Ми ставимося до кампаній Google Ads як до інструмента збільшення продажів – від лідогенерації до транзакцій. Ми використовуємо наш досвід, знання та навички, щоб створювати для вас кампанії з високою рентабельністю інвестицій.
Ми реалізуємо ефективні рекламні кампанії Google Ads (Adwords). З нами ви не тільки збільшите охоплення, але насамперед отримаєте клієнтів та збільшите кількість конверсій.
Ми є досвідченою командою експертів Google Ads, яка обслуговує різні види бізнесу, від місцевого до великих інтернет-магазинів. Ми запускаємо всі типи кампаній та оголошень Google Ads (Adwords), щоб забезпечити максимальну віддачу від інвестицій та охоплення точно обраної групи одержувачів. З нами ви розвиватимете свій бізнес і нарощуватимете продажі.
Це, по суті, найпопулярніша реклама у пошуковій мережі Google. Користувач вводить запит, а пошуковик, крім «органіки», виводить на екран релевантні контекстні оголошення. У результаті реклама демонструється лише заінтересованій «теплій» аудиторії.
Головна особливість торгової рекламної кампанії в Google Ad – націленість переважно на «холодну» аудиторію. Реклама розміщується на новинних та розважальних майданчиках, на YouTube, у додатках тощо.
Особливість такої реклами полягає в тому, що користувачам демонструються картинки-банери з інформацією про продукт. Тому їм не потрібно переходити на сайт, щоб дізнатися детальніше про вашу пропозицію. Все необхідне вони бачать просто на сторінці пошуку.
Відеореклама в Google - це переважно просування на YouTube з різними форматами оголошень: In-Stream та Out-Stream, Video Discovery, заставки, Masthead та інше. Велика кількість форматів відкриває ще більше можливостей для розкручування.
Локальні рекламні кампанії дають можливість розміщувати рекламу в пошуку, на Google Картах, на YouTube та Gmail. Тобто, на всіх основних ресурсах Google. Така реклама орієнтована насамперед на підвищення офлайн-продажів та просування бізнесу «на місцях».
Це максимально автоматизовані рекламні кампанії, які використовують власні алгоритми Google. Доступні в КМС та Google Shopping. Але для їхньої ефективної роботи необхідно як мінімум зібрати достатньо статистики в Google Ads.
Для кожної галузі бізнесу характерна певна специфіка. Її не можна ігнорувати, тому процес настроювання контекстної реклами в Google потрібно починати з детального дослідження. Співробітники Elit-Web детально вивчають специфіку галузі та створюють кампанії відповідно до потреб бізнесу.
Другий етап – перевірка структури облікового запису в Google Рекламі, оцінюємо результати всіх дій (відео, графічні матеріали, типи оголошень). Далі на підставі висновків наші фахівці оптимізують існуючі чи створюють нові кампанії. Ще на даному етапі ми розробляємо рекомендації щодо покращення юзабіліті сайту.
Ефективність реклами в Гугле ґрунтується на коді Google Analytics. Він допомагає в моніторингу важливих показників (у т. ч. конверсії, каналів трафіку тощо).
Запуск GTM є одним із першорядних завдань, оскільки цей захід відкриває можливість застосовувати рекламну кампанію в Google максимально дієво, знижуючи витрати бюджету та підвищуючи конверсію.
Перше, що роблять наші фахівці на цій стадії, – збирають семантику. Ми створюємо круті креативи з візуальним наповненням і текстом, що привертає увагу, за ключовими запитами користувачів. При цьому налаштування параметрів здійснюється так, щоб публікації показувалися лише зацікавленій аудиторії. Основний принцип, яким ми керуємося – досягнення поставленої бізнес-мети з ефективним використанням бюджету.
Постійне покращення – один із важливих аспектів, що дозволяє підтримувати ефективність РК. Особливо акцентуємо увагу на оптимізації CTR (рейтинг кліків), а також CR (показник коефіцієнта конверсії). Ці показники визначають готовність користувачів здійснювати замовлення, щоб контекстна реклама в Google залучила прогнозований прибуток.
Через місяць після запуску реклами наші фахівці проводять дослідження результатів та витрати бюджету. Разом із звітом вони розробляють для клієнта рекомендації щодо покращення сайту, узгоджують спектр робіт, запланованих на наступний етап.
Ми практикуємо прозору систему співробітництва, детально пояснюємо замовнику всі етапи стратегії та відкриті для розмови, питань та уточнень.
Особистий кабінет клієнта – онлайн-дашборд з ключовими метриками.
У будь-який час ви можете переглянути процес виконання завдань та результати рекламних кампаній за проєктом.
