Повне опрацювання структури сайту

Первинна оптимізація сайту та аналіз конкурентів

Технічний аудит + ТЗ на доопрацювання

Аудит посилальної маси + стратегія маси посилань

Щомісячна звітність в особистому кабінеті клієнта

Юзабіліті аудит сайту + ТЗ на доопрацювання

Створення нових посадкових сторінок

Внесення контенту на посадкові сторінки

Семантичне ядро

Трудовитрати команди спеціалістів (на місяць)

до 20 год

до 50 год

від $ 800/місяць

від $1200/місяць