Промокод: XXXXXX
Контекстна реклама у Google

Контекстна реклама у Google

Ми ставимося до кампаній Google Ads як до інструмента збільшення продажів – від лідогенерації до транзакцій. Ми використовуємо наш досвід, знання та навички, щоб створювати для вас кампанії з високою рентабельністю інвестицій.

Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Збільшуйте продажі за допомогою ефективних кампаній Google Ads

Ми реалізуємо  ефективні рекламні кампанії Google Ads (Adwords)З нами ви не тільки збільшите охоплення, але насамперед отримаєте клієнтів та збільшите кількість конверсій.

Ми є досвідченою командою експертів Google Ads, яка обслуговує різні види бізнесу, від місцевого до великих інтернет-магазинів. Ми запускаємо всі типи кампаній та оголошень Google Ads (Adwords),  щоб забезпечити максимальну віддачу від інвестицій та охоплення точно обраної групи одержувачів. З нами ви розвиватимете свій бізнес і нарощуватимете продажі.

Нас обирають

Види рекламних кампаній у Google Ads

  • Пошукова реклама Google

Це, по суті, найпопулярніша реклама у пошуковій мережі Google. Користувач вводить запит, а пошуковик, крім «органіки», виводить на екран релевантні контекстні оголошення. У результаті реклама демонструється лише заінтересованій «теплій» аудиторії.

  • Реклама у КМС

Головна особливість торгової рекламної кампанії в Google Ad – націленість переважно на «холодну» аудиторію. Реклама розміщується на новинних та розважальних майданчиках, на YouTube, у додатках тощо. 

  • Google Shopping

Особливість такої реклами полягає в тому, що користувачам демонструються картинки-банери з інформацією про продукт. Тому їм не потрібно переходити на сайт, щоб дізнатися детальніше про вашу пропозицію. Все необхідне вони бачать просто на сторінці пошуку.

  • Відеокампанії

Відеореклама в Google - це переважно просування на YouTube з різними форматами оголошень: In-Stream та Out-Stream, Video Discovery, заставки, Masthead та інше. Велика кількість форматів відкриває ще більше можливостей для розкручування.

  • Локальні кампанії

Локальні рекламні кампанії дають можливість розміщувати рекламу в пошуку, на Google Картах, на YouTube та Gmail. Тобто, на всіх основних ресурсах Google. Така реклама орієнтована насамперед на підвищення офлайн-продажів та просування бізнесу «на місцях».

  • Google Performance Max

Це максимально автоматизовані рекламні кампанії, які використовують власні алгоритми Google. Доступні в КМС та Google Shopping. Але для їхньої ефективної роботи необхідно як мінімум зібрати достатньо статистики в Google Ads.

Ознайомтесь з нашою комерційною пропозицією
Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Етапи налаштування контекстної реклами в Google Ads

Наші спеціалісти точно знають, як налаштувати рекламу, що відповідає потребам вашого бізнесу.

Глаузевий аналіз

Докладніше Згорнути

Для кожної галузі бізнесу характерна певна специфіка. Її не можна ігнорувати, тому процес настроювання контекстної реклами в Google потрібно починати з детального дослідження. Співробітники Elit-Web детально вивчають специфіку галузі та створюють кампанії відповідно до потреб бізнесу.

Аудит існуючих кампаній та структури облікового запису

Докладніше Згорнути

Другий етап – перевірка структури облікового запису в Google Рекламі, оцінюємо результати всіх дій (відео, графічні матеріали, типи оголошень). Далі на підставі висновків наші фахівці оптимізують існуючі чи створюють нові кампанії. Ще на даному етапі ми розробляємо рекомендації щодо покращення юзабіліті сайту.

Розробка стратегії та оптимізація Google Analytics, Google Tag Manager

Докладніше Згорнути

Ефективність реклами в Гугле ґрунтується на коді Google Analytics. Він допомагає в моніторингу важливих показників (у т. ч. конверсії, каналів трафіку тощо).

Запуск GTM є одним із першорядних завдань, оскільки цей захід відкриває можливість застосовувати рекламну кампанію в Google максимально дієво, знижуючи витрати бюджету та підвищуючи конверсію.

Опрацювання ключових запитів та запуск рекламних кампаній

Докладніше Згорнути

Перше, що роблять наші фахівці на цій стадії, – збирають семантику. Ми створюємо круті креативи з візуальним наповненням і текстом, що привертає увагу, за ключовими запитами користувачів. При цьому налаштування параметрів здійснюється так, щоб публікації показувалися лише зацікавленій аудиторії. Основний принцип, яким ми керуємося – досягнення поставленої бізнес-мети з ефективним використанням бюджету.

Оптимізація рекламної кампанії

Докладніше Згорнути

Постійне покращення – один із важливих аспектів, що дозволяє підтримувати ефективність РК. Особливо акцентуємо увагу на оптимізації CTR (рейтинг кліків), а також CR (показник коефіцієнта конверсії). Ці показники визначають готовність користувачів здійснювати замовлення, щоб контекстна реклама в Google залучила прогнозований прибуток.

Аналіз кампанії та звітність

Докладніше Згорнути

Через місяць після запуску реклами наші фахівці проводять дослідження результатів та витрати бюджету. Разом із звітом вони розробляють для клієнта рекомендації щодо покращення сайту, узгоджують спектр робіт, запланованих на наступний етап.

Ми практикуємо прозору систему співробітництва, детально пояснюємо замовнику всі етапи стратегії та відкриті для розмови, питань та уточнень.

Зрозуміла та зручна звітність

Особистий кабінет клієнта – онлайн-дашборд з ключовими метриками.

У будь-який час ви можете переглянути процес виконання завдань та результати рекламних кампаній за проєктом.

Контекстна реклама — маркетинговий інструмент для вашого бізнесу!

Контекстна реклама Google — це текстові, графічні та відеооголошення, які демонструються користувачам на основі їх пошукових запитів.

Ми рекомендуємо замовити контекстну рекламу, якщо вам потрібен швидкий ефект — оголошення починають працювати одразу після запуску рекламної кампанії доти, доки ви оплачуєте покази. Такий формат дуже корисний, якщо ви паралельно займаєтеся SEO-просуванням, яке вимагає часу для появи перших видимих ​​результатів. Замовити послуги з налаштування контекстного просування сайту ви можете у Elit-Web. Щоб дізнатися подробиці, зв'яжіться з нашим менеджером!

Переваги запуску реклами Google Ads

Ключовою перевагою інструменту є те, що майданчик для публікацій відноситься до найбільшого і всесвітньо відомого пошукача. Іншими словами, контекстну рекламу в Google бачить величезна кількість людей. Крім цього, відзначимо й інші переваги:

  1. Оголошення видно лише тим користувачам, які виявили інтерес до ніші, в якій рекламодавець веде бізнес. Завдяки цьому при правильному налаштуванні канал зручно аналізувати та відстежувати.
  2. Є можливість вибору вигідніших майданчиків під розміщення реклами.
  3. Оплата стягується за клік, тобто результат. Ця особливість також робить аналітику зручнішою.
  4. Існує різноманітність форматів контекстної реклами в Google. Оголошення бувають текстовими, текстово-графічними, банерними, динамічними та ін.
  5. Використовуються різні способи націлення, що дозволяє задавати оптимальні за точністю налаштування під різні категорії ЦА, тим самим виключаючи ризик марної витрати коштів.

Ще до переваг варто віднести доступність статистики. Завдяки цій особливості можна моніторити найпопулярніші (а також ефективні) ключі, проводити аналіз параметрів та оптимізувати роботу кампанії.

Вартість реклами Google Ads – Ціна 2023

Ціна контекстної реклами залежить від налаштувань РК. У цьому її головна перевага: можна отримати багато переходів цільової аудиторії при порівняно невеликому бюджету. Але це можливо лише за умови, що налаштування та запуск РК виконано правильно.

Ми в Elit-Web пропонуємо клієнтам кілька тарифних планів на вибір. Ви можете надати перевагу тому пакету послуг, який підходить саме вам. А ми забезпечимо максимально можливі результати в цьому тарифному плані. Якщо у вас є додаткові питання щодо послуги та її вартості, звертайтеся!

Тип пакету послуг

Ціна

БАЗОВИЙ

Від $400

ОПТИМАЛЬНИЙ

Від $500

Комплексний

Від $700

Замовити налаштування Google Ads в агенції Elit-Web

Elit-Web пропонує вам замовити налаштування контекстної реклами з гарантією результату. Ми попередньо аналізуємо бізнес, конкурентів та цільову аудиторію, ретельно працюємо з ключовими словами та фразами, формуємо текстову та графічну частину ваших оголошень і запускаємо PPC-рекламу під ключ. Одразу після проходження модерації та оплати рекламна кампанія починає працювати і залучати клієнтів.