Контекстна реклама Google — це текстові, графічні та відеооголошення, які демонструються користувачам на основі їх пошукових запитів.
Ми рекомендуємо замовити контекстну рекламу, якщо вам потрібен швидкий ефект — оголошення починають працювати одразу після запуску рекламної кампанії доти, доки ви оплачуєте покази. Такий формат дуже корисний, якщо ви паралельно займаєтеся SEO-просуванням, яке вимагає часу для появи перших видимих результатів. Замовити послуги з налаштування контекстного просування сайту ви можете у Elit-Web. Щоб дізнатися подробиці, зв'яжіться з нашим менеджером!
Ключовою перевагою інструменту є те, що майданчик для публікацій відноситься до найбільшого і всесвітньо відомого пошукача. Іншими словами, контекстну рекламу в Google бачить величезна кількість людей. Крім цього, відзначимо й інші переваги:
Ще до переваг варто віднести доступність статистики. Завдяки цій особливості можна моніторити найпопулярніші (а також ефективні) ключі, проводити аналіз параметрів та оптимізувати роботу кампанії.
Ціна контекстної реклами залежить від налаштувань РК. У цьому її головна перевага: можна отримати багато переходів цільової аудиторії при порівняно невеликому бюджету. Але це можливо лише за умови, що налаштування та запуск РК виконано правильно.
Ми в Elit-Web пропонуємо клієнтам кілька тарифних планів на вибір. Ви можете надати перевагу тому пакету послуг, який підходить саме вам. А ми забезпечимо максимально можливі результати в цьому тарифному плані. Якщо у вас є додаткові питання щодо послуги та її вартості, звертайтеся!
Тип пакету послуг |
Ціна |
БАЗОВИЙ |
Від $400 |
ОПТИМАЛЬНИЙ |
Від $500 |
Комплексний |
Від $700 |
Elit-Web пропонує вам замовити налаштування контекстної реклами з гарантією результату. Ми попередньо аналізуємо бізнес, конкурентів та цільову аудиторію, ретельно працюємо з ключовими словами та фразами, формуємо текстову та графічну частину ваших оголошень і запускаємо PPC-рекламу під ключ. Одразу після проходження модерації та оплати рекламна кампанія починає працювати і залучати клієнтів.
Щоб замовити контекстну рекламу інтернет сайту, рекомендуємо вам зв'язатися з нашими фахівцями. Вони безкоштовно вас проконсультують, озвучать попередню вартість робіт та прогнозовані результати.
У Гуглі кампанії можна проводити кількома способами. Різноманітність варіантів рішень дозволяє вибирати найбільш ефективне відповідно до специфіки ніші, потреб клієнта та бюджету. Серед типів відзначимо:
Торгівельну. Такі кампанії можна адаптувати до інтернет-магазинів будь-яких галузей. Гугл-реклама для електронної торгівлі зручна тим, що відображає прямі пропозиції сайту (певний товар) з фото та вартістю прямо у пошуковій системі. Але, щоб використовувати формат, потрібно налаштувати Merchant Center, щоб з нього Google отримував дані про ціни та товари.
Вибираючи потрібний формат для рекламних оголошень (пошукових або банерних), потрібно враховувати 4 аспекти:
Банери залучають за рахунок візуалізації, тому ефективніші, коли постає завдання підвищити впізнаваність бренду, прорекламувати заходи або товари з невеликою сумою середнього чека.
Пошукова реклама найбільше підходить для залучення відвідувачів. Але вона й універсальніша, оскільки може застосовуватися для різних ніш бізнесу.
Ціна налаштування РК складається з 2 статей витрат. Вона містить в собі:
Витрати реклами визначає клієнт, а наші фахівці розробляють стратегію, як їх максимально ефективно. Якщо замовник не може визначитись із сумою бюджету, то аналітики можуть провести дослідження ніші, ЦА. В цілому на рекомендований розмір витрат на рекламу впливають тема бізнесу, цілі клієнта, геотаргетинг і час для показу оголошень. Якщо виникли питання або хочете уточнити приблизну вартість налаштування РК, зверніться до менеджера, ми безкоштовно проконсультуємо.
Весь процес включає 4 етапи:
Одночасно фахівці займаються підключенням та налаштуванням сервісів для збору статистичних даних, аналітики, а також виконують оптимізацію посадкових веб-сторінок, що сприяє покращенню юзабіліті та підвищенню конверсії.
Після виконання цих завдань настає другий етап - аналіз інформації про результати, а також коригування показів з метою підвищення ефективності РК. На збирання статистичних відомостей відводиться близько 2 тижнів. На підготовку та коригування – 2–3 дні.