Промокод: XXXXXX
Реклама у Google Shopping

Реклама у Google Shopping

Ми знаємо, як запустити рекламну кампанію, щоб залучити до вашого сайту цінний трафік.

Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Що таке Google Shopping?

Google Shopping – це особливий тип рекламних кампаній у пошуковій системі Google, який допомагає представити пропозиції з асортименту сайту людям, зацікавленим в аналогічних товарах.

Найчастіше відвідувачі хочуть отримувати відповіді на запитання якнайшвидше. Довго "гуглити" конкретний товар, відвідувати різні сайти - це незручно. Google Шопінг дає можливість спростити цей процес. Оголошення в цьому сервісі одразу містять ключову інформацію: фото товару, ціну, посилання на інтернет-магазин. Такий підхід дозволяє відразу побачити, що цікавить (зовнішній вигляд і вартість), це дуже зручно для покупця.

що таке google shopping

Продавці також у виграші. Адже рекламуватись за допомогою Google Shopping можуть власники всіх інтернет-магазинів (якщо товар не суперечить закону та політиці пошукової системи). Крім того, використання цього методу реклами дозволяє збільшити продаж та залучити людей на сайт.

Принцип роботи Google Shopping

Характерною властивістю інструменту є простота використання. Весь процес можна описати у наступних етапах:

  • реєстрація облікового запису у сервісі Merchant Center;
  • зв'язування з обліковим записом у сервісі «Гугл реклама»;
  • завантаження фіду товарів у Merchant (інформація підтягується автоматично);
  • оголошення починають демонструватися користувачам відповідно до їх пошукових запитів.

Публікації з пропозиціями відображаються на кількох ресурсах: результати видачі, КМС, Google Shopping. Таким чином, інструмент забезпечує охоплення широкого сегменту аудиторії, завдяки чому збільшується відвідуваність сайту.

основні переваги Google Shopping

Основні переваги Google Shopping

Хоча інструмент Google Shopping порівняно новий, інтерес до нього серед маркетологів дуже великий. Пояснюється таке явище його достоїнствами. Ознайомимося детальніше з перевагами:

  • демонструються товари у видачі. Завдяки цьому зростає можливість залучення покупців;
  • вартість кліка тут нижче, ніж у контекстних РК;
  • просто налаштовувати;
  • ключі автоматично вписуються, не потрібно робити це вручну;
  • відвідувачі мають можливість ділитися відгуками;
  • показуються оголошення лише зацікавленому контингенту користувачів.

Переваги вагомі, що робить інструмент популярним. Але важливо уточнити нюанс – модерацію можуть пройти лише якісні інтернет-магазини. Якщо сайт відповідає вимогам системи, проблем виникнути не повинно.

Що потрібно для налаштування Google Shopping

Насамперед необхідно оптимізувати сайт під вимоги пошукової системи. Серед основних, які потрібно виконати власникам сайтів, якщо вони хочуть використовувати сервіс Google Shopping:

  • підключення стандарту безпеки SSL, адреса сайту має починатися з https;
  • відсутність товарів, що суперечать політиці Google. Крім того, рекламувати можна лише ті, які є в наявності;
  • прозорі акційні умови;
  • наявність опції оплати онлайн у «Кошику»;
  • детальний опис, за яких умов можливе повернення чи обмін;
  • вказані контактні дані.

Якщо всі атрибути є, можна приступати до налаштування реклами Google Shopping. Розкажемо, як це зробити.

налаштування товарних оголошень Google

Налаштування товарних оголошень Google

Весь процес можна поділити на 5 стадій. Розберемо кожну з них детальніше.

Реєстрація облікового запису в Google Merchant Center

Йдеться про інструмент, який допомагає розміщувати інформацію про продукцію та сайти в сервісах пошуковика.

Перше, що потрібно зробити – зареєструвати інтернет-магазин в Google Shopping. Для цього потрібно вивчити правила компанії. Якщо хоча б одне з них буде порушено, медіатори сміливо можуть блокувати покази публікацій або навіть повністю обліковий запис. Особливо варто приділити увагу розділу "Безпека оформлення покупки". Також важливо, щоб був підключений стандарт SSL, інакше теж буде блокування.

