Промокод: XXXXXX

Контекстна реклама в Google Ads

Ми знаємо, як запустити рекламну кампанію Google, щоб залучити до вашого сайту цінний трафік.

Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Що таке контекстна реклама Google Ads?

Термін "контекстна реклама в Гуглі" передбачає рекламну систему всесвітньо відомого пошуковика Google. Вона включає оголошення з текстовим або товарним змістом на сторінках видачі результатів, графічні - в КМС і форматі відео на платформі YouTube.

Ключовою особливістю даного інструменту є те, що публікації демонструються лише відвідувачам, які виявляли інтерес до сфери або товару, який пропонує рекламодавець. Завдяки цій властивості реклама від Google характеризується високою ефективністю (але за умови, що налаштування було виконано грамотно). Крім цього, цей канал є зручним для аналітики, оскільки в ньому оплата стягується за кліки. Плюс до того ж реклама Google Ads користується попитом у сфері просування і серед самих власників сайтів.

Успішно розвиваємо бізнес наших клієнтів

Ознайомтеся з нашою комерційною пропозицією
Номер телефону
адреса сайту
Електронна пошта

Переваги запуску реклами Google Ads

Ключовою перевагою інструменту є те, що майданчик для публікацій відноситься до найбільшого і всесвітньо відомого пошукача. Іншими словами, контекстну рекламу в Google бачить величезна кількість людей. Крім цього, відзначимо й інші переваги:

  1. Оголошення видно лише тим користувачам, які виявили інтерес до ніші, в якій рекламодавець веде бізнес. Завдяки цьому при правильному налаштуванні канал зручно аналізувати та відстежувати.
  2. Є можливість вибору вигідніших майданчиків під розміщення реклами.
  3. Оплата стягується за клік, тобто результат. Ця особливість також робить аналітику зручнішою.
  4. Існує різноманітність форматів контекстної реклами в Google. Оголошення бувають текстовими, текстово-графічними, банерними, динамічними та ін.
  5. Використовуються різні способи націлення, що дозволяє задавати оптимальні за точністю налаштування під різні категорії ЦА, тим самим виключаючи ризик марної витрати коштів.

Ще до переваг варто віднести доступність статистики. Завдяки цій особливості можна моніторити найпопулярніші (а також ефективні) ключі, проводити аналіз параметрів та оптимізувати роботу кампанії.

Етапи налаштування контекстної реклами в Google Ads

Цей процес включає 6 послідовних кроків.

Галузевий аналіз

Для кожної галузі бізнесу характерна певна специфіка. Її не можна ігнорувати, тому процес настроювання контекстної реклами в Google потрібно починати з детального дослідження. Співробітники Elit-Web детально вивчають специфіку галузі та створюють кампанії відповідно до потреб бізнесу.

Аудит існуючих кампаній та структури облікового запису

Другий етап – перевірка структури облікового запису в Google Рекламі, оцінюємо результати всіх дій (відео, графічні матеріали, типи оголошень). Далі на підставі висновків наші фахівці оптимізують існуючі чи створюють нові кампанії. Ще на даному етапі ми розробляємо рекомендації щодо покращення юзабіліті сайту.

Розробка стратегії та оптимізація Google Analytics, Google Tag Manager

Ефективність реклами в Гугле ґрунтується на коді Google Analytics. Він допомагає в моніторингу важливих показників (у т. ч. конверсії, каналів трафіку тощо), без яких неможливо проаналізувати ефективність оголошень. Моніторинг відкриває іншу можливість – вносити зміни підвищення дієвості РК.

Ще на цьому етапі встановлюється Google Tag Manager. Цей інструмент значно спрощує, а також прискорює роботу фахівців РРС. Наші співробітники керують тегами, що дозволяє швидко налаштовувати або додавати інструменти аналітики, відстежувати події, не вдаючись до послуг розробників. Запуск GTM є одним із першорядних завдань, оскільки цей захід відкриває можливість застосовувати рекламну кампанію в Google максимально дієво, знижуючи витрати бюджету та підвищуючи конверсію.

Опрацювання ключових запитів та запуск рекламних кампаній

Перше, що роблять наші фахівці на цій стадії, – збирають семантику. Ми створюємо круті креативи з візуальним наповненням і текстом, що привертає увагу, за ключовими запитами користувачів. При цьому налаштування параметрів здійснюється так, щоб публікації показувалися лише зацікавленій аудиторії. Основний принцип, яким ми керуємося – досягнення поставленої бізнес-мети з ефективним використанням бюджету.

Оптимізація рекламної кампанії

Постійне покращення – один із важливих аспектів, що дозволяє підтримувати ефективність РК. Особливо акцентуємо увагу на оптимізації CTR (рейтинг кліків), а також CR (показник коефіцієнта конверсії). Ці показники визначають готовність користувачів здійснювати замовлення, щоб контекстна реклама в Google залучила прогнозований прибуток.

Аналіз кампанії та звітність

Через місяць після запуску реклами наші фахівці проводять дослідження результатів та витрати бюджету. Разом із звітом вони розробляють для клієнта рекомендації щодо покращення сайту, узгоджують спектр робіт, запланованих на наступний етап.

Ми практикуємо прозору систему співробітництва, детально пояснюємо замовнику всі етапи стратегії та відкриті для розмови, питань та уточнень.

