Ми знаємо, як запустити рекламну кампанію, щоб залучити до вашого сайту цінний трафік.
Google Shopping – це особливий тип рекламних кампаній у пошуковій системі Google, який допомагає представити пропозиції з асортименту сайту людям, зацікавленим в аналогічних товарах.
Найчастіше відвідувачі хочуть отримувати відповіді на запитання якнайшвидше. Довго "гуглити" конкретний товар, відвідувати різні сайти - це незручно. Google Шопінг дає можливість спростити цей процес. Оголошення в цьому сервісі одразу містять ключову інформацію: фото товару, ціну, посилання на інтернет-магазин. Такий підхід дозволяє відразу побачити, що цікавить (зовнішній вигляд і вартість), це дуже зручно для покупця.
Продавці також у виграші. Адже рекламуватись за допомогою Google Shopping можуть власники всіх інтернет-магазинів (якщо товар не суперечить закону та політиці пошукової системи). Крім того, використання цього методу реклами дозволяє збільшити продаж та залучити людей на сайт.
Характерною властивістю інструменту є простота використання. Весь процес можна описати у наступних етапах:
Публікації з пропозиціями відображаються на кількох ресурсах: результати видачі, КМС, Google Shopping. Таким чином, інструмент забезпечує охоплення широкого сегменту аудиторії, завдяки чому збільшується відвідуваність сайту.
Хоча інструмент Google Shopping порівняно новий, інтерес до нього серед маркетологів дуже великий. Пояснюється таке явище його достоїнствами. Ознайомимося детальніше з перевагами:
Переваги вагомі, що робить інструмент популярним. Але важливо уточнити нюанс – модерацію можуть пройти лише якісні інтернет-магазини. Якщо сайт відповідає вимогам системи, проблем виникнути не повинно.
Насамперед необхідно оптимізувати сайт під вимоги пошукової системи. Серед основних, які потрібно виконати власникам сайтів, якщо вони хочуть використовувати сервіс Google Shopping:
Якщо всі атрибути є, можна приступати до налаштування реклами Google Shopping. Розкажемо, як це зробити.
Весь процес можна поділити на 5 стадій. Розберемо кожну з них детальніше.
Йдеться про інструмент, який допомагає розміщувати інформацію про продукцію та сайти в сервісах пошуковика.
Перше, що потрібно зробити – зареєструвати інтернет-магазин в Google Shopping. Для цього потрібно вивчити правила компанії. Якщо хоча б одне з них буде порушено, медіатори сміливо можуть блокувати покази публікацій або навіть повністю обліковий запис. Особливо варто приділити увагу розділу "Безпека оформлення покупки". Також важливо, щоб був підключений стандарт SSL, інакше теж буде блокування.
Після виконання цих умов можна авторизуватися в обліковому записі Google та зареєструватися в Merchant Center. Процес нескладний. Спочатку потрібно вибрати email, після чого вказати дані про свою компанію.
Приймаєте умови користувача.
Далі необхідно прийняти умови користувача і вибрати інструменти для реклами («Товарні оголошення»).
На цьому попередні дії завершено.
Для виконання цього завдання необхідно відкрити поле меню «Зв'язок із іншими сервісами».
Далі потрібно клікнути на «+» та ввести ідентифікатор свого профілю Google реклами та вибрати пункт «Надіслати запит на створення особистого облікового запису».
Звертаємо увагу на одну особливість. Якщо в процесі реєстрації застосовується той самий email, то всі профілі прив'язуються один до одного автоматично. У ситуаціях, коли поштові скриньки різні, потрібно підтвердити цю дію в «Гугл рекламі».
Під фідом мають на увазі файл, в якому детально розписані відомості про товари. Інформація супроводжується атрибутами. Наприклад, найменування вказувати необхідно в title, основний опис – у блоці description тощо.
Ще трохи інформації щодо конкретних атрибутів:
Якщо планується часто змінювати ціну або оновлювати асортимент, необхідно створити ще один фід. До нього вже варто включити лише 5 базових атрибутів: ціна, ідентифікатор, період актуальності знижки, вартість з урахуванням знижки.
Це передостанній етап упровадження Google Shopping. Необхідно зайти в Merchant у розділ під назвою «Товари». Далі натиснути на «Фіди» та уточнити свою країну, мову та рекламні інструменти.
Наступний крок – вибір місця, звідки виконуватиметься завантаження даних у Мерчант Центр та клік «Продовжити».
Тепер необхідно вказати час для оновлення фіду
Якщо виникла помилка, відкрийте вкладку під назвою «Діагностика» та усуньте неточності.
Після виконання всіх маніпуляцій процес завантаження фіду даних завершено. Тепер можна створювати кампанії та запускати рекламу.
Розглянемо особливості налаштування в обліковому записі Google Ads:
Клацніть на «+» та виберіть розділ «Нова кампанія».
Вкажіть мету РК: продаж, трафік сайту і т.д. Вкажіть тип кампанії (Торгова).
Виберіть фід, який завантажили перед цим.
Вкажіть країну, де продаються ваші товари.
Встановіть бюджет.
Додатково можна встановити й інші параметри: розклад або пріоритет, згідно з яким буде здійснюватися показ товарних оголошень Google Shopping, фільтри за заданими атрибутами тощо.
Однак успішність кампанії безпосередньо залежить від грамотності настроювання та вмінь виконавця. Розкажемо, як ми досягаємо відмінних результатів.
Кейс №1. Інтернет-магазин електроніки та аксесуарів Itlook.ua
Результати:
Кейс №2. Інтернет-магазин меблів - Dybok.ua
Головний секрет полягає в нашому досвіді та відповідальному підході. Налаштування Google Shopping у виконанні спеціалістів Elit-Web включає 5 етапів.
Ми складаємо детальний план та стратегію. Відповідно до них виконуватимуться роботи над проєктом. Також ми збираємо аналітичні дані, вносимо зміни до стратегії, якщо це потрібно. Хороша стратегія безпосередньо визначає ефективність кампанії.
Цей етап дозволяє полегшити відстеження ефективності рекламної кампанії. Ми налаштовуємо Мерчант-Центр. Ця електронна система консолідації товарів імпортує їх із сайту, а також забезпечує експорт у Google Ads для подальшої реклами. Також на цьому етапі наші фахівці підключають сервіси аналітики, які моніторять результати РК з моменту запуску, завдяки чому можна оперативно вносити корективи.
На цьому етапі ми розробляємо публікації, ділимо товари на сегменти та групи, встановлюємо ціну кліка. Після отримання конверсії можна підключати розумні кампанії. Вони використовують машинний інтелект автоматичного визначення ставок, оптимізації вартості конверсії.
Після запуску РК необхідно забезпечити їй постійне спостереження та аналіз. У процесі моніторингу наші фахівці знаходять проблемні місця, вносять зміни та оптимізують оголошення. Всі ці заходи необхідні, щоб реклама Google Shopping стабільно працювала та забезпечувала потрібний результат (підвищення продажів, залучення трафіку).
Якщо виникає потреба, можемо використовувати такі підходи, як розширення охоплення РК, розбивка на більш дрібні кампанії, зміна налаштувань націлювання. Від сталості роботи з РК безпосередньо залежить їхня успішність.
Щомісяця ми складаємо документи з аналізом підсумків виконаної роботи. Так клієнт може контролювати нашу роботу та якість послуг.
Тип пакету послуг |
Ціна |
БАЗОВИЙ |
Від $400 |
ОПТИМАЛЬНИЙ |
Від $700 |
Комплексний |
Від $1000 |
Публікації демонструються на різних сторінках: