Промокод: XXXXXX

Просування сайту за позиціями

ВИЩЕ ПОЗИЦІЇ - БІЛЬШЕ КЛІЄНТІВ!

Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Що таке просування сайту за позиціями

Просування сайтів за позиціями - традиційний спосіб оптимізації, який передбачає оплату за отримання лідируючих позицій за конкурентними ключовиками в результатах видачі - топ-10, топ-5 або топ-3 пошукових систем. Власник оплачує лише той період та запити, за якими зафіксовані позиції на потрібних місцях. Весь обсяг виконаних завдань включено до договору, що гарантує дотримання виконавцем зобов'язань щодо строків та результатів.

Особливості розкручування сайту за позиціями

Розкрутка сайтів за позиціями проводиться з упором на виведення у ТОП пошукової видачі вибраного переліку пошукових запитів (ключів). До таких запитів найчастіше належать комерційні високо- та низькочастотні запити, що містять слова: "купити", "замовити", "ціна" і т.д.

Комерційні запити вводять користувачі, зацікавлені у купівлі товару чи замовленні послуги. Тому ними переходить найбільш залучений трафік, який легко конвертується у продажі чи ліди.

Успішно розвиваємо бізнес наших клієнтів

Ознайомтеся з нашою комерційною пропозицією
Номер телефону
адреса сайту
Електронна пошта

Етапи просування сайту за позиціями

Просування сайту за ключовими словами в деяких аспектах відрізняється від стандартного SEO. Процес оптимізації включає такі етапи:

  • Аналіз ринку, попиту та конкурентів

Робота стартує з детального аудиту ніші. Фахівці аналізують діяльність клієнта, знайомляться з товарами та послугами, визначають потреби цільової аудиторії, щоб знайти ефективні точки дотику.

Необхідно також оцінити ситуацію з конкурентами: оцінити структуру та масу посилань, знайти слабкі місця. Дані щодо конкуренції потрібні для побудови результативнішої тактики, здатної витіснити сайти-лідери і зайняти їх місце в топі.

  • Робота з семантичним ядром

До початку оптимізації потрібно сформувати список ключових запитів, за якими сайт просуватиметься. Від якості складеного СЯ залежить близько 90% успіху у розкручуванні. Для багатосторінкових ресурсів обсяг семантичного ядра зазвичай великий, і цей етап йде кілька днів. Але зазвичай при просуванні позиціями проробляються сайти з невеликою кількістю сторінок, що прискорює процес.

При складанні СЯ до уваги береться багато факторів: складність тематики, дата реєстрації домену і т. д. Це дозволяє досконально опрацювати ядро і досягти максимуму ефекту від розкручування.

  • Аналітика та знімання позицій

Перед початком безпосереднього розкручування по позиціях потрібно зафіксувати положення вебсайту у видачі. Це потрібно робити до зміни його позицій, щоб визначити, наскільки ефективною буде обрана стратегія розкручування, на якому етапі зрушень немає і що скоригувати.

  • Розробка стратегії просування

Це детальний план, згідно з яким буде виконуватися розкручування по позиціях. Під час його розробки враховується вік та тип проєкту, тематика, регіон, поточні позиції сайту. Фахівці створюють реальну та обґрунтовану стратегію, вказавши конкретні цілі. Саме навколо них будується вся подальша робота з просування.

  • Технічна оптимізація

У ході технічної оптимізації фахівці виправляють знайдені раніше помилки, які заважають пошуковикам індексувати ресурс повністю та знижують його якість. Проробляються також ключові чинники: файли robot.txt і sitemap.xml, редіректи, швидкість завантаження сторінок та інше. Коректний технічний стан сайту дозволить уникнути подальшої оптимізації проблем, здатних затримати ресурс на низьких позиціях.

  • Оптимізація сайту

Це тривалий етап, в ході якого на сайт вносяться покращення для підвищення якості проєкту. Фахівці організовують правильну структуру з огляду на дані раніше зібраного семантичного ядра. Потрібно також опрацювати хлібні крихти, налаштувати внутрішню перелінковку та мікророзмітку. Оскільки з кожним днем зростає вплив мобільної видачі на ранжування, потрібно також зайнятися адаптивною версією та оптимізувати ресурс під смартфони/планшети.