блокування облікового запису гугл покупки

Після виконання цих умов можна авторизуватися в обліковому записі Google та зареєструватися в Merchant Center. Процес нескладний. Спочатку потрібно вибрати email, після чого вказати дані про свою компанію.

Приймаєте умови користувача.

приймаєте умови користувача в google shopping

Далі необхідно прийняти умови користувача і вибрати інструменти для реклами («Товарні оголошення»).

вибираєте інструмент для рекламування - Товарні оголошення в гугл покупки

На цьому попередні дії завершено.

Зв'яжіть Google Рекламу та Merchant Center

Для виконання цього завдання необхідно відкрити поле меню «Зв'язок із іншими сервісами».

зв'язок з іншими сервісами у google shopping

Далі потрібно клікнути на «+» та ввести ідентифікатор свого профілю Google реклами та вибрати пункт «Надіслати запит на створення особистого облікового запису».

ідентифікатор облікового запису в google рекламі

Звертаємо увагу на одну особливість. Якщо в процесі реєстрації застосовується той самий email, то всі профілі прив'язуються один до одного автоматично. У ситуаціях, коли поштові скриньки різні, потрібно підтвердити цю дію в «Гугл рекламі».

Створення фіду

Під фідом мають на увазі файл, в якому детально розписані відомості про товари. Інформація супроводжується атрибутами. Наприклад, найменування вказувати необхідно в title, основний опис – у блоці description тощо.

Ще трохи інформації щодо конкретних атрибутів:

  • Google_product_category – дає пошуковій системі уявлення про те, які товари ви рекламуєте;
  • Product_type – атрибут для класифікації товарних позицій у фіді;
  • Shipping - атрибут з даними доставки.

Якщо планується часто змінювати ціну або оновлювати асортимент, необхідно створити ще один фід. До нього вже варто включити лише 5 базових атрибутів: ціна, ідентифікатор, період актуальності знижки, вартість з урахуванням знижки.

Завантаження фіду даних

Це передостанній етап упровадження Google Shopping. Необхідно зайти в Merchant у розділ під назвою «Товари». Далі натиснути на «Фіди» та уточнити свою країну, мову та рекламні інструменти.

Гугл Мерчант Центр - фіди

Наступний крок – вибір місця, звідки виконуватиметься завантаження даних у Мерчант Центр та клік «Продовжити».

завантаження відомостей у Merchant Center

Тепер необхідно вказати час для оновлення фіду

час оновлення фіда

Якщо виникла помилка, відкрийте вкладку під назвою «Діагностика» та усуньте неточності.

діагностика у google shopping

Після виконання всіх маніпуляцій процес завантаження фіду даних завершено. Тепер можна створювати кампанії та запускати рекламу.

Товарні оголошення через Google Ads

Розглянемо особливості налаштування в обліковому записі Google Ads:

Клацніть на «+» та виберіть розділ «Нова кампанія».

нова кампанія - гугл покупки

Вкажіть мету РК: продаж, трафік сайту і т.д. мета рекламної компанії в Google покупки Вкажіть тип кампанії (Торгова). тип кампанії - торгова Виберіть фід, який завантажили перед цим. виберіть фід, який перед цим завантажили Вкажіть країну, де продаються ваші товари. вкажіть країну Встановіть бюджет.

Додатково можна встановити й інші параметри: розклад або пріоритет, згідно з яким буде здійснюватися показ товарних оголошень Google Shopping, фільтри за заданими атрибутами тощо.

Однак успішність кампанії безпосередньо залежить від грамотності настроювання та вмінь виконавця. Розкажемо, як ми досягаємо відмінних результатів.

Приклади налаштування Google Shopping від Elit-web

Кейс №1. Інтернет-магазин електроніки та аксесуарів Itlook.ua

кейс Itlook.ua - 1

кейс Itlook.ua - 2

кейс Itlook.ua - 3

Результати:

кейс Itlook.ua - 4

Кейс №2. Інтернет-магазин меблів - Dybok.ua

кейс - Dybok.ua

Як ми досягаємо високих показників ефективності реклами у Google Shopping

Головний секрет полягає в нашому досвіді та відповідальному підході. Налаштування Google Shopping у виконанні спеціалістів Elit-Web включає 5 етапів.