Щоб замовити контекстну рекламу інтернет сайту, рекомендуємо вам зв'язатися з нашими фахівцями. Вони безкоштовно вас проконсультують, озвучать попередню вартість робіт та прогнозовані результати.

Часті питання

Які бувають типи реклами Google Ads?

У Гуглі кампанії можна проводити кількома способами. Різноманітність варіантів рішень дозволяє вибирати найбільш ефективне відповідно до специфіки ніші, потреб клієнта та бюджету. Серед типів відзначимо:

  1. Пошукову рекламу Оголошення відображаються під час надання результатів на запит. Рекламодавець може моніторити ключі, зміст оголошення.
  2. Рекламу КМС. Під контекстно-медійною мережею мається на увазі мережа, де можна транслювати рекламні оголошення. Користуються попитом банери, які представлені у різноманітності форматів, тому рекламу зручно адаптувати під певні цілі бізнесу.
  3. Відеокампанії. У цьому випадку реклама демонструється на YouTube. Проводити кампанії можна різними методами: In-Steam (до показу відео); Discovery (показується як частина пошуку); заставки (до або під час ролика, тривають 6 с); masthead (демонструються вгорі сайту Ютуб).
  1. Ремаркетинг. Метою такої реклами є нагадування користувачеві, що залишив сайт. Кампанії такого формату поділяються за часом, який провів на ресурсі людина, переходами до розділів, виходом із кошика. Також ремаркетинг підходить для повернення клієнтів на сайт для повторних покупок та замовлень.

Торгівельну. Такі кампанії можна адаптувати до інтернет-магазинів будь-яких галузей. Гугл-реклама для електронної торгівлі зручна тим, що відображає прямі пропозиції сайту (певний товар) з фото та вартістю прямо у пошуковій системі. Але, щоб використовувати формат, потрібно налаштувати Merchant Center, щоб з нього Google отримував дані про ціни та товари.

Яку рекламу від Google вибрати?

Вибираючи потрібний формат для рекламних оголошень (пошукових або банерних), потрібно враховувати 4 аспекти:

  • цілі;
  • тематику та специфіку ніші;
  • тип товару/послуги;
  • особливість ЦА.

Банери залучають за рахунок візуалізації, тому ефективніші, коли постає завдання підвищити впізнаваність бренду, прорекламувати заходи або товари з невеликою сумою середнього чека.

Пошукова реклама найбільше підходить для залучення відвідувачів. Але вона й універсальніша, оскільки може застосовуватися для різних ніш бізнесу.

Яка вартість реклами в Google?

Ціна налаштування РК складається з 2 статей витрат. Вона містить в собі:

  • оплату послуг компаній, які займаються збиранням інформації та її аналізом, оптимізацією посадкових веб-сторінок, налаштуванням та підготовкою оголошень. На цю статтю йде приблизно 20% всього бюджету;
  • Витрати рекламу. На цю статтю приділяється близько 80%.

Витрати реклами визначає клієнт, а наші фахівці розробляють стратегію, як їх максимально ефективно. Якщо замовник не може визначитись із сумою бюджету, то аналітики можуть провести дослідження ніші, ЦА. В цілому на рекомендований розмір витрат на рекламу впливають тема бізнесу, цілі клієнта, геотаргетинг і час для показу оголошень. Якщо виникли питання або хочете уточнити приблизну вартість налаштування РК, зверніться до менеджера, ми безкоштовно проконсультуємо.

Які терміни налаштування реклами?

Весь процес включає 4 етапи:

  1. Комплексний аналіз ніші. Цей процес триває близько 2 днів.
  2. Збір ключів та розробку картки запитів. На цей процес приділяється до 3 днів.
  3. Створення публікацій. Триває приблизно 1-2 дні.
  4. Налаштування показів у власному кабінеті з наступним запуском РК. Усі роботи виконуються за 1 день.

Одночасно фахівці займаються підключенням та налаштуванням сервісів для збору статистичних даних, аналітики, а також виконують оптимізацію посадкових веб-сторінок, що сприяє покращенню юзабіліті та підвищенню конверсії.

Після виконання цих завдань настає другий етап - аналіз інформації про результати, а також коригування показів з метою підвищення ефективності РК. На збирання статистичних відомостей відводиться близько 2 тижнів. На підготовку та коригування – 2–3 дні.