  • Зовнішня оптимізація

Якісні посилання залишаються цінним фактором ранжування, тому необхідно розмістити беклінки на надійних тематичних майданчиках. Пошукові роботи доброзичливо налаштовані на сайти, на які посилаються авторитетні джерела. Зростання посилання профілю говорить про користь ресурсу, і те, що йому можна привласнити високі позиції у видачі.

  • Робота з поведінковими та комерційними факторами ранжування

На цьому етапі зусилля оптимізаторів спрямовуються на поліпшення метрик: знизити показник відмов, підвищити час на сайті, глибину перегляду, клікабельність тощо. В процесі роботи з комерційними факторами увага приділяється елементам, які визначають надійність сайту для відвідувача: кошику замовлень, розділу з контактами, фільтрам, онлайн-калькулятору і т. д.

Яким сайтам підходить просування за ключовими словами

Розкручування сайту за позиціями актуальне для власників різного бізнесу. Це можуть бути такі проєкти:

  • великі іміджеві вебресурси та компанії, яким важливо перевершити конкурентів і опинитися на високих позиціях пошукових запитів у видачі Google;
  • сайти сфери послуг із обмеженою семантикою;
  • інші невеликі вебресурси, які складаються з десятка сторінок із мінімумом контенту та ключів;
  • ресурси, створені на повноцінній системі управління, а не на конструкторі;
  • компанії, метою якої є підтримка позитивного іміджу (для них утримання топових позицій — додатковий плюс до репутації).

За допомогою SEO просування вдасться навести зацікавлений трафік за тими запитами, які потрібні власнику бізнесу. Але мети буде досягнуто за умови відповідності ресурсів усім вимогам пошукових систем. Ось чому довіряти розкручування потрібно експертам. Таким, які мають багатий досвід та успішні кейси у тематиці замовника.

Переваги просування сайтів за позиціями

Даний формат співпраці має виділити такі плюси:

  • Чиста цільова аудиторія. Сайт виводиться за конкретними запитами, що прямо характеризують його тематику. Отже, за ними приходять зацікавлені користувачі, готові купити товар чи замовити послугу.
  • Переваги перед конкурентами. Багато хто веде бізнес в інтернеті, причому часто цікаві ідеї копіюються один у одного. Щоб не загубитися в безликому потоці реклами, краще вивести сайт у топ і привертати увагу одним із перших.
  • Підвищення лояльності бренду. Користувачі на підсвідомому рівні довіряють сайтам на високих позиціях. Тим паче мало хто гортає навіть 2 та 3 сторінки видачі. Бути в топі = довести свою репутацію та здобути лояльність аудиторії.
  • Зростання конверсії та поведінкових факторів. Внутрішня оптимізація дозволяє зробити сайт привабливішим для користувачів, а також підвищити його конверсійність. Це позитивно позначається на кількості замовлень навіть за постійному показнику відвідуваності.
  • Зростання продажів. Залучення клієнтів – основна мета такого виду просування. Підвищення позицій у пошуковій видачі дозволяє збільшити кількість переходів потенційних клієнтів, а оптимізація конверсійних елементів стимулює зростання кількості замовлень.
  • Зниження вартості залученого клієнта. Одночасне зростання трафіку та конверсії дозволяє в рази збільшити кількість клієнтів за порівняно низьких витрат на просування сайту. Тому середній бюджет, необхідний для залучення одного замовлення, знижується з кожним місяцем.

Замовляючи просування сайту за позиціями, ви можете точково збільшити продаж вибраних вами категорій товарів чи послуг. Такий вид просування дозволяє домогтися зневажених клієнтів.

Ціна просування за позиціями

Тип пакету послуг

Ціна (на місяць)

БАЗОВИЙ

Від $500

ОПТИМАЛЬНИЙ

Від $800

Комплексний

Від $1000

Вартість не буває однаковою навіть для двох дуже схожих проєктів. Ціни на просування сайту по позиціях відразу можна позначити лише приблизно. Підсумкові розрахунки виконуються з урахуванням конкретних факторів, таких як:

  • вік домену;
  • якість наявного контенту;
  • ситуація у конкурентному середовищі;
  • запланований обсяг нарощування маси посилань;
  • регіон просування тощо.

У будь-якому випадку при замовленні послуги «розкрутка за позиціями» ви платите за видимий результат. Це гарантує окупність вкладень. Фахівці розрахують вартість топових позицій пошукових фраз, щоб ви зорієнтувалися у ціні до підписання договору.