Розробка стратегії

Ми складаємо детальний план та стратегію. Відповідно до них виконуватимуться роботи над проєктом. Також ми збираємо аналітичні дані, вносимо зміни до стратегії, якщо це потрібно. Хороша стратегія безпосередньо визначає ефективність кампанії.

Підключення аналітики

Цей етап дозволяє полегшити відстеження ефективності рекламної кампанії. Ми налаштовуємо Мерчант-Центр. Ця електронна система консолідації товарів імпортує їх із сайту, а також забезпечує експорт у Google Ads для подальшої реклами. Також на цьому етапі наші фахівці підключають сервіси аналітики, які моніторять результати РК з моменту запуску, завдяки чому можна оперативно вносити корективи.

Створення, налаштування та запуск РК

На цьому етапі ми розробляємо публікації, ділимо товари на сегменти та групи, встановлюємо ціну кліка. Після отримання конверсії можна підключати розумні кампанії. Вони використовують машинний інтелект автоматичного визначення ставок, оптимізації вартості конверсії.

Ведення та відстеження ефективності рекламної кампанії

Після запуску РК необхідно забезпечити їй постійне спостереження та аналіз. У процесі моніторингу наші фахівці знаходять проблемні місця, вносять зміни та оптимізують оголошення. Всі ці заходи необхідні, щоб реклама Google Shopping стабільно працювала та забезпечувала потрібний результат (підвищення продажів, залучення трафіку).

Якщо виникає потреба, можемо використовувати такі підходи, як розширення охоплення РК, розбивка на більш дрібні кампанії, зміна налаштувань націлювання. Від сталості роботи з РК безпосередньо залежить їхня успішність.

Звітність

Щомісяця ми складаємо документи з аналізом підсумків виконаної роботи. Так клієнт може контролювати нашу роботу та якість послуг.

Вартість реклами Google Shopping – Ціна 2023

Тип пакету послуг

Ціна

БАЗОВИЙ

Від $400

ОПТИМАЛЬНИЙ

Від $700

Комплексний

Від $1000

Часті питання

Що таке Google Shopping?

Це спеціальний сервіс, що дозволяє користувачам прямо в пошуку та без переходу на сайт швидко знаходити товари, порівнювати їх характеристики та вартість. Також Google Shopping є товарною РК, оплата якої знімається за клік за карткою.

Як працює Гугл шопінг?

По суті, сервіс є маркетплейс або агрегатором, на якому відвідувачі можуть купити потрібний товар. Як інструмент управління використовується Merchant Center, в який необхідно завантажувати інформацію про сайт продавця та асортимент товарів.

Де відображаються оголошення?

Публікації демонструються на різних сторінках:

  • "Товар". В даному розділі представлено детальну інформацію про модель, вартість продукції на різних сайтах. Ще реклама Google Шопінг відображається також на платформі YouTube;
  • перша сторінка пошуку. Оголошення демонструються у видачі результатів на запит. Вони зазвичай містяться фото, ціна, назва сайту та інша інформація;
  • "купівлі". У цій вкладці відображаються пропозиції від різних продавців, а ціна кліка менша, ніж у оголошень I рівня.

Яким бізнесам підходять торгові кампанії?

РК Google Shopping можна використовувати в інтернет-магазинах різної спрямованості. Особливо ефективний цей інструмент для ніш із високою конкуренцією, де ціна за клік у контекстній рекламі дуже висока. Користувачі можуть бачити публікації, і якщо товар їх не влаштовує, то вони не переходитимуть на сайт. Так заощаджуються кошти на рекламу. Також за допомогою РК Google Shopping можна демонструвати асортименти або залучати відвідувачів акціями.

Що потрібне для запуску товарної реклами?

Головна вимога – сайт повинен відповідати актуальним вимогам пошуковика. Тобто у нього мають бути унікальні посилання для всіх позицій з каталогу, зображення високої якості, дані про доставку, умови обміну чи повернення. Обов'язково необхідно вказувати ціну та встановити стандарт безпеки SSL. Інші відомості можна дізнатись у довідці Мерчант Центр.

Яка вартість налаштування Google Shopping?

Кінцева ціна залежить також від складності поставленого завдання розробки фіда, необхідного числа кліків і кількості продажів за добу. Ще при розрахунку бюджету ми враховуємо регіон показу оголошень, мовну версію сайту та щільність конкуренції у ніші.