Чому вам слід замовити рекламу Google у Elit-Web

Наведемо 4 аргументи на користь співпраці з нами:

  • комплексний підхід. Ключовою метою роботи над проектом для наших фахівців є підвищення продажів товарів та замовлень послуг. Ми враховуємо безліч різних показників, тим самим намагаємося досягати оптимальної взаємодії з клієнтом;
  • експертність. Контекстна реклама Google Adwords налаштовується сертифікованими фахівцями. Також ми моніторимо зміни в налаштуваннях медійних РК, навчаємось, підвищуємо кваліфікацію та використовуємо в роботі найрезультативніші методики;
  • досягнення цілей. Якщо медійну рекламу раніше запустили, наші співробітники проведуть аудит і візьмуть РК на ведення. Ми проведемо оптимізацію оголошень, щоб отримувати хорошу віддачу та досягати поставлених клієнтом цілей;
  • докладні звіти. Клієнт буде в курсі роботи кампанії, зможе стежити за змінами, видатком бюджету та контролювати процеси налаштування через особистий обліковий запис.

Насамкінець зазначимо, що реклама в інтернеті може стати найефективнішим інструментом для підвищення продажів та залучення відвідувачів. Але важливо, щоб вона була правильно налаштована. Тому довіряти цей процес потрібно лише досвідченим фахівцям, які можуть скласти креативну стратегію ведення кампанії з урахуванням нюансів ніші бізнесу, дати гарантії результату. Ми в Elit-Web можемо це забезпечити, на запит надамо кейси з прикладами наших робіт.

Вартість реклами Google Ads – Ціна 2022

Тип пакету послуг

Ціна

БАЗОВИЙ

Від $300

ОПТИМАЛЬНИЙ

Від $500

Комплексний

Від $700

Часті питання

Які бувають типи реклами Google Ads?

У Гуглі кампанії можна проводити кількома способами. Різноманітність варіантів рішень дозволяє вибирати найбільш ефективне відповідно до специфіки ніші, потреб клієнта та бюджету. Серед типів відзначимо:

  1. Пошукову рекламу Оголошення відображаються під час надання результатів на запит. Рекламодавець може моніторити ключі, зміст оголошення.
  2. Рекламу КМС. Під контекстно-медійною мережею мається на увазі мережа, де можна транслювати рекламні оголошення. Користуються попитом банери, які представлені у різноманітності форматів, тому рекламу зручно адаптувати під певні цілі бізнесу.
  3. Відеокампанії. У цьому випадку реклама демонструється на YouTube. Проводити кампанії можна різними методами: In-Steam (до показу відео); Discovery (показується як частина пошуку); заставки (до або під час ролика, тривають 6 с); masthead (демонструються вгорі сайту Ютуб).
  1. Ремаркетинг. Метою такої реклами є нагадування користувачеві, що залишив сайт. Кампанії такого формату поділяються за часом, який провів на ресурсі людина, переходами до розділів, виходом із кошика. Також ремаркетинг підходить для повернення клієнтів на сайт для повторних покупок та замовлень.

Торгівельну. Такі кампанії можна адаптувати до інтернет-магазинів будь-яких галузей. Гугл-реклама для електронної торгівлі зручна тим, що відображає прямі пропозиції сайту (певний товар) з фото та вартістю прямо у пошуковій системі. Але, щоб використовувати формат, потрібно налаштувати Merchant Center, щоб з нього Google отримував дані про ціни та товари.

Яку рекламу від Google вибрати?

Вибираючи потрібний формат для рекламних оголошень (пошукових або банерних), потрібно враховувати 4 аспекти:

  • цілі;
  • тематику та специфіку ніші;
  • тип товару/послуги;
  • особливість ЦА.

Банери залучають за рахунок візуалізації, тому ефективніші, коли постає завдання підвищити впізнаваність бренду, прорекламувати заходи або товари з невеликою сумою середнього чека.

Пошукова реклама найбільше підходить для залучення відвідувачів. Але вона й універсальніша, оскільки може застосовуватися для різних ніш бізнесу.

Яка вартість реклами в Google?

Ціна налаштування РК складається з 2 статей витрат. Вона містить в собі:

  • оплату послуг компаній, які займаються збиранням інформації та її аналізом, оптимізацією посадкових веб-сторінок, налаштуванням та підготовкою оголошень. На цю статтю йде приблизно 20% всього бюджету;
  • Витрати рекламу. На цю статтю приділяється близько 80%.

Витрати реклами визначає клієнт, а наші фахівці розробляють стратегію, як їх максимально ефективно. Якщо замовник не може визначитись із сумою бюджету, то аналітики можуть провести дослідження ніші, ЦА. В цілому на рекомендований розмір витрат на рекламу впливають тема бізнесу, цілі клієнта, геотаргетинг і час для показу оголошень. Якщо виникли питання або хочете уточнити приблизну вартість налаштування РК, зверніться до менеджера, ми безкоштовно проконсультуємо.

Які терміни налаштування реклами?

Весь процес включає 4 етапи:

  1. Комплексний аналіз ніші. Цей процес триває близько 2 днів.
  2. Збір ключів та розробку картки запитів. На цей процес приділяється до 3 днів.
  3. Створення публікацій. Триває приблизно 1-2 дні.
  4. Налаштування показів у власному кабінеті з наступним запуском РК. Усі роботи виконуються за 1 день.

Одночасно фахівці займаються підключенням та налаштуванням сервісів для збору статистичних даних, аналітики, а також виконують оптимізацію посадкових веб-сторінок, що сприяє покращенню юзабіліті та підвищенню конверсії.

Після виконання цих завдань настає другий етап - аналіз інформації про результати, а також коригування показів з метою підвищення ефективності РК. На збирання статистичних відомостей відводиться близько 2 тижнів. На підготовку та коригування – 2–3 дні.